Mooie site, veel keus, snel geregeld, goede betaalwijze

Gebruik deze site graag...mooi, makkelijk en snel

Misleidend

Ik heb voor 60 euro kaarten laten maken bij Greetz, en voor deze website gekozen omdat het lijkt alsof er geen teksten/logo’s etc. op de kaart en envelop komen. In het gehele bestel proces staat dit namelijk nergens weergegeven, terwijl dit bij andere websites (zoals albelli) heel duidelijk naar voren komt als je op “voorbeeld” drukt. Er staat echter met enorme letters op de kaart en envelop een logo met de tekst “Voor jou”. Terwijl ik dit naar oudere mensen wil sturen die ik met u zou aanspreken. Nogmaals, dit staat nergens aangegeven, en als ik dit had gezien had ik het niet gekocht. Meerdere malen met klantenservice gebeld en die kunnen niets voor me doen. Ongelofelijk slecht en misleidend, dit zou duidelijk aangegeven moeten worden. Uiteindelijk de kaarten opnieuw besteld bij albelli waar het ook nog eens 2x goedkoper was en veel betere kwaliteit. Wil je kaarten bestellen? Doe dit dan niet bij Greetz!

Idelale manier om mensen een hart onder de riem te steken.

Met Greetz kun je op allerlei manieren de mensen een hart onder de riem te steken. Meestal zijn het de leuke felicitatiekaarten, maar ook trieste en verdrietige momenten kun je delen met een mooi geschreven en gemaakte kaart. Ook het gemak van online dit regelen is echt 'n pré. Greetz zelf zorgt ervoor dat het op de plek van bestemming aan komt. Wat wil je nog meer, vanuit de stoel alles regelen, geen geloops naar de brievenbus. De wereld komt gewoon heel dichtbij. Ideaal !

Uitmuntende kaarten en cadeau site

Alles op tijd geleverd heel veel keus ,alle soorten kaarten en cadeau's, enorme variatie en mogenlijkheden om alles te personaliseren. Gewoon een goed bedrijf.

De mogelijkheden met Greetz zijn eindeloos!

Heb al heel veel kaarten via Greetz gemaakt. En ben elke keer weer verbaasd hoe mooi het eindresultaat is. Snel een gave kaart maken ligt voor iedereen binnen handbereik. Blij met Greetz!

. Originele kaarten

Algemene maar vooral ook veel bijzondere kaarten, eenvoudig te personifiseren

Geweldige website met heel veel superleuke cadeaus en dito kaarten

Heb eigenlijk alles al gezegd in bovenstaande zin, maar ter aanvulling hiervan: vertoef met heel veel plezier op de site van Greetz met zijn ontelbare keuze aan leuke, mooie, gezellige, meelevende kaarten en enorm aanbod aan cadeaus

Mooi en goed

Kwaliteit staat voorop! Al veel mensen blij gemaakt !

Makkelijk en betrouwbaar

Bij Greetz is voor elke gelegenheid een gepaste kaart te vinden. Een leuke attentie aan toevoegen is ook mogelijk. Wat ik erg prettig vind, is het feit dat de gewenste dag van bezorging wordt aangehouden. Zo komt de verrassing niet te laat en niet te vroeg aan. Kortom zeer tevreden over het assortiment en de service.

Helemaal top

Goed assortiment, leuke acties, bezorging volgens afspraak en perfecte klantenservice

Nooit geweten dat als je een kaart tussen 21-23 uur besteld je extra verzendkosten moet betalen. Ik ging er ook vanuit dat de kaart gewoon een dag later komt. Deze optie ook nergens gezien (of gewoon gemist) om mij te waarschuwen. De extra verzendkosten waren dus voor het verzenden de volgende dag. Ik had een gratis postzegel en een sterkte kaart naar een vriendin gestuurd. Gewoon vanaf mijn mobiel in de app vanuit bed. Ik lag namelijk al in bed en het was na 21 uur. Ging heel gemakkelijk! Per toeval zag ik het hoge bedrag op mijn bankrekening de volgende dag, dus via de Greetz chat gevraagd hoe dat zat. En gelijk duidelijke uitleg gekregen en zijn de extra verzendkosten gecrediteerd in de app. Helemaal super!!

Geweldig assortiment en betroubaar!

Greetz is een betrouwbare website die een leuk assortiment aan kaarten verkoopt!

Super mooie kaarten en cadeau.s

Altijd mooie kaarten voor elke gelegenheid en betaalbare cadeautjes

Makkelijk & leuk

Handig

Altijd goeie service bij jullie

Ik krijg nooit teveel reclame in mijn mailbox. Als ik de chat benader voor vragen krijg ik snel reactie en de aanbiedingen zijn goed. Dus ik bestel graag mijn kaarten en cadeautjes via Greetz

Op mijn tijd en uur kan ik gebruik maken van Greetz.

Als post.nl meewerkt komt de kaart tijdig bij de geadresseerde aan! Fantastisch toch!

Leuke kaartjes, goed te personaliseren

Ik bestel graag bij Greetz. Ruim assortiment en de kaarten zijn goed te personaliseren. Kaartjes worden vlot verstuurd.

Makkelijk

Snel en makkelijk een kaartje sturen bied Greetz een ruime assortiment aan kaarten, mis alleen de ruime assortiment aan stickers, bv. Een hondenpoot afdruk die zat er voorheen wel bij maar nu niet meer.

Alle keren al perfecte ervaring! Volgende keer zeker weer!!!

zelf fotokaart maken is geweldig!

Veel variatie in kaarten en leuke creatieve mogelijkheden om zelf een kaart te maken.. Vrienden en familieleden verheugen zich steeds en bewaren de foto-collage-kaart of lijsten hem in.

Altijd een correcte levering

De ballonnen van GreetZ toveren telkens weer een glimlach op de lippen van de ontvanger.

Zo makkelijk en veel keus.

Al vele jaren verstuur ik al mijn kaartjes via Greetz. Verjaardag-of beterschap wensen, het gaat allemaal zo erg makkelijk en snel. Leuke kaarten waar je ook een eigen foto aan kan toevoegen, en altijd netjes bezorgd. En het allerleukste is dat je om de zoveel tijd je een gratis kaart mag sturen of de postzegel wordt voor je betaald.

Greetz, fotokaarten zijn zo leuk!

Via Greetz een fotokaart maken is makkelijk en leuk om te doen! Voor de ontvanger een feestje! Ook is Greetz handig om cadeaus te versturen om iemand te bedanken, daar maak ik graag gebruik van. Ik ben al jarenlang een trouwe klant en blijf dit zeker nog jaren!

Snel, makkelijk en professioneel!

Mooie kaarten en goed kwaliteit, wordt heel snel bezorgd.