Perfect!

Fijne website, je vindt gemakkelijk wat je zoekt. Handig is ook de verjaardagskalender. Mooie kaarten, correcte verzending. Ik ben heel tevreden.

Niks ontvangen

Kaartje besteld maar niks ontvangen. Mail gestuurd, maar ik ontving een reactie dat mails niet gelezen worden. Klantonvriendelijker kan het niet.

voor de tweede keer een verjaardags kaart niet op tijd bezorgd

wederom een verjaardag verknald , ongelofelijk hoe jullie zo slecht zijn geworden in zo'n korte tijd. verwijder mij aub als klant, ik zal nooit meer gebruik van jullie maken.

Slechte klantenservice en IT koppeling koerier

Als je een bedrijfsnaam achter laat komt dat niet door bij de koerier.. gevolg dat het pakket niet wordt geleverd. de Klantenservice kan dan alleen maar zeggen.. Oh ja sorry.. beetje jammer als je er vanuit gaat dat iets wordt geleverd op de dag dat het er moet zijn.. Ontvanger is pas vrijdag weer op de locatie.. Beetje jammer met bederfelijk waar... Dat iets mis gaat snap ik maar dat je klantenservice zo kansloos slecht is zorgt ervoor dat ik nog wel even nadenk voor ik weer wat verstuur.

Nooit meer.

Vroeger met liefde kaarten gekocht via Greetz. Het is een bende nu. Kaarten zijn moeilijk te schrijven en de app doet vaak lastig. Daarnaast is mijn kaart 4 dagen te laat binnen gekomen en boven op alles ... is er geschreven op mijn envelop!! Niet normaal ... Ik krijg niet eens mijn geld terug .. Ik raad het niemand meer aan om hier kaarten te kopen.

Vréselijk!

Vréselijk! een kado'tje besteld voor vriendin die haar gouden huwelijk vierde gisteren. op de tracking stond er "wordt geleverd tussen 11 en 16 uur. ... niets. Dan stond er "uw zending werd afgeleverd 18:18 en ontvanger door" Hier stond geen naam achter. Mijn vriendin en haar man hebben NIETS ontvangen. Zijn links en rechts bij de buren gaan kijken en niemand heeft iets gezien. Bij een vorige bestelling verleden jaar kwam de surprise ook al een dag te laat. NOOIT MEER!!!!!

Slecht

Er wordt niet op de aangegeven datum bezorgd waardoor een cadeau te laat aankomt.

Bloemen niet geleverd

Echt waardeloos dat de bestelde bloemen zijn nooit ontvangen. Volgens track and trace geleverd terwijl er niemand thuis was. Bezorger heeft ook geen briefje achtergelaten. Waar de bloemen gebleven zijn is nu een raadsel. Kortom een verrassingsboeket voor de jarige is nu uitgelopen op een teleurstelling. Waardeloos dat je niet op een normale manier contact kan leggen met Greetz. Spijt dat ik niet van te voren de reviews gelezen heb voordat ik een bestelling geplaatst had. Ik hoor hoe dit opgelost gaat worden..

Afstandelijk en onbehulpzame klantenservice/bedrijf

Greetz was voorheen mijn favoriete website om kaartjes mee te versturen. Er waren zoveel leuke kaartjes en mogelijkheden om de kaartjes te personaliseren. Sinds een jaar is het een onmogelijke website geworden. Maar nog belangrijker, ik had facturen nodig voor mijn belastingaangifte. Hier heb ik 3 maanden geleden voor het eerst naar gevraagd. In de tussentijd ben ik tientallen mails verder en heb ik nog steeds geen facturen. Want, zeggen de medewerkers van de klantenservice, een andere afdeling in het buitenland gaat hierover. En zij kunnen op geen enkele andere manier dan per mail deze facturen opvragen. Ze zijn ook niet bereid om zich extra in te zetten om deze facturen te krijgen. Alles gaat per mail en per chatbot, want telefoneren doen ze niet meer. Het was geweldig, maar nu hebben ze hun eigen product om zeep geholpen.

De leukste kaarten snel verzonden

Greetzfan vanaf het eerste moment. Het bedrijf heeft een enorme groei doorgemaakt en luistert goed naar de klant. Regelmatig enquêtes en goede aanpassingen. Groot assortiment leuke kaarten, met regelmatig nieuwe. Speelt goed in op de actualiteit. Makkelijk verzenden vanuit adresboek en bijv stapel (Kerst)kaarten. Vaak korting voor trouwe klanten, al mis ik de stampz spaaractie nog steeds.

Simpelweg waardeloos

Net als een hoop andere reviews hier is ook mijn bestelling van 02/02 tot op heden niet geleverd. Waardeloos. Begin er niet aan aub. Klantenservice hebben ze ook nooit van gehoord.

Altijd wel een moment om Greetz te gebruiken

Als 'grootgebruiker' vind ik Greetz een fijne app, eenvoudig, goede betaalkoppelingen, leuke cadeaus al mag dat iets uitgebreider (puzzels, -boekjes, babyspulletjes -sokjes - rompertje oid) Leuke kortingen, heel breed assortiment kaarten. Kortom: keep up the good works!

Geen verjaardagen meer vergeten

Het is niet de goedkoopste site, maar wel handig. Het personaliseren van kaarten is leuk. De keuze uit cadeaus is ook verbeterd. Het is vooral handig dat je van te voren kaarten klaar kunt zetten, zodat je geen verjaardagen meer vergeet,

Waardeloos bedrijf en klantenservice

er zouden vandaag bloemen worden bezorgd bij mijn buren vanwege de verjaardag buurvrouw en als dank voor hun hulp na mijn grote operatie. Ze waren de hele dag thuis, maar ik kreeg de melding dat ze niet thuis waren toen de bloemen bezorgd werden. Regelrechte leugen en ook bij hun buren (ikzelf) niet afgegeven. Dus gewoon niet geweest en nog liegen ook daarover. Waardeloos gewoon en ik mag zelf proberen om het opnieuw te laten leveren, terwijl ik niets fout heb gedaan. Laatste keer besteld en ik zal mijn account gaan opheffen nu.

Bagger

Nu 5x een bestelling gedaan, waarvan de laatste 3 bestellingen nooit aangekomen zijn

Gemakkelijk altijd een kaart voor elke gelegenheid

Gemakkelijk, groot sortiment en gebruiksvriendelijk

Gemakkelijk en persoonlijk

Het is zo eenvoudig en wordt enorm gewaardeerd, een persoonlijke kaartje versturen vanuit je luie stoel.

Leuke kaarten!

Genoeg keuze qua ontzettend leuke kaarten, die je zelf kan bewerken en volgende dag bezorgd optie, dus top! Helaas wel wat minpuntjes: * Bepaalde bestaande tekstvakken kun je niet verwijderen. Hierdoor eigen bewerkte, tekstvak toegevoegd, maar pas bij voorbeeld goed te zien wat je nou eigenlijk gemaakt hebt. Elke keer naar voorbeeld en weer terug om eventueel bewerken is niet heel praktisch. * Tijdens het bestellen beter aangeven wanneer het geleverd wordt is een aandachtspunt! Bewust alleen een kaart gedaan en nog werd er tijdens bestellen extra geld gevraagd ivm volgende dag bezorgen. * Het zou leuk zijn als er meer keuze is qua stickers etc.

Misleidende reclame wat betreft levering

Zogenaamde belofte qua levertijd klopt niks van. Teller op de website met hoe lang je nog hebt om te bestellen zodat je product morgen in huis is. Na 2 dagen nog niks binnen. Contact opgenomen met de klantenservice die je gelijk doorverwijzen naar de algemene voorwaarden en zeggen dat je hier helaas akkoord met bent gegaan. Niet bestellen als je zeker wilt zijn dat je morgen iets hebt en zeker niet als je geholpen wil worden om het probleem op te lossen.

Geen kaart ontvangen helaas

Fotos toevoegen werkte niet gemakkelijk. Donderdag een kerstkaart besteld om 21:19. Voor 22:00 besteld is volgens greetz volgende dag in huis. HELAAS zaterdag nog niet in huis dus zal hopelijk/waarschijnlijk dinsdag aankomen net ff jammer na de kerst een kerstkaart ontvangen.

Annuleren van bestelling bezorgdatum

Ik had een kaart besteld met een cadeau erbij voor een hele speciale dag (omdat de persoon onlangs zeer slecht heeft gelegen). Nu was het cadeau niet leverbaar en hebben ze de hele bestelling op de dag dat het geleverd moest worden geannuleerd. Ik kreeg hier bericht over nadat ik had gevraagd of de kaart met cadeau geleverd zou gaan worden omdat in het systeem stond dat het nog niet was verzonden. Nieteens het fatsoen om te vragen naar een alternatief cadeau wat meegestuurd kon worden! Zeer teleurstellend en slechte service! Nu wachten dat mijn geld teruggestort wordt!

Heel slechte keuze als je meerdere kaarten wil versturen

Je moet voor elk adres een aparte kaart aanmaken en je adres boek is een drama. Sommige adressen staan er 20 keer in, ik hoop dat ze met je persoonsgegevens beter omspringen als met je adresboek.

Doe het niet !!!

Ze blijven je eeuwig achtervolgen met hun spam! De link om geen mail meer te ontvangen is nep... je komt er nooit meer vanaf

Een leuk kaart makkelijk gemaakt, en snel bezorgd!

Een kaart van greetz is makkelijk gemaakt en snel bezorgd! Super handig!

Makkelijk

Leuke kaarten en erg makkelijk

Laarderhoogtweg 20 1101EA Amsterdam