Laden reviews...
Laden reviews...
55 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Uit de reviews blijkt vooral dat leveringen vaak te laat zijn en de communicatie onduidelijk kan zijn. Sommige bestellingen komen niet op tijd aan en leveren frustratie op, vaak gevolgd door een verzoek om terugbetaling of compensatie. Enkele ervaringen zijn positief over snelle vervangingen, maar betrouwbaarheid blijft een zorgpunt. De service heeft potentie, maar de levering en afhandeling moeten betrouwbaarder worden.
Beveelt aan
2 September 2018
Lisette
Tiel
Verbeterpunten
Betaald voor Zondag bezorging. 17.30 uur op de bewuste zondag nog nietes geleverd. Nu 1 dag later nog steeds niets bezorgd.
Beveelt niet aan
2 September 2018
Jevon
Beste Jevon,
Bedankt voor je feedback,
Wat vervelend! heb je voor ons het ordernummer? Dan kunnen we kijken wat er gebeurd is.
Greetz Leslie
Pluspunten
Alles klopt
VerbeterpuntenGeen.
Beveelt aan
2 September 2018
Griet
Koningsbosch
Pluspunten
Makkelijk een mooie kaart maken
VerbeterpuntenDe tekst kon ik niet terugkijken. Misschien een regeltje hoe dat moet?
Beveelt aan
2 September 2018
Louise
Amersfoort
Pluspunten
Snel. Makkelijk. Accuraat
Beveelt aan
2 September 2018
Petra
Borne
Pluspunten
Erg tevreden over site en telefonische qua info
Beveelt aan
2 September 2018
Bianca Spoor
's-Hertogenbosch
Pluspunten
Goede en snelle service, prettig hoe betalingen gedaan kunnen worden en natuurlijk leuke kaarten
Beveelt aan
2 September 2018
Jacqueline Goris
Brunssum
Pluspunten
Snelle bezorging, mooie bloemen
VerbeterpuntenBehoorlijk aan de prijs
Beveelt aan
2 September 2018
Sietse
Pluspunten
Goede service en mooie boeketten
VerbeterpuntenIets meer aandacht aan kwaliteit brievenbusroosjes
Beveelt aan
2 September 2018
Peggy
Verbeterpunten
Mijn bestelling is niet afgeleverd en er is ook geen kaart achtergelaten. Dit op de verjaardag van mijn partner. Ik kan niks achterhalen. Gisteren gechat met een medewerker en er is mij beloofd dat het vandaag afgeleverd zou worden, dat is helaas ook niet gebeurd
Beveelt niet aan
1 September 2018
Suleyman
Haarlem
Beste Suleyman
bedankt voor je feedback,
wat vervelend! Zou je ons je ordernummer kunnen sturen? Dan kunnen we kijken wat er gebeurd is.
Greetz Leslie
Pluspunten
Snelle levering, genoeg keuze in kaarten.
VerbeterpuntenGeen
Beveelt aan
1 September 2018
Anna
Pluspunten
Bijna alles
VerbeterpuntenKon kaart niet naar postbus versturen naar iemand in het ziekenhuis
Beveelt aan
1 September 2018
anoniem
Pluspunten
Alles netjes op tijd bezorgd Mooie kaarten in alle soorten Niet duur
VerbeterpuntenKadootjes vind ik persoonlijk te duur
Beveelt aan
1 September 2018
Cindy
's-Heerenhoek
Pluspunten
goed product e betaalbaar
Verbeterpuntengeen idee
Beveelt aan
1 September 2018
Leendert
Hardinxveld-Giessendam
Beveelt aan
1 September 2018
Ben
NUmansdorp
Pluspunten
Veel aanbod, snel geleverd, soms leuke kortingen
VerbeterpuntenVind de prijs soms wel wat hoog, maar dat is mijn mening voor iemand die op een minimum zit
Beveelt aan
1 September 2018
anoniem
Pluspunten
Duidelijke website,snelle service
VerbeterpuntenIets meer keus wat betreft de cadeaus die je kunt kiezen.
Beveelt aan
1 September 2018
joke
ZAANDIJK
Pluspunten
makkelijk in gebruik,genoeg betalingswijzen, netjes mail wanneer t is verzonden en op tijd geleverd door post.nl. helemaal goed
Verbeterpuntennvt
Beveelt aan
1 September 2018
jp
Bergen Op Zoom
Pluspunten
Prima service, snelle levering, prachtige kaart
Beveelt aan
1 September 2018
Diana
Groesbeek
Pluspunten
Prima service en prima af levering can bloemen en kaarten enz.
VerbeterpuntenGeen
Beveelt aan
1 September 2018
Jos
Den Haag
Pluspunten
altijd keurig op tijd, netjes een berichtje als het verstuurd is
Beveelt aan
1 September 2018
anoniem
Pluspunten
Super business
Verbeterpuntenmeer cadeau's
Beveelt aan
1 September 2018
marcel
hengelo
Pluspunten
In de regel snelle service
Verbeterpuntennvt
Beveelt aan
1 September 2018
Roel
Pluspunten
Snelle levering goede kwaliteit veel jeus
VerbeterpuntenGeen
Beveelt aan
1 September 2018
Francis
Nijkerkerveen
Pluspunten
Mooie verse bloemen in een prima verpakking. En de kaart was ook van goede kwaliteit. Snelle levering en nette bezorging. De ontvanger van het boeket met kaart was heel blij en verrast.
Verbeterpuntenniets
Beveelt aan
1 September 2018
Fia
Laarderhoogtweg 20
1101EA Amsterdam
Branch
Zakelijke Dienstverlening
Specializations
B2B, Overig
Overige bedrijven