Filters

8

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Stipt op tijd en prachtig verzorgd.

Verbeterpunten

Bij de aktie 1 voor 1 telde dat helaas niet voor mijn zes verstuurde kaarten. Ik moest er vijf gewoon betalen terwijl ik in de veronderstelling was er maar drie te hoeven te betalen.

  • Aanbevelen? Ja
10

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Goede service de bezorg datum klopt bij mij iedere keer als ik via Greetz de kaart aan maak

Verbeterpunten

Voor mij vind ik het goed zoals ik het ervaarb

  • Aanbevelen? Ja
10

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Leuke grappige mooie en pakkende kaarten

  • Aanbevelen? Ja
9

goede service, goed behandeld

Pluspunten

De kaarten zien er altijd prachtig uit en heel verzorgd.

Verbeterpunten

Je kunt geen accenten op de letters gebruiken. Mijn naam is Désirée en dat kan ik niet zo schrijven.

  • Aanbevelen? Ja
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
10

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle levering Je kunt op de dag zelf nog laten bezorgen Je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling

  • Aanbevelen? Ja
10

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Top bedrijf al verschillende cadeaus gestuurd en kaarten

Verbeterpunten

Geen

  • Aanbevelen? Ja
10

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Doet wat het moet doen. Leuke kaartjes en makkelijk te bewerken. Bezorging op tijd.

  • Aanbevelen? Ja
9

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Doet wat hij beloofd!

Verbeterpunten

Geen

  • Aanbevelen? Ja
10

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snel, correct, goede bezorging, ruime keus.

Verbeterpunten

Ik kon geen boeket zonder vaas vinden, wellicht verkeerd gekeken of een optie

  • Aanbevelen? Ja
10

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Makkelijk, veel keuze en snel verzorgd!

Verbeterpunten

prima zo

  • Aanbevelen? Ja
9

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Alle wenskaarten om te kiezen. Super! Ook de meest leuke kadootjes om erbij te versturen.

Verbeterpunten

Ga zo door!

  • Aanbevelen? Ja
10

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Alles is tot in de puntjes verzorgd.

  • Aanbevelen? Ja
9

goede service, goed behandeld

Pluspunten

eenvoudige, compleet overzicht bestelling snelle bezorging kortom; PRIMA

Verbeterpunten

.

  • Aanbevelen? Ja
10

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Klantvriendelijk, behulpzaam, goede en snelle service. Mooie producten in 1 woord TOP!!!!!

Verbeterpunten

Nee

  • Aanbevelen? Ja
10

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Om 8 uur 's-avonds een kaartje besteld en de volgende dag boor 12 uur bezorgd! Was onverwacht snel en top kwaliteit kaartje!

  • Aanbevelen? Ja
10

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

vooral de e mails vooraf en nadat de bezorging is gelukt. men geeft dan zelfs door dat het bij de buren is bezorgd.

  • Aanbevelen? Ja
10

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Al vaker van de diensten van Greerz gebruikt gemaakt en dat is goed bevallen. Ze houden je op de middel van mailtjes op de hoogte wanneer de kaart bezorgt wordt en wanneer het is afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Verschillende keren wat besteld en het is altijd op tijd, ze houden je op de hoogte. Dit bedrijf kan je op bouwen.

  • Aanbevelen? Nee
10

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Prijs en kwaliteit,in evenwicht Altijd betrouwbare service

Verbeterpunten

Geen

  • Aanbevelen? Ja
10

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Goed assortiment kaarten en altijd correcte afhandeling. Af en toe ook leuke aanbiedingen. Ben er gewoon tevreden over.

Verbeterpunten

Geen

  • Aanbevelen? Ja
1

zeer slecht, onaanvaardbaar

Verbeterpunten

Als je beloofd dezelfde dag te bezorgen en mensen hiervoor laat betalen, doe dit dan ook. Als je zegt tot 22.00 uur bereikbaar te zijn via chat, geef dan geen offline melding om 21.50 uur. Probeer een klacht serieus op te lossen als mensen bellen. een bos bloemen stuur je meestal voor een speciale gelegenheid en dan is 24 later willen bezorgen zonder zelfs te spreken over terug betalen van de betaalde extra bezorgkosten een belediging.

  • Aanbevelen? Nee
9

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Hoi, Handig? De Bezorgdatum kun je zelf kiezen. Behalve op Zon,feest,Maandagen Logisch. Eigenlijk nooit misgegaan volgens mij. Ga zo door!! XxxMar.

Verbeterpunten

Erg weinig kado's op voorraad. Vaak duurder dan in de winkels. Vergelijk eens online

  • Aanbevelen? Ja
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
10

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Word erg netjes en goed verpakt..gelukig geen vouwen erin...goede service..

Verbeterpunten

Ga zooooo door!!!!

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Laarderhoogtweg 20

1101EA Amsterdam

020-5606590

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.