Pluspunten
Ik had maandag een bestelling gedaan met het verkeerde huisnummer. Mijn schuld natuurlijk. Moest ik weer €4,95 verzendkosten betalen ivm nieuwe levering. Meteen gisteren in de ochtend gedaan nadat ik een melding kreeg dat het niet geleverd kon worden. Met een kopie van betaling zou het vandaag geleverd worden. Helaas waren ze het vergeten te versturen vandaag. Extra kosten gemaakt door eigen schuld maar dan nog komt het niet aan vandaag. Niet blij mee....:-(
VerbeterpuntenBij zelf een fout maken ook klanten tegemoet komen.
Beste klant, Bedankt voor je melding. We begrijpen je punt helemaal. In ons systeem zien we dat je het bewijs van de betaling niet in een reactie op het eerdere contact had gestuurd maar in een nieuwe e-mail. Helaas hebben we het hierdoor te laat gezien, onze oprechte excuses hiervoor. Volgens de track en trace is je bestelling vanochtend alsnog bezorgd. Mocht je verder nog vragen hebben horen we het graag. Greetz, Maria
Pluspunten
Op dit moment geen. Ik bestel om tijdens een gelegenheid te geven. Aangegeven word dat deze op 31.07.2018 tussen 08:00-20:00 geleverd worden maar heb ze nog niet. Order 1-9RQ54KJU7D Erg jammer en bestel ook niet weer
VerbeterpuntenAan de afspraak houden. Track&Track aanmaken zodat ik het kan volgen
Hi Henriette, Bedankt voor je melding. Wat vervelend om te horen dat je je kaarten nog niet hebt ontvangen! We hebben meteen gekeken en zien dat je bestelling wel op tijd is geprint en ook op tijd is meegegeven aan de bezorgdienst, PostNL. Zij doen natuurlijk hun uiterste best om alles op de gewenste dag te bezorgen, maar helaas kan er soms een vertraging zijn van één of twee werkdagen. We vermelden dit ook in het bestelproces. Heb je de kaarten inmiddels wel ontvangen? Anders gaan we uiteraard kijken naar een gepaste oplossing, we horen het graag. Onze excuses voor het ongemak. Met de zending van PostNL wordt er helaas geen Track en Trace gemaakt, een volgende keer is het wellicht een optie om voor koerier te kiezen. Greetz, Maria
Pluspunten
Ruime keuze
VerbeterpuntenIk heb meerdere ballonnen besteld voor één ontvanger. Kon echter niet de producten in één order doen. Ik heb de totale bestelling in zijn geheel betaald en naar hetzelfde adres verzonden. Blijkbaar worden de producten dan onafhankelijk van elkaar verzonden. Zo zaten er nu drie dagen tussen totdat alle cadeaus waren bezorgd, enorm jammer. Klantenservice had een lange wachttijd en kwam niet verder dan standaardzinnen als "We begrijpen dat die vervelend is". Prachtige ingestudeerde empathie. Op de site pronkt de melding "100% tevredenheidsgarantie". Helaas weet men hier niet aan te voldoen, zeker als ik kijk naar de klantbeoordelingen (ja Greetz, dat is één woord) op KiyOh. Greetz geeft op haar eigen site enkel de positieve beoordelingen weer. Sinds de beoordeling van Romy op 28-7 zijn er vier beoordelingen geweest die Greetz niet aanbevelen en twee die dat wel doen. Enkel deze twee zijn terug te vinden op de site. Benieuwd wat er met mijn aanbeveling gaat gebeuren!
Hi Jeroen, Bedankt voor je melding. Ontzettend vervelend om te horen dat het zo mis is gegaan met je bestelling, onze oprechte excuses hiervoor. Het is inderdaad zo dat het helaas niet mogelijk is om meerdere cadeaus in één pakket te laten versturen, op een paar uitzonderingen na: https://www.greetz.nl/bloemen/bloemen-met-cadeau We begrijpen je frustratie volkomen, dit had natuurlijk anders moeten gaan. Deze kwestie heb ik doorgestuurd naar een collega, zij komt hier deze middag per e-mail op terug. Greetz, Maria
Pluspunten
Pakketje werd helaas door de koerier te laat en niet door de brievenbus bezorgd. Greetz pakte mn klacht meteen op en verstuurde het pakketje nog een keer. Daarmee was hun service top!
Hi Sanne, Bedankt voor je melding. Wat vervelend dat het zo mis is gelopen met de bezorging! Onze excuses hiervoor. We zien dat je ook een e-mail hebt gestuurd, mijn collega pakt dit verder op en zal zometeen op je e-mail reageren. Greetz, Maria
Pluspunten
Altijd stipt op tijd met de bezorging,, en alles puntgaaf.. ook de bloemen
Pluspunten
Gemakkelijk
VerbeterpuntenIk vind het irritant dat ik alsnog mijn kortingscode in moet vullen terwijl ik ben ingelogd. Nu per ongeluk niet aan gedacht en mijn korting misgelopen.
Pluspunten
Twee
VerbeterpuntenDat je gespaarde punten gewoon blijven bestaan en niet een termijn hebben.Ik had ze graag willen gebruiken als ik het nodig vond ,nu zijn ze weg!
Hi Linda, Bedankt voor je melding. We hebben zojuist ook per e-mail gereageerd. Een volle Stampz kaart blijft 6 maanden geldig. Heel erg jammer om te horen dat je er geen gebruik van hebt kunnen maken. Hopelijk loop je het een volgende keer niet meer mis. Greetz, Maria
Pluspunten
De keuzes van cadeaus en kaarten zijn heel ruim. Top dus! Cadeau papier personaliseren met de naam van de ontvanger is ook heel leuk. En om een kaartje zelf te maken gaat ook heel gemakkelijk. Prijs/kwaliteits verhouding is super.
VerbeterpuntenDe vorige keer zou mijn bestelling op de verjaardag zelf aankomen en dat is helaas niet gebeurt. En dat terwijl ik een dag eerder rond 11:00hr al had besteld. Dat is jammer. Hopelijk nu met mijn nieuwe bestelling dat het wel wordt bezorgd zoals beloofd.
Pluspunten
Heel netjes verpakt. Erg goede service,en geweldige kaarten. Topppppppp! !!!!!!
VerbeterpuntenÁlles is goed...ga zó door.
Verbeterpunten
Ik heb bijna €9,- extra betaald zodat het kado vandaag tussen 17:00 en 22:00 bezorgd zou worden. Blijkt nu dat het rond /na middennacht wordt afgeleverd. Belachelijk !!
Pluspunten
Ik was vroeger heel tevreden nu nier meer !
VerbeterpuntenNiet beloven de dag erna te kunnen bezorgen als je voor 21:00 besteld
Beste Anja, Bedankt voor je melding. Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent over Greetz. Zou je ons misschien het ordernummer door willen geven? Ze zoeken graag voor je uit wat er mis is gegaan. Greetz, Maria
Pluspunten
Super service, 7 dagen per week en een leuk uitgebreid assortiment. Ik zou het zeker aanraden!!
VerbeterpuntenTransparante ballon met ledstrip zou denk ik een leuk idee zijn. Zie hier veel mensen mee lopen in Spanje en verkopen ze bijv. ook bij bol.com, toen dacht ik dat zou een leuk idee zijn om te kunnen versturen via Greetz met eventuele personalisatie! :) (Alleen geen idee hoe lang zo’n ledstripje mee zou gaan)
Pluspunten
Ik werd al keurig geholpen. Waar het naar toe moest die mensen waren ook zeer enthousiast, keurig verpakt en het chocolade zag er prachtig uit. Dus voor mij zeker tot de volgende keer.
VerbeterpuntenIk heb echt GEEN minpunten.
Pluspunten
Snelle bezorging Je wordt erg goed op de hoogte gehouden van de status Garantie dat je er iemand blij mee maakt
VerbeterpuntenDie zijn er eigenlijk niet. Misschien geen verzendkosten rekenen? Ook al snap ik dat wel weer;-)
Beste L, Bedankt voor je melding. Leuk om te horen dat je zo tevreden bent over Greetz! En wat betreft die verzendkosten, we hebben deze week toevallig een actie met gratis verzending van ballonnen, wellicht een idee? :-) Fijne dag gewenst! Greetz, Maria
Pluspunten
Uw site is veranderd, tegenwoordig kan je niet meer opslaan of foto s uploaden. Hierover geen bericht ontvangen
VerbeterpuntenHet tijdelijk opslaan van bewerkte kaarten. Het is al de derde keer dat tijdens het bewerkingsproces uw site vastloopt en je helemaal opnieuw kan beginnen. Voor mij dus zonder deze aanpassing geen greetz meer en ga naar uw concurrenten.
Beste Tom, Bedankt voor je bericht. Helaas hebben wij vorige maand een storing gehad en is het hierdoor niet mogelijk om je kaarten op te slaan. Dit is tijdelijk en we hopen dat dit spoedig weer werkt. Excuses voor het ongemak. Greetz Eline
Pluspunten
Werkt zorgvuldig .
Pluspunten
Veel keuze om zelf je kaarten te maken, keurige bezorging op tijd, zelfs op maandag! En als je een kaart gemaakt hebt en klaar heb gezet om te bezorgen en je komt er achter dat er een fout in staat, dan kan je het alsnog annuleren en krijg je een kortingscode voor het bedrag wat je al betaald hebt!
VerbeterpuntenHet zou fijn zijn als je de gemaakte kaart op kan slaan om eventueel nog wijzigingen te gaan doen. Als je nu iets doet waardoor je de kaart kwijt bent, moet je weer opnieuw beginnen.
Pluspunten
HELEMAAL NIKS! Belofte na belofte maar geen resultaat!
VerbeterpuntenKado voor 18-jarige nichtje; mijlpaal. Besteld op 15-07; bezorgdatum verjaardag 19-07 per koerier!!!!!!!!!!! 19-07: niet bezorgd; wel langs geweest maar niemand thuis.....? maar GEEN BERICHT ACHTER GELATEN ondanks standaard mailtje!! Eerste leugen. Ik maar gebeld: oh, sorry ik bel de koerier direct, misschien vandaag nog maar ZEKER MORGEN! NIET DUS!! Tweede leugen... Weer gebeld. Sorry, sorry maar mijn collega heeft een fout gemaakt. Ik heb zojuist met de koerier gesproken; gaat morgen (zaterdag) mee in de route. Zeker weten vraag ik? Ja echt. NIET DUS!!! Derde leugen.. Ik ben dus 3x voorgelogen. SCHANDE. Ik wil mijn geld terug en een vergoeding voor mijn telefoonkosten en helemaal niks meer te maken hebben met Greetz!!! Waar mensen werken kan een fout gemaakt worden maar.. ik ben gewoon voorgelogen.
Beste Kees, Bedankt voor je melding. Heel erg vervelend dat het zo mis is gelopen met je bestelling. We hebben getracht uit te zoeken waar het mis is gegaan, zojuist hebben we je hier een e-mail over gestuurd. Greetz, Maria
Pluspunten
Makkelijk en snel.
VerbeterpuntenJe moet vaak alles overdoen, want de letters en afmetingen vervallen nogal eens. Gisteren had ik vijf kaarten geschreven en verwachtte dat de postzegels gratis waren en toen ik klaar was stond er dat er storing bij jullie was. En was ik alles kwijt. Vandaag alles over moeten doen, wat geen pretje is en ik kreeg nu ook de postzegels niet gratis. ik hoop dat dat alsnog van jullie kant goed komt. Dankjewel. Met vriendelijke groet, Ilona Cijs
Pluspunten
Super! Veel keus, leuke cadeaus, snel en... ze hebben geluisterd! Je bestelling blijft nu gewoon staan, totdat jij zover bent om 'm af te ronden. Toppers.
Pluspunten
Het was goed in het verleden.
VerbeterpuntenWebsite en app. geven veel problemen op dit ogenblik. Invoeren en aanpassen van tekst gaat moeilijk of helemaal niet. Doe hier wat aan!
Beste Herman, Wat vervelend om te lezen dat de website+app niet lekker werken. Kun je aangeven waar je tegen aanloopt en wat het probleem is? We gaan dit namelijk graag voor je uitzoeken. Hoor graag van je. Greetz Eline
Pluspunten
Leuke kaarten, prettige app
VerbeterpuntenHet zou fijn zijn als je ook foto’s een beetje kan bewerken in de app, bijvoorbeeld bijsnijden.
Pluspunten
Simpel en snel.
VerbeterpuntenBij het aanmaken van een voorbeeld tekst en foto op de mok kon ik als klant de achterkant van de mok niet zien en hierdoor niet goed kunnen beoordelen. Het zou fijn zijn als je de mok een draai kan geven om het eindresultaat te kunnen beoordelen. thx.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.