Filters

9

goede service, goed behandeld

Pluspunten

alles is altijd toppie geregeld makkelijk vanachter je computer of luie stoel bstellen leuke acties bv nu geen postzegel betalen dus gelijk 3 kaarten besteld

  • Aanbevelen? Ja
10

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Veel keus en makkelijke site om teksten toe te voegen en te versturen.

  • Aanbevelen? Ja
8

goede service, goed behandeld

Verbeterpunten

Graag wat wenskaarten met teksten als bv.; Volg je dromen en of kaarten met leuke gedichtjes.

  • Aanbevelen? Ja
9

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Hele leuke site met veel mogelijkheden.

  • Aanbevelen? Ja
7

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goed en fijn bedrijf, jammer dat ze niets doen voor overgroot oma's en opa's En op oma en opa dag, dit zijn de mensen die juist dol zijop een kaartje gr. carin

  • Aanbevelen? Ja
9

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Voor de rest heel tevreden.

Verbeterpunten

Geachte M., Kunt u mij vertellen, jullie geven korting op de postzegels, nu bestel ik een kaart ben klaar, maar kan geen korting invullen bij de postzegel, wilde niet terug gaan omdat het met foto's was en ik het niet over nieuw wilde doen, is het niet mogelijk dat als je lid bent van jullie dat het dan automatisch gaat? Nu heb ik gewoon betaald, Vriendelijk dank, Evie Nijhof

  • Aanbevelen? Ja
7

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Over het algemeen verloopt de procedure naar wens.

Verbeterpunten

In de postzegelweek moet de gratis postzegel automatisch worden verwerkt. Dit is bij mij niet gebeurd. Ik zou graag dit bedrag weer op mijn tegoed gestort krijgen.

  • Aanbevelen? Nee
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
10

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Alles tot in de puntjes geregeld! Veel dingen mogelijk!

  • Aanbevelen? Ja
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
10

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Ruime keuze aan kaarten en altijd tijdige verwerking en verzending. En: Je hoeft de deur er niet voor uit ;)

  • Aanbevelen? Ja
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
2

zeer slecht, onaanvaardbaar

Verbeterpunten

I paid extra for delivery same day but they haven't delivery anything. It is nit good that they ask for almost eur9 extra for today delivery and then don't deliver

  • Aanbevelen? Ja
9

goede service, goed behandeld

Pluspunten

goede levering op de gekozen datum en prachtige glans over de fotokaarten.

Verbeterpunten

alles is goed

  • Aanbevelen? Ja
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
8

goede service, goed behandeld

Pluspunten

uitgebreide keus

  • Aanbevelen? Ja
8

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Geweldige service

Verbeterpunten

Mag het iets goedkoper

  • Aanbevelen? Ja
10

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

echt ongelofelijk blij met deze service vandaag bestellen en morgen in de bus echt top

Verbeterpunten

nee prima zo

  • Aanbevelen? Ja
10

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Duidelijke site, snelle verwerking, leuke acties.

  • Aanbevelen? Ja
8

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Makkelijk en altijd op tijd bezorgd en vaak leuke kortingsaanbiedingen

Verbeterpunten

Heel vervelend dat de voor- en achternaam in het adres maar 25 posities mogen hebben, dit is echt veel te weinig!

  • Aanbevelen? Ja
8

goede service, goed behandeld

Pluspunten

leuke kaarten goed te bewerken

  • Aanbevelen? Ja
2

zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Website ziet er gelikt uit.

Verbeterpunten

Afspraken niet na komen, advertentie komt niet over een met het werkelijkheid, misleide advertentie,bloemen komen totaal niet overeen met de werkelijkheid. bestelling niet op tijd leveren .

  • Aanbevelen? Nee
7

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Veel mooie kaarten

Verbeterpunten

Lukt niet om bijvoorbeeld gratis postzegel te gebruiken. Mislukt ons steeds.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Laarderhoogtweg 20

1101EA Amsterdam

020-5606590

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.