Filters

8

goede service, goed behandeld

Pluspunten

veel keuze in kaarten

  • Aanbevelen? Ja
6

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Kan zelf creatief zijn. Vooral de collages zijn leuk.

Verbeterpunten

traagheid en uitval van website. Zonde want soms wijk ik uit naar een andere site terwijl ik liever Greetz heb.

  • Aanbevelen? Ja
6

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

leuk en ruim aanbod. ook bij zelf ontwerp de stickers en kaders, erg leuk!

Verbeterpunten

ik kan nergens afmeting van kaart vinden. Alleen medium kaart maar dat zegt mij als klant niks. Als je eenmaal kaart heb verstuurd kan je hem niet nog eens bekijken. althans dat werkt niet als je op vergroot glas klikt. Bij zelf ontwerp, als je de kaart opslaat en later verder gaat laat die niet de foto's meer zien in bewerking pagina. Wel waar die opslagen is.

  • Aanbevelen? Ja
10

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Greetz regelt alles bijzonder goed.

Verbeterpunten

In mijn optiek is alles bijzonder goed. Geen verbeterpunten. Totaaloordeel 5 sterren!

  • Aanbevelen? Ja
10

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

mooie cadeaus en kaarten. goede service en kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja
10

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

snel en makkelijk ook meesturen pakketje snel en handig.

Verbeterpunten

soms lastig de juiste kaart te vinden. met name bij leeftijdskaarten zouden nog wat meer variaties kunnen.

  • Aanbevelen? Ja
10

perfect, zeker aan te bevelen

Verbeterpunten

Kaarten mogen wel wat goedkoper...in de winkels al goedkoper verkrijgbaar... Vaker leuke interessante aanbiedingen doen...dat trekt kopers.

  • Aanbevelen? Ja
10

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

heel leuk om zelf uw kaartjes te maken en te personaliseren!

Verbeterpunten

de stickers zouden nog een enorme uitbreiding mogen krijgen. Kleuren kunnen veranderen van bvb. getallen of 1 kleurige items

  • Aanbevelen? Ja
10

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Goede service! Niks op aan te merken!

  • Aanbevelen? Ja
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
9

goede service, goed behandeld

Pluspunten

ruime keuze om online een kaart samen te stellen en op tijd te laten bezorgen.

Verbeterpunten

geen.

  • Aanbevelen? Ja
2

zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Negatief...actie gratis postzegel, op rekening staat -0,78€. En nu op kopie mail staat porti €0,78

Verbeterpunten

Doe nooit meer mee

  • Aanbevelen? Nee
9

goede service, goed behandeld

Pluspunten

makkelijk zelf bezorg datum kunnen kiezen

Verbeterpunten

of het was mij te onduidelijk maar ik heb nu 3x verzend kosten betaald voor een verzending naar het zelfde adres

  • Aanbevelen? Ja
5

slechter dan verwacht

Pluspunten

Leuke kaarten

Verbeterpunten

Ik heb er een half uur over gedaan om een kaart te versturen omdat ik steeds problemen had met de afronding . ook duurde het erg lang voor ik mijn nieuwe wachtwoord kreeg per email.

  • Aanbevelen? Nee
10

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Gemakkelijke bestelsite

Verbeterpunten

Geen

  • Aanbevelen? Ja
7

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

goed in gebruik met kaarten maken enzo en het is erg makkelijk

Verbeterpunten

de prijs voor de postzegel van te voren erbij melden

  • Aanbevelen? Ja
10

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

super!!!

  • Aanbevelen? Ja
10

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Mooie kaarten prima verzorgd en bezorgd

  • Aanbevelen? Ja
8

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Ben al jaren afnemer en altijd goed....

Verbeterpunten

Maaaaar, vinden jullie nou zelf niet dat een doosje chocolade van 15,95 -met ca 20 stukjes- best een beetje veeeeel te duur is?

  • Aanbevelen? Ja
10

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

vaak een verrassing bijvoorbeeld geen betaling van de postzegel. snel en correct.

  • Aanbevelen? Ja
10

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Service geweldig, kortingen geweldig, aanbevelingswaardig Chapeau voor dit bedrijf. Oudere mensen zoals wij zijn dus dank zij de kortingen ook in staat eens een mooie kaart of cadeautje te sturen. Veel dank

  • Aanbevelen? Ja
10

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Fantastich bedrijf! Helemaal tevreden met Greetz!

  • Aanbevelen? Ja
10

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Altijd op tijd en goed geregeld . Bog nooit problemen mee gehad

  • Aanbevelen? Ja
10

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Prima ondersteuning ontvangen via de klantenservice in de persoon van Marjolein.

Verbeterpunten

De gekozen kaart vertoonde een technisch mankement, deze dan uit de collectie halen.

  • Aanbevelen? Ja
8

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Goede keuze mogelijkheid en sortering

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Laarderhoogtweg 20

1101EA Amsterdam

020-5606590

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.