Laden reviews...
Laden reviews...
55 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Uit de reviews blijkt vooral dat leveringen vaak te laat zijn en de communicatie onduidelijk kan zijn. Sommige bestellingen komen niet op tijd aan en leveren frustratie op, vaak gevolgd door een verzoek om terugbetaling of compensatie. Enkele ervaringen zijn positief over snelle vervangingen, maar betrouwbaarheid blijft een zorgpunt. De service heeft potentie, maar de levering en afhandeling moeten betrouwbaarder worden.
Pluspunten
fantastisch
Beveelt aan
31 July 2017
John
Landgraaf
Beveelt aan
31 July 2017
anoniem
Pluspunten
Kaart besteld en betaald maar zag dat ik iets fout gedaan had. Telefonisch contact opgenomen en zonder problemen kon het nog veranderd worden. Top!
Beveelt aan
31 July 2017
anoniem
Zoetermeer
Pluspunten
Zeer tevreden. Fijn dat er als vaste klant meteen de gratis postzegels in mindering wordt gebracht.
VerbeterpuntenZou ook fijn zijn als dat met de stampz ook zou gebeuren, als het saldo bereikt is.
Beveelt aan
31 July 2017
anoniem
Pluspunten
Gemak
Beveelt aan
31 July 2017
Hendrikje
Pluspunten
snel betalen met machtiging!! Ruime keuze
Beveelt aan
31 July 2017
Ingeborg
Best
Pluspunten
Het ging steeds goed.was ook erg tevreden. Maar t weekend ging t wat mis bij jullie
VerbeterpuntenMijn bestelling is niet op de afgesproken dag aangekomen. 1 kaart wel en de andere niet..weg verrassing..
Beveelt niet aan
31 July 2017
Grytsje
Bakwei
Beste Grytsje,
wat vervelend dat je niet helemaal tevreden bent over de service van Greetz.
We hebben het voor je nagekeken, maar we zien dat beide kaarten op tijd zijn geprint en meegegeven zijn aan PostNL.
Helaas is het zo dat we bij PostNL rekening moeten houden met twee vertraagdagen in de bezorging. Helaas kan dit gebeuren bij PostNL, dit geven wij ook zo aan op de site.
Mocht de kaart nu na twee vertraagdagen nog niet zijn bezorgd (maandag niet meegerekend), dan mag je uiteraard contact met ons opnemen en zullen we je een passende oplossing bieden.
Excuses voor dit ongemak!
Greetz, Hannah
Pluspunten
Super handig!!
VerbeterpuntenAfzender op de achterkant
Beveelt aan
31 July 2017
A
Gilze
Verbeterpunten
Ipad app verbeteren, verwerken van tekst op kaart is bijna niet te doen
Beveelt niet aan
30 July 2017
Gillian
Beste Gillian,
wat vervelend dat bij jou de app niet juist werkt. Onze excuses hiervoor!
Kun je exact aangeven op welke Ipad je werkt en welke versie je hebt van het besturingsysteem?
Kun je ook aangeven wat er fout gaat met het verwerken van de tekst?
We horen het graag van je, zodat we je hopelijk van meer info en van een beter advies kunnen voorzien.
Greetz, Hannah
Beveelt aan
30 July 2017
anoniem
Pluspunten
Makkelijk systeem om mee te werken.
VerbeterpuntenStickers die bij de fotokaarten te kunnen, zijn zouden iets frisser van kleur mogen zijn.
Beveelt aan
30 July 2017
anoniem
Pluspunten
Duidelijke site, veel keuzemogelijkheden
Beveelt aan
30 July 2017
Endry
Laren
Beveelt aan
30 July 2017
R.G.van
Rotterdam
Pluspunten
Afhandeling is altijd goed.
VerbeterpuntenEen foto goed in vak plaatsen is erg lastig. Als je het plaatje wilt vergroten om alleen een persoon op de foto te krijgen komen er aan de zijkanten witte vlakken. Ik had mijn hele foto klaar en zag dat er nog een deel niet bewerkt was. Ging daarop terug met de terugpijl en kon helemaal opnieuw beginnen omdat alles dan weg is. Erg frustrerend.
Beveelt aan
30 July 2017
Karin
Rotterdam
Pluspunten
Van huis uit je kaart(je) maken, ruime keuze.
VerbeterpuntenAlle envelope's standaard, betere app.
Beveelt aan
30 July 2017
Elvis
Memphis
Beveelt aan
30 July 2017
Dirk de Koning
Vlaardingen
Beveelt aan
30 July 2017
MILUSHKA
Willemstad
Pluspunten
Ik heb alleen maar positieve punten over dit bedrijf
Beveelt aan
29 July 2017
helena
Etten leur
Pluspunten
Goede website, prettige klantenservice.
VerbeterpuntenIk zou het prettig vinden als er wat meer informatie is over het maken van de kaarten. Het was even zoeken voor ik erachter kwam. Nu vind ik het heel prettig.
Beveelt aan
29 July 2017
Riet Blom
Boxmeer
Pluspunten
fijne website gebruiksvriendelijk veel opties betaalbaar
Beveelt aan
29 July 2017
Astrid
Steensel
Beveelt aan
29 July 2017
J Klomp
Gelderland
Pluspunten
Goede service, duidelijke web site en zeer ruime keuzes.
VerbeterpuntenGeen
Beveelt aan
29 July 2017
Piet
Broadford
Pluspunten
Uitstekende spullen en goede aflevering van alle dingen die ik tot nu toe geprobeerd heb (kaarten, cadeaus, bloemen, bekers).
Beveelt aan
28 July 2017
Johanna
Zoetermeer
Pluspunten
ze doen wat ze zeggen
Beveelt aan
28 July 2017
martin
Zevenaar
Pluspunten
Ontzettend leuk om op deze manier een kaart te versturen. Veel keus ook! En naar het buitenland!!
Beveelt aan
28 July 2017
anoniem
Laarderhoogtweg 20
1101EA Amsterdam
Branch
Zakelijke Dienstverlening
Specializations
B2B, Overig
Overige bedrijven