Erg blij met mijn mooie schoenen, de goede service en snelle verzending!

Altijd goede kwaliteit, sportief en perfecte pasvorm.

Ik heb bijna al mijn schoenen, laarsjes en laarzen van Gabor. Al jaren ben ik zeer tevreden over de vormgeving en kleuren. De prijs en kwaliteit is in goede balans.

Snel en goede service

Snelle levering en prijs kwaliteit in orde De juiste omschrijving van het artikel.

Was eig prima levertijd 2 dagen en moest volledig verzendkosten betalen bij retour. Dat is iets minder.Kreeg email dat geld terug gestort was nou dus niet maar misc staat hij er over een paar dagen wel op mijn rekening

Snelle levering en keurig verpakt!

Snelle levering. Keurig verpakt!

Mooie schoenen

Goed product voor de prijs van deze laarsen goede snelle verzending

Grote voorraad. Jammer dat je niet achteraf kunt betalen. Dan zou ik eerder wat bestellen.

Fijne schoenen. Groot assortiment. Jamer dat je niet achteraf kunt betalen. Dan zou ik vaker en een paar meer bestellen.

Toppp service

Goede en snelle bezorging.

Super snelle levering!

Ik kon in de winkel niet mijn maat kopen. Dus naar GABORshoes op internet en daar vond ik wel de maat. Zondagmiddag besteld en dinsdag al geleverd. Helaas was het niet mogelijk om het pakket persoonlijk aan te nemen en woensdagmorgen bij Primera postnl. opgehaald!!!!! Bedankt voor de zeer snelle levering!

Mooie schoenen , snel geleverd

Erg tevreden

Super !

Super !

Tevreden, behalve kosten bij retourneren.

Omdat er gekocht wordt via webshop en dus gepast wordt, vind ik kosten voor retourneren een reden om eerst ergens anders te kijken voor mijn aankoop.

Geweldige website.

Goede verpakking ennsnelle levering

Netjes verpakt en geleverd.

Gemakkelijk besteld. Wel vertraging bij levering. Was wel aangekondigd, maar echt een aantal dagen later...Er zitten speciale veters in. Tip.. doe een extra setje bij. Kost niet veel en is een groot gebaar waar iedereen denk ik blij van wordt.

Keurig verpakt en na 3 dagen in huis (zou dat sneller kunnen in de toekomst?). Advies voor de site: beter de maataanduidingen erbij geven.

Mooie laarzen

Mooie laarzen en goede pasvorm

Prima service.

Alles ging volgens wens. Dank

Mooi op tijd en fantastisch product! Precies wat ik graag wilde!

uitstekend

zeer snelle en correcte levering

Prachtige schoenen, precies zoals omschreven!

Service Top!

Top!!!!

Ik heb nog even moeten bellen omdat ik geen bevestiging had gekregen. Ik werd erg vriendelijk te woord gestaan. Heel erg fijn. Groet Wilma

Prima service!

Snel geleverd, dit hoeft niet perse zo snel. Goede maat was niet meer verkrijgbaar bij vd Assem, Rotterdam. Fijn dat het zo kon.

Fantastische schoenen én service

Gabor schoenen voelen altijd als een warme comfortabele slof. En als ze niet goed passen zijn er aardige mensen op de klanten service die helpen en met je mee denken.

Zeer snel geleverd

Het verbaasde mij dat mijn bestelling binnen de 24 uur werd geleverd.