Ik ben tevreden

Prima.

Geen 5 sterren. Retour en of ruilen moet echt gratis.

Snelle levering!

Het was heel fijn om zo’n snelle e-mail reactie te krijgen op de vragen die ik had over de levering! Jammer genoeg was de schacht van de laars te smal, maar ook de klantenservice lukte het niet om nog een andere laars in mijn maat te vinden met een bredere schacht. Jammer!!!

Snel en keurig afgehandeld

Mijn ervaring is goed. Heb savonds besteld en woensdag kwamen mijn laarsjes. Dus snel en keurig

perfect

Ik bestelde de schoenen, kreeg onmiddellijk bevestiging en de schoenen werden ook heel erg snel geleverd in perfecte staat.

Ik heb nu een paar keer besteld bij Gaborshoes. Snelle levering, keurig verpakt en de schoenen lopen heerlijk! Ik ben zeer tevreden.

Servicegericht en dienstverlenend!

Omdat de pasvorm niet goed was moest ik helaas mijn bestelde schoenen retourneren. Ik stelde het zeer op prijs dat de medewerker tijdens ons telefonisch contact haar best deed een goed alternatief te bieden. Omdat ik niet het risico wilde lopen toch voor de retourkosten op te draaien heb ik hier geen gebruik van gemaakt.

Laarsjes met schade

Ik draag al jaren bijna alleen maar Gabor naar alle tevredenheid. Ivm een begrafenis bestelde ik een paar nieuwe zwarte laarsjes. Ze kwamen binnen met allerlei beschadigingen... Mega balen op uitgerekend zo’n moment! De terugkoppeling van Gabor was een no-reply mail dat ze spullen controleren voordat deze worden verstuurd en er nu extra op zullen letten.

Goedemorgen mevrouw, Erg vervelend om te horen. Voordat wij een bestelling verzenden naar onze klanten, doen wij altijd een laatste kwaliteitscontrole. Wij zullen er in de toekomst nog beter op letten. Mvg, Gabor Shoes

redelijk

het stiksel liet naar een keer dragen los en moest ik naar de schoenmaker om het te laten maken. Jammer. Lopen verder lekker

Goedemorgen mevrouw, Vriendelijk dank voor uw mail. Vervelend om te horen dat u een klacht heeft over de schoenen. Uiteraard vergoeden wij de reparatiekosten. Gelieve een mail sturen naar webshop@gaborshoes.nl. We horen graag van u. Mvg, Gabor Shoes

Eindelijk een sneaker van leer.

Oh wat ben ik blij met mijn nieuwe sneakers van leer. Ze lopen zo goed. Van binnen gedeeltelijk van leer, vind ik heel belangrijk. Snelle levering. Top!!!

Goede

De webshop is gebruiksvriendelijk. De levering verliep vlot. Over prijs en kwaliteit van het geleverde artikel ben ik uitermate tevreden. Een aanrader dus.

Zeer snelle goede levering

Product is kwalitatief erg goed Prijs kwaliteit verhouding ook goed Zeer blij met mijn aankoop

Goede service, vriendelijk

Zie boven

Paste prima en goed verzorgt

Mooi op tijd en lopen heerlijk

Snelle en makkelijk!

In no time bekeken, besteld en ontvangen! Easy peasy!

Duidelijke site, eenvoudig te bestellen. Weet je je maat, dan zit het altijd goed.

Voor mij is het goed opgelost, maar voor alle andere blijft het, denk ik, hetzelfde..........

De enkellaarsjes waren heel hard en zaten niet goed. Ik moest ze dus terugsturen, maar tot mijn verbazing moest ik €7,25 betalen voor terugzending. Op de site staat groot links bij de service: Retourneren in de winkel of via PostNL........ er staat niet dat het € 7,25 kost. Nu in de Corona tijd wordt er gestimuleerd om vanuit thuis te winkelen, maar zo wordt het moeilijk.... voor het passen moest ik dus €7,25 betalen.... ik durf natuurlijk nooit meer bij hun iets te kopen! Vervolg: Na het schrijven van dit review, (omdat het bij negatieve score in de eerste instantie niet geplaats wordt om de winkel gelegenheid te geven om dat op te lossen) heeft Gaborshoes.nl contact met me opgenomen via de mail dat ze de verzendkosten gaan terugstorten. Dat is ook gebeurd. Ik blijf niet goed vinden dat je moet betalen voor het terugzenden en vind spijtig voor alle mensen die niet hebben gereageerd en gewoon betalen.....

een prima adres om mijn Gaborschoenen te bestellen. Snelle levering!

Een goede ervaring!

Snelle levering. Ik heb meerdere Gabor laarsjes en ze zitten allemaal comfortabel.

Niets anders dan Gabor!

Online schoenen bestellen durf ik alleen van het merk Gabor, omdat ik weet dat die altijd goed zitten. Zo ook deze keer: ik maakte het pakket open, deed de bestelde enkellaarsjes aan en heb ze pas uit gedaan om naar bed te gaan. Ik voelde niets knellen, ze zaten meteen perfect.

Mooie schoenen snel en goed geleverd!

Mooie schoenen met een goede pasvorm besteld. Ze werden snel en op een goede manier geleverd.

Voor herhaling vatbaar.

Duidelijke informatie op de site. Alleen jammer dat Post.nl het zo druk heeft, want iedere keer werd het bezorgmoment opgeschort.

Levering en service net zo goed als de pasvorm.

Gabor is mijn merk. Kan met een gerust hart schoenen online bestellen.

vlug,vlot, correct en goede kwaliteit!

ik was verbaasd over de heel vlotte verwerking van mijn bestelling.