Ik had mijn schoenen binnen 2 dagen in huis makkelijk te zoeken

Geweldige service

Supersnelle levering en prima verzorgd pakket.

Gewoon goed

Eenvoudig te bestellen, goede communicatie van de bestelling en tijdige levering.

Geweldig.

Mooie site met veel keus. Snelle levering. Koop sowieso enkel Gabor schoenen, prima pasvorm. Kortom: TOP.

ervaring is goed

Mijn ervaring is goed. De schoenen waren de juiste keuze en erg mooi, maar bij het lopen gleden ze van de hiel af en "slofte"ik ermee. Terwijl ik heel vaak Gabor schoenen draag met wijdte G.

Top.

Zeer snelle levering.

Goed is Goed:

Keuze gemaakt, Gabor levert!

Ik weet welke maat ik draag van Gabor. Ik weet hoe goed deze pasvorm mij bevalt.

Heerlijke schoenen

Schoenen zitten zodra je ze hebt aangetrokken direct lekker!

Formidabel

Toch een beetje huiverig om via internet iets te bestellen, ben ik na deze ervaring helemaal om. Snelle afhandeling van de bestelling en keurige levering binnen no time. Netjes verpakt en duidelijke aanwijzingen om eventueel te retourneren. Was overigens bij mij niet nodig. Ben erg blij met mijn nieuwe stappertjes.

Snelle bezorging en mooie kwaliteit

Perfect.

Snelle levering, zeker in deze drukke tijd. Complimenten!

Goed, prettig, snelle levering. Laarzen passen niet, dus retour; moest wel de retourkosten betalen.

Telefonisch goed bereikbaar, prettig geholpen.

Keurige afhandeling van mijn bestelling! Heel tevreden, aanrader.

Vlotte levering, Overzichtelijke rekening, Heel netjes verpakt!

Heel... Heel blij met mij schoene

Ik ben onzetend blij met mij schoenen .

Super service!

Bestelling geplaatst, andere dag in huis. Schoenen te groot, geretourneerd en 3 dagen later alweer de goede in huis. Wat een service, top.

Mijn ervaring super Dankje wel

Alleen was de maat te groot van de sneakers. Ik stuur ze retourik voor een half maat kleiner .

Keurig en snel in huis

De klantenservice ook goed.

Geweldige service

Ik ben erg tevreden over de bestelling ,die erg vlot gaat.Met het merk Gabor ben ik zeer tevreden.Mijn steunzolen passen erg perfect in.

Driemaal schoenen gekocht; helaas eenmaal terug moeten sturen en afronding daarvan correct. Verder snelle levering

Krek wak wou

Prima, goede product snel geleverd

Gabor schoenen zijn super

Ik kan met nieuwe gabor schoenen meteen goed en ver lopen, goed model altijd.

Top schoenen!

Al jaren domineren in mijn schoenkast de schoenen van Gabor. De pasvorm en de kwaliteit is uitstekend. Je betaalt misschien iets meer voor de schoenen van Gabor, maar het is het dubbel en dwars waard!!!

Goed!

Ik heb mijn schoenen Gekregen