Teleurgesteld

Ik ben teleurgesteld in de bestelling. Ik had dinsdag schoenen besteld. Kreeg ik ze donderdag binnen zat lijm aan de binnenkant, waardoor ze niet fijn liepen.heb ze weer terug gestuurd jullie zeiden dat ik zaterdag nieuwe zou hebben maar ze zijn niet binnen gekomen. Ik heb ze nodig voor maandag en nu heb ik ze niet hoe gaan we dit oplossen?

Goedemorgen mevrouw Kanis, Vriendelijk dank voor uw feedback. Wij hebben de schoenen vrijdag opgestuurd, normaliter worden deze dan zaterdag bezorgd. Echter zijn wij afhankelijk van PostNL en ik zie dat de levering daar vertraging heeft opgelopen. De schoenen worden vandaag bij u thuis bezorgd. We bieden u onze excuses aan voor het ontstane ongemak en wensen u veel plezier met uw aankoop! Mvg, Gabor Shoes

Ontzettend tevreden

Ik heb vorig week sneakers maat 5,5 ontvangen.Deze bleken achteraf te groot. Ik heb gebeld dat ik ze terug zou willen sturen om te ruilen voor maat 5. Heel prettig aan de telefoon geholpen. Vandaag maat 5 ontvangen. Zeer snelle service. Dus ontzettend tevreden!

Grote klasse

Kort telefonisch contact gehad voor ik ging bestellen en dat was een prettig gesprekje. Schoenen besteld en betaald maar toch een verkeerde maat. Bij de bestelling zit een keurige retourenvelop en instructie wat je moet doen. Prima service!

Punkte levering

Snel en correct

Helemaal geweldig vanaf het bestellen, betalen en bezorgen.

super snel en goed

Het pakketje kwam snel en alles was goed verzorgd. Prima schoenen ook!

Snelle levering van super laarsjes. Fijn dat Gabor ook halve maten heeft.

Een fijne aanbieding in damesmaat 43’ Precies wat ik zocht!

Ik zocht lage enkellaarsjes in een brede maat 43. Eigenlijk wilde ik ook dat mijn steunzolen erin zouden passen, net als in mijn oude Gabor enkellaarsjes maat 43. Dat is helaas (nog)niet het geval. Misschien na een tijdje inlopen! Verder zitten ze perfect en hebben een mooie kleur en pasvorm. En dat boor maar 50 euro! Een lot uit de loterij! Bezorging was ook vlot, inclusief retourenveloppe die ik gelukkig niet nodig heb, anders zou ik opnieuw verzendkosten moeten betalen, maar wel sympathiek dat Je bij een Gaborwimkel ook het geld kan terugkrijgen. Een beetje moeite mag men wel doen, vind ik, om Alle minder leuke consequenties van het snelle gratis bezorgen te voorkomen .

Snelle en correcte levering.

Snel en correct. Dankjewel.

Heel tevreden.

Ik ben heel tevreden met mijn Gabor sneakers. Heb alle jaren deze schoenen en lopen heerlijk.

Zeer snelle levering.

Zeer snelle levering, en bestelling voldoet 100% aan mijn verwachtingen.

Geweldige service en de schoenen zijn fantastisch. Lopen direct goed. Ben al een tijdje Gabor fan. Mooie kwaliteits schoenen.

Mooie comfortabele schoenen, snelle levering

Goede omschrijving van pasvorm, daarom hoef ik maar zelden wat terug te sturen

Kwalitatief hoogwaardig en zeer comfortabel

Hele mooie enkellaarsjes; mooi afgewerkt, zitten goed en de binnenzool is zeer comfortabel. Ook nog waterafstotend.

Altijd prima service Schoenen van gabor zijn prachtig

Prachtige laarsjes

Mooie kleur. Goede pasvorm. Mooi afgewerkt.

Héél tevreden over de laarzen met een smalle schacht!

Vlotte ontvangst! En een fijne goede laars meet smalle schacht. waarnaar ik op zoek was!

Prima service, maar schoenen teruggestuurd

Snelle service bij het bestellen en bezorgen. Helaas was de stijl van de schoenen niet helemaal wat ik ervan gehoopt had. Niets aan te doen. Gelukkig verliep ook het retour zenden vlot. Kreeg binnen 24 uur na het terugsturen al een bevestiging van ontvangst en terugbetaling, fijn!

Mooie, elegante en goede passende schoenen

Gabor schoenen zijn voor mij altijd passend, elegante modellen, en goede kwaliteit. De verzending is super snel en correct gegaan. Koop normaal altijd in de winkel, maar kon in dit geval deze niet vinden. Perfect!

snelle en correcte levering

Ik koop alleen dit merk vanwege de goede prijs kwaliteit verhouding en omdat ik simpelweg een schoen nodig heb met een brede leest. Gabor heeft schoenen met breedte maten die ook gewoon mooi zijn om te zien!

Snelle verzending, keurig verpakt.

Ik heb al vaker hier besteld, gaat steeds snel en correct en de schoenen zijn prima verpakt.

Top geleverd

Snelle levering en goed verpakt heel tevreden

Steeds weer opnieuw

Door de goede pasvorm en uitneembare binnenzool koop ik elk jaar weer een nieuw paar Gabor schoenen of laarzen.

Prima, snelle bezorging van fijne schoenen

Bezorging verliep volgens afspraak. Ik had het aflevertijdstip aangepast, was geen enkel probleem.