Uitmuntend

Snelle levering...

Retourkosten moet je zelf betalen

Er zijn nog maar weinig webshops te vinden waar je bij retour de kosten zelf moet betalen. Dit werpt wel een drempel op voor de volgende keer om hier te bestellen. Gabor vind ik een goed merk.

mijn ervaring is goed , maar toen ik mijn schoenen wilde terug brengen bij de Gaborwinkel in Den Haag wilden ze deze niet terugnemen omdat de levering van Gabor Munnichs was . Dat vind ik vreemd en jammer dat niet alle Gabor winkels samenwerken op dit gebied.

ik vind het perfect schoenen

Snelle e correcte levering.

Ja supersnelle levering .

besteld op.de site binnen 5 dagen thuis.

Het is zeer goed bevallen.Keurig en zorgvuldig ingepakt zodat je echt voelt dat dit is wat je wilt, een paar prachtige schoenen waar van ik blij ben om ze te dragen.Kortom een goed gevoel !Dank!!

Volgende dag in huis en het zijn super fijne sneakers

Super goede en snelle service en klantgerichtheid !

Maar was te klein. Binnen 2 dagen een bevestiging van retourzending ontvangen en verzending van nieuwe maat dezelfde dag! Snelle afhandeling en goede service.

Makkelijk bestellen en snelle levering!

De site is overzichtelijk, het bestelproces makkelijk en de levering snel en volledig.

Hele mooie en fijne schoenen

Ik ben er erg blij mee. Ze zijn mooi en zitten lekker.

Misleid

Heb sandalen besteld bij gabor. Althans dat dacht ik. Blijkt het store te zijn of zoiets. Kan bij gabor gratis retourneren of ruilen. Nu moet ik 7.25 euro betalen omdat sandalen te krap waren. In gabor winkel in Arnhem konden ze sandalen niet aannemen. Is andere gabor tak.....? Snapt u het nog? Sites lijken op elkaar. Dus voel mij misleid. Dus goed opletten!

Goedemiddag mevrouw, Wij betreuren zeer dat u onze retourprocedure zo heeft ervaren. Wij zijn een onafhankelijke firma, die opereert onder de naam GaborShoes en Munnichs. Wij zijn een dealer van het merk Gabor, dit geldt ook voor Gaborstore welke gevestigd is in oa Arnhem. Natuurlijk vinden wij het vervelend dat de naamvoering u heeft doen verwarren, daarvoor onze excuses. Onze retourprocedure staat duidelijk vermeld op onze site, zie link: www.gaborshoes.nl/klantenservice/ruilen-en-retourneren.html. Mvg, Gabor Shoes

Maatvoering klopt niet

Jullie hebben op de website, bij de schoenen zelf, een te kleine maatvoering vermeld. Ik moet nu de drie paar schoenen die ik had besteld retourneren. Ik moet de retourkosten volgens jullie voorwaarden nu zelf gaan betalen. Ik vind dat niet klantvriendelijk en daarmee niet tevreden.

Goedemiddag mevrouw, Vriendelijk dank voor uw beoordeling. De Engelse maat 7 staat voor de Europese maat 40,5 - 41. Dit kan soms voor verwarring zorgen. U kunt alle drie de schoenen kosteloos omruilen voor een grotere maat. Wij zullen de retourkosten overmaken zodra wij de retour hebben ontvangen. We hopen u zo voldoende geïnformeerd te hebben en wensen u nog een fijne dag toe. Mvg, Gabor Shoes

Supersnel en goed

snelle en goede levering , helemaal niets op aan te merken!

Alles keurig en prima verlopen

Was top

Op zondag besteld en dinsdag keurig afgeleverd keurig verpakt mooi in doos extra zak voor retourneren Dus goede ervaring zal zeker vaker bestellen

confortabel

ik draag al enkele jaren deze slippers . Ik heb nu 5 paar . dat zegt genoeg denk ik .

Schoenen pasten niet... terugsturen moest op eigen rekening...

Klantonvriendelijk- je word gedwongen of ander Schoenen te kopen of €7,95 te betalen voor terugsturen...!!!

Geachte mevrouw, Vriendelijk dank voor uw beoordeling. Onze retourprocedure staat duidelijk vermeld op onze site. Zie link: https://www.gaborshoes.nl/klantenservice/ruilen-en-retourneren.html. We wensen u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Gaborshoes.nl

Goede service en goede levering was zoals afgespoken .

fijne schoen zit lekker ik heb dikke voeten met warm weer door de verstelbaren bandjes heb ik geen last dat de schoen knelt op de voet .

Gemakkelijk te bestellen en prima afwerking van het gekochte.

Zie boven, ook bij een eventuele retourzending prima verzorgd!

Goede en snelle levering

Mooi gevormde schoenen.

Schoenen zijn mooi, zitten fijn en zijn zeer licht.

Snelle afhandeling

Helaas moest mijn zending weer retour , alles snel afgehandeld.

Prima bedrijf

Snelle nette levering

ik denk niet dat ik nog vaker zal bestellen

Ik had niet gelezen dat als je iets terugstuurt je voor de verzendkosten moet betalen. Ik had twee paar schoenen besteld en een paar zat niet goed en heb ik teruggestuurd, toen bleek dat ik ruim 7 euro aan verzendkosten kwijt was. Dat is bij veel andere bedrijven niet het geval en dan bestel ik liever daar.

Geachte mevrouw, Vriendelijk dank voor uw beoordeling. Onze retour procedure staat duidelijk vermeld op onze site. Zie link: https://www.gaborshoes.nl/klantenservice/ruilen-en-retourneren.html. Een fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Gaborshoes.nl