Snelle levering, netjes verpakt, product zoals omschreven.

super service

Ik had schoenen besteld die helaas na 2 dagen al stuk waren. Ik kon er meteen mee naar een goede schoenenzaak in het centrum die niet moeilijk deden, deze werden gerepareerd. Nette en snelle service!

snelle en goede levering van het product wat ik besteld had.

snelle en goede levering van het product wat ik besteld had. Helaas waren ze toch nog te wijdt voor mijn smalle voeten ondanks de F breedte. Terug zenden vond ik erg prijzig en een gabor winkel is niet bij mijn woonplaats in de buurt.

Mooie schoenen met goede pasvorm.

Alsof je op pantoffels loopt hihihi

Goede kwaliteit schoen. Netjes op tijd bezorgt.

PERFECT

snelle reactie en vooral snel verzonden

te smalle schoen

lengte maat goed maar paste niet in de breedte

Mooie schoenen, wel beschadigd

Verzending conform informatie website. Schoenen qua kleur en vorm: perfect. Helaas was bij een schoen (net de maat die ik nodig heb) de neus beschadigd. Heel erg jammer. Had ze nodig voor een trouwpartij. Omruilen lukt qua tijd niet meer. Ik vertrouw erop dat Gabor de zaken snel financieel afhandelt. Gabor staat voor kwaliteit dus hier gaat het ook zeker lukken. Bovenstaande weerhoud mij niet om weer schoenen van Gabor aan te schaffen: ze zitten heerlijk, mooie pasvorm en kleurecht.

Goede service. Fijne producten.

Pasvorm is voor mij altijd goed! Kan kopen zonder eerst te passen!

Super sneakers

Deze serie van gabor zit mij perfect

Zondagavond de sandalen besteld, woensdagmorgen in huis. Werd verteld dat het iets later kon worden door de drukte, maar vond ik erg meevallen. Sandalen lopen super !!!!

goede, snelle service na het plaatsen van een bestelling

zie hierboven

Snelle levering.

Zeer netjes verpakt en snel geleverd.

Super goed, maat 36 op voorraad.

Makkelijke site, maat 36 op voorraad. Snelle levering. Prima schoenen.

Goede en snelle service!

Goede en snelle service!

kwaliteit prijs is goed

gabor schoenen zijn mijn favoriet vanwege het comfort

Zoals gewend van gabor. Goede service . Snelle levering en vooral weer een heerlijk paar schoenen erbij . Altijd goed Gabor

Fijne schoenen goede pasvorm ik ben er heel tevreden over.

Gabor schoenen hebben een goede pasvorm en je kunt de leest breedte kiezen

Perfecte levering, fijne schoenen

Supersnelle levering, keurig verzorgd, zelfs voor evt retourzending was alles meegestuurd. Maar ze gaan niet terug, want ze zitten heerlijk!

Gabor shoes bedankt

Volgens de mail, krijg ik nu zelfs mijn retourkosten terug, na mijn opmerking over de kleur op het internet.

erg goed loopconfort

vooral de zachte binnenzool is erg konfortabel

Klantvriendelijk bedrijf

Hele goede ervaring met dit bedrijf, alleen jammer dat ik eerst het verkeerde paar schoenen opgestuurd kreeg, anders had ik zeker een 10 gegeven.

Vlotte levering

Zeer vloot een correcte levering. De kwaliteit is precies zoals beloofd, ben heel blij met het merk

Mooi passende schoenen

Tevreden over de levering

Helemaal goed!

Geen problemen met bestellen en op tijd bezorgd. Goed verpakt.