It is indeed a comfort pair of sneakers I've bought recently.

Good quality, stylish, and suitable.

Heel tevreden , snelle levering en super blij ermee

Plaatsen van de bestelling tot en met de bezorging verliep prima.

Sorry, geen verbeterpunten. Ik ben heel blij met de prachtige laarsjes!

Snelle perfecte levering

Schoenen besteld, volgende dag al in huis. Goed verpakt, niks op aan te merken.

Geweldigggggg

En store manager Berrie van Goor is zoooo attent én klantvriendelijk!!!!! Dankzij Berrie was t probleem met die stomme post nl meteen opgelost Bedankttttttt

Mooie elegante sneakers

Zeer snel geleverd

Perfecte service

Nette afhandeling retouren en bestellingen

Alkes naar het zin, alleen jammer dat ik geen melding krijg wanneer mijn pakket langskomt.

X

Gabor heeft al zijn schoenen voor mijn voeten gemaakt. Alle schoenen, sneaker, laarsjes zitten perfect!

Mijn beoordeling is niet zo best

Mijn beoordeling is niet zo best en kan omdat wij nooit schoenen hebben ontvangen wegens verkleuring en/of beschadiging. Er werd ons ook geen alternatief geboden, zeer teleurstellend. Zulke kleine maatjes (2,5) zijn moeilijk te koop, dan is de teleurstelling des te groter. Hopelijk een volgende keer beter, Met vriendelijke groet, Wim Dreijer

Goed gelopen door klantenservice en zeer snelle levering. Schoenen zijn prima!

Altijd een juiste maatvorm en overeenkomstig zoals op de foto en geweldige kwaliteit

Als ik Gabor schoenen koop dan zijn ze echt altijd goed qua maat, vorm, kleur! Hoef ze nooit terug te sturen, zijn altijd zoals ik ze mij voorstel en verwacht

Ik Vind dat de kwaliteit achteruit gaat vooral de maten kloppen niet meerr.

Van de zomer waren er leuke sandalen niet in mijn maat 4.5 leverbaar Heb net zwarte Gabor instappers besteld 15-09-2022 artikel nummer54708A222 levernummer 95.240.17. 4,5 ( 37,5) normaal instappen en goed ze zijn te groot heb ze al aangehad kan ze dus niet meer terug sturen nu inlegzooltjes en hieltjes voor een paar schoenen van 124.95 van Gabor valt dat erg tegen.

Supersnelle levering

Snelle levering. Helaas was pasvorm van 1 paar niet goed. Fijn dat er een goede zak was ingesloten om dat paar te retourneren. Jammer dat verzendkosten min. € 7,50 bedragen. Verzocht om het passende paar schoenen innde elfde maat maar in andere kleur toe te zenden.

Prima verpakt en verzonden, jammer van retourkosten

De schoenen zaten mooi verpakt met een retourzak toegevoegd. Maar dat ik de retouren zelf moest betalen voelde niet fijn. Het kan zijn dat ik het gemist heb bij het bestellen maar in ieder geval zou ik dat dan duidelijk(er) vermelden.

Leuke laarsjes, ze zitten perfect.

Teleurstellend

Mooie laarsjes besteld, een halve maat groter dan mijn eigen maat. Blij, dat ze zo snel geleverd werden ,maar wat een teleurstelling dat ze veel te klein en veel te smal waren. Bij eerdere bestellingen nog nooit dit probleem gehad. Heel jammer, want ik vind de laarsjes nog steeds erg mooi.......

Perfecte en zeer snelle levering

Zonder problemen de juiste bestelling ontvangen, goed verpakt en zeer snelle levering

Als je in Gabor schoenen stap in de goede maat,zitten ze als pantoffels.

De laarzen kwamen overeen met wat ik volgens de foto's en omschrijving verwachtte.

super

snel binnem

zo jammer

Mooie laarsjes, maar ondanks dat ik de juiste maat heb besteld, zijn ze erg smal. ik kwam er met mijn voeten niet eens in, Heel jammer!