Snelle levering, mooie schoen

Goede pasvorm en lekker voetbed.

Erg goede service!!

Als 80+ er is het moeilijk passende schoenen te vinden , welke ook nog eens goed "lopen". Via de website 2 paar prachtige sneakers van GABOR gevonden en besteld. Echter de maximale breedte H was desondanks nog te krap voor mijn "oude" voeten. Vervolgens deze 2 paar teruggebracht naar schoenenzaak MUNNICH in Eindhoven. Daar nog getracht om een maatje groter te proberen , echter zonder het gewenste resultaat. De wijze , waarop ik daar ben geholpen , verdient een hele grote pluim!!!

toppie

Snelle levering.Ik had verkeerde maten schoenen in doos gedaan. Daar werd vriendelijk op gereageerd en snel opgelost. Compliment

Super snelle service

Gabor is mijn merk

Altijd 'n goede pasvorm voor elke voet en ook breedte maten. Lopen zeer comfortabel. Een echte aanrader.

Makkelijk te bestellen en snelle levering

Heel goed.

Makkelijk website. Snelle aflevering. Zeer tevreden.

Alles is netjes en snel afgehandeld

Normaal ga ik altijd passen in de winkel ivm. en moeilijke voet, maar door corona heb ik toch maar besteld. 2 dezelfde maar verschillende maten. De eerste had ik eerder binnen maar merkte al meteen dat die aan m'n linkervoet niet goed zat, de tweede kwam 'n paar dagen later maar op 'n verkeerde adres, Foutje van mijn man, wij wonen nl. in Duitsland en we hadden het adres van mijn broer in Holland maar verkeerde huisnummer, deze mensen hebben het meteen aan de post weer meegegeven, toen heb ik met jullie gebeld en het was meteen goed, de volgende dag was dit paar schoenen alweer terugbetaald, erg fijn. Dank je wel

mooie en goede kwaliteit

Snelle levering, goede kwaliteit schoen, mooie afwerking

Goed bedrijf echter door drukte van PostNL, wat te laat bezorgd.

Door drukte bij PostNL vertraging met bezorgen. Heeft Gaborshoes dus niet in de hand.

Erg goed!

Erg goed en snelle levering.

Heerlijke schoenen

Snelle levering, keurig verpakt ook voor een eventuele retour zending is verpakking materiaal bijgevoegd. Keurig!!!!

Uitstekend, verzorgd, vlotte bezorging.

De web site ziet er mooi en overzichtelijk uit. De schoenen werden vlot bezorgd en het was goed verpakt.

duidelijk en correct

Veel keus op de site. Ook voor grote maten. Snel en netjes geleverd

Prettig schoeisel van goede kwaliteit

Gabor schoenen voldoen aan mijn verwachtingen Zijn modern en lopen prettig Goede kwaliteit voor een redelijke prijs

Excellent

I was delivered the sandals very quickly and I am very happy with the quality.I will surely order again.

Toppie

Super snelle reactie en verzending. Helaas bij Post NL paar dagen later in huis.

Blij

Nette levering. Zitten heerlijk☺

super

gemakkelijk en supersnel

Goede service. Gabor fijne schoenen en vaak mijn maat voorradig

Tweede bestelling helaas geen passende schoen, te groot, te wijd. Hopelijk verloopt het ruilen goed.

Snel en duidelijk

Comfortable

Would recommend them

Heel positief

Ik ben altijd blij met de schoenen van Gabor, daar kan ik vertrouwen.