Fast but wrong size

The delivery was very fast, however, I received the wrong size so I went to a store to exchange them.

Hello, Thank you for your review. We apologize for the inconvenience. We are glad to hear it has been resolved in a store. Kind regards, Gabor Shoes

Lekker vlot besteld en bezorgd

Gabor sandalen besteld, geweldig mooi merk ook qua kwaliteit en prijsverhouding

Gaborschoeisel zijn voor mijn voeten het beste!

Supersnelle zending en prachtige sneakers!

Prachtige schoenen heeft Gabor altijd.

Snelle levering. Nette verpakking. Ook de verpakking voor eventuele retournering. Maak ik echter nooit gebruik van, want de schoenen zitten altijd perfect.

Goede en nette levering

De door mij bestelde schoenen werden de volgende dag al geleverd. De schoenen zijn, zoals altijd van Gabor, mooi en zitten perfect. Ik beveel een aankoop via Gabor Shoes zeker aan! Snelle levering en ook goed en netjes verpakt!

Ik draag Gabors schoenen al vanaf mijn vroegste jeugd en ik ben er nog steeds heel tevreden over

Snelle levering, goed verpakt, top product!

Uitstekend!

Snelle en goede service

De schoenen die ik had besteld vielen te groot uit, dus teruggestuurd vanuit een post.nl punt. Omdat er geen postbus nummer op de retour sticker stond, moest ik zelf de porto betalen. Ik heb later een e-mail gestuurd om dit te melden, en kreeg een nette e-mail terug, waarin stond dat de porto teruggestort was. De schoenen waren er binnen 2 dagen. Top service!

schoenen keurig verzorgd geleverd.

Goede ervaring, zeker aan te bevelen .

Groot assortiment, snelle levering. Ben zeer tevreden. Zal zeker in de toekomst nogmaals online bestellen.

Redelijk,op dit moment.

Ze zitten nog wat strak op mijn wreef ,maar verder voelt het goed aan.

Jammer

Mooie schoen helaas zit hij te hoog om mijn enkels ,ik heb ze retour gestuurd. De aanpassing ,het was een hele mooie schoen ,maar hij zit te hoog op mijn wreef en enkel ,dit is de eerste keer met die andere schoenen had ik daar geen last van.Ik heb alleen maar Gabor schoeneN en blijf ook zeker een grote fan .Een vriendelijke groet ,

zeer ontgoocheld

Ik draag nog enkel schoenen van gabor die ik altijd bestel in België. Voor de eerste keer bestelde ik slippers in Nederland. En dit nooit meer!!! Ik betaalde nog 79,00 euro en de slippers waren reeds gedregen! Een echte schande en zeker voor die prijs. Witte zolen waren zwart na het oppoetsen is dat goed gekomen, maar ik denk niet dat dit de bedoeling is!!!

Goedemorgen mevrouw Annemie, Wij bieden u onze excuses aan voor het ontstane ongemak. Normaliter worden de schoenen goed gecontroleerd voordat deze verstuurd worden. Wij betreuren het zeer dat dit bij uw schoenen niet goed is gegaan. Wij hebben u zojuist een e-mail gestuurd om dit probleem samen op te lossen. Mvg, Gabor Shoes

Perfect!

Ik vind het keurig en stevig verpakt en ook super dat er goed retourneer materiaal bij zit. Hoef je niet met plakbandjes enz. te knutselen.

Heel goede ervaring. Schoenen waren keurig verpakt en op tijd geleverd.

Kwaliteitsschoenen met prima pasvorm

Een duidelijke website met een mooi assortiment. Ik draag al jaren voornamelijk Gabor schoenen, omdat ze modieus en van uitstekende kwaliteit zijn, en een uitstekende pasvorm hebben.

Lekker zacht

Lekker schoenen om te lopen. Maat fit precies. Ik ben heel blij!!

Helemaal in orde

Goede schoenen, prima levering, ik ben heel tevreden

Goede service, top

Mooi en comfortabel in alle maten. Niet beter dan Gaborschoenen

ik ben enorm Gabor fan omwille van het draagcomfort en de keuze in grote maten. Maar ook de collectie verrast zeer positief. Uniek in het schoenenlandschap. Toch moet ik melden dat de maten wat wispelturig zijn. een 8,5 is soms krap soms te groot... dit brengt onnodig terugsturen teweeg bij online bestellingen.

snel geleverd, Gabor schoenen en laarzen hebben als voordeel dat ze halve maten hebben en verschillende breedtes. Laarzen zitten prima, blij mee.

Ik vind ze mooi en comfortabel.

De breedte maat H is goed voor mij.

Bestelling en verwerking daarvan is helemaal goed verlopen

zie boven

Altijd fijne pasvorm, zeker met die halve maten. En vanwege het zachte voetbed kom ik altijd weer uit bij Gabor