Na bestelling, snel geleverd. Keurig verpakt. Precies wat ik besteld heb. Dus zeer tevreden.

Mooie schoenen toch niet leverbaar

Besteld en betaald. Na lange radiostilte contact opgenomen en bleken de schoenen toch niet leverbaar. Order geannuleerd en inmiddels na een week ons geld terug. Dat is netjes.

Schoenen werden snel geleverd en waren helemaal volgens verwachting. Heel blij mee en ik kom zeker terug!

Makkelijk en snel contact

Men reageert meteen op vragen of problemen Snelle perfecte verzenden

Zitten heerlijk maar …

Ik heb de schoenen nu 13 maanden. Ik draag ze niet vaak (ik heb te veel schoenen) maar nu laat de zool los van een van de schoenen. De zool is niet te plakken, de lijm laat los. Ik kan er op lopen maar de zool klapt wel eens dubbel en dan kan ik struikelen. Wat kan ik doen? Hoor graag van jullie. Groet, Gaby Schendstok (bezitter van zeker 6 paar Gabor schoenen).

Gewoon goed. Duidelijke communicatie, vlotte verzending.

niet ontvangen

artikel NIET ontvangen

Goed en duidelijke service

Alles volgens verwachting

Alles volgens verwachting

Geweldige omruilservice

Perfect! Schoenen gratis omruilen (zonder verzendkosten) indien maat niet goed is.

Alles is top verlopen! Dus heel tevreden. Ik ga zeker

Ik ga zeker vaker op jullie site kijken. Bestelling was er erg snel. En ik was al lang op zoek naar deze ga or sneaker!

Goed maar kan beter

Levering van bestelling is goed maar retour beleid vind ik niet zo best. Gabor is enige website waar je retour moet betalen en dat bevalt me niet. De kwaliteit van schoenen is goed maar door dat je retour moet betalen ga ik voortaan ergens anders kijken waar je het kostenloos kan retouren.

Fijne bestelling,goede en snelle levering.

Omdat ik in de winkels de schoenen niet meer kon krijgen heb ik ze online besteld. Binnen 2 dagen thuis,prima geregeld.

Bestelling en levering vlot en correct gegaan

Laatste 2x laarsjes besteld die niet geleverd konden worden.

De laatste 2x dat ik laarsjes bestelde bij jullie bleken ze niet aan de kwaliteit te voldoen en werden ze niet geleverd. Heb 2x in een half jaar bij verschillende laarsjes precies dezelfde mail ontvangen van jullie. Jammer dat jullie dat niet al eerder vermelden op de website. Nu lijkt het een soort marketing truc. Het geld werd wel dezelfde week nog terug gestort.

Zeer correct en snelle levering

Gewoon perfect

Perfect!

Snelle levering,prima verpakt,en verzorgd

Gabor is een top merk.

Gabor zit mij als geen andere schoen aan de voeten. Draag dit merk al jaren.

Makkelijk bestellen en snel geleverd.

Makkelijk bestellen en snel geleverd. Schoenen zijn ook netjes verpakt.

Snelle levering van mijn fijne schoenen

Fijne service

Accuraat!!

Goed op de hoogte gehouden waar je bestelling is

Goede en snelle levering

Uitermate comfortabele slippers!

Vlotte levering. Slippers zijn zeer comfortabel, trendy en zalig om dragen. Zeer tevreden!

prima ervaring

Ik wist precies wat ik moest hebben want ik heb veel Gabor schoenen! Dus uitzoeken via de uitstekende website, bestellen en binnen een dag waren ze al bezorgd! En helemaal naar mijn zin! Hartelijk dank!

super

deze slippers zitten super, snel geleverd

Varkensmarkt 8

6041ET Roermond