Levering duurde wat langer. Schoenen zijn heerlijk!

de bestelde schoenen konden niet geleverd worden, omdat ze niet voldeden aan de "leverings -eisen"n

Misschien van te voren bekijken of schoenen aangeboden kunnen worden.

Schoenen zijn prachtig, passen goed . Levering was binnen 2 dagen. Supersnel

Heel goed!

Uitstekende service, goed contact en snelle en correcte reactie na vraag om advies! Snellle levering en mooi product!

Ben heel tevreden met de laarzen, ik schrok alleen van de verpakking leek wel of die de oorlog had mee gemaakt en niet dichtgeplakt . Vond ik tegenvaller. Maar laarzen top.

Goede snelle service

Vanaf de online aankoop tot en met levering duidelijke communicatie en snelle levering.

Was super

Besteld en nog geen 24 uur later mooi en netjes thuis bezorgd. KEURIG .

...

...

Prettig

Duidelijke site. Snelle levering. Schoendoos helemaal kapot bij levering.

Hele goede ervaring, laarzen waren niet meer leverbaar door kleurverschil. Netjes een mail gehad en geld terug gestort gekregen

Mooie schoenen, mooie kleur, past perfect.

Als altijd supersnel geleverd en klantenservice is buitengewoon goed; complimenten!

Super tevreden: ruime keuze, super kwaliteit, uitstekende levering en retourvoorwaarden en niet te vergeten de uiterst vriendelijke en adequate klantenservicemedewerkers: een absolute aanrader dus!

Ik had 2 van de 3 paar zeer snel binnen

Vlot geleverd alleen jammer dat het 3e paar (sandalen) al niet meer leverbaar was.

Bestellen gaat gemakkelijk, en m’n nieuwe laarsjes de volgende dag in huis.

De schoenen zijn te klein.

Ik heb eerder deze maat van Gabor besteld en het was passend. Retourneren is ingewikkeld. Er zijn weinig Gabor winkels waar ik het naartoe zou kunnen brengen om het in te ruilen. Nu moet ik zelf het retourbedrag betalen. Het blijft mijn favoriete merk, daarom was ik teleurgesteld dat het te klein was.

Goede website, duidelijke foto's en goede omschrijving. Makkelijk te bestellen en zeer snelle levering. Een aanrader!

Fijne schoenen

Ik draag al jaren Gabor schoenen en ben er erg tevreden over!

быстрое оформление и доставка

One order

• Вы бы порекомендовали нас? Yes

Bestelling geplaatst, en al snel ontvangen.

Verzending Snel en goed geregeld!

Verzending Snel en goed geregeld, Laarsjes zijn mooi en zitten erg fijn, maar erg snel lelijk en zool snel versleten, dus nu al nieuw paar besteld!

Prima webshop! Duidelijk en makkelijk!

Prima ervaring gehad met het bestellen van een prachtig paar schoenen. Achteraf heb ik zelfs nog €20,- teruggestort gekregen omdat ze in de uitverkoop waren gekomen. Had men niet hoeven doen. Erg netjes! Ga zeker nog eens bestellen bij Gabor!

Zie hieronder

Prima website en service.

Verrassend!

Omdat er de dag na m'n bestelling meer korting af gij heb ik die ook gekregen,top!

Foto klopt niet met de laarzen

Vlug gestuurd, jammer dat de laarzen niet passen. Op de site 2 leken het 2 lengtes en ik dacht de kortste gekozen te hebben maar het waren ook extra lange laarzen.

Slecht

Ik kreeg niet direct een bevestigingsmail van mijn bestelling waardoor ik ging twijfelen of deze in goede orde ontvangen was. Pas na 3 dagen kreeg ik een bericht dat mijn bestelling verzonden was. De schoenen die ik besteld had in mijn maat bleken te groot te zijn. Wat niet te voorzien was. Voor de retourzending moest ik €7,65 betalen. Zeer klantonvriendelijk! Verder was totaal onduidelijk wat er aan formulieren retour gezonden moest worden. Niet voor herhaling vatbaar om op deze site te bestellen.