Snelle aflevering goede kwaliteit

Snelle levering goede kwaliteit prijsverhouding

Mijn schoenen konden niet geleverd worden. Prima afgewerkt!

Fijne schoenen, fijne pasvorm en prettig geprijsd.

Fijne schoenen, fijne pasvorm en prettig geprijsd.

Gewoon goed

Vlug bezorgd en alles goed ingepakt

service

Bestelde mijn 5e paar sneakers. Deze was iets mee. Gebeld en een retourbon gekregen omdat er een fout in de schoen zat. Gratis retourneren en gelijk nwe toegestuurd gekregen. Zonder problemen of moeilijk doen. Service.

Cadeautje voor Moederdag, was prima op tijd.

Snelle levering van een paar mooie schoenen

Mooi en goed zittende schoenen

Prima mooie schoenen en snelle levering

Uitstekende webwinkel

Overzichtelijke webwinkel en uitstekend bestelproces. Ook eventuele retouren zijn zeer goed geregeld. Ik ben fan van Gaborshoes.

Goede keuze, snel te vinden

Handig te selecteren en keuze te maken

Snelle levering in goede kwaliteit

Produkt voldoet aan verwachting en snel geleverd

Prima service!

Snelle levering van de schoenen en perfect contact met de klantenservice i.v.m. omruilen.

Niet zoals verwacht

Ik heb geen mail ontvangen van een bevestiging van de bestelling wat meteen twijfels oproept of het wel goed is gegaan. Daarnaast vind ik het erg klant onvriendelijk als je zelf moet betalen voor een retour zending. Dat zorgd ervoor dat ik mijn gabor schoenen niet meer via de gabor site zelf ga bestellen maar via anderen aanbieders.

Super goed

Super.

Mooie schoenen. Snelle leveringen.

Mijn favoriete merk

Voor mij is gabor het perfecte merk. Mooie sneakers, goede pasvorm.

Snelle reactie

Ik had snel bericht dat de laarzen niet meer voorradig waren, wat heel fijn was. Het geld werd ook meteen teruggestort!

Geweldige, heel snelle levering. Super

Goede en snelle levering. Prima verpakt.

Eind goed, al goed!

Mijn pakje werd zéér snel geleverd naar België. De ontgoocheling was helaas groot toen ik het opende want ik kreeg totaal verkeerde slippers geleverd (compleet ander model van slipper). Klein paniekje. Ik was van plan resoluut een slechte score te geven maar heb me kunnen bedwingen :-). Ik heb een mail gestuurd omtrent mijn probleem en ook dat retourneren vanuit België met track and trace mij meer dan 15 euro zou kosten (normaal zou er terugbetaling zijn volgens de begeleidende brief). Gelukkig kreeg ik een mail terug met een retourbon waardoor ik gratis kon retourneren en mijn pakket kon volgen. Ik heb direct de slippers op de post gedaan. De dag nadat men mijn gerouterneerde slippers had ontvangen kreeg ik mijn bestelde slippers thuis afgeleverd. En deze keer waren het wel de juiste :-). Eind goed, al goed dus!

Prettige ervaring

De schoenen heb ik een halve mast kleiner gekocht omdat de H wijte voor te groot wordt in mijn eigen maat.

Duidelijk, overzichtelijk en genoeg informatie over de producten

Omdat ik een eigen winkel heb, heb ik weinig tijd om te winkelen. Gabor schoenen zitten bij mij het lekkerst. Dus ik bestel ze online. Altijd overzichtelijk en duidelijk met een goede beschrijving. Ook een snelle levering en goed verpakt. Vorig jaar na een paar weken een kapotte schoen gehad.......gebeld......teruggestuurd (kosteloos) en geld teruggestort, omdat de maat niet meer voorradig was. Top geregeld!!!! Nu weer sandalen en sneakers binnen gekregen. Ik ga genieten!

Gabor zijn voor mij de beste schoenen

Ik draag alleen Gabor schoenen, dus weet precies mijn maat. Aandoen en zonder problemen gelijk dragen. Levering was nu ook weer prima.

Oke

Alles oké. Op tijd en prima in orde