Bestelling na twee dagen keurig afgeleverd

Vertrouwd goed

Zoals eigenlijk altijd ook deze keer weer prima. Verzending vlot. Schoenen lopen heerlijk.

Snelle, goed verzorgde levering. Wat bij het bestellen/betalen wat verwarring gaf, was dat de bestelling wordt geplaatst bij GaborShoes.nl en de betaling naar Munnichs gaat. Toch voor de zekerheid even gegoogled om verband tussen beide te zoeken, wat me uiteindelijk wel geruststelde. Munnichs is een bekende, gerenommeerde zaak.

Snel en direct geleverd

Blij met een goed passende schoen!

levering

snelle levering, wel 2 verschillende schoenen en de 1 echter sneller dan de andere geleverd. Ook retouren netjes af gehandeld.

Bestelling en bezorging is vlot en goed verlopen. Ik had iets besteld waarvan ik zeker wist dat de maat goed was. Ik las, toen ik het pakket had ontvangen dat evt. terugsturen voor eigen rekening was. Voor mij niet aa; de orde, maar ik zou dus niets op de gok bestellen. Goed om te weten.

Helemaal goed

Alles goed

snelle levering en goed verpakt.

Binnen 24 uur had ik Mijn schoenen binnen.

Goede ervaring

Zeer klantvriendelijk

Na het bestellen van nieuwe witte sneakers, met een leuk goud randje, kwam ik erachter dat ik een verkeerde maat had besteld. Ik heb namelijk al 3 paar Gabor sneakers in mijn kast staan die ik regelmatig draag. Na 1 mailtje gestuurd te hebben met de vraag of deze nog snel omgeruild kon worden was dit helaas niet meer mogelijk. De zending was al weg. Dit was 4 uur na mijn bestelling. Super snel dus. Als service kreeg ik een gratis retourlabel en hield Gabor alvast de juiste maat vast. Wat een geweldige service. Bedankt Gabor!

Een goede service

Er was wat met mijn retourzending maar het werd snel opgelost

Geweldige pasvorm, zit heerlijk en is van een uitstekende kwaliteit! Het zijn gewoon hele mooie schoenen, slippers ,sandalen enz ...

Netjes afgehandeld!

Jammer dat de maat niet fijn pasten.

Was prima

Mooie sandalen die mij prima passen.

Weer fijne schoenen ontvangen. Zitten heerlijk. Dus weer een tevreden klant. Bedankt voor de fijne service.

Ik ging met een grote lach op mijn gezicht de deur uit.

Ik heb hele moeilijke voeten, klein en heel breed. Nu ook nog met steunzolen. En ik vind niet alles mooi. Na heel veel zoeken vond uw medewerkster een paar sneakers die ik paste en mooi vond. Ze zaten heerlijk. Toen ik ook nog naar sandalen vroeg met een sleehak, kwam ze met enkele paren terug. Degene die ik in eerste instantie niet mooi vond, zaten super én waren wel mooi. Ik heb ze ook nog in een andere kleur besteld. Ik was echt blij met de hulp, geduld en vriendelijkheid van uw medewerkster.

Zeer goede kwaliteit

Perfecte pasvorm door de verschillende breedtes van de schoenen. Zeer goede kwaliteit

Direct kunnen bestellen en snel verzonden. Goede kwaliteit schoenen en dragen heerlijk

schoenen van Gabor zijn altijd geweldig

heb weer twee paar Gabor's besteld en ben blij met deze schoenen maar tot mijn verbazing kreeg ik de schoenen 2x binnen. heb dus gebeld en een stel weer teruggestuurd (zonder verzendkosten) maar ik vond de afronding wel een beetje teleurstellend want er was geen enkele blijk van waardering voor mijn oprechtheid. ik had ze ook gewoon kunnen houden namelijk en het koste wel weer moeite om de boel weg te brengen en dit verhaal op te lossen. eerlijkheid duurt het langst maar een beetje compassie kan ook geen kwaad....

Slecht

Moest acht euro betalen nog nooit meegemaakt

Prima, omdta er mee werd gedacht. Ik hoop dta inderdaad het gereserveerde paar schoenen in mijn bezit komt.

Superfijne draagbare schoenen die ik niet eens hoef in te lopen.

Heb al heel veel Gabor schoenen (gehad) en zitten altijd goed. Geen blaren, geen branderige voeten, ik hoef ze niet een sin de lopen. Ik ben FAN !!

Hele prettige schoenen en slippers Ook de levering is netjes en snel. Een echte aanrader om eens te proberen. Ik ben een zeer tevreden klant.

Kwaliteit Gabor een dikke 10

Gabor heeft een geweldig goede pasvorm van laars tot sneaker of een zomer schoen. Materiaal is van hoogwaardige Kwaliteit . Goede services een voor de klant heel belangrijk .

8 Varkensmarkt

Roermond 6041ET