Pluspunten
Correct ingepakt; geen schade.
VerbeterpuntenHelaas geen informatie ontvangen met gegevens rondom verzending/ track and tracé. Tegenwoordig onmisbaar.
Beste mevrouw de Vries - Hendriks, Bedankt voor uw beoordeling, deze welke wij net telefonisch hebben besproken. Wij zullen dit opnemen met PostNL want zij verzorgen onze pakketservice en zijn dan ook verantwoordelijk voor het sturen van uw track- & tracenummer per e-mail. Excuses voor het ongemak. Wij wensen u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Gabor Shoes
Pluspunten
overzichtelijke website. In de Gaborstore in de wolfsstraat in Maastricht zeer nette ervaren vriendelijke en behulpzame medewerkers.
VerbeterpuntenAanbeveling onderhoudsproducten is anders bij de webwinkel dan de Gaborstore en vise versa.
Verbeterpunten
Zou fijn zijn als de retourkosten niet voor de klant zijn zoals dat al bij veel andere bedrijven wel kan.
Pluspunten
Snel geleverd, netjes verpakt.
Verbeterpuntennvt
Pluspunten
Supersnelle bezorging. Schoenen zien er het zelfde uit als op de foto. Erg lief kadootje erbij. Pluim!!
Pluspunten
snelle zeer zorgvuldige levering, keurig verpakt en heldere uitleg bij retourneren etc.
Verbeterpuntentoch wel de retourzending, er zijn maar een paar Gabor stores en naar de winkel gaan is niet voor iedereen even gemakkelijk
Goedemiddag mevrouw, Vriendelijk dank voor uw beoordeling. Op de website staan duidelijk onze retourvoorwaarden vermeld. Zie onderstaande link: http://www.gabor.nl/klantenservice/ruilen-en-retouren. Tevens is een omruiling geheel gratis. Een prettige dag toegewenst. Met vriendelijke groet, GaborShoes.nl
Pluspunten
Snelle levering, duidelijke website
Pluspunten
Snel geleverd, leuke schoenen, passen mij ook goed. De laarzen, helaas te smal voor mijn kuiten. Hebben ze mij helemaal gebeld na het retourneren om te vertellen dat de laarzen ook maten in de kuitdikte hebben. Dat is aardig en handig om te weten!
Pluspunten
Goede communicatie. Netjes op tijd geleverd.
VerbeterpuntenIk blijf het vreemd vinden dat ik de retourkosten zelf moet betalen. Dat weerhoud mij om nog een keer te bestellen. Wellicht is het een idee om aan te geven of een schoen klein, normaal of groot valt. 5 is volgens mij 38 (mijn normale maat) maar de schoen was veel te ruim.
Goedemiddag mevrouw, Vriendelijk dank voor uw beoordeling. Wij proberen feedback altijd mee te nemen voor de toekomst. Op de website staan duidelijk onze retourvoorwaarden vermeld. Zie onderstaande link: http://www.gabor.nl/klantenservice/ruilen-en-retouren. Tevens is een omruiling geheel gratis. Een prettige dag toegewenst. Met vriendelijke groet, GaborShoes.nl
Pluspunten
Goede productomschrijvingen en foto's. Snelle levering Goede verpakking van product voor verzenden en top geregeld dat als je iets wilt terugsturen dat er dan retourmateriaal bij zit
Verbeterpuntengeen
Pluspunten
Superfijne schoenen van goede kwaliteit! Ik kreeg nog een leuke creme bij mijn nieuwe schoenen!
VerbeterpuntenIk miste enige informatie over wanneer ik het pakketje kon verwachten!
Goedemiddag mevrouw, Vriendelijk dank voor uw beoordeling. Wat vervelend dat u de informatie over de bezorging van uw pakket miste, normaliter stuurt PostNL aan het einde van de dag (wanneer voor 15:00 uur besteld, anders dag erna) een mail met hierin deze gegevens. Wij zullen deze informatie doorgeven aan PostNL. Een prettige dag toegewenst. Met vriendelijke groet, GaborShoes.nl
Pluspunten
Perfecte service en communicatie.
Pluspunten
Snelle levering! Keurig verpakt.
VerbeterpuntenGeen! Alles was prima!
Pluspunten
Snelle en zeer verzorgde levering en natuurlijk geweldige schoenen!
Pluspunten
Snelle levering en heel fijn dat er een compleet retourpakket bij wordt geleverd (zak, stikker etc). En dan natuurlijk een heerlijke tube voetencrëme! Heel attent.
VerbeterpuntenGeen
Verbeterpunten
Verkeerde kleur schoen toegestuurd.
Beste mevrouw Langeveld, Heb u net een antwoord gestuurd wat incorrect was, excuses. U heeft gisteren met mijn directe collega gesproken waaruit bleek dat u wel uw juiste kleur schoen heeft ontvangen maar u had liever zwart in plaats van donkerblauw kleurige schoen gehad. Echter hebben wij u gewenste model niet in het zwart in de collectie. Wij hopen u in de toekomst terug te zien in één van onze winkels of webshop. Met vriendelijke groet, Gabor Shoes
Pluspunten
De schoenen werden geleverd met een retourzak en duidelijke instructies. Daar heb ik gebruik van gemaakt. In no-time had ik ze terug in een passender maat.
VerbeterpuntenDrammen over beoordelingen.
Pluspunten
Snelle zorgvuldige levering met als extra verrassing een gratis voetencreme. Echt leuk!
VerbeterpuntenGeen idee
Pluspunten
Snelle levering en prachtige laarzen, fijn dat er een (gratis) tube onderhoudsmiddel was toegevoegd.
VerbeterpuntenGeen verbeterpunten, alleen een advies: vermeld in de bestelprocedure dat de berichten mogelijk in de spam terechtkomen. Dat was bij mij het geval en daardoor kwam de levering als een, weliswaar prettige, verrassing.
Pluspunten
Snelle levering. Goede schoenen
VerbeterpuntenRetourneren niet mogelijk naar een Antwoordnummer, dus de volledige portikosten.
Goedemiddag mevrouw Arentz, Vriendelijk dank voor uw beoordeling. Op de website staan duidelijk onze retourvoorwaarden vermeld. Zie onderstaande link: http://www.gabor.nl/klantenservice/ruilen-en-retouren. Tevens is een omruiling geheel gratis. Een prettige dag toegewenst. Met vriendelijke groet, GaborShoes.nl
Pluspunten
De aanlevering was zorgvuldig en netjes ingepakt.
VerbeterpuntenHelaas heb ik de schoenen terug moeten sturen omdat ze niet goed passen. Daar zag ik dat bij het retourneren de verzendkosten voor mijn rekening zijn. Mogelijk loop ik vooruit met mijn oordeel en wordt het alsnog teruggestort als de reden goed gevonden wordt. Dat zou fijn zijn.
Goedemiddag mevrouw Huysmans, Vriendelijk dank voor uw beoordeling. Op de website staan duidelijk onze retourvoorwaarden vermeld. Zie onderstaande link: http://www.gabor.nl/klantenservice/ruilen-en-retouren. Tevens is een omruiling geheel gratis. Een prettige dag toegewenst. Met vriendelijke groet, GaborShoes.nl
Pluspunten
Zeer tevreden, snel geleverd en nog een leuke attentie bij de schoenen. Een heerlijke voetencrème. Volgend seizoen kijk ik eerst op deze site.
Pluspunten
Ik heb een grote maat, nl. 8. Ik koop regelmatig Gabor schoenen en/of laarzen en die zitten bij mij altijd goed.
Pluspunten
Snelle levering
VerbeterpuntenBericht dat pakket onderweg is. Na bestelling niks meer gehoord en opeens briefje op de mat dat het bij de buren was afgegeven. Het was er wel snel.
• Anyone can post a review, however all reviews will need to comply with our terms of use and the privacy policy
• We perform automated and manual checks to prevent false reviews as much as possible
• Reviews written on your own initiative are immediately shown online and verified within 72 hours