Hele prettige schoenen en slippers Ook de levering is netjes en snel. Een echte aanrader om eens te proberen. Ik ben een zeer tevreden klant.

Kwaliteit Gabor een dikke 10

Gabor heeft een geweldig goede pasvorm van laars tot sneaker of een zomer schoen. Materiaal is van hoogwaardige Kwaliteit . Goede services een voor de klant heel belangrijk .

Waardeloze service

De kwaliteit van Gabor schoenen is eigenlijk altijd goed. Echter om die te ervaren moet je ze wel geleverd krijgen. Bestelling op zaterdag geplaatst en op donderdag nog steeds geen levering of zelfs maar bericht dat de bestelling verstuurd is. Dat terwijl er gecommuniceerd wordt dat bestellingen die voor 15.00 uur geplaatst zijn, de eerstvolgende werkdag verstuurd worden. Nou, mooi niet dus.

Wat me opvalt is dat sommige pumps smaller en kleiner vallen. Ik bestel maat 8 maar sommige pas ik niet.

Vandaag besteld en vlug in huis

Goede keuze, snelle verzending en de sneakers zitten TOP. Ik loop er meteen op weg.

Prima op tijd bezorgd, in de originele doos en niet zoals bij een ander in een merkloze doos. Altijd weer blij met Gabor schoenen, of het nu slippers, ballerina‘s of nu pumps zijn, ze hebben me nog nooit teleurgesteld.het is echt mijn merk.

Ben blij met mijn sandalen

Na twijfel over de kleur, heb ik toch het advies van de verkoopster opgevolgd. Heb mijn (verkeerde) kleur sandalen teruggebracht en ze bleef vriendelijk en begripvol. Heeft alles prima afgehandeld en ik ging met een zeer tevreden gevoel de winkel uit.

Hele fijne schoenen , lopen heerlijk.

Altijd goed

Bij Gaborstore heb ik wel vaker besteld. Altijd prima, snelle verzending, goede communicatie, goed verpakt! En de producten natuurlijk fijn, dit merk is mijn merk.

redelijk goed

de laatste schoenen die ik besteld heb waren veel te strak en het leer was veel te hard! Dat ben ik niet gewend van Gabor schoenen en draag ze al vele jaren. Verder vind ik het feit dat ik retourkosten, 7,50 euro, zelf moet betalen en reden om geen Gaborschoenen meer te kopen. En zeker niet online.

Mooie schoen!

Gewaagde kleur!

correct produkt, wazige communicatie.

Bestelling plaatsen ging goed, totdat ik de afhaalwinkel moest aangeven. De cursor van mijn pc verdween steeds als ik de winkel wilde aanvinken. Daarna kreeg ik 2 dagen later een mail dat de schoenen op de betreffende dag zouden worden geleverd bij mij thuis. Dus ik dacht dat het niet gelukt was om de schoenen bij het filiaal op te halen. Wat bleek, geen schoenen, dus ik naar het filiaal. Daar waren de schoenen dus tóch aangekomen. De eigenaar was zeer verbaasd en wist niet dat het een afhaalbestelling was. Hij dacht aan een retour en had de factuur al verwijderd. Het is allemaal goed gekomen, ik heb mijn schoenen en kreeg een nieuwe factuur. We hebben er maar om gelachen....maar wazig was het zeker.

verzending ok; fout artikel

sandalen in goede staat ontvangen, maar helaas zijn het niet de goede. Wij ontvingen de sandalen met gevlochte leer en zilver. We hadden geheel witte sandalen besteld. Deze gaan dus retour en later zullen we opnieuw proberen de juiste sandalen te bestellen.

Goedemorgen, Bedankt voor uw bericht. We zien dat u dit artikelnummer heeft besteld: 52201W241 Deze sandalen zijn helaas wit met zilver, wanneer u deze opnieuw besteld ontvangt u dezelfde schoenen. We hopen dat u op onze website nog andere sandalen vind die wel voldoen aan uw wensen. Onze excuses voor het ongemak en een fijne dag gewenst. Groeten Team Gaborshoes,nl

Goed geregeld

Duidelijke communicatie, snelle levering, goed product voor redelijke prijs.

Mooie schoenen

Jammer dat de aflevering zo lang moest duren.

Fijne website, bied goede selectie mogelijkheid

Fijn dat er zo'n leuke smalle leest schoenen zijn. Iedere keer weer een fees4t om Gabor schoenen te bestellen.

Prettig

Keurig verpakt.en op tijd beźorgd

slecht

Ik heb mijn schoenen gisteren teruggezonden daar er geen retourticket inzat maar gewoon etiket met het adres heb ik 18 euro verzendingskosten moeten betalen dus vind ik dade geen service

Tevreden klant

Zoals altijd ben ik tevreden over de gabor schoenen die ik besteld heb. Voor de eerste keer heb ik ze nu besteld bij deze webshop en ben erg tevreden hoe dit keer de bestelling behandeld en afgeleverd is.

Teleurgesteld

Veel te laat geleverd. Volgende dag,dus niet.

Goedemiddag mevrouw, Onze excuses voor het ontstane ongemak. We zien inderdaad dat uw bestelling helaas enkele dagen vertraagd was. Hopelijk zijn de schoenen naar wens. U kunt ons ook altijd bereiken via [email protected]. We wensen u een fijne dag. Groeten team gaborshoes.nl

Snelle service en verzending

2dagen eerder besteld en snel geleverd.Schoenen zijn prima,maar dat weet ik al van Gabor

Top dat Gabor ook kleine maat heeft

Al mijn schoenen komen van Gabor, vrijwel de enige die maat 2,5 heeft. Deze sandalen zijn mooi en zitten heerlijk (bij passen). Snel geleverd ook.

Snelleafwikkeling

Heb al meerdere modellen van uw merk besteld. Prima pasvorm, snelle levering. Optimaal loopplezier.

Goede ervaring

goede bezorging ....geen klachten Tevreden !