s mirgens besteld dag er na al geleverd. Schoenen zitten prima!

snel

De sneakers die ik had besteld zijn mooi maar een beetje stug moet ze ffe inlooen

Prachtig op tijd gekregen en zeer mooi verpakt als een cadeautje. Bestel zo weer een paar bij jullie.

Ik koop geen ander merk schoenen meer.

Via internet besteld. Snelle levering.Prima pasvorm en mooie schoen.

mijn ervaring tot nu toe is redelijk goed

Mooi en kwalitatief product door u geleverd, snel bezorgd en heel adequate en heldere uitleg voor eventueel retourneren. Minpunt: toen ik de schoenen wilde terugbrengen cq omruilen omdat ze de klein zijn ging ik naar een Gabor winkel (zoals op uw website vermeld zou dat mogelijk zijn); ik ging speciaal naar het centrum van Rotterdam, waar op de Lijnbaan een Gabor winkel is. Echter het bleek, dat ruilen/terugbrengen daar niet mogelijk was omdat dit alleen kan in winkels van Gabor Shoes (of Store, dat is me ontgaan; ik was in elk geval in een verkeerde winkel en dus voor niets gegaan). Misschien kunt u bij de informatie op uw website dit duidelijker aangeven.

Snelle levering, in sommige gevallen zijn de retour kosten voor eigen rekening zijn.

Snelle levering, ik had 2 maten besteld en dacht dat ik de retourkosten zelf moest betalen. Achteraf bleek dat de retourkosten in zo’n geval wel worden vergoed.

Goedemiddag mevrouw van der Linden, Vriendelijk dank voor uw beoordeling. Indien u bij ons twee verschillende maten heeft besteld, vergoed wij altijd de retourkosten. Echter maken deze kosten pas over zodra wij uw retour hebben ontvangen. Mocht u dit niet prettig vinden, kunt u ons ook altijd even mailen dan sturen wij u via de mail een verzenddocument met antwoordnummer. Mvg, Gabor Shoes

Snelle levering en....pracht laarzen..superblij ben ik!!

Zoals verwacht van Gabor, pracht laarzen, zitten als gegoten. Geniet moment in deze Coronatijd!

Draag het liefste Gabor schoenen

Zitten mij het beste,zeer tevreden.

Chapeau

Het was de eerste keer dat ik dure laarzen via de webshop besteld. Dit allemaal vanwege de corona. De maattabellen zijn mooi overzichtelijk daarom durfde ik het aan. Het was allemaal netjes en goed verpakt. De pasvorm van de laarzen is perfect en ik zal er zeker jaren plezier van hebben

Top geregeld

Snelle levering en prima schoenen. Helaas toch iets terug moeten sturen en dat ging ook erg goed. Kortom top service!

Snelle levering en kwaliteit zoals je van Gabor verwacht!

In het weekend Gabor laarzen besteld via internet. Op woensdagmiddag keurig geleverd, goed verpakt. Even gepast, maar de vertrouwde Gabor kwaliteit en pasvorm. Super fijne laarzen! Ik ben er heel blij mee!!

prima schoenen en levering!

Groot assortiment en snelle en nette levering.

Perfecte afhandeling.

Duidelijke bestelprocedure. Tijdige, correcte en verzorgde levering.

verzending en alles prima, alleen jammer dat ik ze moet ruilen voor maatje groter

Top en snel geregeld!

Veel keuze. Snelle levering. Prima schoenen

Prima schoenen en snelle levering

Ik draag al jaren Gaborschoenen, omdat deze me prima bevallen. Omdat ik mijn maat in de winkels vaak niet kan krijgen en men ze ook niet wil bestellen, koop ik ze via internet.

Kan beter!

Jammer dat je schoenen bestelt en betaalt, en vervolgens blijken ze toch niet leverbaar!!! Geld was wel redelijk snel retour.

Goedemorgen mevrouw, Wij bieden u onze excuses aan het voor ongemak. Wij proberen uiteraard om de voorraad op de webshop altijd up-to-date te hebben, echter kan het wel eens voorkomen dat een laatste paar licht beschadigd is. Om teleurstellingen te voorkomen sturen wij deze niet op. We hopen u een volgende keer beter van dienst te kunnen zijn. Mvg, Gabor Shoes

Jammer geen orderbevestiging gekregen en retour niet gratis

Jammer dat de retour zending niet gratis is, maar het zal beslist wel ergens in de kleine lettertjes hebben gestaan. Bij de retourzending word om een orderbevestiging gevragen die per mail verstuurd zou zijn maar helaas heb ik die nooit gehad en ook geen factuur. Misschien daar wat nauwkeuriger op zijn.

Mooie producten

Mooie producten en prima levering

Vanaf het moment van bestellen tot de bezorging thuis was alles erg vlot en goed georganiseerd. Pakket was ook erg goed verpakt met ook nog een retourverpakking. Aanrader voor de volgende bestelling.

uitstekend

snel en goed verzorgd

Het bestellen gaat snel en de levering ook. Voor evt terugsturen zit er een nieuwe verpakking bij.De schoenen zijn mooi en zitten lekker.

Zeer slecht

Wat een belachelijke service. Laatste keer

Goedemorgen mevrouw, Wij vinden het erg jammer dat u onze service niet goed heeft ervaren. Wij hebben u via de mail een tip gegeven over hoe u de laarzen kunt behandelen zodat dit probleem zich in het vervolg niet meer voordoet. Mvg, GaborShoes

Supersnel geleverd Fantastische schoenen