Teleurstellend

Na bestelling en bovendien betaling bericht dat schoenen niet meer geleverd worden. Het laatste paar in het magazijn zou vies en kapot zijn.......hoe kan dit met nieuwe schoenen??????

Bedankt voor uw reactie. Onze excuses voor het ontstane ongemak. Voordat wij de bestelling naar onze klanten verzenden, doen wij altijd een laatste kwaliteitscontrole. Tijdens deze check is gebleken dat de bestelde schoenen niet voldoen aan onze standaard eisen, het laatste paar in uw maat is beschadigd en/of verkleurd. Vandaar dat we deze bestelling hebben geannuleerd. Groeten, team Gaborshoes

Helemaal top

Snel geleverd fijn dat ik precies wist wanneer ze kwamen bezorgen. En hele mooie fijne schoenen.

Prima service.

Mijn bestelling werd geannuleerd door Gabor omdat ze de kwaliteit van het laatste paar niet goed genoeg vonden om te versturen. Kreeg daar meteen een mail van en het geld werd diect terugestort. Service zonder gedoe, prima!

Prachtige schoenen, perfecte pasvorm en loopcomfort. Na bestelling mijn pakket de volgende dag al ontvangen!

Schoenen worden op tijd geleverd

Prima en snelle levering

Prima en snelle levering

Perfecte dienstverlening

Alles snel en netjes geleverd

Snel geleverd en goed verpakt

Maat kwam goed overheen. Heel blij mee!

Voor 15.00 besteld en idd volgende dag in huis. Had 2 paar enkellaarsjes besteld kreeg een mail dat er 1 paar beschadigd was en dat ze die niet opstuurden en dat t geld terug gestort werd. Heel netjes

Prima, netjes en snel

Prima, netjes en snel.

Uitermate tevreden

Hond heeft schoenen doos verscheurd, moest retour voor kleinere maat, na overleg konden schoenen zonder doos retour Chapeau!

kwaliteit en goede service.

goed, kwaliteit schoen, volgens afspraak geleverd, goed verpakt. indien nodig duidelijke uitleg retour bon.

Levering vlot, zorgvuldig verpakt.

Het enige wat ik niet voorzien had was de ronde neus van het laarsje wat ik minder mooi vindt dan een meer puntig model. Misschien idee om daar ook een foto van te maken? Wel mooi genoeg om laarsjes te houden.

Ben erg blij dat deze laarzen mij passen. Leuk model in mijn favoriete kleur blauw. Helemaal top!

Ik had een paar schattige schoenen besteld in maat 39, maar helaas die waren mij toch een tikkeltje te groot. Geen enkel probleem, ik kon ze zo terug sturen en ruilen voor een half maatje kleiner.Echt geweldig, binnen een paar dagen was alles geregeld en waren mijn favoriete stappers al onderweg naar mij. Wat een service. En nog mooier, deze passen precies. Ik moet ze nog wel even inlopen natuurlijk, want elke voet is anders. En die van mij hebben veel te verduren gehad in mijn jonge jaren. Ik liep altijd op pumps met hele hoge hakken. Ik doe het nu ik op leeftijd begin te komen iets kalmer aan, vandaar mijn bestelling voor deze leukerds. Ik ben er reuze blij mee. Hartelijk dank voor deze snelle en klantvriendelijke service. Chapeau. Met vriendelijk groet Josephina.A. Bosma Bussum.

Nette en sn

Nette en snelle levering.

de juiste maat!

In winkels is het vaak lastig mijn maat te vinden (42 1/2). En een Gaborshop is er niet in de stad waar ik woon. Dus dan rondkijken bij Gaborshoes.nl. 2 paar gevonden in mijn maat. Beide besteld. Allebei goede pasvorm, dus beide paren gehouden. Helemaal blij.

Geweldige Gabor sneaker

Geweldige gabor sbeaker, rollen lekker af en wegen niets, heb ze voor t werk in de zorg besteld, veel lopen, maar geen last van zere of vermoeide voeten, een aanrader! Zeer tevreden!

Altijd goed

Super schoenen, snelle levering.

Vlotte site, topschoenen! Perecte pasvorm, snelle levering!

De door mij bestelde schoenen zijn snel geleverd, top. Helaas had ik mij niet gerealiseerd dat ik bijna 8 euro verzendkosten moest betalen voor de retourzending. De kleur was niet wat ik mij ervan had voorgesteld. Dat viel mij een beetje tegen. Dit kan mij in de toekomst weerhouden opnieuw te bestellen als ik het niet absoluut zeker weet.

Super snel en goed

Veel keuze in maat 35. Makkelijk bestellen en snel geleverd

Meteen goed!

Zachte materialen, breed genoeg en plat genoeg voor mijn voeten. En MOOI!

Fijne goedpassende laarsjes!