Perfect !

Alles is heel vlot verlopen ...graag ontvang ik in de toekomst jullue reclame via mail

Goedemorgen, Vriendelijk dank voor uw beoordeling. We hebben uw e-mailadres toegevoegd aan ons klantenbestand, waardoor u in het vervolg onze nieuwsbrieven ontvangt. We wensen u nog een fijne dag toe. Mvg, Gabor Shoes

Bestel vaker bij Gabor Sltijd goed

De schoenen ben ik altijd heel tevreden mee

De schoenen passen altijd nu niet moeten nu terug gestuurd worden vind ik een hele organisatie. En ik moet de kosten betalen voor het terugsturen. Nu denk ik dat de fout aan de kant van Gabor zit omdat ze niet passen. Ik heb anderen sneakers besteld bij Gabor die zitten goed als ik had geweten dat ik de terugstuur kosten had moeten betalen had ik ze niet rechtstreeks bij Gabor besteld. Ook vind ik dat je de klant moet vertrouwen die al zo vaak bij jullie koopt en zou graag achteraf willen betalen. Gr. Marjolijn van den Kommer

Goedemiddag mevrouw, Wij betreuren het zeer dat u onze retourprocedure zo heeft ervaren. Onze retourprocedure staat duidelijk vermeld op onze site, zie link: www.gaborshoes.nl/klantenservice/ruilen-en-retourneren.html. Voor een omruiling worden geen verzendkosten in rekening gebracht. Voor retourneren dient u echter zelf de verzendkosten te betalen. Mvg, Gabor Shoes

Netjes duidelijk en snel

Erg fijn dat jullie meteen openheid van zaken gaven en vrijwel direct mijn geld terug.

snelle levering.

De schoenen zijn snel geleverd. Ze zien er fantastisch uit en zitten heerlijk. Een echte aanrader!

Super snel

Schoenen besteld, overzichtelijke, duidelijke site. En supersnelle service. Dik tevreden.

oke

prima, alleen jammer dat er 1 paar van de 3 is wat geen maat 41 is. Deze zal retour gestuurd worden echter vind ik het jammer dat daar kosten aan verbonden zijn.

Goedemiddag mevrouw, Vriendelijk dank voor uw beoordeling. Indien u een verkeerde maat heeft ontvangen, is dit onze fout en zullen wij de retourkosten uiteraard vergoeden. Wij adviseren u hierover een mail te sturen naar webshop@gaborshoes.nl. Mvg, Gabor Shoes

Super snelle levering

Super snelle correcte levering

Efficiënt en correct

Snelle service.

Voldoende kwaliteit.

Ik vond de tijd tussen bestellen en bezorgen wat aan de lange kant.

Schoenen retour moeten doen

Schoenen gekocht met 20 %korting maar waren niet goed en moest ik 14€ verzending betalen wat ik heel veel vind geen schoenen dus en 14€ armer.

Goedemorgen mevrouw, Wij betreuren het zeer dat u onze retourprocedure zo heeft ervaren. Onze retourprocedure staat duidelijk vermeld op onze site, zie link: www.gaborshoes.nl/klantenservice/ruilen-en-retourneren.html. Voor een omruiling worden geen verzendkosten in rekening gebracht. Voor retourneren dient u echter zelf de verzendkosten te betalen. Mvg, Gabor Shoes

bestelling kon niet geleverd worden

graag eerst kijken of iets aan kwaliteitseisen voldoet alvorens in verkoop te zetten om teleurstelling bij klant te voorkomen.Dus kwaliteitscontrole vooraf!

Goedemorgen mevrouw, Vriendelijk dank voor uw beoordeling. We bieden u onze excuses aan voor het ontstane ongemak. U had het laatste paar besteld en deze bleek tijdens onze laatste kwaliteitscontrole check niet te voldoen aan onze standaard eisen. Dit komt zelden voor en om teleurstellingen te voorkomen hebben wij daarom besloten deze niet te verzenden. We hopen u een volgende keer beter van dienst te kunnen zijn. Mvg Gabor Shoes

Geweldig mooie schoenen

Passen goed en snelle levering. Iets minder snel dan op de site staat.

binnen twee dagen had ik mijn bestelling ontvangen.

zie boven. keurig niets op aan te merken.

Uitstekend.

Prima levering. Fijne slippers.

de site is zeer klantvriendelijk

Schoenen van Gabor zitten altijd goed! Snelle levering! Indien nodig na retour wordt het betaalde bedrag snel terug gestort!

Vlotte levering, mooie schoenen

De schoenen waren zoals verwacht. Blij met mijn nieuwe pumps.

Jammer dat deze schoenen niet in de winkel te verkrijgen waren

Hele fijne sandalen besteld. Deze sandalen had ik al in een andere kleur gekocht in een schoenenwinkel in Leerdam. Jammer genoeg hadden ze deze niet meer in een andere kleur in mijn maat, dus online besteld. Mijn voorkeur gaat uit naar kopen in de winkel. Ik hou helemaal niet van online aankopen doen, ik wil heel graag de ondernemers in mijn woonplaats steunen.

Snelle levering, keurig verpakt. Alles duidelijk beschreven. Prima!

Levering accoord

Snel geleverd ,niet verwacht

Uitstekend.

Zeer snelle levering. Keurig verpakt. Misschien wel bij de schoenen verrmelden hoe ze behandeld moeten worden. Dit advies krijg je in de winkel wel.

Eerlijk.

Eerlijk over het feit dat de gevraagde schoenen niet goed waren.

mooie schoenen. Zitten goed. Snelle levering.

Zeer vlot en correct

Vlugge levering en goed verpakt, zelfs een verpakking apart om eventueel terug te sturen. Mooie artikelen.

Uitmuntend

Snelle levering...