The delivery service

I am your client from a long time. I am very happy with your service, the only one thing is, the delivery company B post. There is a B post delivery point close to my home address, but they always choose the point which is 2 km alway from my home.

Twee keer een schoen besteld en twee keer de melding gehad dat de schoenen beschadigd waren

Gabors besteld in mijn maat . Kreeg geld terug omdat de beschadigd zijn . Kan gebeuren. Ik wilde ze heel graag dus ik bestel nog een paar een halve maat kleiner. Ook beschadigd. Geld terug. Dat vind ik wel heel appart. Jammer maar ik blijf toch Gabors dragen

Uitstekende pasvorm

Ik heb moeilijke voeten (platvoeten) dus schoenen moeten echt goed zitten voor een fijne afwikkeling van de voet. Bij Gabor is dat áltijd het geval

Mooi product en snelle levering

Slippers hebben een fijn voetbed.

Ik ontving nog niets!

Nog geen sandalen ontvangen. Jullie zijn te vroeg met de vragen...

Alles volgens afspraak.

Vlotte levering en afhandeling van retourzending.

Zeer goef

Snel en netjes bezorgd.

Perfecte schoenen!

Schoenen van Gabor zijn : 1 maat is altijd passend 2 prachtige schoenen 3 schoenen zitten heerlijk 4 veelal met los voetbed 5 mooie kleuren Niet in één zin maar één woord: perfect. Ik wil al een paar jaar geen ander schoenmerk meer.

Mooie schoenen, en snel en netjes geleverd!

Ik kan altijd heel goed lopen op schoenen van Gabor. Maar Gaborstore had net weer andere modellen dan andere websites. Ben erg blij met deze schoenen. Ook het retourneren ging eenvoudig, en is ook snel afgehandeld. Kortom, goede website!!

zeer tevreden

1 sandaal en 1 instapschoen besteld in kleur beige in de sale , precies wat ik zocht . Snelle levering ,mooie schoenen ,past in een keer , ik blij.

Fijne website en snelle levering

Op de website heb ik makkelijk kunnen vinden wat ik graag wilde hebben. Schoenen waren netjes verpakt en een snelle levering. Ook prettig dat je eventueel via de Gabor winkl gratis kunt retourneren.

Was makkelijk te vinden

heel fijn

was heel makkelijk om te bestellen duidelijk hoe het staat met je pakket heel fijn Ellen

Super service!

Ik dacht dat de schoenen overal uitverkocht waren maar hier toch gevonden. Snel geleverd en super communicatie

Geleverd zoals het online stond

Zoals het op jullie site was omschreven, klopt helemaal bij wat ik geleverd heb gekregen.

Topschoenen, lopen perfect.

Op aanraden van de podoloog, de gabor schoen, was niet bij een erkende schoenenwinkel in de buurt, wel in dames, maar niet heren. Daarom online besteld en in een keer goed.

Snelle levering van goede kwaliteit schoenen

Snelle levering van goede kwaliteit schoenen

Ik ben tevreden met mijn mooie schoenen

snelle levering, comfortabele sneakers

Snelle levering, goed verpakt en zeer comfortabele sneakers

Snel handelen.Een dag bestellng smiddags retour met nieuwe bestelling.Volgende dag nieuwe schoenen en een email dat ze de retourzending ontvangen hadden. Direct terugstorting betaling.Dit is een zaak die mij ligt. Aan te bevelen.

Goede schoenen met perfecte breedtematen

zeer goed

mooie collectie. Ook leuke modieuze slippers waar ik mijn eigen zooltjes in kan laten maken. Zo blij mee. Ik hoop dat jullie dat blijven maken want het is zo moeilijk om daarin echt leuke te vinden. Top

Zeer snelle levering

Varkensmarkt 8