Prima , vlotte service

Blij met de schoenen

Fijne schoenen, positieve winkelervaring. Levering duurde iets langer dan ik gewend ben, maar niet veel te lang.

Snelle, correcte levering

Snelle, correcte levering

geweldige

super snelle levering de schoenen en slippers zijn geweldig, voor elke voet de juiste schoen. ook de heren schoenen zijn mooi en goeg.

Niet best

Ik had voor mijn vakantie en paar slippers besteld. Omdat er op de site staat dat ze dezelfde dag verstuurd worden, was ik ruim op tijd dacht ik. Na 2 dagen had ik nog geen bericht ontvangen dat ze verstuurd waren, dus ik heb zelf gemaild. Bleek dat er iets mis was met de slippers en dat ze ze daarom niet verstuurd hadden. Als ze dat hadden laten weten, had ik een andere kleur kunnen bestellen. Nu ging dat niet meer, dan zou ik ze niet meer op tijd voor mijn vakantie geleverd krijgen.

Ruime keuze en vlotte levering.

Topschoenen

Schoenen zijn zoals omschreven. Snelle levering. Goed verpakt. 1 opmerking. Volgens bevestigingsmail worden ze bezorgd door DHL en volgens de website door post-nl. Dat geeft verwarring. Uiteindelijk stond DHL voor de deur. Mijn advies is om dit asn te passen.

Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw beoordeling via Kiyoh! Wij hebben de tekst aangepast op onze website, erg bedankt voor het alert zijn! Met vriendelijke groet, Team Gabor Shoes

Goede service!

Snelle levering! Goede voorwaarden.

Pasvorm is altijd goed

Mijn ervaring met de gabor schoenen zit lekker De leest is prima

Ik ben erg blij met dit bedrijf.

Omdat deze winkel een zeer ruime keuze heeft op gebied van maat 35 kan ik kleding kopen en dan schoenen erbij zoeken en dus vinden. Voorheen was dit helaas anders om. Bij gebrek aan keus heb ik zelfs kleding terug moeten brengen omdat ik geen bijpassende schoenen kon vinden in die maat. Nu is dit geen probleem.

Goede service en perfecte levering

Super goed!

Voor een bruiloft had ik schoenen die te groot waren en ik te laat was net bestellen.Super snel nieuwe gekregen zodat ik ze toch nog op tijd had

Erg tevreden

Goede pasvorm

Ik heb een voorkeur voor het merk Gabor vanwege de goede kwaliteit en pasvorm.

Heerlijke slippers.

Bestellen ging goed. Keurig verpakt en op gestuurd. En dan een paar leuke maar Ido comfortabele slippers uit de doos halen !!

Prima snel en accuraat

Een snelle accurate afhandeling van mijn bestelling. Kortom een zeer tevreden klant.

Prima.

Prima service en ze lopen heerlijk.

Mooie schoenen

Helaas eerste keer verkeerde maat geleverd maar netjes opgelost, mocht gratis retour en ze hebben meteen de juiste geleverd

Prima product en prima afgehandeld.

Prima mooie sandalen en prima afgehandeld qua bestelling.

Fijne schoenen en snelle levering

Heb een kleine maat (3 of 31/2) en Jan bijna nooit in een winkel slagen. Ga daar wel kijken en passen om ze dan vervolgens te bestellen bij jullie. Goede ervaring mee. Niet moeilijk en ze zijn er snel. Al met al een aanrader.

Alles prima geregeld

Ik ben zeer positief over de bestelling, bezorging en afhandeling van de order.

Snelle levering en goed ingepakt.

Mijn bestelde schoenen snel en netjes ingepakt ontvangen.

Prachtige schoenen, helaas leest te smal.

Ik draag altijd gabor schoenen, zijn super fijn!

Al jaren draag ik gabor schoenen. Omdat ik mijn maat weet bestel ik vaak online. Snelle levering is fijn.

Alleen Jammer dat jullie geen sandalen met losse zool hebben terwijl jullie het wel op de site hebben staan

Varkensmarkt 8

6041ET Roermond