Ruime keus en scherpe prijs

Op de website is een breed assortiment te vinden, ook zijn er verschillende artikelen afgeprijsd. Bestellen gaat eenvoudig, terugsturen moet op eigen kosten. In principe prima, maar ik had het handiger gevonden als terugsturen eenvoudiger kon en de verzendkosten van het terug te storten bedrag zouden worden gehaald.

Altijd tevreden over mijn bestelling

Ik draag alleen maar GABOR schoenen.

Leuke schoenen van goede kwaliteit

Deze Gabors lopen heerlijk en mijn podozooltjes kunnen erin. Ook zijn de kleuren altijd mooi.

Leveren duurt te lang!

Prima schoenen. Maar belofte: voor 15u besteld de volgende dag in huis wordt niet nagekomen. Pas 4 dagen later werd er geleverd.

Mijn merk, wel wat duur, maar dan heb je wel iets goeds

Vlotte levering

Toegankelijke website en een vlotte levering. Méér kun je niet wensen.

Snelle levering. Mooie laarsjes, goede maatvoering.

Gabor is echt mijn merk. Goede kwaliteit. Zeer goede pasvorm. Snelle levering. Ben zeer tevreden met mijn laarsjes.

goede website vlugge levering.heel goed.

Snelle afwikkeling goed verpakt .

Verzorgd en snel

Snelle reactie en netjes verzorgd.

Loop er zo op weg

Zitten heerlijk. Kan er meteen een hele dag op lopen. Fijn voetbed, goede pasvorm. Helemaal blij!

Prima ervaring

De eerste keer helemaal goed. De schoenen kwamen binnen en pasten als gegoten. De tweede keer iets minder. De schoen kwamen binnen en in de linker schoen zat een harde richel. De schoen retour gestuurd om om te ruilen voor nieuwe. Helaas nog geen contact gehad over het vervolg.

Fijne webshop

Bestellen ging makkelijk en er werd snel geleverd. Jammer dat betalen via Klarna niet mogelijk is.

Subliem

Goede webshop

Niet zo goed deze keer.

Heb niets ontvangen. Het paar dat ik bestelde was beschadigd. Schijnbaar was dat het laatste paar. Graag zie ik mijn betaling terug Jacqueline

Goedemorgen, Het kan voorkomen dat uw order geannuleerd wordt ondanks dat de website aangeeft dat het artikel op voorraad is. Wij onderwerpen alle artikelen altijd eerst aan een kwaliteitscontrole voordat ze verstuurd worden. Het kan hierdoor zijn dat een schoen besteld is maar vanuit een winkel verstuurd moet worden en dat deze schoen niet meer aan de kwaliteitseisen voldoet. Dit kan komen door beschadigingen, verkleuringen van het leer of suède door invloed van licht of gebruikssporen. Zodra dat het bekend is dat de bestelde schoen niet meer aan de kwaliteitseisen voldoet word je door ons direct op de hoogte gebracht. Het geld wordt dan ook zo snel mogelijk teruggestort. Groeten, team Gaborshoes.nl

Mooie schoenen

Mooie schoenen besteld. Snelle levering. Het zijn creme schoenen. Aan de zool (zwarte randen in de profiel zolen) zie je wel dat ze (waarschijnlijk) in de winkel al vaker gepast zijn.

Super help

Everyone were very helpful and kind-via on-line, to the employers in the shop: with great experience, understanding what customer does need, acting with the speed, Compliments to staff in Eindhoven shop!!!

Altijd snelle levering en goed verpakt

Snel en goed geregeld.

Het kiezen en bestellen via de website was heel eenvoudig. De laarsjes werden snel bezorgd en zien er nog mooier uit dan op de website. Zo kun je heel snel de juiste schoenen of laarsjes in huis hebben.

Goed. Geen klachten.

Snelle levering, mooie schoenen

Zeer correct

laatst een paar laarsjes besteld was nog 1 paar, bestelde en betaald, kreeg netjes een mail dat de laarsjes beschadigd waren , en ze daardoor niet meer leverbaar waren, het was jammer maar vond het wel netjes dat ze daar een mededeling van deden. Geld was een paar dagen nadien op de rekening.