Verzorgd en snel

Snelle reactie en netjes verzorgd.

Loop er zo op weg

Zitten heerlijk. Kan er meteen een hele dag op lopen. Fijn voetbed, goede pasvorm. Helemaal blij!

Prima ervaring

De eerste keer helemaal goed. De schoenen kwamen binnen en pasten als gegoten. De tweede keer iets minder. De schoen kwamen binnen en in de linker schoen zat een harde richel. De schoen retour gestuurd om om te ruilen voor nieuwe. Helaas nog geen contact gehad over het vervolg.

Fijne webshop

Bestellen ging makkelijk en er werd snel geleverd. Jammer dat betalen via Klarna niet mogelijk is.

Subliem

Goede webshop

Niet zo goed deze keer.

Heb niets ontvangen. Het paar dat ik bestelde was beschadigd. Schijnbaar was dat het laatste paar. Graag zie ik mijn betaling terug Jacqueline

Goedemorgen, Het kan voorkomen dat uw order geannuleerd wordt ondanks dat de website aangeeft dat het artikel op voorraad is. Wij onderwerpen alle artikelen altijd eerst aan een kwaliteitscontrole voordat ze verstuurd worden. Het kan hierdoor zijn dat een schoen besteld is maar vanuit een winkel verstuurd moet worden en dat deze schoen niet meer aan de kwaliteitseisen voldoet. Dit kan komen door beschadigingen, verkleuringen van het leer of suède door invloed van licht of gebruikssporen. Zodra dat het bekend is dat de bestelde schoen niet meer aan de kwaliteitseisen voldoet word je door ons direct op de hoogte gebracht. Het geld wordt dan ook zo snel mogelijk teruggestort. Groeten, team Gaborshoes.nl

Mooie schoenen

Mooie schoenen besteld. Snelle levering. Het zijn creme schoenen. Aan de zool (zwarte randen in de profiel zolen) zie je wel dat ze (waarschijnlijk) in de winkel al vaker gepast zijn.

Super help

Everyone were very helpful and kind-via on-line, to the employers in the shop: with great experience, understanding what customer does need, acting with the speed, Compliments to staff in Eindhoven shop!!!

Altijd snelle levering en goed verpakt

Snel en goed geregeld.

Het kiezen en bestellen via de website was heel eenvoudig. De laarsjes werden snel bezorgd en zien er nog mooier uit dan op de website. Zo kun je heel snel de juiste schoenen of laarsjes in huis hebben.

Goed. Geen klachten.

Snelle levering, mooie schoenen

Zeer correct

laatst een paar laarsjes besteld was nog 1 paar, bestelde en betaald, kreeg netjes een mail dat de laarsjes beschadigd waren , en ze daardoor niet meer leverbaar waren, het was jammer maar vond het wel netjes dat ze daar een mededeling van deden. Geld was een paar dagen nadien op de rekening.

Snelle service en levering. Fantastische schoenen.

Snelle service en levering. Fantastische schoenen.

Betrouwbaar

Bestelling makkelijk. Levering prima en retourneren snel je geld terug.

Prettig

Snelle levering van schoenen, en als ze niet voldoen aan de maat etc kun je ze eenvoudig terug brengen naar de winkel of op laten halen door postnl

Mooie schoenen. Heel fijne leest met uitneembaar voetbed.

Altijd goed en snel geleverd

Klantenservice slecht,,

Sneakers vind ik super, alleen heel vervelend dat de binnenkant afgeeft,,, Klantenservice stuurt je met een kluitje in het riet, koopt u maar een spuitbus bij een goede schoenmaker en spuit ze in. Ik heb geen goede schoenmaker in de buurt en ben niet zo jong meer(van de vorige eeuw zo ongeveer. ) Ik heb3 paar gekocht. Foutje bedankt,,,

Goedermorgen, bedankt voor uw reactie. Wilt u ons een mailtje sturen naar [email protected] met daarin het bestelnummer en het artikelnummer van de schoenen die afgeven. Dan gaan we even bekijken hoe we u klacht het beste kunnen oplossen. We horen graag van u en wensen u een fijne dag. Groeten team Gaborshoes.nl

Ben heel blij met mijn nieuwe laarzen

De schoenen waren niet meer leverbaar

Ik had de schoenen besteld op jullie site en betaald en kreeg daarna een mailtje dat de schoenen niet meer leverbaar waren. Het is handig als dit ook al op de site vermeld wordt.

Niks te klagen!

Supersnelle levering, goede schoenen. Kreeg een cadeau bon van m'n vorige review, en had nog een paar op het oog, dus dat kwam goed uit! Heel fijn dat er nog hovercraft schoenen beschikbaar waren, die zitten het lekkerst vind ik.

Goed!

Duidelijke communicatie, snelle levering en mooi product!

Heel blij mee

Een breedte maat H die er hip uitziet en smal oogt

Varkensmarkt 8 6041ET Roermond

0475-319780