Goed hotel voor enkele dagen fietsen!

Net ,pas gerenoveerd hotel alles ziet er netjes uit . Vriendelijk personeel (ook hier personeels te kort)

altijd leuke aanbiedingen

tot nu toe altijd goed bevallen als ik boek via Zoweg.

Snel en makkelijk reserveren

Snel een hotel gereserveerd. Achteraf toch maar geannuleerd. Beide acties gaan simpel en snel. Advies aan Zoweg: misschien is het handig te vragen naar de reden van annulering bv familieomstandigheden of ziekte of andere boeking gedaan of weersomstandigheden enz, enz.

wonderfull

wonderfull

Je word altijd heel vriendelijk geholpen aan de tel ..van mij een vette 10

Meestal goed

De hotels die wij via jullie hebben gehad waren goed. Wel vaak door de jaren heen de zelfde aanbiedingen

Mooie actie

Wees bewust dat het voordelig is en dat je dan ook kunt verwachten dat niet alles 3sterren waardig is. Je kiest voor goedkoop en daarvan moet je ook bewust zijn.

• Communicatie

De reservering ging telefonisch heel snel

Heel snelle en vriendelijk geholpen .

• Communicatie

Het boeken gaat heel vlug en gemakkelijk!

Ik gebruikte de telefoon en twee minuten later was het rond.

• Communicatie

Eenvoudig en snel geboekt.

Gereageerd op aanbieding in de krant voor 3 dagen in hotel in Winterswijk. De boeking verliep heel vlot en zonder problemen.

Lekker even weg

Tot heden op heden te vrede

Goed geregeld

Makkelijk boeken

Snelle prettige afwikkeling.

Geboekt, verschoven en alles prettig geregeld.

ZEER vlot

(tot hiertoe) zoals we verwachtten Hopelijk valt het verblijf mee zoals het "aangeboden" en verwacht wordt .

Boeking makkelijk te maken

Hotel geen : 3 sterren waardig 1 is voldoende

• Communicatie

goed, hotel had wel wat tekortkomingen

service bij het ontbijt matig, door onvoldoende personeel zeker als je wat later ging ontbijten. Geen schone tafels, aantal producten niet bijgevuld, tekort aan (thee)glazen en kopjes Bar gesloten op zondag- en maandagavond! terwijl wel staat aangegeven dat het elke dag open is In de lobby zaten we een spelletje te doen, maar om 22.00u gaat het licht uit en wordt je naar je kamer verbannnen

Super tevreden

Wij zijn super tevreden

Snelle afhandeling

Vakantie bij Roompot

ja ben heel tevreden

Ja ben heel tevreden want ik maak vaak gebruik van d aanbiedingen van Zoweg.

• Communicatie N.v.t.

Overzichtelijk aanbod

Meerdere keer al via zowel.nl geboekt, overzichtelijke website

• Communicatie N.v.t.

altijd vriendelijk

Men luistert en is constructief bezig.

goede ervaring

netjes alle bladzijden

• Communicatie

Het is makkelijk een bestemming te vinden waar je voor een redelijke prijs naar toe kan gaan.

Heb nog geen ervaring opgedaan met een vakantie via Zoweg. Wellicht later deel ik deze u mede.

Netjes

Ik moest annuleren en dst ging snel en makkelijk top!

Over Zoweg.nl

Via Zoweg.nl kunt u voordelige tussendoor vakanties in Nederland en daar buiten boeken. Zoweg.nl heeft een uniek concept om tegen bijzonder aantrekkelijke prijzen arrangementen van hotels en bungalowparken te verkopen. Momenteel kunt u via Zoweg.nl profiteren van zeer voordelige weekendjes weg, in hotels en bungalowparken en kunt u terecht voor diverse arrangementen en overige tussendoor vakanties. Gemak, snelheid en service staan centraal. Door altijd gebruik te maken van de nieuwste technieken en media kunt u eenvoudig en snel uw weekendje weg reserveren via Zoweg.nl.