Uitstekende aanbiedingen

Snelle response, goed bereikbaar.

• Communicatie

Zeer goede aanbiedingen,en telefonisch benaderd omdat ik zelf iets had vergeten in te vullen.

Super leuke aanbiedingen

Voordelig....en zo geregeld

• Communicatie

Goede aanbiedingen, altijd tevreden met locatie en omgeving. Goed omschreven.

makkelijke overzichtelijke website

xxxx

• Communicatie

Ze ebben mij heel goed geholpen ok met een extra telefoontje

• Communicatie

Het is vlug en goed geregeld

Is goed

Redelijk tot goed

Onjuiste voorlichting over openbaar vervoer. Geen toiletborstel. Krakende deuren. In het weekend geen kok aanwezig.

leuke aanbiedingen snel geboekt

Op zoek naar adresje voor 'eventjes weg' kijk ik altijd eerst bij Zoweg. Er staan altijd leuke aanbiedingen, en het is dan snel geboekt .

• Communicatie

Een goede keuze voor een redelijke prijs

Goed hotel

• Communicatie

Goed te woord gestaan, telefonisch; service gericht!

Zie hierboven

• Communicatie

Nadat ik ons hotel had geboekt wilde mijn zus met man ook mee, klanten Servië gebeld, was geen probleem kreeg per omgaande nieuwe boekings bevestiging.

goed verblijf

bijna alles positief behalve het bed was te zacht.

• Communicatie

Duidelijk met mooie aanbiedingen!

Duidelijk met mooie aanbiedingen! Als jaren tevreden, geen verrassingen achteraf en kosteloos bij annuleren.

• Communicatie

Een fijne steeds goede ervaring

Wij hebben al verschillende keren geboekt en zijn heel tevreden. Hotels prima en ook steeds goede deals. Ook de communicatie is prima. Bedankt zoweg.nl we hopen nog lang op u te kunnen rekenen. Karel Adams

Goed en overzichtelijk

Onze eerste keer en was een goede uitleg van hotel en eenvoudig te reserveren

Supergoed

Wij boeken regelmatig en altijd naar volle tevredenheid, nooit onverwacht extra kosten alles staat duidelijk vermeld.

Scherp geprijsd

Prijs

• Communicatie N.v.t.

Goeie service

Had een speciaal verzoek en dat is keurig behandeld en opgelost.

Top bedrijf !

Top bedrijf , je kunt boeken , je kunt gratis annuleren ,zo gemakkelijk , heb al zoveel geboekt en ge annuleert , eerst de Corona maanden , grenzen dicht , weer geboekt , sterfgeval in de familie , en weer opnieuw geboekt , hoop dat ik nu wel weg kan ! Kijk er naar uit , heb het echt nodig ! Ff tussen uit . Bedankt , Zoweg , tot de volgende keer ! Groetjes , Lenie v Bakel

Supervoordelig ertussen uit.

Altijd super geregeld.

• Communicatie

Eenvoudig en makkelijk,bij het reserveren vooral voor oudere mensen je bent zo klaar en alles is rond.

• Prijs N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.

Goed geregeld

Het was gezellig en goed

super weekend gehad in Slenaken

Gastvrij ontvangst, lekker eten, mooie start voor wandel- en fietsroutes.

Over Zoweg.nl

Via Zoweg.nl kunt u voordelige tussendoor vakanties in Nederland en daar buiten boeken. Zoweg.nl heeft een uniek concept om tegen bijzonder aantrekkelijke prijzen arrangementen van hotels en bungalowparken te verkopen. Momenteel kunt u via Zoweg.nl profiteren van zeer voordelige weekendjes weg, in hotels en bungalowparken en kunt u terecht voor diverse arrangementen en overige tussendoor vakanties. Gemak, snelheid en service staan centraal. Door altijd gebruik te maken van de nieuwste technieken en media kunt u eenvoudig en snel uw weekendje weg reserveren via Zoweg.nl.