Proma

Tot nu toe beviel alles goed. Nu nog weg en kijken of het hotel ook bevalt.

Subliem

• Communicatie

Alles ging perfect geen probleem ook de voorwaarden!

Hoef niet vooruit te betalen en kan een dag van te voren annuleren zonder kosten. Vind ik wel een veilige boeking omdat ik 4 maanden van te voren boek en in die tijd kan er van alles gebeuren . Maar hopen dat we er zeker naar toe kunnen gaan en genieten ! Een aanbeveling vind ik.

perfect!

Super snel

Heel handig, veel keuze

Goed geregeld

• Communicatie

Wat kan ik nog meer doen en schrijven dan het woord dat ik hiervoor schreef: Prima

• Communicatie

Zeer scherpe aanbiedingen, gunstige betalings- en annuleringsregeling

Zijn liefhebbers van hotelarrangementen van minimaal 3 nachten. Worden bij Zoweg steeds weer getroffen door de lage prijzen van dergelijke arrangementen, steeds duidelijk geadverteerd in onze krant (Volkskrant). Vaak met de mogelijkheid (voor alle zekerheid) om tot één dag tevoren te kunnen annuleren. We zijn verder heel tevreden over de makkelijke manier van boeken en, als je iets wilt vragen of wijzigen, de snel te bereiken klantenservice. Hebben daarom al vele malen via Zoweg geboekt, nu alweer twee reserveringen in het vooruitzicht. Houden zo, Zoweg! Hebben al diverse kennissen en familieleden op uw krantenadvertenties geattendeerd!

• Communicatie

Loop weg met Zoweg.nl en geniet !

Goede aanbiedingen op vele mooie plaatsen in Europa. Super verwerking in hun internetprogramma met snelle en duidelijke terugkoppeling. Weg met Zoweg.nl is al genieten voor je gaat.

uitstekend

zeer vlotte afwerking van de reis,heel correct

• Communicatie

Had een opmerking geplaatst bij reservering. Via Zoweg al antwoord gehad nadat zij contact hebben opgenomen met hotel en mijn opmerking daar hebben voorgelegd. Heb gelijk antwoord gehad, dat alles geregeld is. Super bedankt.

• Communicatie

Een uitje boeken en je bent zo weg!

Groot pluspunt vind ik dat je - meestal - pas bij aankomst hoeft te betalen. Dat is wel lekker als de datum van het geplande uitje nog ver weg ligt.

• Communicatie

Makkelijk en snel te regelen

Makkelijk

Aantrekkelijke prijzen, makkelijk boeken, geen vooruitbetaling nodig en de mogelijkheid van kosteloos annuleren. In een woord SUPER!

• Communicatie N.v.t.

Heel klantvriendelijk!!!

Ik heb gebeld, had een annulering gemaakt maar wilde deze herstellen. De dame aan de telefoon ging meteen haar best doen en belde me later zelfs terug. Super!!!

• Communicatie

Duidelijk en supersnel te boeken.

Snel weg, goedenavond aanbiedingen.

• Communicatie

Heel prettig telefoongesprek met de reservering !!

Nog niet gelogeerd !!

• Communicatie

Snel, duidelijk en makkelijk geregeld

Twee daagjes welness bij thermen Bussloo met overnachting hoofdgerecht bij restaurant intens en een rasulbehandeling

• Communicatie

dat de boekingen altijd netjes overzichtelijk zijn

nog nooit een slechte kamers gehad altijd netjes en ik vind betalen bij hotel wel zo fijn

• Communicatie

Prima in orde, zo wilde ik het graag.

• Communicatie

Snelle boeking En meestal goede hotels

geweldig

Zoweg geeft mij een vertrouwd gevoel, ik prijs het ook bij iedereen aan

• Communicatie N.v.t.

Direct online reserveren en betalen bij aankomst, prima geregeld

Dit is de tweede keer dat ik online boek bij Zoweg. De eerste keer moest ik om gezondheidsredenen annuleren. Dat kom kosteloos en ik kreeg netjes een bevestiging daarvan. Nu heb ik dus opnieuw geboekt. Ook daarvan meteen een bevestiging gehad. Betalen bij aankomst of vertrek. Ook 2 huurfietsen gereserveerd en alles tegen een leuke prijs!

• Communicatie

Makkelijke website, vriendelijk personeel als je opbelt

Over Zoweg.nl

Via Zoweg.nl kunt u voordelige tussendoor vakanties in Nederland en daar buiten boeken. Zoweg.nl heeft een uniek concept om tegen bijzonder aantrekkelijke prijzen arrangementen van hotels en bungalowparken te verkopen. Momenteel kunt u via Zoweg.nl profiteren van zeer voordelige weekendjes weg, in hotels en bungalowparken en kunt u terecht voor diverse arrangementen en overige tussendoor vakanties. Gemak, snelheid en service staan centraal. Door altijd gebruik te maken van de nieuwste technieken en media kunt u eenvoudig en snel uw weekendje weg reserveren via Zoweg.nl.