Goed geregeld

Mooie aanbiedingen

OK

goede service

Prima!!

Al eerder twee keer een reis geboekt bij Zoweg.nl Eerlijke informatie. Makkelijke en overzichtelijke website om te boeken.

• Prijs N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.

goede en mooie acties boek vaak via zoweg omdat ik kosteloos kan annuleren

Goede aanbiedingen

Zoweg heeft een goede klantenservice naast de goed aanbiedingen. Ze denken mee.

zeer goed.

Zeer goed geen enkel probleem met Zoweg.nl, heeft leuke aanbiedingen. Waar ik graag gebruik van maak.

• Prijs N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.

Men denkt is en zeer behulpzaam bij vragen en wensen.

• Communicatie

Prima aanbieding alles klopte goede service

Prima ervaring. Op naar het volgende uitje met Zoweg.

Goede ervaringen

Alleen maar goede ervaringen

Alles klopt

Makkelijk, en overzichtelijk

Vooral omdat het complete bedrag pas op de dag van aankomst in het Hotel betaald dient te worden. En als je niet kunt dan kun je ook makkelijk annuleren, wel natuurlijk de annuleringstijd in de gaten houden.

Erg tevreden.

Zoweg.nl heeft altijd mooie aanbiedingen. Niet te duur en fijn dat je, indien nodig gratis kunt annuleren.

Goede ervaring. Prima geregeld

Altijd prima

???

• Communicatie N.v.t.

Had verkeerd e mail adres voor de boeking gebruikt werd na een berichtje flitsend opgelost

Perfecte site

Makkelijk om een boeking te maken. En altijd een snelle reactie.

goed ervaring

• Communicatie

Fijn arrangement, puik georganiseerd.

Bijzonder aangenaam en prijsgunstig arrangement.

Prettig geprijsde aanbiedingen

Je zit niet altijd in de modernste accomodaties maar als je het hotel , zoals wij vaak, alleen als slaapplaats en voor het ontbijt gebruikt maakt dat niet uit.

Erg goed

Het was een geweldig weekend, goed hotel heerlijke bedden. Perfect!!!!

• Communicatie

Prima reizen voor betaalbare psij.

Altijd hele goede hotels bezocht. Wat op de site staat is in het echt ook zo. Ga altijd weekenden weg en boek dan bij Zoweg.nl. Ook fijn dat je nog kort voor vertrek eventueel kan annuleren en betalen bij de hotels zelf is ook een pre.

Duidelijk en snelle reactie

Zeer veel keuze voor schappelijke prijzen

• Communicatie

Er worden steeds goede locaties en hotels uitgekozen.

Altijd goede locaties en goede hotels. Eén enkele keer viel het eten wat tegen (wat kleine porties). Voor de rest zijn de hotels steeds "confortabel en netjes" en is het eten "in orde", meer moet dat niet zijn.

• Communicatie

Hoewel in afweek van het normale aanbod, kreeg ik snel en vriendelijk via de mail een antwoord dat mijn wens via Zoweg zou kunnen geregeld worden als er nog plaats zou zijn op de door mij gewenste datum. Dat werd snel voor elkaar gebracht en gemaild. Omdat ik de kleine lettertjes van de advertentie (v.a.) niet had ontdekt, stuurde ik nog een mail met een vraag over het verschil in prijs. Ook daar kreeg ik per omgaande vriendelijke uitleg!

• Communicatie

Altijd goed voor elkaar waar wij heen gaan!

Over Zoweg.nl

Via Zoweg.nl kunt u voordelige tussendoor vakanties in Nederland en daar buiten boeken. Zoweg.nl heeft een uniek concept om tegen bijzonder aantrekkelijke prijzen arrangementen van hotels en bungalowparken te verkopen. Momenteel kunt u via Zoweg.nl profiteren van zeer voordelige weekendjes weg, in hotels en bungalowparken en kunt u terecht voor diverse arrangementen en overige tussendoor vakanties. Gemak, snelheid en service staan centraal. Door altijd gebruik te maken van de nieuwste technieken en media kunt u eenvoudig en snel uw weekendje weg reserveren via Zoweg.nl.