geweldig

super dat je kan boeken, en als je onverhoopt toch verhinderd ben kan je in veel gevallen kort voor vertrek annuleren, geweldig toch?

Prins

Goed geregeld

Altijd goed

Heb al diverse malen gebruik gemaakt van zoweg en altijd correct geholpen. Er is bij ons geen levering of afspraak gemaakt die niet is na gekomen. Ga zo door en we zullen nog lang gebruik maken van jullie diensten

Erg makkelijk

Makkelijk en duidelijk. Erg fijn is de mogelijkheid om kosteloos te kunnen annuleren. Dat is voor ons één van de redenen om voor ZoWeg te kiezen

top

Snel en netjes geregeld

Snel en netjes Vlug reactie terug

• Communicatie

Geweldige trips in binnen en buitenland ❣️

Zeer snel te boeken en zeer overzichtelijke boeking

duidelijk

duidelijk

• Communicatie

echt genoten prima hotel fijne sauna

alles prima geregeld

Prettig

vlot praktisch eerlijk

Bij toeval deze site tegengekomen. Aantrekkelijk aanbod. Vlot geregeld en bevestiging ontvangen.

• Communicatie

Zowel is echt weg. Onbezorgd en relaxed waarbij alles klopt!

Altijd mooie aanbiedingen en klantvriendelijkheid.

• Communicatie

nooit geen probleem en alles klopt zoals geboekt

zeer goed

goede uitleg

Uitstekend!

Bij Zoweg word je altijd prettig geholpen. Kan iedereen Zoweg aanraden bij het zoeken naar “eventjes weg”!!

Leuk geprijsd

Last minute boekingen gedaan voor een mooie prijs en in de gewenste periode

Snelle reactie

Wij gaan het ervaren in Arcen als het ons goed bevalt gaan wij vaker boeken bij Zoweg

• Communicatie N.v.t.

tevreden

Ben tevreden maar heb mijn boeking gewijzigd teoen ik voor de 2 keer belde werd ik eruit gegooid dus weer 0,70 voor een derde maal bellen dat vind ik erg vreemd. Na de wijzeging heb ik van jullie de wijzeging van de reservering gekregen maar heb geen bevesteging gekregen kan ik er dan vanuit gaan dat dit geregeld is. Moet wel zeggen dat de dames aan de telefoon kwamen erg vriendelijk waren. vg.vr.

• Communicatie

Redelijk snel en bijna correct

1 klein minpuntje, ik ben een vrouw, mijn naam is Ans en uw collega vergat vrouw aan te klikken, dus mijn order/ reservering staat op de heer Ans Sieverink

Positief.

Mooie aanbiedingen. Snel geboekt en geregeld. Tot 24 uur van tevoren annuleren heel fijn. Goede service.

Korrekt - beleefd - vriendelijk- rustig - niet te snel - prettig En geboekt

Verrassen en voordelig

Zeer tevreden over het steeds wisselende aanbod van hotels. Site is prima inzichtelijk en het direct kunnen boeken is een absoluut pluspunt!

• Communicatie

Goede uitvalsbasis voor mooie fietstochten (Xanten, Rijn en industrieel landschapspark Duisburg-Noord), ruime en schone kamer, erg vriendelijk personeel en heerlijk ontbijt.

Vorige keer was super

Kamer was mooi en ontbijt ook.

• Communicatie

Steeds correkte handeling en goede hotels

Nooit opmerkingen , dus .... TEVREDEN

Over Zoweg.nl

Via Zoweg.nl kunt u voordelige tussendoor vakanties in Nederland en daar buiten boeken. Zoweg.nl heeft een uniek concept om tegen bijzonder aantrekkelijke prijzen arrangementen van hotels en bungalowparken te verkopen. Momenteel kunt u via Zoweg.nl profiteren van zeer voordelige weekendjes weg, in hotels en bungalowparken en kunt u terecht voor diverse arrangementen en overige tussendoor vakanties. Gemak, snelheid en service staan centraal. Door altijd gebruik te maken van de nieuwste technieken en media kunt u eenvoudig en snel uw weekendje weg reserveren via Zoweg.nl.