Geen problemen

• Communicatie

We hebben al meerdere keren geboekt bij Zoweg en altijd naar tevredenheid. En we blijven gewoon hiermee doorgaan.

Vlot afgehandeld

goede afhandeling

• Communicatie

Prettige site met mooie aanbiedingen

Inmiddels een aantal keren boekingen gedaan. De informatie is goed en duidelijk. Een aanrader om een korte vakantie te boeken.

altijd .... oke

ik heb al heel wat arr. bij Zoweg geboekt , altijd goed !!! boekingen zijn overzichtelijk , duidelijk en klopt altijd. ik wacht nu op een arr. naar het Oranje hotel in Leeuwarden , wanneer komt die ??? Ga zo door !!!

• Communicatie

Ruime keuze uit leuke aanbiedingen

Sinds anderhalf jaar ontvang ik meldingen vis Gmail van de aanbiedingen van Zoweg. Leuke uitjes, ruime keuze. Wat mij wat tegenvalt is dat ik bij reservering voor mezelf steeds voor 2 personen mag betalen, maar daar kan Zoweg vast niets aan doen. Het zou geweldig zijn als die eenpersoonstoeslag in de toekomst minimaal gehalveerd zou worden. Maar dit weerhoudt mij niet om toch een reservering te boeken. De aanbieding bieden alle nodige informatie en ik ben blij met Zoweg!

• Communicatie

Super goed en snel geholpen

Ik heb via de mail een vraag gesteld over reservering en vrijwel direct antwoord terug, Super fijn en goed afgehandeld.

Prima aanbod

Heel toegankelijke site met een zeer gevarieerd aanbod van reizen

Een 10 zegt genoeg.

Prima site waar je makkelijk kunt vinden wat je zoekt.

Zeer klantvriendelijk!

Snelle actie naar aanleiding van telefoon gesprek mbt boeking. Doen wat ze beloven!

Altijd Weg met Zoweg

In 1 woord Geweldig We willen niet anders

• Communicatie

Mooie aanbiedingen. Ga zo door. Valt niets op aan te merken.

Goeie service

Omdat we na overleg ‘n hotel wilden boeken, bleek dezelfde dag onze uitgekozen datum niet meer mogelijk. Dit probleem gemeld , en gelukkig alle medewerking van Zoweg, toch nog op onze geplande datum ‘n reservering. Top!!!!

Heldere duidelijke website

Beste prijsverhouding inclusief gratis parkeren en ontbijtbuffet

• Communicatie

mijn reservering was heel vlot verlopen.

Hulpvaardig en deskundig

Had een aardige jongeman aan de telefoon die mij goed hielp en nog suggesties deed. Aangezien familie van mij al geboekt had wilde hij proberen om ons dicht bij elkaar een kamer te geven aangezien ik alleen ben. Hij heeft goed meegedacht. Eigenlijk zou dat normaal moeten zijn maar dat is het niet altijd. Ik bedoel bij andere bedrijven.

prijs kwaliteit

Organisatie correctheid betrouwbaarheid

• Communicatie

we zijn al meerdere keren metZoweg weg geweest.

Boeking ging perfect.

verder nog geen ervaringen opgedaan betreft Fletcher Resort- Hotel Zutphen. Mijn vrouw en ik hebben er vertrouwen in. Vriendelijke groet A.Torcque.

• Communicatie N.v.t.

Prima locaties, in prettige prijs/kwaliteitverhouding.Ook prima service van backoffice

Goede service via backoffice

ok

ok

fantastisch

altijd goed is nog nooit tegen gevallen

• Communicatie

Goed en fijn verblijf met hele vriendelijke mensen op een mooie locatie!

Heerlijk kunnen fietsen in een mooie omgeving. Vriendelijk personeel en een goede keuken! Alles was top

• Communicatie

Snel met telefonische verbinding vlotte bediening,en directheid van de mailing

Over Zoweg.nl

Via Zoweg.nl kunt u voordelige tussendoor vakanties in Nederland en daar buiten boeken. Zoweg.nl heeft een uniek concept om tegen bijzonder aantrekkelijke prijzen arrangementen van hotels en bungalowparken te verkopen. Momenteel kunt u via Zoweg.nl profiteren van zeer voordelige weekendjes weg, in hotels en bungalowparken en kunt u terecht voor diverse arrangementen en overige tussendoor vakanties. Gemak, snelheid en service staan centraal. Door altijd gebruik te maken van de nieuwste technieken en media kunt u eenvoudig en snel uw weekendje weg reserveren via Zoweg.nl.