leuke aanbiedingen

er komen geregeld leuke uitjes voorbij helaas kan ik ze niet allemaal ervaren (dan moet ik eerst de jackpot winnen de aanbiedingen zijn zeer variabel en super van prijs dus gied betaalbaar

• Communicatie

Uitmuntende,bijzondere lokaties voor een optimale genieting van een korte vakantie.

Mijn man kiest uit de vele aanbiedingen die u heeft: Prijs Plaats Lokatie Omgeving Fietsen Weer

keurig verzorgd

vlotte verwerking

Goed geregeld

• Communicatie

Goede service en pas betalen bij aankomst. Goede prijs.

×××

• Communicatie

Prima snelle service aan de telefoon. Leuke actie en mooie prijs voor één nachtje weg plus ontbijt en verblijf in het Thermaalbad plus extra's.

Snel geregeld.

Makkelijk en snel geregeld.

• Communicatie N.v.t.

Snel en efficiënt

Eenvoudig te boeken en ook te annuleren. Betaling van de reserveringskosten pas bij doorgaan boeking is een prima regeling.

• Communicatie

Prettige overzichtelijke website En mocht er iets niet duidelijk zijn dan is de klantenservice prima bereikbaar en uitermate vriendelijk

• Communicatie

Zelfs voor een gigibeet als ik , is het simpel te boeken. Wij zijn er helemaal blij mee.

Duidelijk

Snel makkelijk en goed

• Communicatie

leuk dat het dus wat goedkoper kan zijn.

goede ervaring

• Communicatie

Leuke aanbiedingen en duidelijk te boeken.

Goede aanbiedingen leuke prijzen en prettige afhandeling.

Gewoon fantastisch!!!

Reserveren zonder probleem en positief is dat je maar hoeft te betalen op de dag van aankomst

prima aanbod

altijd bij zoweg goede info en ervaringen ga zo door prima

Prima boekingen

Zoweg heeft vaak veel voordelige aanbiedingen en zijn snel te boeken.

Waar voor je geld

Mijn ervaring was zoals ik had verwacht

Mooie aanbiedingen.

Regelmatig komen er mooie weekend aanbiedingen via Zoweg. Zoals nu ook, weekje Texel, heerlijk kijk er al naar uit

• Communicatie

Weer een hele mooie aanbieding

Heel snel weer een mooie aanbieding gevonden opende site en alles heel gemakkelijk geregeld

• Communicatie

Leuke betaalbare uitstapjes voor elk wat wils!

Zoweg heeft leuke, voordelige uitstapjes voor elk wat wils. Ze houden je regelmatig op de hoogte en het boeken gaat heel simpel

Prachtige lokatie. Goed hotel. Schitterende omgeving

• Communicatie

Toegankelijke site, makkelijk om te navigeren, goede service, snel hereheld

Graag ook boekingen voor 3 personen

Ben zeer tevreden over de aanbiedingen en maak er regelmatig gebruik van met mijn echtgenoot, maar zou graag ook aanbiedingen willen waar 3 personen gebruik van kunnen maken zodat je met je zussen of vriendinnen kan boeken

geweldige aanbiedingen

Elke keer zie ik weer leuke aanbiedingen voor een aardige prijs. Ga zo door!

• Communicatie N.v.t.

Over Zoweg.nl

Via Zoweg.nl kunt u voordelige tussendoor vakanties in Nederland en daar buiten boeken. Zoweg.nl heeft een uniek concept om tegen bijzonder aantrekkelijke prijzen arrangementen van hotels en bungalowparken te verkopen. Momenteel kunt u via Zoweg.nl profiteren van zeer voordelige weekendjes weg, in hotels en bungalowparken en kunt u terecht voor diverse arrangementen en overige tussendoor vakanties. Gemak, snelheid en service staan centraal. Door altijd gebruik te maken van de nieuwste technieken en media kunt u eenvoudig en snel uw weekendje weg reserveren via Zoweg.nl.