In een woord Toppie

Ben heel erg tevreden met de mooie aanbiedingen en service Geweldig

Wij zijn zeer tevreden.

Een reservering gaat heel makkelijk, en annuleren gelukkig ook. Wat ook heel belangrijk is, altijd betalen bij aankomst.

• Communicatie

mijn favoriete site voor korte vakantie. Nooit teleurgesteld geweest!

Fijne deals. Makkelijk boeken met goede voorwaardes

efficient geholpen

vriendelijke medewerker en correct

• Communicatie

Klantvriendelijk, gemakkelijk annuleren, lage prijzen.

Zie boven

• Communicatie

Duidelijke site met een goede prijs voor boeking

• Communicatie N.v.t.

goede service en prima prijs/kwaliteit

Zoweg heeft veel keuzemogelijkheden en het contact (o.a. Telefonisch) loopt altijd soepel ! Ga zó door !!!

leuke aanbiedingen

goed bedrijf

Sorry nog geen ervaring

Hebben nog geen ervaring in 2020 hebben we 4 weekendjes moeten annuleren wegens Corona hopelijk dat het snel achter de rug is en kunnen profiteren van de voordelen van zoweg.nl

Vlot geboekt

Na een duidelijke aanbieding vlot kunnen boeken.

heel goed

goede hotels je kan 1 dag van te voren annuleren, wat natuurlijk niet de bedoeling is maar mocht er onverwachts iets ernstigs gebeuren is dat geen probleem om te annuleren daarom boek ik altijd bij zoweg.nl en hebben we al heel veel leuke weekenden gehad

goede ervaringen

Prima site! snel en makkelijk reserveren!

• Communicatie

Prima site om iets te boeken.Eenvoudig

Is heel positief

Goede communicatie met klantenservice

Na een negatieve ervaring met één van de door u aangeboden hotels, heb ik dit aan u doorgegeven. Er werd door u direct contact opgenomen met het desbetreffende hotel en hoewel zij alles ontkenden had ik bewijs genoeg om hun verhaal te ontkrachten. Bedankt voor uw inzet.

• Communicatie

Tot op heden altijd alles punctueel afgehandeld

Wij hebben alleen goede ervaringen.

Duidelijk product

Heb al diverse reisjes geboekt bij Zooweg en naar tevredenheid, ook nu met de covid dat je gemakkelijk kan annuleren

Is prima

Goed en duidelijk, de kunnen panda boekingsdatum meer weer geven aangaande de ervaring met zoweg. Verleden was goed

Goede organisatie

Reserveren gaat altijd goed en snel .

• Communicatie N.v.t.

prima voorwaarden en soepele afhandelingen ben zeer tevreden

gewoon goed

Leuke aanbiedingen en makkelijk te boeken

• Communicatie

Prachtig hotel met heerlijke welness faciliteiten. We hebben genoten.

We zijn al een paar keer in Fletcher hotels geweest op diverse plaatsen in Nederland en iedere keer is het weer een hele fijne ervaring. Ook in deze corona-tijd gaat het fantastisch. Dank aan het personeel.

perfekt sevice !

all times the best service - best price - best frendliy hotels

Ik ben nog niet geweest

Pas eind maart gaan we hierheen. Dus kan er verder niets over zeggen.

• Communicatie

Mooie aanbiedingen voor reële prijzen.

Vaak DE website waar we een verblijf vinden voor onze uitstapjes weg ivm hardloop evenementen. Wel relatief hoge reserverings-kosten. Gevarieerd aanbod.

• Communicatie

Nimmer teleurgesteld. Kwaliteit qua prijs ruim voldoende

Over Zoweg.nl

Via Zoweg.nl kunt u voordelige tussendoor vakanties in Nederland en daar buiten boeken. Zoweg.nl heeft een uniek concept om tegen bijzonder aantrekkelijke prijzen arrangementen van hotels en bungalowparken te verkopen. Momenteel kunt u via Zoweg.nl profiteren van zeer voordelige weekendjes weg, in hotels en bungalowparken en kunt u terecht voor diverse arrangementen en overige tussendoor vakanties. Gemak, snelheid en service staan centraal. Door altijd gebruik te maken van de nieuwste technieken en media kunt u eenvoudig en snel uw weekendje weg reserveren via Zoweg.nl.