Heel goed en goede hotels ga zo door

Perfect geregeld

Zoals altijd uitstekend

leuke en goede aanbiedingen

bevalt uitstekend

Te vrede

Goed en snel geholpen

Fijn Hotel

Altijd leuke aanbiedingen en het is nog nooit ergens tegengevallen Doorgaan zo met die leuke aanbiedingen TOP!!

• Communicatie

Snel en goedkoop een vakantie geboekt

Duidelijke site, eenvoudig om te regelen en eventueel te annuleren

Uitstekende aanbiedingen

Heel goed.

Heel fijn dat ze gelijk actie ondernemen als ze iets zien in de reservering zoals invalide kamer heel netjes dat ze daar contact opnemen met het Hotel klasse .

Alles goed verzorgt

Goed geregeld, en verzorgt.

• Communicatie

Ze doen er alles aan om de boeking voor elkaar te krijgen. Vriendelijk aan de tel

• Communicatie

Goed bereikbaar op de site en in hotel

We boekten 1 dag tevoren, kregen gelijk bericht en het hotel was op de hoogte van onze komst. Onze ervaring met andere aanbieders is wel eens anders...

zeer goede aanbieding

zeer goede aanbieding, duidelijke voorwaarden

snel en eenvoudig

makkelijke manier om t boeken

Leuke aanbiedingen.

Genoeg informatie over de uitjes. Duidelijk en overzichtelijk te boeken.

• Communicatie

Heel goed hotel en vakantie huis is uitstekend!

Heel goed hotel en vakantie huis is uitstekend

altijd goed

leuke stekkies mooie hotels en mooie aanbiedingen

Heerlijk verblijf

Voor de derde maal in dit mooie oude en nieuwe kloosterhotel,ook van binnen prachtig ingericht,leuk personeel,hoofdgerecht valt tegen,ontbijt prima,fijne bediening

• Communicatie

Een paar keer weggeweest met 'zoweg'. Overal was het perfect geregeld, ga zo door.

geweldig

leuke uitjes voor een leuke prijs

Goed geholpen

Ik heb mijn reis geboekt via Zoweg en ben daar goed tevreden over. Waren snel met bevestiging en regeling vd reservering en wijziging . Dat we voor de wijziging €25,00 moesten betalen terwijl dit ivm de Corona besmettingen en ook maatregelen van het kabinet gebeurd vinden we minder. Wij vinden eigenlijk dat bij het verzetten van een datum waarop de reservering gebeurd en dan ook nog door de Coronaregeling hier geen kosten in rekening gebracht zouden moeten worden.

Chaotische aankomst

Eerder deze week geboekt via internet. Bevestiging per mail gekregen, maar bij aankomst was onze reservering nergens terug te vinden. 20 euro reserveringskosten derhalve belachelijk. Bij vertrek plastic zak met spullen vergeten mee te nemen. Direct gebeld. Spullen nergens meer te vinden. 3x gebeld en steeds verschillende antwoorden van drie verschillende medewerkers. Hotel op zich verder goed.

• Communicatie

Heel fijn om daar een paar dagen hotel te boeken

Heel erg goe

Makkelijk en snel reserveren

Gemakkelijk reserveren en eventueel annuleren toch ook wel handig in Corona tijd

Over Zoweg.nl

Via Zoweg.nl kunt u voordelige tussendoor vakanties in Nederland en daar buiten boeken. Zoweg.nl heeft een uniek concept om tegen bijzonder aantrekkelijke prijzen arrangementen van hotels en bungalowparken te verkopen. Momenteel kunt u via Zoweg.nl profiteren van zeer voordelige weekendjes weg, in hotels en bungalowparken en kunt u terecht voor diverse arrangementen en overige tussendoor vakanties. Gemak, snelheid en service staan centraal. Door altijd gebruik te maken van de nieuwste technieken en media kunt u eenvoudig en snel uw weekendje weg reserveren via Zoweg.nl.