Goeie ervaring

Correct behandeld

• Communicatie

Goed, snel en betaalbaar!

Ik boek al jaren, meestal zelfs meerdere malen per jaar, via Zoweg. Ik ben erg tevreden over de werking van de website, de prijs/kwaliteitverhouding en over de klantenservice. Denken mee als je net iets anders of meer wil dan wordt aangeboden op de website. Inmiddels goed merkbaar helaas dat de prijzen nogal gestegen zijn... En wat mij betreft zouden er wel meer 4, 5 en 6-daagse hotelarrangementen mogen worden aangeboden. Verder niets dan lof!

boeking was zo gepiept

op een vlotte manier kunnen boeken

vriendelijke service

ik ben niet handig op pc/ Telefonisch goed en vriendelijk geholpen. Ik heb alleen nog geen bevestiging gekregen per email of post. Mevr T Janssen Luijten Falklanddreef 53 3563 AE Utrecht 06 49648561

• Communicatie

Mooie aanbiedingen om lekker en dikwijls een onverwachte planning zijn, voor enkele dagen weg GENIETEN!

Vlot geregeld.

Pogingen een hotel te boeken via Booking.com liepen muurvast in de procedure. Het was een verademing dat het via Zo Weg zo gepiept was.

Snel en goed geregeld

Leuke aanbiedingen, alles vlot geregeld

Het is heel goed

Nvt

• Prijs N.v.t.

Prima houden zo.

Heel vlotte afwerking en waardeer zeer de mogelijk tot annuleren kort voor aankomstdatum, heb hiermee slechte ervaring i.v.m. overlijden opgedaan bij anderen

• Communicatie

Is in hetverleden goed geweest

Helaas is voor de laatste reservering nog geen waardering te geven, daar wij nog op reis moeten gaan. Dus valt. Er nu niets te waarderen. U bent te voorbarig om te vragen na on3 bevinding.

Altijd snel en duidelijk

Handige site om vakanties te boeken

Makkelijker te boeken

Annuleerbasis is fijn

• Communicatie

het is altijd prima in orde, neemt ook netjes de telefoon aan

wij boeken meerdere malen via Zoweg .nl en het is altijd netjes in orde, als er iets is wordt netjes de telefoon opgenomen voor een correct antwoord.

geweldig

mijn ervaringen met zoweg.nl zijn super .super fijne site om te bezoeken .en duidelijk niet te duur . dus we gaan zeker vaker weg via zoweg.nl

• Communicatie

snel geregeld. zij was heel aardig aan de telefoon.

boeking gedaan. met bijzondere wensen. dat is snel geregeld. en opgelost zodra er een verandering in komt. neen, best gelopen allemaal

• Communicatie

Alles altijd perfect geregeld,nog nooit problemen gehad.SUPER!!

zie boven.

snelle verbinding, duidelijke antwoorden

boeking snel geregeld

De boeking via zoweg was snel geregeld. Goede informatie en prijsstelling.

Snel en gemakkelijk geregeld

• Communicatie

Last minute geboekt. Hotel was prima.

• Communicatie

Ruime keuze en een goed mailcontact.

• Communicatie

krant of email voor mij is het duidelijk

alles is duidelijk

• Prijs N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.

Voordelig een paar daagjes weg boeken eenvoudig te regelen. en tot nog toe telkens prima verblijf etc.

• Communicatie

Alles naar wens. Alleen de bewaakte fietsenstalling voldoet kwam ruimte niet meer in onze e-bike generatie.

Over Zoweg.nl

Via Zoweg.nl kunt u voordelige tussendoor vakanties in Nederland en daar buiten boeken. Zoweg.nl heeft een uniek concept om tegen bijzonder aantrekkelijke prijzen arrangementen van hotels en bungalowparken te verkopen. Momenteel kunt u via Zoweg.nl profiteren van zeer voordelige weekendjes weg, in hotels en bungalowparken en kunt u terecht voor diverse arrangementen en overige tussendoor vakanties. Gemak, snelheid en service staan centraal. Door altijd gebruik te maken van de nieuwste technieken en media kunt u eenvoudig en snel uw weekendje weg reserveren via Zoweg.nl.