Heb nog geen ervaring met de reis

• Communicatie

Beslist geen teleurstelling, je krijgt wat je is beloofd.

Ik heb al meerdere keren een weekendje/paar dagen weg geboekt bij Zoweg en ben erg tevreden over hoe alles is geregeld. Ben nog niet 1x teleurgesteld. Alles is naar wens. Ik ga hier zeker mee door.

Correcte opvolging dossier.

Goede prijzen en toffe aanbiedingen. Opvolging bij vragen of problemen verloopt correct en snel!

• Communicatie

Simpel en duidelijk arrangementen boeken

Prima, heel duidelijk omschreven wat je koopt. Koop je twee arrangementen aansluitend aan elkaar, dan hoef je maar 1 keer reserveringskosten te betalen. Reageren snel op vragen.

uitstekend

alles snel geregeld

Prima verzorgd.

Jammer dat jullie de boekingskosten zo hoog zijn geworden. Was eerder altijd 12.50 en nu opeens 20 euro, jammer. Iemand anders bood dan het zelfde hotel aan, maar ging dan toch voor jullie omdat de boekingskosten lager waren. Verder zijn wij zeer tevreden met het aanbod.

• Communicatie N.v.t.

Prima website en goede prijskwaliteitverhouding

Inmiddels al vele malen via deze toegankelijke site geboekt. Is altijd een succes en het prettige is dat je meestal tot 24 uur van tevoren kan annuleren, in het geval van slecht weer o.i.d.

Top geweldig

Wij hebben een leuk weekend gehad en graag volgende keer weer hier heen.

• Communicatie

Hotel moet zijn: logies en ontbijt!!!!

De aanbieding was zonder "heerlijk", "lekker" of "uitstekend" diner. De kok weet toch niet wat ik lekker vindt!! Daarom was dit mijn keuze

Site is zeer overzichtelijk

Makkelijk boeken via de site

• Communicatie

makkelijk om te boeken en altijd goed, nooit geen problemen gehad!

Dat wat je boekt krijg je ook, altijd tevreden!

• Communicatie

wij boeken regelmatig bij zoweg, altijd dik in orde.

Bij alle hotels die wij bij zoweg geboekt hebben was altijd alles in orde. Wij werden verwacht in alle hotels.

• Communicatie

Snel en makkelijk te boeken

Duidelijk en snel

De reservering direct binnen!

zeer goed

goede en snelle handeling

• Prijs N.v.t.

goed geregeld geen problemen

de boeking goed geregeld

goed en zonderproblemen

• Communicatie

Prima weergave en snelle afhandeling

Leuke aanbiedingen

• Communicatie

Overzichtelijk duidelijk en goed omschreven. Gemakkijk te boeken maar ook weer te annuleren. Zeer tevreden

Top service bij boeken

Ik wilde een paar dagen alleen weg. Medewerkster erg behulpzaam en heeft mij echt als een klant geholpen. Binnenkort richting Valkenburg, yeah, zin in!

Makkelijk ,prima service

Het boeken was op zicht heel eenvoudig, de prijs van het doel was duidelijk voordeliger dan bij diverse andere sites. Een upgrade ging ook prima. Wat nu fijn is dat je ter plekke kan betalen, 24 uur tevoren kan je nog herroepen. Mocht er alsnog de 2 golf Corona uitbreken is dit een fijn regeling. Verder kan je enkele VVV bonnen* inleveren. Uiteraard na terugkomst, en alles ziet er professioneel uit, Alle vertrouwen in een goed verloop. Jammer dat ik deze organisatie niet eerder ben tegengekomen.. We zijn benieuwd of alles uitkomt........ Oh ja , we belde nog even met Zoweg en binnen 1,5 uur een antwoord. Dat is prettig

• Communicatie

De datum veranderen ging perfect. Echt een warme douche. Dank je wel

• Communicatie

goede website duidelijk en men kan direct zien of de boeking is gelukt

• Prijs N.v.t.

gewoon goed

Overzichtelijke site.

Paar nachten weg geboekt, wegens omstandigheden wilden we een paar dagen later gaan. Probleemloos om kunnen boeken.

Over Zoweg.nl

Via Zoweg.nl kunt u voordelige tussendoor vakanties in Nederland en daar buiten boeken. Zoweg.nl heeft een uniek concept om tegen bijzonder aantrekkelijke prijzen arrangementen van hotels en bungalowparken te verkopen. Momenteel kunt u via Zoweg.nl profiteren van zeer voordelige weekendjes weg, in hotels en bungalowparken en kunt u terecht voor diverse arrangementen en overige tussendoor vakanties. Gemak, snelheid en service staan centraal. Door altijd gebruik te maken van de nieuwste technieken en media kunt u eenvoudig en snel uw weekendje weg reserveren via Zoweg.nl.