Parking

Ik vind het vreemd dat je voor een halflege parkeerplaats 10 euro per dag moet betalen

• Communicatie N.v.t.

ruim aanbod aan vakantieadressen tegen een aantrekkelijke prijs.

Duidelijke en ruime info betreffende aangeboden vakantiearrangementen met keuze uit 2-, 3- of 4dagenverblijf.

Alles perfect

Ik doe al jaren boekingen ben zeer tevreden.

• Communicatie

Alles goed gegaan met het boeken en een mooi kamer

• Prijs N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.

Komt overeen met het aangebodene

Uitleg klip en klaar, gen poespas en niet te duur.

doet wat het belooft

Alles snel te vinden en makkelijk om te boeken.

Goed.

Goede prijs kwaliteit verhouding

• Communicatie

Genoten,maar jammer van het gedoe bij de receptie over de prijs

Net terug uit Berg en Dal. Goed hotel,erg genoten van deze mooie aanbieding,alleen jammer dat dat ze bij de receptie vonden dat ik 344,- moest betalen i.p.v. van wat ik overeengekomen was met Zoweg 229,-. Nadat ik Zoweg had gebeld,namen ze het "verlies" moest nog wel 15 euro betalen voor wijziging van de datum,hoewel ik dat zeer bijtijds had doorgegeven,maar betaald! Maar de aanbieding was uitstekend!

• Communicatie

Zeer duidelijke advertentie en website

Zeer snel een bevestiging

Duidelijke site, correcte afhandeling

Tot nu toe prima ervaringen met het boeken via deze site.

Aanrader voor iedereen

Veel keuzes

Dat je een ruime keuze hebt aan hotels vakantieparken

Goed idee

Goed idee

• Communicatie

Goed hotel voor enkele dagen fietsen!

Net ,pas gerenoveerd hotel alles ziet er netjes uit . Vriendelijk personeel (ook hier personeels te kort)

altijd leuke aanbiedingen

tot nu toe altijd goed bevallen als ik boek via Zoweg.

Snel en makkelijk reserveren

Snel een hotel gereserveerd. Achteraf toch maar geannuleerd. Beide acties gaan simpel en snel. Advies aan Zoweg: misschien is het handig te vragen naar de reden van annulering bv familieomstandigheden of ziekte of andere boeking gedaan of weersomstandigheden enz, enz.

wonderfull

wonderfull

Je word altijd heel vriendelijk geholpen aan de tel ..van mij een vette 10

Meestal goed

De hotels die wij via jullie hebben gehad waren goed. Wel vaak door de jaren heen de zelfde aanbiedingen

Mooie actie

Wees bewust dat het voordelig is en dat je dan ook kunt verwachten dat niet alles 3sterren waardig is. Je kiest voor goedkoop en daarvan moet je ook bewust zijn.

• Communicatie

De reservering ging telefonisch heel snel

Heel snelle en vriendelijk geholpen .

• Communicatie

Het boeken gaat heel vlug en gemakkelijk!

Ik gebruikte de telefoon en twee minuten later was het rond.

• Communicatie

Eenvoudig en snel geboekt.

Gereageerd op aanbieding in de krant voor 3 dagen in hotel in Winterswijk. De boeking verliep heel vlot en zonder problemen.

Lekker even weg

Tot heden op heden te vrede

Goed geregeld

Makkelijk boeken

Over Zoweg.nl

Via Zoweg.nl kunt u voordelige tussendoor vakanties in Nederland en daar buiten boeken. Zoweg.nl heeft een uniek concept om tegen bijzonder aantrekkelijke prijzen arrangementen van hotels en bungalowparken te verkopen. Momenteel kunt u via Zoweg.nl profiteren van zeer voordelige weekendjes weg, in hotels en bungalowparken en kunt u terecht voor diverse arrangementen en overige tussendoor vakanties. Gemak, snelheid en service staan centraal. Door altijd gebruik te maken van de nieuwste technieken en media kunt u eenvoudig en snel uw weekendje weg reserveren via Zoweg.nl.