Telefonische reservering gedaan

Mijn ervaring met het telefonisch reserveren was méér dan prettig!! Héél vriendelijk! Héél adequaat! In 3 minuten alles geregeld! Ga zó door!!

Snel en duidelijk

Makkelijk te boeken en heel duidelijk.

Netjes

Was gemakkelijk en duidelijk met boeken.

Leuke aan bieding

Leuke aanbieding ,makkelijke site.

reservering waarbij Zoweg goed meedacht

binnen de mogelijkheden van reserveringen is onze vraag prima ingevuld.

• Communicatie

Leuke aanbiedingen voor een leuke prijs

Prima geregeld.

Goede aanbiedingen, scherpe prijzen. Eenvoudig te boeken.

• Communicatie

Vriendelijk, behulpzaam, kennis van zaken

Het reserveren ging niet helemaal goed. Wij wilden VVV-bonnen inzetten bij de betaling. Het doorgeven van de nummers van die VVV-bonnen lukte niet via de website. De suggestie van een medewerker via de telefoon om de nrs. via een mail te versturen hebben wij opgevolgd. Al snel kwam er een bevestiging van ontvangst. Stelt je gerust en helpt je verder.

Makkelijk zoeken en boeken

Fijn dat er in het hotel betaald kan worden en dat er goede annuleringsvoorwaarden zijn

• Communicatie N.v.t.

Na correctie te hebben gemaakt op de boeking de aangepaste reservering binnen 1 minuut in de mail. Top

makkelijkte boeken

dit weekend was duidelijk en makkelijk te boeken, prijs en aanbod is gunstig

Het ging goed

Ik ben al eerder met jullie organisatie in zee gegaan en is mij tot nu toe goed bevallen.

• Prijs N.v.t.

Goed en niet duur

Goed en niet duur

Super geregeld alles

Zeer goeie prijs kwalitei

Goeie aanbiedingen

Makkelijke website om te boeken en goeie aanbiedingen

• Communicatie

Kost weinig moeite om te boeken.

Wij maken al jaren regelmatig gebruik van 'Zoweg'. Dat bevalt prima en aanmelden is zeer gebruikelijks vriendelijke.

geen gezeur.

pluspunt is dat je laat kunt annuleren zonder kosten.

• Communicatie

Leuke website voor een paar dagen weg

Duidelijke informatie en gevarieerd aanbod voor een paar dagen weg. Ook de bevestiging van de boeking is heel duidelijk.

• Communicatie

Prima geregeld en goede informatie

Alles was dik in orde en snel geregeld online. Alle benodigde info was aanwezig en klopte ook.

Geweldige organisatie

De klant staat voorop en zoweg regelt de boeking in enkele ogenblikken en de klantvriendelijkheid is geweldig.

Gewoon goed en begrijpelijk

Klop altijd

Prima arrangementen

We hebben al diverse keren via zoweg een hotel geboekt en het is altijd prima in orde. Ontbijtbuffet, kamers, hygiëne! Nooit is het ons tegengevallen.

n.v.t.

n.v.t.

• Prijs N.v.t.

word keurig verwerkt

vlotte afhandeling

• Communicatie

Ik was door ziekte verhindert , maar 5dagen voor aanvang kon ik kosteloos. Annuleren. . Prima

Weteringstraat 43466

1017 SL Amsterdam

Over Zoweg.nl

Via Zoweg.nl kunt u voordelige tussendoor vakanties in Nederland en daar buiten boeken. Zoweg.nl heeft een uniek concept om tegen bijzonder aantrekkelijke prijzen arrangementen van hotels en bungalowparken te verkopen. Momenteel kunt u via Zoweg.nl profiteren van zeer voordelige weekendjes weg, in hotels en bungalowparken en kunt u terecht voor diverse arrangementen en overige tussendoor vakanties. Gemak, snelheid en service staan centraal. Door altijd gebruik te maken van de nieuwste technieken en media kunt u eenvoudig en snel uw weekendje weg reserveren via Zoweg.nl.