geweldig

het hotel was fijn geode info en mooi gelegen dichtbij de weg en dicht bij de stad

prima Hotel

prima Hotel restaurant prima

Duidelijk en toegankelijke website

Ik kon direct vinden waar ik naar op zoek was. Dat was heel prettig.

• Communicatie

1 dag tevoren kunnen annuleren zonder kosten, betalen bij aankomst. Prima hotels.

• Communicatie

Super en makkelijk mooie hotels en restaurants

Altijd goed de keuze hotels

• Communicatie N.v.t.

Via de site snel een hotel gevonden en geboekt.

Alles duidelijk en boeking ging snel en overzichtelijk.?

• Communicatie

Door Corona waren er bij ons wat vraagtekens omtrent het wel of niet doorgaan van onze vakantie naar hotel van der Valk in Moers Duitsland. Zoweg.nl heeft prima, en bijtijds contact met ons opgenomen en een prima alternatief aangeboden. Perfect geregeld!!!

• Communicatie

Snel geregeld via de site

Vond wat ik zocht en kon snel een boeking regelen, met direct een bevestigend antwoord, ook met de mogelijkheid tot kosteloos annuleren een dag voor aankomst. Prima geregeld.

Vlot

Boeking snel geregeld

• Communicatie N.v.t.

Helaas moest ik de bestelling annuleren. Volgende keer maar weer.

• Communicatie

Een snelle bevestiging na mijn reservering

verder geen corenspedentie

• Communicatie

fijne dagen gehad, leuk hotel. op diner na.

goed geregeld zoweg

Waar voor mijn geld

Overzichtelijke website met mooie aanbiedingen.

Correct geregeld

Is prima

• Prijs N.v.t.
  • Communicatie

Perfecte tripjes gehad met zoweg

Al meerdere keren geboekt via zoweg. Altijd goede ervaringen gehad, dus er zullen er nog wel meer volgen.

Probleemloos

Goeie duidelijke website

prima hotel maar op de 2persoonskamer was maar 1stoel

• Communicatie

Alles binnen een paar tellen regelen, da’s toch ideaal!

We hadden al langer gekeken naar een paar dagen weg. Uiteindelijk een hotel gevonden die aan al onze wensen voldeed. Dan hoef je alleen nog maar te boeken en klaar! Weer een zorg minder..

tevreden!

was makkelijk te vinden en onze datum viel goed!

Lekker makkelijk

Zoweg maakt het makkelijk om een voordelige accommodatie te vinden voor een mooie prijs.

• Communicatie

Goede aanbiedingen en een prima klantenservice

Diverse keren al geboekt bij zoweg. Altijd prima verzorgd en je krijgt alles wat er beschreven staat! Onlangs geboekt en bij nader inzien toch liever een ander hotel. Geen probleem, bij Zoweg boeken ze het zo om voor je

• Communicatie

Helaas ging onze trip naar Duitsland niet door ivm Corona. Kostenloos geannuleerd.

• Communicatie

Prima fijn ook om in het hotel te betalen en gratis annuleren tot soms op de dag van vertrek

Alles goed verzorgd en in orde

Super tevreden

Super tevreden met Best Western hotel Nubis in Asten

Snel en duidelijkheid0

Positief Snelle communicatie

Over Zoweg.nl

Via Zoweg.nl kunt u voordelige tussendoor vakanties in Nederland en daar buiten boeken. Zoweg.nl heeft een uniek concept om tegen bijzonder aantrekkelijke prijzen arrangementen van hotels en bungalowparken te verkopen. Momenteel kunt u via Zoweg.nl profiteren van zeer voordelige weekendjes weg, in hotels en bungalowparken en kunt u terecht voor diverse arrangementen en overige tussendoor vakanties. Gemak, snelheid en service staan centraal. Door altijd gebruik te maken van de nieuwste technieken en media kunt u eenvoudig en snel uw weekendje weg reserveren via Zoweg.nl.