dat de boekingen altijd netjes overzichtelijk zijn

nog nooit een slechte kamers gehad altijd netjes en ik vind betalen bij hotel wel zo fijn

• Communicatie

Prima in orde, zo wilde ik het graag.

• Communicatie

Snelle boeking En meestal goede hotels

geweldig

Zoweg geeft mij een vertrouwd gevoel, ik prijs het ook bij iedereen aan

• Communicatie N.v.t.

Direct online reserveren en betalen bij aankomst, prima geregeld

Dit is de tweede keer dat ik online boek bij Zoweg. De eerste keer moest ik om gezondheidsredenen annuleren. Dat kom kosteloos en ik kreeg netjes een bevestiging daarvan. Nu heb ik dus opnieuw geboekt. Ook daarvan meteen een bevestiging gehad. Betalen bij aankomst of vertrek. Ook 2 huurfietsen gereserveerd en alles tegen een leuke prijs!

• Communicatie

Makkelijke website, vriendelijk personeel als je opbelt

Alles goed geregeld!

Het zijn mooie aanbiedingen. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Met ZoWeg verloopt de boeking heel soepel.

• Communicatie

Reserveren gaat erg goed, echter de kosten zijn hoog.

Ivm met andere boekings sites vind ik de boekingskosten erg hoog. Voorts loopt de boekings procedure prima. Betalen bij het hotel en het annuleren is goed geregeld.

Altijd goed

Mooie hotels en goede arrangementen.

Was heel makkelijk

Reservering was snel en eenvoudig geregeld

Goeie aanbieding

Reserveringskosten aan de hoge kant

Prettig.

Leuke en gezellige locaties, met prettige medewerkers.

• Communicatie

Wij gaan nog dus kan niet oordelen over het hotel in Dusseldorf

• Communicatie

Goede kamer en bediening, zuinige porties bij het diner.

Prettig overnachten,sfeervol eten maar wel karig.

• Communicatie

Goed uitgekozen locaties voor een aantrekkelijke prijs!

Fijne ervaringen gehad in verschillende hotels in Nederland en Duitsland. En dit alles voor een zeer schappelijke prijs. Even lekker er tussenuit!

Snel en adequaat

Na een mail op woensdagavond donderdagochtend om 9.07 uur al bericht terug. Snel en adequaat.

Snelle reservering

Op zoek naar een reservering op (zeer) korte termijn kwamen wij op deze site terecht. Invoeren van gewenste data leverden meerdere mogelijkheden op. na een korte blik op de opties was een reservering binnen 2 minuten geregeld. Top

Goede dienstverlening

Goede en snelle afhandeling van vragen

Snelle en gemakkelijke boeking

Snelle en gemakkelijke boeking

• Communicatie

Veel keuze makkelijk te boeken

• Communicatie N.v.t.

Altijd fijne uitjes gehad met Zoweg

Wij hebben altijd heerlijke uitjes gehad. Hotel deugde, communicatie was prettig, prijs kwaliteit ok.

Goed, correcte afhandeling.

Kende de site maar nooit via hen geboekt. Verloopt probleemloos.

Was goed.

Ja goede ervaring

wel tevreden over Zoweg.nl

minder tevreden over het hotel: Ontvangst niet hartelijk. Eerst deed men moeilijk over het afrekenen van extra consumpties in het restaurant via de totaal-eindafrekening. (met notering van het kamernummer.) Men vergat ons een parkeermunt te geven voor het verlaten van de parkeerplaats, en dan blijk je er maar één te krijgen. Het bed was matig. De wasbak liep erg langzaam leeg, men zou er naar kijken, maar dat gebeurt dan niet. Dus twee nachten met een bijna verstopte wastafel. Het hotel is gehorig! Sfeer niet gezellig

Over Zoweg.nl

Via Zoweg.nl kunt u voordelige tussendoor vakanties in Nederland en daar buiten boeken. Zoweg.nl heeft een uniek concept om tegen bijzonder aantrekkelijke prijzen arrangementen van hotels en bungalowparken te verkopen. Momenteel kunt u via Zoweg.nl profiteren van zeer voordelige weekendjes weg, in hotels en bungalowparken en kunt u terecht voor diverse arrangementen en overige tussendoor vakanties. Gemak, snelheid en service staan centraal. Door altijd gebruik te maken van de nieuwste technieken en media kunt u eenvoudig en snel uw weekendje weg reserveren via Zoweg.nl.