alles prima !

goed voor een volgende keer ,zeker.

Ben zeer tevreden

Leuke tweedaagse reis naar Vresse sur Semois. Goed hotel. Mooie omgeving in herfsttooi.

• Communicatie N.v.t.

Veel weggeweest met zoweg.nl en nog nooit problemen gehad.

Goed geregeld

Gelijk een aanpassing doorgevoerd zo hoort het

• Communicatie

Leuke aanbiedingen tegen evenredige prijzen

Prima verwerking. Ook prettig dat op locatie verrekening kan plaatsvinden en mogelijke kosteloze annulering.

Goed gepresenteerde informatie

Altijd leuk om iets te lezen over de verschillende accomodaties.

• Communicatie

Fantastische site en zeer goede service

Gemakkelijk in gebruik, opmerkingen van wensen worden goed gelezen en uitgevoerd. Tevens krijg je dan een bevestiging hiervan.

• Communicatie

Goed geholpen door een medewerker

De boeking online lukte niet maar met telefonische hulp van een medewerker kwam het allemaal toch goed

Mooi aanbod kerstmarkten in Berlijn

Aantrekkelijk aanbod met ruime keuze in datums en verblijfsduur. Duidelijke informatie

Overzichtelijk

Heel snel door de procedure van het boeken. Was niet ingewikkeld. Hele duidelijke informatie

• Communicatie N.v.t.

Goed en snel geregeld

Kamers zijn oudbollig

Moesten eerst naar een kamer op de bovenste verdieping heel gedoe met de koffers. Was er snikheet en erg oud. Misschien is dit nu wel anders?

• Communicatie

Goede ervaringen met tot op heden: klantvriendelijk en goede prijs/kwaliteiterhouding.

Zie boven.

• Communicatie

vaakk gebruikt voor boekingen, altijd prima

Nooit problemen gehad en prima service

Duidelijke site, vlotte reservering

Zie bovenstaande! Aanbod met een scherpe prijs.

Makkelijk en overzichtelijke website

Vlug en makkelijk te boeken. Overzicht is goed.

Leuke aanbiedingen.

Goede service en makkelijk telefonisch bereikbaar.

Duidelijken vriendelijk

goed tot zeer goed

prima keuze en voor 70 plussers geweldig / en betalen bij aankomst aan de balie van hotel / boter bij de vis /

• Communicatie

Goede prijs voor een paar heerlijke dagen uit.

Scherpe aanbiedingen, fijne hotels.

• Communicatie

Altijd fijne dagen na boeking

Het is altijd even duidelijk, en wat heel belangrijk is dat er makkelijk telefonisch contact kan zijn. Goede aanbiedingen, ook voor mensen die het wat minder hebben, complimenten voor jullie. Wij gaan regelmatig via Zoweg een paar dagen weg, voor ons een echt uitje, waar we altijd naar uitkijken. Groetjes W. Van den Broeck

Was ok,op terugweg.

Was ok, op terugweg.

• Communicatie

Goede aanbieding en vlot geregeld

Ook fijn dat ik kan betalen met VVV-cadeaukaarten en/of -bonnen.

• Communicatie

Overzichtelijke site. Boeken is heel eenvoudig.

We hebben al enkele malen via Zoweg.nl een weekendje uit geboekt. Is altijd prima bevallen. Ook op de plaats van bestemming wordt je niet geconfronteerd met allerhande onaangename verrassingen.

• Communicatie

Boeken via de website gaf telkens een foutmelding, maar via bellen met zoweg.nl was het zo gepiept!

Ik baalde ervan dat ik tot 3 keer toe mijn gegevens heb ingevuld om een boeking te maken (op 3 verschillende tijdstippen), maar telkens kreeg ik een 'error' bij het bevestigen van de boeking. Uiteindelijk op zaterdag kunnen bellen met zoweg.nl en toen telefonisch in no time de boeking kunnen regelen.

Over Zoweg.nl

Via Zoweg.nl kunt u voordelige tussendoor vakanties in Nederland en daar buiten boeken. Zoweg.nl heeft een uniek concept om tegen bijzonder aantrekkelijke prijzen arrangementen van hotels en bungalowparken te verkopen. Momenteel kunt u via Zoweg.nl profiteren van zeer voordelige weekendjes weg, in hotels en bungalowparken en kunt u terecht voor diverse arrangementen en overige tussendoor vakanties. Gemak, snelheid en service staan centraal. Door altijd gebruik te maken van de nieuwste technieken en media kunt u eenvoudig en snel uw weekendje weg reserveren via Zoweg.nl.