altijd probleemloos

boeken en afwikkeling

• Prijs N.v.t.
  • Communicatie

Gedegen organisatie met goede reisaanbiedingen.

Altijd leuke aanbiedingen tegen een nette prijs. Goede condities t.a.v. afsluiten, betaling en voorwaarden waaronder je kunt annuleren.

Fijn hotel

We komen vakerin hotel Marijke in Bergen. Vriendelijk personeel. Jammer dat we niet in het gezellige restaurant konden eten vanwege corona maatregelen. Wel hadden we een grotere kamer gekregen!! TOP!

Snelle afhandeling,goede prijs.

Snel gevonden wat ik zocht,uitgebreide aanbiedingen,de mogelijkheid om ter plaatse te betalen,geen verplichte IT- betaling,tot op heden zeer tevreden.

• Communicatie

boek al vele keren geboekt was altijd goed.

Tevreden 10

Gelijk goed geregeld En niet ingewikkeld Gelijk de datum kunnen vinden Ben zeer tevreden

• Communicatie

prima site met mooie aanbiedingen

Fijn dat je soms 24 uur van tevoren kunt annuleren

Hartstikke goed

Heel klant vriendelijk

• Communicatie

Altijd leuke aanbiedingen voor bijv. een stedentrip!

Netjes en snel geregeld! Super!

Een veilig gevoel!

Mijn Boekingen bij jullie zijn nog nooit tegen gevallen. En de afhandeling is altijd vriendelijk en correct.

• Communicatie

kort verblijf in aardig hotel

Ook in de winter kan het verblijf aan de kust in Noordwijk alleraardigst zijn. Een stevige wandeling door de duinen en over het strand in een koude bries, een bezoek aan het uitstekende Kunstmuseum Den Haag, een rijsttafel in een indonesisch restaurantje, wat wil een mens nog meer ?

Goed, duidelijk en snel

Goede en snelle afhandeling van de boeking

Goede site

Het is mijn eerste ervaring om via de site iets te boeken maar het ging vlekkeloos, ik beveel de site van harte aan.

• Communicatie N.v.t.

Leuke aanbiedingen en klopt wat deze zegt

betrouwbaar en adaeqaat reageren

Als er iets fout gaat. wordt het verbeterd.

• Communicatie

Op eenvoudige wijze boek je een fijn voordelig tussendoortje.

De website is overzichtelijk en je vind je weg heel intuïtief.

• Communicatie

Mooie geweldige aanbiedingen. Klantenservice erg behulpzaam, goed en makkelijk bereikbaar.

• Communicatie

Altijd goed hotel op mooie plekjes Ontbijt goed verzorgd

Snelle reactie, super!

Na reserveren heel snel een reactie ontvangen, ook van het betreffende hotel.

Fijne site

Ik boek alleen bij Zoweg.nl omdat het overzichtelijk is en veel keus. Ook erg fijn dat je pas betaald in het hotel en mocht er nu iets tussen komen dan kan je altijd kosteloos annuleren.

Vriendelijk geholpen

Het is een aantrekkelijke prijs.leuke aanbieding.

• Communicatie N.v.t.

Ben zeer tevreden over Zoweg.

Vriendelijke Medewerkster word altijd correct te woord gestaan. Mochten er problemen voordoen word er altijd naar een oplossing gezocht. Vaak leuke aanbiedingen bij Zoweg, wij zijn tevreden.

• Communicatie

Altijd snel en goed geregeld.

Wij zijn al verschillende keren weg geweest via Zoweg er staat er nog een gepland, tot nu toe altijd goed geregeld voor een goede prijs.

Over Zoweg.nl

Via Zoweg.nl kunt u voordelige tussendoor vakanties in Nederland en daar buiten boeken. Zoweg.nl heeft een uniek concept om tegen bijzonder aantrekkelijke prijzen arrangementen van hotels en bungalowparken te verkopen. Momenteel kunt u via Zoweg.nl profiteren van zeer voordelige weekendjes weg, in hotels en bungalowparken en kunt u terecht voor diverse arrangementen en overige tussendoor vakanties. Gemak, snelheid en service staan centraal. Door altijd gebruik te maken van de nieuwste technieken en media kunt u eenvoudig en snel uw weekendje weg reserveren via Zoweg.nl.