Snel en eenvoudig geregeld.

We zagen de leuke aanbieding. De keuze was snel gemaakt en het boeken was ook zo geregeld.

Fantastisch!!!

Al een paar keer geweest. Bevalt ons zeer goed. Mooie omgeving! Bedankt voor de zeer goede service.

Alles duidelijk

Duidelijk en overzichtelijke site

• Communicatie

Al altijd tevreden geweest!

Iedere keer al goed terecht gekomen! Echt een aanrader! Al veel vrienden naar jullie doorverwezen en ook meegenomen!

• Communicatie

Zeer gunstige prijs voor hotel in Duitsland

Snel geboekt, zeker door gunstige prijs. In buurt grens Nederland. Annuleren op een laat moment is mooi meegenomen, mocht hier sprake van zijn. Alleen vreemd dat ik geen bevestiging van onze boeking kreeg op mijn e-mail adres.... Terwijl wel mijn e-mail adres gevraagd werd.

Vieze tent niet boeken

Ik heb geen zin om te schrijven maar kort Kamer stinkt echt Bed kun je niet van spreken geen matras maar schuim laagje Intree echt vies 250 euro aanpakken en wisselgeld onbeschoft niet terug geven Om het pand lijkt het wel een sloopbedrijf Ik kom in veel hotels maar ik heb nog nooit zo’n bende meegemaakt. Foto’s zijn denk ik van 10 jaar terug komt totaal niet overeen met de waarheid

• Communicatie

Duidelijk en snelle reservering van een kort verblijf

Zeer goed omschreven aanbod, gemakkelijk prijsoverzicht en snelle eindbetaling. Verzorgde website.

Snel geregeld

Reservering ging snel en makkelijk. Nu afwachten dat het weekend ook zo fijn gaat

• Communicatie

Duidelijke voorwaarden en goede verhouding kwaliteit ?prijs

Wij hebben meerdere malen gebruik gemaakt van de boeking faciliteiten van Zoweg. In alle gevallen hebben wij dat als prettig en overzichtelijk ervaren.

§

In een woord, tevreden!

Fijne duidelijke site en makkelijk te boeken, kortom volgens mij zo als je het wenst.

• Communicatie N.v.t.

makkelijk

Je kunt makkelijk en overzichtelijk een boeking doen.

Gewoon goed

Juist bij deze boeking extra goed geholpen. Ik had een fout gemaakt en niet goed opgelet bij de definitieve boeking. Gebeld met Zoweg en zij hebben het heel snel in orde gemaakt.

boek regelmatig via Zoweg

Leuke aanbiedingen.

• Communicatie

fijne relaxte dagen met een heerlijk ontbijt

wij zijn nog niet weg geweest heb alleen 2 arrangementen geboekt maar ben uitstekend geholpen, Ónze keuze ging uit naar een boeking in Duitsland maar de langste deal was 5 dagen en omdat wij wat langer wilden verblijven heb ik een 5 daagse en een 4 daagse deal geboekt, Maar kreeg bij navraag keurig 1 reserveringskosten terug. Daar had ik niet op gerekend en vind dat heel netjes. Onze ervaring met Zoweg is tot nu toe steeds heel goed,.

super

super snel geregeld en een eerlijke prijs.

Goede website

Indien reeds volgeboekt worden er ook alternatieven en andere data aangeboden

• Communicatie

Leuke uitjes voor weinig geld

Duidelijk

Erg gemakkelijk te boeken

Aantrekkelijke, betaalbare trips

Al meerdere keren tripjes geboekt bij Zoweg.nl. Nooit teleurgesteld!

Prettige ervaring

Een erg gebruiksvriendelijk boekingsproces.

• Communicatie N.v.t.

Alles klopt wat er beloofd wordt.

• Communicatie

Prima geregeld en geen poespas

Snel geregeld en duidelijk overzicht van de mogelijkheden.

Goede bereikbaarheid

Vanuit Zoweg moest de boeking veranderen. Dit gaf enig “gedoe”. Maar vooral dank zij de goede bereikbaarheid van Zoweg werd dit adequaat opgelost.

Over Zoweg.nl

Via Zoweg.nl kunt u voordelige tussendoor vakanties in Nederland en daar buiten boeken. Zoweg.nl heeft een uniek concept om tegen bijzonder aantrekkelijke prijzen arrangementen van hotels en bungalowparken te verkopen. Momenteel kunt u via Zoweg.nl profiteren van zeer voordelige weekendjes weg, in hotels en bungalowparken en kunt u terecht voor diverse arrangementen en overige tussendoor vakanties. Gemak, snelheid en service staan centraal. Door altijd gebruik te maken van de nieuwste technieken en media kunt u eenvoudig en snel uw weekendje weg reserveren via Zoweg.nl.