Helemaal top

Snel geleverd, goede communicatie, en precies het product wat je kunt verwachten.

Zeer goede service en afstemming / goed product

Van mijn bestelling kom enkel een showroom model worden geleverd. Hierover was goede afstemming over het product, de prijs en levering. Zeer tevreden

Zeer snelle, correcte service!!

Uitstekende en persoonlijke service

Bij mijn aankoop van een jas werd ik op alle manieren goed begeleid en geadviseerd. Zelfs werd ik gewezen op het feit dat er intussen een kortingsactie was gestart, waardoor ik ook mijn jas goedkoper werd.

Betrouwbaar

Prima op tijd, volgens afspraak, goed verpakt, eerlijke prijs‼️

perfecto

snelle levering - zoals omschreven - goed verpakt

super vriendelijk

Goossens is klant vriendelijk zeker een aanrader .

Heel tevreden

Overzichtelijke site. Bestelling ging prima. Produkt was netjes verpakt. Snelle levering. Heel tevreden.

Super aardige mevrouw aan de telefoon en erg goed geholpen

Super bedrijf

Goed product en Top Service

Dit is een bedrijf wat ik iedereen kan aan bevelen

Snelle levering en goede service

Stoelen werden snel geleverd. Helaas was 1 stoel kapot maar is zeer snel opgelost. Aanrader !

gewoon goed zoals het hoort

levering zoals gevraagd op datum en tijdstip. tevens een vriendelijke en behulpzame chauffeur, mijn compliment hiervoor. verpakkings materiaal/karton werd ook mee retour genomen

Prima levering

Tevreden over de snelle en correcte levering. Product (jasje) is goed, zowel de maat XXL als het materiaal (katoen met stretch).

Zeer snelle levering!

Via internet een broek besteld en die was zeer snel binnen!

Prima.

Mooie trui

Mooie trui, snel en correct geleverd. Ook een tweede besteld.

super!

Erg goed geholpen en snelle levering!

Super snel geleverd

Zeker een aarsder

Mooie spullen snelle levering

Op zoek naar warme laarz3n en kwam bij jullie terecht. Besteld en volgende dag al in huis!!

Mooie spullen snelle levering

Top product en snelle levering

Schoenen besteld, goede kwaliteit, precies omschreven zoals op de site staat vermeld. Product werd de volgende daag bezorgd.

Prima gegaan alles

De bestelling, was wat ik hoopte, dus prima!

Geleverd binnen 3 dage. Mooi product, voldoet aan de beschrijving. Valt aan de ruime kant, maar vind ik niet erg.

Uitstekend geholpen!

De klantenservice heeft mij uitstekend geholpen. Door onbekende oorzaak kon ik de juiste maat kleding niet bestellen. Via mailcontact kon dit nu wel!