Tegenwoordig al blij dat iets binnenkomt en onbeschadigd. Dat is hier het geval. 2 mooie vazen ontvangen.

Beste heer/mevrouw, Dank voor de mooie review en goed te horen dat u blij bent met de mooie vazen. Veel plezier ermee en hoop tot een volgende keer. groeten, Goossens Atomica

Snel en netjes afgeleverd

Mooi artikel !

Snelle leveriMooi product en snelle levering

Goede website en professioneel afgehandeld

Prima geregeld

Positief

Alles wat u beloofd klopt

Vest is niet na verwachting. Deze ga ik terug zenden.

Goede jas voor een redelijke prijs en snelle levering!

Superfijne site

Geweldige service!!!

Na een telefoontje werd alle moeite gedaan om de jas die ik zo graag wilde te bestellen en leveren. Heel erg blij met zoveel service!

Geweldig ik had een mail geschreven naar sense line voor zijkanten van een partytent waar ik die kon kopen zij hadden de mail doorgestuurd naar Goossens atomica en hun nammen contact met mij op en zo heb ik nieuwe zij kanten besteld en vlug geleverd supper

Geweldig winkel met super aardige medewerkers!

Geweldig!!

ik had hier nog nooit wat bestelt maar een goede service

Gewoon prima.

Via bol.com bij Goossens uitgekomen. Jas op bol.com was er niet in mijn maat/kleur en Goossens stond erbij als verkoper. Toen maar rechtstreeks via Goossens besteld en binnen 2 dagen had ik mijn jas. Gewoon prima dus. Durf alleen niet te zeggen hoe makkelijk ruilen was gegaan als had gebleken dat ik toch een maatje groter had moeten hebben.... Gelukkig was dat ook niet nodig.

Ontoereikende productinformatie

Kleur product staat niet duidelijk weergegeven en bleek heel anders dan op de afbeeldingen. Heel jammer, zeker omdat de verzend en retourkosten voor eigen rekening zijn. Ook onduidelijke retourprocedure, moest ik eerst voor bellen. Kortom eerste en laatste bestelling geplaatst.

Pluspunten

Erg aardig behandeld.

Pluspunten

Prima levering Bedankt!

Pluspunten

Snelle levering van een mooi product!

Pluspunten

Pluspunten

Snelle levering Meewerkend bij gemaakte vergissing Persoonlijke benadering

Pluspunten

Goed bereikbaar. Product is in andere kleur geleverd dan besteld was. Hierover contact gehad en Goossensatomica heeft een passende oplossing geboden. Top!

Afbeeldingen op de site mogen in hogere resolucite/kwaliteit. Niet alles zo scherp afgebeeld.

Pluspunten

Goede klantenservice!

Pluspunten

vlotte behadenling, vriendelijkeservice

Pluspunten

DHL was mijn pakketje kwijt geraakt. Door Goossens Attomica direct perfect geholpen. Erg vriendelijk en behulpzaam.