Erg prettige heupband met veel ruimte.

Gebruik hem zeker drie keer per week met hardlopen. Mijn telefoon en gels passen er prima in. Je voelt de heupband niet zitten tijdens het lopen. Geen gestuiter!!

De SPIbelt is een super ding ik gebruik hem tijdens het hardlopen.

Handig, ruim, slobbert niet en hindert nooit bij het lopen.

Dat ik al mijn tweede SPI-belt heb gekocht, zegt al genoeg: er kan in wat nodig is, De ruimte past zich aan aan de vulling, maar de lengte verandert niet noemenswaardig. De band slobbert niet en zit daardoor comfortabel. Het opbergvak is (nagenoeg?) waterdicht, dus lopen in de regen is goed mogelijk. Uiteraard hindert de band op geen enkele manier bij het sporten. Kortom: ideaal voor de onmisbare kleine en zelfs iets grotere benodigdheden.

ideale hardloopgorder / startnummer-houder

De spibelt is ideaal om een telefoon mee te nemen tijdens men loopjes. Eens goed aangespannen, heb je totaal geen last van geschud. Tijdens wedstrijden gebruik ik de startnummer houders welke je makkelijk aan de spibelt kan bevestigen.

Zit prima en er kan veel in.

De spijbelt zit prima en voel ik niet zitten. Door de flexibele stof kan er veel in. Ik mis wel een klein vakje voor sleutels.

Heel erg handig

Precies waar ik naar op zoek was. Iphone en huissleutel passen er perfekt in en ik heb er totaal geen last van tijdens het hardlopen.

De SPIbelt is een prima produkt de klip van het flesje kan beter.

De SPIbelt zelf is een uitkomst, met de flesjes heb ik als opmerking dat de klip strakker zou kunnen bel er helaas al meerdere kwijt geraakt.

Doet wat het beloofd

Ik gebruik de SPI belt nu al een tijdje. Mijn iPhone X en een sleutel geen probleem. Je hebt tijdens lopen en fietsen niet eens in de gaten dat je een "tasje" om hebt. Zeer fijn tasje.

Je kan er de dingen in kwijt die je mee moet nemen tijdens het hardlopen. Telefoon, sleutels en hele fijne bidons welke niet lekker. Echt een goede keuze!

Superhandig!

Geweldig dit. Telefoon past er prima in. Je voelt het helemaal niet zitten en is het dus heel fijn lopen. Geweldig ding. Zou t een ieder aanraden!

Toppie

Correcte prijs, vlotte levering zoals voorzien. Tasjes waren zoals beschrijven en dus zoals verwacht ! Ik zou de producten zeker aanraden

Prachtig

Wel duur maar super handig

Hele handige spybelt om twee epipenen in mee te nemen

De spibelt ziet er leuk uit, er passen 2 epipenen in en een opgevouwen blaadje met het noodprotocol.. Mijn zoontje heeft er geen last van het om hebben van de spybelt, zijn oudere broer is er zelfs jalours op, op zijn stoere riemtasje.

Sluit goed aan en verschuift nauwelijks

Er zijn veel heuptasjes op de markt en de meeste hobbelen gewoon mee met het rennen. Als ze vervolgens te tightfit zijn, dan komen ze te hoog in mijn taille te zitten en belemmeren ze de ademhaling. Als vrouw met een redelijk verschil tussen heup en taille omvang is het dus even zoeken. De spibelt blijft goed hangen en ik heb er geen last van tijdens het rennen!

Redelijk.

Voldoende ruimte voor telefoon etc. Leuke kleuren, tot zo ver prima. Helaas toch een duidelijk minpunt. Het elestiek, daar is bij mij alle rek uit. Dat al binnen een half jaar. Mijn belt is daardoor niet meer te gebruiken

Goede aankoop!

Tijdens het hardlopen zit de spibelt prima, je voelt nauwelijks dat je een mobiel bij je draagt. Jammer dat mijn spibelt niet waterdicht is.

Product voldoet aan verwachtingen

Klantenservice is snel en netjes. Materiaal is fijn en kwalitatief sterk. Een volgende aankoop zal ik zeker hier doen

Snelle levering, goede kwaliteit

Ik gebruik diverse varianten SPIbelt en ben uitermate tevreden over de belts. Blijven langdurig goed 😃

Goede en vlotte levering, product voldoet aan de verwachtingen

Prima bedrijf, doet wat ze beloven. Zowel in kwaliteit van het product als in levering

Fijn ding

Gebruik hem naast sporten ook voor reizen om m’n belangrijke documenten onder m’n kleding te bewaren. Helemaal top, had wel graag gezien dat ie nog groter kon. Zo kon m’n papa hem ook lenen.

Goede producten, goede webshop

Wij zijn erg blij met de spijbelt. Goede kwaliteit en je hebt bijna niet door dat je hem draagt

Handige uitvinding. Goede service

Handige uitvinding. Goede service

Prima service, fijne producten.

Goede ervaring: snelle verzending van bestelde spibelts en fijne service na aankoop: Toen de dop van de bidon niet waterdicht bleek, kreeg ik direct een vervangende dop toegestuurd.

Pluspunten

Snel geleverd, prima product

• Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen

Pluspunten

snelle levering en mooie producten

• Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen

Over SPIbeltNL

SPIbelt oftewel Small Personal Item Belt is een tasje aan een heupriem. Maar dan wel een heel erg praktische riem. Ooit bedacht door hardlopers voor hardlopers. Het minimalistische tasje lijkt nogal klein, maar is zo elastisch dat er naast je (grote) telefoon ook nog plek is voor je sleutels, bankpassen je ID, je OV-kaart en zelfs nog voor een lippenbalsem. En het mooiste is: het tasje vormt zich naar je lichaam en schudt of schuift daarom niet als je beweegt! De SPIbelt runningbelt is dus erg slim! Neem al je spullen comfortabel mee tijdens al je (sport) activiteiten.