Prachtig kleed
Snel in huis, goede prijs, prachtig kleed
Beveelt aan
30 September 2026
Agnes
Warnsveld
Laden reviews...
305 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Heeft een totaal van 5.272 beoordelingen met een gemiddelde score van 8,8
Review overzicht
Klanten melden doorgaans snelle levering en goede productkwaliteit. In de meeste gevallen is er duidelijke communicatie en vriendelijk personeel. Een paar ervaringen gaan over vertragingen, maar over het algemeen is de tevredenheid hoog. De variëteit aan producten en de verpakking krijgen over het algemeen positieve waardering.
Snel in huis, goede prijs, prachtig kleed
Beveelt aan
30 September 2026
Agnes
Warnsveld
U meldt op 24 september dat het verzonden is. Nu 30 september ligt hetm in b Bielefeld, duitsland. Zeer vreemd dat ik van u deze mail ontvang, terwijl ik nog geen kleed ontvangen heb. Met groet.
Beveelt niet aan
30 September 2026
Else-Marieke
Nuenen
Voor mij was het de eerste bestelling. Ik had nog nooit van de vloerkledenloods gehoord. Ik ontving een folder met op de eerste bladzijde een patroon van een vloerkleed dat mij aantrekkelijk voorkwam. Het bedrag overgemaakt en de volgende dag kleed in huis. Prima!!!
Beveelt aan
29 September 2026
Rudi
Grou
Had een opmerking over een kleed en dit is prima opgelost. Fijne communicatie.
Beveelt aan
29 September 2026
Taske
Eindhoven
Goede klantenservice! Leveren snel en mooie kleden!
Beveelt aan
29 September 2026
M van Essen
Utrecht
Tevreden!
Beveelt aan
29 September 2026
Alma
Amsterdam
Hebben speciaal voor mij een kleed kunnen bestellen wat niet in de normale collectie zat. Heldere fijne en snelle communicatie. Al jaren klant en blijf het!
Beveelt aan
29 September 2026
Jesee
Haarlem
Snel geholpen
Beveelt aan
28 September 2026
Carla
Bleiswijk
niks aan toe te voegen...
Beveelt niet aan
26 September 2026
Harm Jan
Roden
Goed vloerkleed en snel geleverd
Beveelt aan
26 September 2026
Rob
Tilburg
Prijs kwaliteit verhouding is top. In alle eerlijkheid viel het alles mee. Ik had het kleed dunner/goedkoper ogend verwacht maar het is een mooi kleed en ligt netjes in woonkamer
Beveelt aan
26 September 2026
S
Spijkenisse
Kleed besteld en het paste helaas niet in ons interieur zoals gehoopt. Vervolgens gekeken hoe het retourneren werkt. Aangezien het niet van Leenbakker zelf is kan het niet naar de winkel maar moet het worden opgehaald door een koerier. Aangezien het kleed 180cm opgerold is kost ons dit €20,-! Leuk! Nu heb ik de retourzending aangemeld via de website, maar na een halve week wachten nog niets vernomen… Super fijne service dus. Volgende keer toch maar ergens bestellen waar ik het kleed gewoon langs kan brengen, Leenbakker is gewoon een verkapte Bol.com geworden met al die derde partijen.
Beveelt niet aan
26 September 2026
Sylvia
Breda
Prima service, goed verpakt en netjes geleverd!
Beveelt aan
23 September 2026
Joost
Almkerk
'Smiddag's half 3 besteld, volgende dag netjes bezorgd. Heel erg blij mee vloerkleed voldoet prima aan mijn verwachtingen
Beveelt aan
22 September 2026
Alex
Zaandam
2 vloerkleden besteld om te kunnen kiezen welke het beste zou kunnen passen. Daarin een keuze kunnen maken en de ander geretourneerd. Werd goed en snel opgepakt. Bezorgdienst ook netjes en adequaat. Mooi kleed ligt er nu, ik ben dik tevreden. 10 punten. Top geregeld
Beveelt aan
22 September 2026
Karin van de Laar
Eindhoven
Wij hadden kleed gekocht wat erg snel begon te vervilten. Daar heeft Vloerkledenloods een prima oplossing voor bedacht. Echt super!!
Beveelt aan
22 September 2026
Perry
Tilburg
Prachtig kleed voor een faire prijs en snelle levering. Alleen de bezorger was bijna sneller weer in zijn auto gestapt (met kleed) dan ik bij de deur kon zijn.
Beveelt aan
19 September 2026
Sabine Gorski
HEILOO
Uitgebreide keus, prima kwaliteit, snelle levering.
Beveelt aan
19 September 2026
Edo
Diever
Tot 2 keer toe kreeg ik ruim na het verstrijken van het geplande bezorg tijdvak de melding dat de levering door onvoorziene omstandigheden niet plaats kon vinden. Bij de 3e poging kreeg ik pas aan het eind van het geplande tijdvak een email met het bijna verlopen bezorgtijdvak voor dezelfde dag vermeld. Uiteindelijk werd het vloerkleed wel geleverd, maar ruim een uur ná het aangekondigde tijdvak. De track&trace van dit bedrijf is absoluut niet in orde.
Beveelt niet aan
18 September 2026
Sylvia
Dokkum
Beste Sylvia,
Wat vervelend om te lezen dat de bezorging meerdere keren niet volgens verwachting is verlopen. Onze oprechte excuses voor het ongemak en de frustratie die dit heeft veroorzaakt.
Wij begrijpen goed dat het erg vervelend is wanneer een bezorgafspraak meerdere keren niet doorgaat en u vervolgens ook niet tijdig of duidelijk wordt geïnformeerd. Ook de late communicatie rondom het bezorgtijdvak en de track & trace is uiteraard niet zoals het hoort.
Helaas zijn wij voor het bezorgen van deze grote vloerkleden afhankelijk van een beperkt aantal vervoerders, omdat niet iedere vervoerder deze grote pakketten kan meenemen. Dat neemt niet weg dat wij begrijpen dat dit voor u geen prettige ervaring is.
Wat we vooral jammer vinden, is dat we hiervan pas via uw review op de hoogte zijn gebracht. Wanneer u tijdens het bezorgproces contact met ons had opgenomen via e-mail of telefoon, hadden we graag met u meegedacht en geprobeerd het probleem samen met u op te lossen. We vinden het belangrijk om onze klanten zo goed mogelijk te helpen en hadden in dit geval graag de mogelijkheid gehad om iets voor u te betekenen.
Uw feedback over de communicatie en de track & trace nemen we uiteraard mee. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en fijn om te lezen dat het vloerkleed uiteindelijk wel bij u is aangekomen.
Met vriendelijke groet,
Stefan - Team Vloerkledenloods
Het was eenvoudig te bestellen en een snelle en nette levering van mijn bestelling. Ik ben zeer tevreden.
Beveelt aan
15 September 2026
Jan severijns
molenschot
heel goed
Beveelt aan
15 September 2026
leo colier
DEURNE
Zeer mooi kwalitatief vloerkleed.
Beveelt aan
12 September 2026
Nele
Bree
Makkelijke website, levering was snel ( een paar dagen) binnen en alles klopte met wat er werd beloofd. Ik kan het iedereen aanraden!
Beveelt aan
12 September 2026
Ingrid
Alkmaar
Snelle levering, goed produkt. Deel van de bestelling ontbrak, werd direct nagezonden. Goede service.
Beveelt aan
12 September 2026
Gerrit
Maassluis
Snelle levering, alleen vloerkleed past niet goed in werkelijkheid in mijn woonkamer. Nu wil ik retour zenden, maar kan ik dit nergens regelen. Heel frustrerend. Dus als iemand mij hiermee kan helpen?
Beveelt niet aan
9 September 2026
Maaike
Houten
Douwe Tammingawei 34
8914BK Leeuwarden
Branch
Interieur, Wonen
Specializations
Laminaat, Vloeren
Overige bedrijven
Kiyohcollects reviews exclusively through invitations after a registered purchase. All reviews are checked for authenticity to exclude unlawful content and manipulation. This guarantees that the experiences come from actual customers.