Snelle en goede levering

Kleed besteld en de andere dag al in huis. Goed verpakt en het kleed is in perfecte staat afgeleverd. Het is precies zoals we het besteld hebben. Mooi en stevig kleed. Top!!

De service was snel en het kleed is super. Alleen jammer dat de pakketbezorger het vloerkleed bij mijn voordeur had gezet, zo kon iedereen hem meenemen. Maar dat ligt niet aan vloerkledenloods.

Snelle levering, goede service en mooi kleed

Heel erg tevreden en zeker aan te bevelen hier je kleed te bestellen!

Al lange tijd opzoek naar een mooi kleed. Wat een aanbod op de site van de vloerkledenloods.nl. Erg mooie kleden en voor betaalbare prijzen. Ik ben zeer tevreden. Mijn kleed was snel geleverd en zoals de foto's deden vermoeden. Prachtig! Ik heb nog kleed nodig voor onze slaapkamer en ga die zeker op deze site bestellen. Dankjewel!

Snelle goede levering

Kleed dat ik kocht is van goede kwaliteit. Ik ben blij met de snelle adequate levering en de mogelijk van After Pay.

Zeer veel geduld nodig en geen informatie

Het ontvangen van een staal van het vloerkleed ging zeer vlot. Hierdoor vertrouwen dat ook het bestellen van het kleed voorspoedig zou verlopen. Maar niets is minder waar. Kort na de bestelling te horen gekregen dat de levering vertraagd was en daarna niets meer vernomen. Alleen als we hier zelf naar informeerde. Uiteindelijk 6 maanden op het vloerkleed moeten wachten. Toen kregen we een telefoontje met het bericht dat wij ‘onlangs’ een vloerkleed hadden besteld en dat het binnen was. Onze definitie van onlangs is niet een half jaar geleden. Vervolgens moest er een leverdatum afgesproken worden. We kregen pas aan het einde dag een track en trace code voor de volgende dag. Toen bleek de levering tussen 8-18u te liggen met 80% kans dat het tussen 10-14u zou zijn. Hierdoor veel regelwerk om op de dag van levering de hele dag thuis te kunnen zijn. Vloerkleed gelukkig wel mooi.

Betrouwbaar doen wat ze zeggen Top

Mijn ervaring is dat het een betrouwbaar bedrijf is. Reden waarom. Eerste kleed andere dag in huis. 2 de zelfde kleed ging ook snel, maar heel licht van kleur. Retoer naar fabrikant en die constateerde productie fout. Kan gebeuren, maar zodra dit bekend was. Vloerkledenloods kwam gelijk weer op de vlg dag kleed omruilen. Ik vind het super zo snel actie, en keurig aan de telefoon te woord gestaan. Ik beveel dit bedrijf zeker aan

Goede snelle levering

Vloerkleed snel in huis, prima prijs/kwaliteit verhouding. Hier ben ik erg blij mee

Super,snelle en correcte levering.

Heel blij met ons vloerkleed,staat super bij ons interieur. Een heel goede prijs kwaliteit verhouding.

Snelle, fijne en zeer nette service!

Op vloerkledenloods een kleed besteld, alleen voldeed het kleed helaas niet aan mijn verwachting. Ik heb hieronder een mail gestuurd en kreeg snel een vriendelijke reactie en passende oplossing! Heel prettig!

Mooie prijs, goede kwaliteit

Ruim assortiment, snel gevonden wat ik zocht en ook nog grote aantallen op voorraad! Tevreden over de prijs, maar zeker ook over de kwaliteit van de producten. Ook een hele aardige bezorger, maar das toeval waarschijnlijk

Prachtig kleed ....voldeed aan onze verwachting, snelle levering

Snelle levering en goede prijs/kwaliteit

Duidelijke omschrijving en mooi kleed

duidelijke site en prima service,

Na de bestelling on line: prima informatie via de mail, keurige afweking en prima levering.

Leuk

Was er de volgende dag al! Mooi. Mooie kleur! Kleed is dunner dan verwacht. Maar gehouden. Ligt half op ander kleed. Staat fabtastisch. Prijs kwaliteit: mwah.

Mooi juten kleed, nette service

Mooi kleed, ziet er in werkelijkheid eigenlijk nog beter uit dan op het plaatje. Black Friday deal, dus ook mooie korting. Levering 1 dag vertraagd in verband met verkeerde pakketsortering bij Packs, maar hierover is keurig gecommuniceerd. Voor ons was dit geen probleem, dus helemaal prima. En nu gaan we tijdens het dagelijkse gebruik de kwaliteit nog ervaren. 😊

Super mooi kleed en snelle levering

Rond jutten kleed gekocht. Super snelle levering. Mooie kwaliteit. heel blij mee.

Snel en goede kwaliteit!

Zondag besteld en dinsdag in huis! En dat terwijl we rond black friday zaten. Buiten een vloerkleed, hadden we ook bijzettafeltjes en eetkamerstoelen besteld. De spullen die we besteld hadden, zijn ook nog eens van uitstekende kwaliteit en prachtig afgewerkt. Wij zijn 100% tevreden. Zeker aan te raden om hier uw spullen te betellen!

Prachtig produkt, en met snelle aflevering gelukt.

Heel mooi kleed en een snel bezorgd met keurige en duidelijke mails.

Prima product, goede prijs en snel geleverd

Product is precies zoals omschreven op de website en netjes afgeleverd. Track/trace van tevoren ontvangen. Ik kan eigenlijk niets bedenken wat deze webshop nog zou kunnen verbeteren, vandaar 5 sterren.

Perfect kleed

Prima rond kleed voir een mooie prijs!

Goede prijs kwaliteit maar slechte transporteur

Een vloerkleed van ca. 2 meter doorsnede besteld. Moesten best wel een flink aantal maanden wachten omdat het steeds niet leverbaar was. Op zich was dat geen probleem. Alleen de levering door de transporteur was waardeloos. Transporteur tekende zelf afleverbon af en zette het tegen de voordeur in het directe zicht van een drukke doorgaande weg.

Goed service snel levering

De tapijt was precies zoals op de foto en goed kwaliteit. Zeer tevreden .

Mooi kleed en snel geleverd!!

Mooie kleur vloerkleed en lekker vlot geleverd....kijk daar houd ik nu van!!

gewoon no nonsens, snelle goede levering!

Bestelling was precies wat ik er van verwachtte, ook qua kleurstelling materiaal en maat was het perfect!