Erg klantvriendelijk en prachtig vloerkleed

De online bestelling verliep in eerste instantie niet helemaal goed bij de betaling. Tijdens een telefoontje over wat te doen (bestelling was inmiddels geannuleerd) werd direct meegedacht hoe de bestelling toch af te ronden. Erg vriendelijk persoon aan de telefoon en de volgende dag het vloerkleed in huis. Helemaal conform verwachting, foto's op de site komen prima overeen met de praktijk.

Geweldige kwaliteit van materiaal, service en klantvriendelijkheid

Ik zag het kleed te koop staan op marktplaats, waar ik berichtte nav de advertentie. Ik kreeg snel bericht terug met een link en antwoord op mijn vragen. Ideaal om zo te kunnen bestellen! Binnen een dag geleverd! Hartstikke fijn nu onze tuin is aangekleed met zo'n fantastisch kleed van Vloerkledenloods. Ik kreeg er nog een kortingsbon bij voor een volgende bestelling ook! Echt top! Super tevreden. Ik raad het iedereen aan hier te bestellen.

Prima service, goede kwaliteit.

Snelle levering, goede kwaliteit.

Goede prijs/kwaliteitsverhouding

Mijn vloerkleed was niet op voorraad maar was er wel op de dag dat ze zeiden dat het binnen zou komen. Het kleed is meteen verstuurd en 2 dagen later lag het in mijn huis. Snelle en goede service.

Zeer snelle en nette service, top team bij vloerkledenloods!

zag een mooi vloerkleed maar helaas stond deze toch niet mooi bij mijn interieur. het contact daarna met de service afdeling verliep snel, adequaat en netjes. kon het kleed gemakkelijk retourneren en had het geld meteen weer terug op mijn rekening. dus helemaal top en zal vloerkledenloods zeker aanraden!

snelle bezorging.

Mooi kleed . Super snelle bezorging. Om 4 uur in de middag besteld. Volgende dag om half 10 in de ochtend al bezorgd.

Perfect, duidelijke website snelle bezorging

Duidelijke site-mooie prijs

Handige site met foto’s die overeenkomen met de werkelijkheid.Snelle levering en goed verpakt. Zeer tevreden!!!

Super mooi kleed en goede service!

Super mooi vloerkleed. Buffelkleed van leer!

Helemaal top

Hadden recentelijk een mooi vloerkleed gekocht waar een weeffout in zat. Heb even hierover gebeld en de kwestie voorgelegd. Voorstel was een nieuw kleed of eventueel een behoorlijke korting. Heb voor de laatste optie gekozen daar wij het kleed erg mooi vonden. Prima service en zeker aan te bevelen. Een blije familie uit harlingen.

Mooie overzichtelijke site snelle aflevering en prima product

perfect!

heel goede website, kleed is goed afgebeeld. Past perfect in het interieur! Snelle levering!

Snelle levering, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

Mooi kleed kleur exact hetzelfde als foto op de site. Heel blij mee!

mooi kwaliteitsvol tapijt

snelle service en antwoord op mail bij vragen. goede kwaliteit van product!

Mooi buitenkleed

Alles is naar wens. Kleed komt netjes binnen en bij vragen stellen, krijg je ook direct antwoord. Al met al super! Aanrader!

Snelle levering en klantvriendelijk

Voldeet aan de verwachting!

Het vloerkleed was precies zoals het was omschreven en afgebeeld op de foto. Het is best een 'groot' risico om een vloerkleed online te bestellen want als blijkt dat de kleur of structuur tegenvalt dan moet je wel zo'n groot kleed terugsturen met de nodige kosten.

kwalitatief goed kleed en snelle levering

fijne kleed... goede kwaliteit... goede communicatie ..vertrouwen in het bedrijf

Zeer snelle levering !

Helemaal tevreden met het vloerkleed !!

zeer vriendelijk contact en heel snelle levering

rondom vragen, bestelling en levering ging alles perfect. ene dag besteld, andere dag geleverd, terwijl dat toch wegens maat van de kast per vrachtwagen moest. over kwaliteit van de open boekenkast ben ik niet zo tevreden, wegens slecht herstelde ontbrekende schroefpoot hebben we de andere moeten verwijderen en nieuwe doppen erop moeten zetten. ook hebben we kast andersom moeten zetten vanwege een tevens lelijk herstelde plank. ik vind het teveel gedoe om te retourneren en dit proces opnieuw te volgen. kan niet beoordelen of de kwaliteit altijd zo is.

Top service!

Zeer vlotte service en levering zoals beloofd.

Prima prijs kwaliteit verhouding en razendsnelle levering, top!

Prima prijs kwaliteit verhouding en razendsnelle levering, top!

Prachtig kleed en snelle bezorging

Het kleed 2 dagen na bestelling al in huis. Het kleed is prachtig, goede kwaliteit.. Netjes verpakt dus ook heel aangekomen.

Prachtig kleed, voldoet precies aan mijn verwachtingen. Scherpe prijs. Super snelle levering! Erg tevreden!

Jammer dat ik retour moest sturen

Helaas viel voor mij het kleed tegen. De kleur was niet zoals gedacht, vanwege glimmend effect en lichtinval. Dan lastig om weer terug te sturen. Ik zou toch volgende keer een kleed eerst willen zien ipv via internet

Over Vloerkledenloods.nl