Had dezelfde bij Leen bakker besteld en was daar €4 duurder. Dus de 2e bij jullie gekocht en alles top. Word snel bezorgd heel fijn.

Uitstekende service en snelle levering

Wij waren op zoek naar een groot (240x340cm) vloerkleed en kwamen bij wollen vloerkleed Groen Vik uit. De foto op de site gaf echter niet een groene kleur aan, maar meer grijs. Kleur vanaf een scherm is moeilijk te bepalen, Hierover gebeld en de dame aan de lijn heeft ons uitstekend verder geholpen en vezekerd dat de kleur echt groen gemêleerd was. Indien niet naar onze wens kon het altijd tegen geringe kosten geretourneerd worden. Dezelfde dag besteld en een dag later werd het keurig bezorgd, mooie kleur groen en staat fantastisch in de kamer. Daarom 5 sterren!

kleed voldoet aan verwachtingen

Jammer van de levering. die was niet op de volgende werkdag , zoals wordt beloofd. Na een hele dag wachten kwam het bericht op de track en trace : " door calamiteiten kan de levering niet plaatsvinden". Levering volgende werkdag. en ook op die volgende dag was niet bekend hoe laat de levering zou zijn. Dus 2 dagen wachten........ Laat in de avond van de 2e dag kwam het alsnog.

Vriendelijke prijs voor nette kwaliteit

Mooi kleed gevonden voor hele betaalbare prijs. Levering was erg snel en product conform omschrijving. Enige verbeterpunt vind ik de website, waarbij de zoekfunctie het een beetje na liet. Als je selecteert op "ronde vloerkleden", kwamen alsnog rechthoekige kleden mee als zoekresultaat.

Geleverd zoals verwacht

Voldoet aan alle verwachtingen

Slecht één dag later geleverd ivm black friday. Mooi kleed!

Niet ontvangen

Mij word gevraagd een klantbeoordeling te geven echter het bestelde tapijt is nog niet ontvangen.

Beste Carla, Wat vervelend dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Heb je voor mij een ordernummer? Dan ga ik het voor je nakijken! Met vriendelijke groet, Team Vloerkledenloods Marit

Ik heb het kleed nog niet ontvangen

Ik heb twee bezorgmomenten gehad, en twee keer wordt er door Packs aangegeven dat er niemand thuis was terwijl ik er speciaal voor ben thuis gebleven. Dus ik ben nog steeds erg benieuwd.

Beste Desiree, Inmiddels hebben we al contact gehad. We zijn er mee bezig! Met vriendelijke groet, Team Vloerkledenloods Marit

Een jaar geleden hebben we een prachtig vloerkleed besteld. Dit beviel zo goed, dat we inmiddels een tweede kleed bij hun hebben besteld. Echter dit kleed was onderweg onverhoopt beschadigd/bevuild geraakt. De service afdeling pakte dit direct op en zorgde ervoor dat dit vloerkleed daags erna aan huis werd teruggehaald! Dat was een enorme ontzorging voor ons. Kortom een bedrijf dat klantgericht handelt en toezeggingen direct nakomt.

De volgende dag geleverd, prima vloerkleed

Een mooi vloerkleed, fotos komen overeen met de werkelijkheid.

Slechte ophaalservice en in rekening gebrachte kosten

Had beter geregeld kunnen worden

Kreeg het vloerkleed 3 weken eerder dan gezegd , ben er blij mee mooi kleed

SNELLE SERVICE

VOOR 17.00 UUR BESTELD DE VOLGENDE DAG IN HUIS!

m'n ervaring was zeer goed

mijn ervaring was prima servies , goede levering precies wat er werd gezegd zeer snelle levering had het de andere dag al in huis prachtige vloerkleed

Op donderdag middag het vloerkleed besteld en de volgende ochtend werd het al geleverd.

Prima service en snelle levering.

Prima vloerkleed, matige leveringscommunicatie

Na 3 weken na mijn bestelling niets gehoord te hebben, zelf maar een mail gestuurd wanneer de vloerkleden geleverd gingen worden. Na toezegging dat het verstuurd zou gaan worden, nar een week maar weer een mail gestuurd. Weer belofte dat het verstuurd zou gaan worden, daarna maar gebeld. Uiteindelijk is het niet op de afgesproken dag geleverd, gelukkig was ik thuis om het in ontvangst te nemen. Prima vloerkleden, maar berichtgeving mbt levertijden mag stuk beter.

60 procent tevreden

Geen bericht gekregen dat artikel nog niet leverbaar was. Artikel niet netjes afgewerkt.

Snelle verzending van aangevraagde stalen.

De aangevraagde stalen door mij werden snel verzonden. Dat was super. Enige minpuntje, je moet €20 betalen per staal als borg.

prima service .

fijn ervaring.

Absoluut tevreden!

Optijd en netjes verpakt geleverd, precies het kleed dat op ik op internet koos, zoals het daar getoond werd. Blij mee!

Prima kwaliteit, goede prijs, snel geleverd

Alles prima in orde

Goede site vluggen service. Mooi tapijt

Snelle levering, goed verpakt

Prachtig vloerkleed..uitstekende service!

Ben erg blij met mn nieuwe vloerkleed....goede kwaliteit en niet duur..bedankt voor de snelle levering..ik weet waar ik voortaan moet zijn..!