Prachtig kleed

Prachtig kleed . Snel verzonden. Alleen de de pakketdienst ( packs) is in gebreke gebleven. Werd een dag later geleverd zonder het van te voren aan te geven. 2 dagen daar voor thuis gezeten. Dit zou mij ervan weer houden om weer een kleed te bestellen.

Helaas geen nieuw vloerkleed

Mooi vloerkleed besteld maar helaas nooit aangekomen. Fout van vervoerder. Pakket ergens anders afgegeven of onbeheerd bij deur achtergelaten?Vloerkledenloods heeft er alles aan gedaan om probleem op te lossen. Helaas is vloerkleed niet meer op voorraad dus order geannuleerd.

Erg mooie en gezellige buitenkleed

Makkelijk besteld en de volgende dag in huis. Het buitenkleed ziet er heel mooi uit en goede kwaliteit. Heel blij mee

Top kwaliteit en prima levering

Heel mooi kleed gekocht en precies zoals omschreven.

Mooi kleed snel geleverd

Mooie kleed besteld Staat erg mooi in onze kamer Snel geleverd

Mooi kleed.

Mooi kleed,snelle bezorging,vriendelijke bezorger.helemaal tevreden.

Prima!Snelle levering en het kleed is precies zoals ik verwachtte.

Niet heel erg tevreden

6 weken geleden een hoogpollig zacht kleed aangeschaft, deze is nu op bepaalde plekken al niet meer heel erg mooi, dit zijn vooral de plekken waar we lopen of waar de voeten zicht steeds bevinden. Erg jammer want was er w blij mee.

Topservice

Ik werd geweldig geholpen via de chat en het kleed is supermooi

Super ervaring!!!

Goede service, mooi product en zoeken samen naar geschikte oplossing. Heel tevreden!

Top!!!!!

Mooi kleed

Heel mooi vloerkleed. En snel geleverd.

Snelle levering en netjes ingepakt.Top.

Goede service en snelle levering.

Klantenservice snel, vriendelijk en zeer attent. Mijn complimenten. Groet Wim

Super zacht

Ik beveel deze webshop kwaliteit is super en ook nog heel mooi en de prijs was niet duur Ik kom zeker terug:)

Uitstekend!

Mooi tapijt en enorm snelle levering!

Goede en snelle levering

Product is naar verwachting prima

Snelle levering en goede kwaliteit

Snelle levering en goede kwaliteit

Prachtig buitenkleed, snelle verzending!

We bestelden bij de vloerkledenloods een groot kleed voor buiten op het balkon. Er was veel keuze, we konden precies de goede maat en kleur bestellen die we nodig hadden. De bezorging was supersnel en netjes verpakt ontvingen we ons kleed. Fijn als er bedrijven zijn die precies bieden wat je zoekt, qua kleed en verzending. Een aarader!

Geweldig!!!!!

Geweldig!!!!! Ik was de Lucky Girl, die een prachtig Buitenkleed had gewonnen met een win-actie op Instagram! Leuk contact gehad, en gelijk snel geleverd, mooie luxe kwaliteit, dus echt een aanrader! Hij ligt nu nog te pronken in de Living, maar zometeen met (hopelijk) beter weer naar buiten! Ik ben zeer tevreden, dus mocht je een mooi kleed zoeken voor binnen of buiten, bestel gerust bij Vloerkledenloods!!

Vandaag besteld morgen bezorgd stond er, en de volgende dag stond de bezorger voor de deur. Heel mooi tapijt, mooie kwaliteit ook.

Snelle correcte levering

Daags na de bestelling werd het tapijt in goede verpakking geleverd !!

Prima zaak,een klein puntje over de bezorger, deze bezorger PACK laat wat steken vallen bv Je krijgt keurig een leverdatum dan blijf je uiteraard thuis en vervolgens wordt er die dag niet geleverd zonder berichtje heel vervelend.

Zeer snelle levering

Een heel mooi kleed en de volgende dag geleverd

Afwachten

Ik krijg verschillende berichten van jullie hoe bestelling is bevallen maar heb het pakket nog steeds niet ontvangen. Wellicht eerst checken of klant het heeft ontvangen?

Goed op maat te knippen en kleed ligt nu ‘vast’.

Bedrijfsgegevens

Douwe Tammingawei 34

8914BK Leeuwarden

058-8430755

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.