snelle levering, vloerkleed is precies zoals omschreven op de website

Helemaal prima

Voor de tweede keer een kleed gekocht. Wederom top. Snelle service en bezorging en goede kwaliteit. En dat voor een zeer schappelijke prijs. Kortom …. Aanrader

Levering prima, product wat minder

Ondanks dat het vloerkleed keurig verpakt was en een vriendelijke bezorger aan de deur gehad ben ik wel teleurgesteld. Helaas rafelt het vloerkleed na 1 dag al aan alle kanten, ook laten de naden los. Ben bang dat het een dure miskoop was.

Goedemorgen, Wat ontzettend vervelend dat het vloerkleed niet naar wens is! Zou je ons een mail met foto van het vloerkleed en bestelnummer kunnen sturen? Dan zullen wij kijken naar een passende oplossing. Wij horen graag van je! Met vriendelijke groet, Team Vloerkledenloods

Super goed

Snel en correct geleverd.

heb de verkeerde geleverd gekregen, staat ook op de pakbon

heb de verkeerde geleverd gekregen. HAD ZWART/GRIJS/NATUREL/WIT BESTELD HEB GROEN GRIJS GELEVERD GEKREGEN.

Supermooie kleed van goed kwaliteit!

Mooi op tijd geleverd.

Mooi buitenkleed. Zelfs mooier dan verwacht

Prachtig buitenkleed

Bezorgdienst waardeloos. Was gewoon thuis en heeft kleed bij buren beneden afgegeven. Niet aangebeld en geen bericht van afgeven in brievenbus.

Fantastisch verpakt en goede service Ben zeer tevreden prachtig kleed Erg blij mee

Top goede service

Gebeld en alles prima afgehandeld. Top netjes goede service

Ik ben voor de eerste keer er mee in aanraking. Geweldig. Snel geleverd en keurig op tijd thuis bezorgd door een heel behulpzame bezorger naar boven gebracht. Alles keurig

Ik ben overal geweest maar zo’n mooi kleed was nergens te vinden ...supe

Kijken bestellen en geleverd

Mooi vloerkleed, prima kwaliteit en prijsverhoging. Snel geleverd. Tevreden :)

Goede klantenservice en snelle reactie via de mail waarvoor hartelijk dank!

Goed advies

Zo als altijd snelle levering en kwaliteit

Ben heel tevreden. Eerder hier ook besteld en zoals eerder erg tevreden. Kwaliteit is prima en levering is snel

Ik heb een staal van een vloerkleed besteld via de website. Een dag later al in huis. Toppie. Ga zo door!!

Super snel geleverd

Kleur van het kleed is eigenlijk net geen zwart maar heel donkergrijs. Ook verkleurt het in de zon. Verder leuk kleed en super snel geleverd.

Heel fijn!

Prachtig kleed en snelle levering

Prachtig kleed! Snel bezorgd. Gewoon heel erg blij.

Mooi kleed en supersnel geleverd!

Blij met het vloerkleed, precies zoals beschreven op de site.

Snelle service, goede prijs.

Wat ik opvallend vond is dat het zelfde vloerkleed bij Leenbakker €129,- kost. Bij jullie €89,- Nogal een groot verschil vindt ik. Leenbakker doet de verkoop via hun partner vloedkledenloods. Ik ben blij dat ik het rechtstreeks bij jullie heb besteld.

Goede prijs/kwaliteit, snel geleverd.

Snelle levering en goede kwaliteit!

Stond volgende dag geleverd, voor goede prijs!

Goede service na een klacht.

Er is op een prima manier omgegaan met mijn opmerking over het product. Een vlotte en plezierige afhandeling!!

Goedemiddag, Wat ontzettend vervelend dat het vloerkleed van je bestelling niet naar wens is. Kun je ons een mail sturen met ordernummer en foto van het vloerkleed dan kunnen wij zien wat wij voor je kunnen betekenen. Wij horen graag van je. Met vriendelijke groet, Team Vloerkledenloods

No nonsence

Vandaag besteld, morgen in huis. Het kleed ziet er precies zo uit als op de site. Bedrijf dat doet wat hij beloofd.