Ruim keus, snel geleverd.

Heel mooi vloerkleed, heel snel geleverd.

Goede ervaring met dit bedrijf. Vloerkleed snel geleverd.

Zeer snelle levering.

Kleed was naar verwachting . Kleur was in overeenstemming met de foto op de site. Zeer snelle levering. Erg tevreden.

Vreselijk!

Vloerkleed besteld bij deze winkel. Op vrijdag besteld, zou op dinsdag bezorgd worden. Bewuste dinsdag niks ontvangen. Donderdag contact opgenomen, medewerker geeft aan het uit te gaan zoeken en mij diezelfde dag te mailen. Natuurlijk niks meer vernomen, waarop ik vrijdag zelf weer bel. Krijg ik te horen dat ze die dag dicht zijn en vanaf maandag weer te bereiken, terwijl op de site staat dat ze op vrijdag ook telefonisch te bereiken zijn. Ik moet nu nog mijn bestelling ontvangen en heb inmiddels al ruimschoots de rekening in huis.

Toppie

Toppie

Snel , duidelijk, fijn kleed

Ik had het kleed de volgende werkdag al in huis. Het is een mooi kleed, gelijk als op de afbeelding. Goede service, er werd heel duidelijk gecommuniceerd over de levering.

Uitgezocht, besteld en meteen geleverd . Klasse.

Het product volgens het voorbeeld voldoet aan onze wens . Kleur klopt en de levering was ok. Alleen was de track en tracé niet te volgen. Maar aangezien we toch thuis zijn geen probleem.

Niet tevreden over de communicatie

Er werd niet gemeld dat de levering later zou zijn, ondanks dat ik zelf twee keer gereageerd had. Het vloerkleed voldoet aan de verwachtingen

Helemaal prima

Goede berichtgeving Kleed was er eerder dan verwacht. Het is een prachtig kleed.

Kleine beschadiging aan kussen

Zeer snelle levering, maar lichte beschadiging aan kussen. Was die daarom zo afgereisd?

beste, wat vervelend om te horen dat het kussen beschadigd is! graag komen we in contact met je om samen tot een passende oplossing te komen. als je ons foto's zou willen mailen naar info@interieur05.nl dan kunnen we kijken wat we voor je kunnen betekenen. met vriendelijke groet, team vloerkledenloods

Eerst via de mail geinformeerd of het tapijt op voorraad was. Daarna rechtstreeks besteld bij U.

Niks ontvangen

Een hele vrije dag opgeofferd om te wachten op de levering van een vloerkleed die tussen 11:00-18:00 geleverd zou worden volgens de 6 bevestigingsmails die ik ontvangen heb. Echter, nooit een kleed gezien. Mijn geld is teruggestort en blijkbaar is de bestelling geannuleerd…… nooit meer iets van gehoord. Belachelijke service.

beste Lisanne, Wat vervelend dat jouw ordertraject niet gelopen is zoals het hoort. onze oprechte excuses hiervoor. zou je misschien contact met ons willen op nemen? dan kunnen we kijken naar een passende oplossing en misschien dat je er dan toch een tevreden gevoel aan over houd. We horen graag van je! Met vriendelijke groet, Team Vloerkledenloods

Snelle levering, kleed was dag na bestelling bezorgt.

Kleed dag na bestelling bezorgt. Voldoet aan verwachting. Was alleen bij buren afgegeven, en geen briefje in de bus of mail dat dit gedaan was. Beetje apart en niet wenselijk. Verder kleed ligt fijn, en staat mooi! Gr, Martijn

Aanrader voor iedereen

Zeer goed een aanrader

Prachtig Kleed (5 sterren) - Vertraagde levering

Het vloerkleed voldoet volledig, zelf maar dan dat, aan mijn verwachtingen, echt prachtig!! De levering was redelijk snel maar niet volgens afspraak ook niet na telefonisch contact waarin een nieuwe afspraak werd gemaakt die ook niet nagekomen werd. Gezien het product voor mij geen 1ste levensbehoefte is is dit niet echt een probleem echter, klantvriendelijk is het niet. Tip: leveren jullie later dan afgesproken informeer de klant dan direct. Tot zover. Groet, Ellen

Maakt beloftes waar

Het kleed is precies als op de foto en het werd snel geleverd

Het vloerkleed ligt mooi en voldoet aan onze wensen. Snelle levering.

Mooi kleed voor een nette prijs.

Duidelijke site, makkelijk bestellen en betalen. Vloerkleed mooi en helemaal goed. Kan kwaliteit op termijn nog niet beoordelen, het ligt nog maar net. Heb overigens geen twijfel hierover.

slecht

verkeerde product geleverd, retourneren gigantisch gedoe, slechte service aan telefoon

beste tijmen, wat vervelend om te horen dat u zo'n slechte ervaring heeft gehad met ons en onze klantenservice. graag komen we hierover met u in contact zodat we samen tot een passende oplossing kunnen komen. mocht u hier behoefte aan hebben kunt u mailen naar info@interieur05.nl of bellen naar 0588430755. we horen graag van u! met vriendelijke groet, team vloerkledenloods

Oplichters

Wij hebben een kleed besteld bij de Vloerkledenloods die ons toch een beetje tegenviel, na contact hebben wij het kleed weer op laten halen Daarvoor moesten wij €20,- transport kosten betalen vonden wij wel begrijpelijk, dit is begin december geweest maar nu schijnt het kleed zoek te zijn, en ze willen pas betalen als ons kleed terecht is. Kortom zijn nu een maand verder en we horen niets meer!!!

Beste M . Houtenbos, zoals we u zojuist ook gemaild hebben, hebben we het complete aankoop bedrag zojuist teruggeboekt. ter compensatie hebben we ook de ophaal kosten voor eigen rekening genomen. nogmaals onze excuses voor dat het zo lang heeft geduurd, we hopen dat het hiermee is opgelost en mocht u nog vragen hebben horen we het graag! met vriendelijke groet, team vloerkledenloods

Snel en goede bezorging

Geweldig dat hij er zo snel was

Eenvoudig contact via de chat en snelle levering

Ik had een aantal vragen voordat ik een vloerkleed ging bestellen. Deze werden snel via de chat beantwoord. Het bestelde kleed kwam snel binnen en ziet er goed uit. Alleen wat onduidelijkheden met de levering. Dit werd iedere keer een andere tijd.

Zeer tevreden!

Snelle levering en precies zo als op de site te zien is.

Prachtig vloerkleed!

Het vloerkleed was precies zoals op de foto en de levering was erg vlot! Vandaag besteld, morgen in huis!

Veel keuze, goede kwaliteit en service

Veel verschillende vloerkleden tegen een mooie prijs. Levering is vlot en de service ook.