Eerste keer een goede ervaring

Voor de 1e keer een vloerkleed voor buiten besteld, netjes telefonisch contact gehad en op de afgesproken datum ontvangen. Prima verzorgd

Prima ervaring

Prima ervaring, tevreden klant.

Prachtig vloerkleed en binnen 24 uur bezorgd! Dikke prima!

Prachtige

Prachtige kleden...snelle levering...helemaal happy

Prima prijs kwaliteit verhouding. Een aanrader om hier uw tapijt te kopen.

Prima order uitlevering. Ook wanneer is aangegeven dat iets niet in voorraad is en producten op later tijdstip geleverd worden.

Mooi kleeed

Snel geleverd, mooi kleed

Goede prijs, goede service

Ben super blij met het mooie kleed en werd uiteindelijk eerder geleverd dan verwacht.

Prachtig kleed

Prachtig kleed . Snel verzonden. Alleen de de pakketdienst ( packs) is in gebreke gebleven. Werd een dag later geleverd zonder het van te voren aan te geven. 2 dagen daar voor thuis gezeten. Dit zou mij ervan weer houden om weer een kleed te bestellen.

Helaas geen nieuw vloerkleed

Mooi vloerkleed besteld maar helaas nooit aangekomen. Fout van vervoerder. Pakket ergens anders afgegeven of onbeheerd bij deur achtergelaten?Vloerkledenloods heeft er alles aan gedaan om probleem op te lossen. Helaas is vloerkleed niet meer op voorraad dus order geannuleerd.

Erg mooie en gezellige buitenkleed

Makkelijk besteld en de volgende dag in huis. Het buitenkleed ziet er heel mooi uit en goede kwaliteit. Heel blij mee

Top kwaliteit en prima levering

Heel mooi kleed gekocht en precies zoals omschreven.

Mooi kleed snel geleverd

Mooie kleed besteld Staat erg mooi in onze kamer Snel geleverd

Mooi kleed.

Mooi kleed,snelle bezorging,vriendelijke bezorger.helemaal tevreden.

Prima!Snelle levering en het kleed is precies zoals ik verwachtte.

Niet heel erg tevreden

6 weken geleden een hoogpollig zacht kleed aangeschaft, deze is nu op bepaalde plekken al niet meer heel erg mooi, dit zijn vooral de plekken waar we lopen of waar de voeten zicht steeds bevinden. Erg jammer want was er w blij mee.

Topservice

Ik werd geweldig geholpen via de chat en het kleed is supermooi

Super ervaring!!!

Goede service, mooi product en zoeken samen naar geschikte oplossing. Heel tevreden!

Top!!!!!

Mooi kleed

Heel mooi vloerkleed. En snel geleverd.

Snelle levering en netjes ingepakt.Top.

Goede service en snelle levering.

Klantenservice snel, vriendelijk en zeer attent. Mijn complimenten. Groet Wim

Super zacht

Ik beveel deze webshop kwaliteit is super en ook nog heel mooi en de prijs was niet duur Ik kom zeker terug:)

Uitstekend!

Mooi tapijt en enorm snelle levering!

Goede en snelle levering

Product is naar verwachting prima

Snelle levering en goede kwaliteit

Snelle levering en goede kwaliteit

Prachtig buitenkleed, snelle verzending!

We bestelden bij de vloerkledenloods een groot kleed voor buiten op het balkon. Er was veel keuze, we konden precies de goede maat en kleur bestellen die we nodig hadden. De bezorging was supersnel en netjes verpakt ontvingen we ons kleed. Fijn als er bedrijven zijn die precies bieden wat je zoekt, qua kleed en verzending. Een aarader!

Douwe Tammingawei 34

8914BK Leeuwarden