Prima Servive

Mooi vloerkleed met warme kleuren. Snelle levering. Aanrader.

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit

Snel besteld en geleverd en van geweldige kwaliteit

Heel gemakkelijk bestellen en snel geleverd met goede communicatie omtrent levering. Het kleed is prachtig

Ik ben zeer tevreden

De prijskwaliteit verhouding is zeer goed en de levering idem.

Mooi kleed snel geleverd

Duidelijke website, makkelijk bestellen en snel geleverd. Het kleed is van goede kwaliteit er tevreden

Snelle service.

Ik kan niet anders zeggen ssn dat het goed is gegaan

Mooi vloerkleed voor mooie prijs, snelle levering.

Het vloerkleed komt overeen met de afbeelding, is van goede kwaliteit. Levering de volgende dag.

Snelle levering mooi kleed

Snelle levering, keurig bezorgt en is exact zoals op de afbeelding staat.

Alles goed verlopen

Goeie service en goede afhandeling

Livraison attendue entre le 7 et le 9/10… toujours pas réceptionnée!

Commande passée car la livraison était convenue « le lendemain ». Une semaine plus tard, toujours aucune nouvelle de celle ci. Le track & trace m indique toujours une livraison le mercredi 9! Nous sommes le 14…

• Nous recommanderiez-vous? Non

Lang gewacht, toch gekregen

Mijn bestelde vloerkleed was niet voorradig op moment van bestelling. Maanden gewacht maar toch netjes geleverd. Ben er blij mee!

Goede communicatie

Direct terug mailen en oplossingen bedenken

Ik ben tevreden!

Het vloerkleed is naar wens, ziet er mooi uit en was snel bezorgd. Heb er al vaker kleden besteld. Het is het waard.

Prima geholpen, mooie sortering vloerkleden.

Prima geholpen, met mooie sortering vloerkleden. Het probleempje wat ik had, is meer dan goed opgelost.

goede service en contact gehad ivm wijzigingen

Het mijn eerste ervaring met Vloerkledenloods en die is mij niet tegen gevallen. Het eerste kleed was niet meer op voorraad en door een belletje heb ik snel een nieuw kleed kunnen bestellen en deze was bijzonder snel in huis.

Goed geholpen. Behulpzaam geadviseerd

Prima.. netjes , goede communicatie en bezorging Prachtige kleed gekocht

Vloerkleden prima.

Kleden werden de volgende dag bezorgd.

Super prijs/ kwaliteit verhouding

Binnen een dag werd het tapijt geleverd dat mijn verwachtingen overtrof. Mooie kwaliteit. Ook zorgvuldige verpakking en aflevering exact in het genoemde tijdstip

Mooi kleed voor een mooie prijs

Met het wollen kleed die wij hebben besteld zijn we erg blij mee. Goede kwaliteit en toch niet al te duur.

Mooie Lopers

2Lopers besteld voor slaapkamer voor mijn dochter ,die sinds kort op kamers zit ,prima levering ,kleur valt me iets tegen dan op de site te zien was .

Snelle service, goede kwaliteit

Ik ben zeer tevreden over de snelle, correcte sevice en kwaliteit van het vloerkleed. De kleur komt overeen met de foto op de site. Het kleed is zacht en comfortabel.

Snel en netjes geleverd

Mooi en kwalitatief goed vloerkleed. Snelle levering.

Kleed beantwoordt aan verwachting Keurig op tijd geleverd We zijn er blij mee

Veel keuze, makkelijk besteld en snel geleverd. Wij zijn erg tevreden.

Douwe Tammingawei 34

8914BK Leeuwarden