Helaas lzou levering tussen 8.00 en 18.00 komen. Waren er gelukkig km 12.00u. Mooi kleed alleen dun en schuift makkelijk

Snel en goed, kleed was keurig verpakt en helemaal naar onze verwachting snelle bezorging en de bezorger was zeer goed, hebben hem een fooi gegeven en dat doen we niet snel meer

Snelle levering, goed product!

Mooi vloerkleed, duurde wel redelijk lang tot bezorging

Mooie kwaliteit en levering zoals vermeldt stond.

Snelle en correcte levering. Het kleed ziet er net zo uit als op de foto's. Alleen jammer dat de levertijd tussen 8-18u was. Dat is niet meer van deze tijd.

Super snelle levering, hele mooie kwaliteit vloerkleed!

Doen wat er beloofd word.

Na dw bestelling goed geïnformeerd en op de hoogte gehouden per e-mail. Snelle en nette levering. Zeer tevreden met de service en uiteraard het product!

Ik ben heel blij met mn nieuwe vloerkleed. Hij werd erg snel geleverd! Ik heb al eens eerder een kleed besteld en was hier ook heel tevreden over. Daarnaast had ik bij het bestellen een kortingscode over het hoofd gezien. Dit zag ik pas later die dag en heb toen contact gezocht via de mail. 2 dagen later kreeg ik de korting op mijn rekening gestort! Echt helemaal top!

Ik had hem besteld en de volgende dag hat ik mijn vloerkleed

Perfecte kwaliteit voor de juiste prijs

Helemaal goed

Volgens afspraak geleverd en kleur is precies als op het plaatje

Enigste minpunt is het tijdsvenster waarbinnen levering plaatsvond, je krijgt een mail waarin staat levering tussen 8.00 en 18.00 uur

Mooi kleed, mooie kleuren maar erg dun....

Kleed ziet er erg mooi uit maar is superdun.... ik ben benieuwd hoe lang dit mooi blijft.

Mooie vloerkleden, prima contact. Bestelling duurde echter een maand langer dan verwacht. Op foto’s materiaal/dikte van het vloerkleed niet duidelijk te zien. Heel blij met ons vloerkleed wel

Mooi kleed, vlot geleverd

Kleed is zoals afgebeeld. Geen dik kleed, maar dat kun je verwachten voor zo’n lage prijs. Levering zeer vlot. Prima koop dus.

Een prachtig kleed.

Mooie kwaliteit, snelle levering. Goede prijs/ kwaliteit verhouding. Een sieraad voor het terras.

Prachtig vloerkleed voor een schappelijke prijs

Prachtig vloerkleed voor een schappelijke prijs

tot nu toe

Tot nu toe ben ik zeer tevreden tapijt besteld omdat er de mogelijkheid was om een staal thuis gestuurd te krijgen. Zijn tot nu toe zeer vakkundig even wachten op de levering van het tapijt

Prettig

Fijn geholpen toen er een probleem was met het vervoer!!

Mooi vloerkleed en snelle levering

Mooi vloerkleed en binnen 1 dag bezorgd.

ICT niet onder controle

Ik blijf maar e-mailtjes ontvangen van vloerkleden loods zonder daar ooit een bestelling te hebben geplaatst. Er iemand die z'n mailadres verkeerd heeft door gegeven, waardoor ik de mails kreeg. Ik heb vloerkleden loods hierop geattendeerd. Kreeg een reactie met excuses en dat dit nooit meer zou gebeuren. Helaas. Track en trace kwam nog mijn kant op alsmede de uitnodiging om mijn ervaring te delen. Waarvan akte.

Super!!!

Goede service en een aardige man. Toen hij weg reedt, groette hij nog, heel attent.

Netjes op tijd geleverd en goed verpakt

Perfect!!

Snel en goed!

Accuraat en netjes

Via internet bestelling gedaan, deze werd telefonisch gecheckt! Dat was heel netjes want bleek dat ik het vloerkleed niet kon ruilen , omdat het om maatwerk ging. Advies: vraag een staal aan. Bestelling geannuleerd, bedrag creditnota stond na 2/3 dagen al op mijn rekening! Uiteindelijk toch weer vloerkleed besteld , in andere maatvoering , deze was op voorraad en Is binnen 2 werkdagen geleverd! Tevreden over vloerkleed en afhandeling!