Goede site, assortiment en bestelproces. Verbeterpunten: - Informatie na bestelling zonder account - Informatie over bestelling als bestelde product niet op vooraad is

probleemloos besteld, keurig geleverd

probleemloos besteld, keurig geleverd

Mooi vloerkleed, snelle levering.

Goede prijs,vloerkleed precies zoals het op de website staat afgebeeld.

snelle levering .tapijt was exact wat we verwachten

Na bestelling van eerste tapijt zo tevreden ,dat een tweede gelijk besteld werd. als geen account hebt zou track en trace meer exact gewenst zijn.

het kleed is snel geleverd (de volgende dag) en het ronde jute vloerkleed wat ik heb besteld is helemaal zoals ik verwacht had.

Zonder communicatie levering máánden later

Kleed besteld. Zonder dat ik hiervan op de hoogte gesteld werd bleek dat de levering vertraging opgelopen had. Op de website stond dat het kleed op voorraad was. Bleek dus niet zo. Uiteindelijk heb ik 2 maanden later het kleed gekregen. Het kleed is mooi en naar verwachting.

Positief, mooi kleed, overeenkomstig foto site.

Mooi kleed, voldoet aan verwachting. Snelle uitlevering. Enige minpunt is de bezorger waarvoor gekozen is waarmee kleed wordt thuisbezorgd, deze heeft beperkte mogelijkheden in afleveren en afspraak maken kan niet vooraf digitaal waardoor kleed voor niks op tijdstip x werd aangeboden en retour logistiek centrum ging.

Absoluut goede service

Had vertraging in mijn bestelling, op een prettige manier persoonlijk geïnformeerd hierover.

Zeer goede service

Vloerkleed werd binnen 24 uur geleverd. Klantenservice is makkelijk bereikbaar en schakelt snel.

Meer dan tevreden!

Goede kwaliteit en kleuren kwamen overeen met de foto's op de website. Onze dochter is helemaal weg van haar olifant vloerkleed! Daarnaast hele snelle levering en heel fijn dat er een optie is om de leverdag/tijd aan te passen na het ontvangen van de track en trace code.

Paar gegevens van mijn adres waren incompleet, werd meteen gemaild door hun! Super snelle levering

Zeer tevreden!

Snelle levering, goed verpakt, mooi kleed: kleurecht en van goede kwaliteit. Wij zijn zeer tevreden!

Prima service, prachtig kleed

Snel ontvangen, bleek te klein (eigen foutieve inschatting) en kon op locatie (Leeuwarden) probleemloos geruild worden.

Uitstekende service en bereikbaarheid. Zelfs op zondag reactie via mail.

Goede ervaring! Mijn vragen zijn goed beantwoord. Bezorging zeer snel

Mooi vloerkleed en snelle levering

Het kleed zag er uit zoals op de foto’s. Voor de bestelling werden mijn vragen snel beantwoord. De bezorging was snel.

Snelle levering, mooi kleed

Ik heb gisteren mijn kleed ontvangen. Het is van goede kwaliteit en ziet er mooi uit. Echter ben ik niet zo tevreden over de bezorging, het kleed stond tegen mijn voordeur aangekwakt toen ik thuiskwam..

Mooie producten tegen een lage prijs en snelle service

Op zoek naar een vloerkleed en bij vloerkledenloods.nl was dit artikel het goedkoopste. De bestelling kwam goed verpakt en tijdig binnen, ook zonder verzendkosten dus we zijn er blij mee.

HELEMAAL TOP.!

Echt geweldig. Van het begin tot het einde. Tapijt was op de site niet meer beschikbaar in de afmetingen die ik zocht. Email gestuurd. Direct antwoord. Toch gevonden. Volgende dag in huis. Werkelijk een geweldige service, ook van klantenservice. Een dikke 10 en zal jullie zeker aanraden.

snelle levering en prachtig vloerkleed

Super snel in huis. Er ging iets niet goed met de betaling maar dat was met de klantenservice zo opgelost. Vloerkleed (khepera groen) is wat dun wat wij juist positief vinden in combinatie met vloerverwarming.

In een woord geweldig

Ik was op zoek naar een mooi en betaalbaar vloerkleed en zo kwam ik op de site van vloerkledenloods terecht. Kon makkelijk een mooi vloerkleed uitzoeken en bestellen. Werd middags nog persoonlijk gebeld omdat ons opgegeven huisnummer niet goed was doorgekomen. We hebben hem doorgegeven en de volgende dag had ik hem al binnen. Helemaal naar tevredenheid en ik zal ze zeker aanbevelen bij andere personen. M.v.g. Wia Oldersma

Geweldig vloerkleed en supersnelle levering.

Super aanbieding voor een prachtig, mooi, vintage vloerkleed. Volgende dag vroeg in de middag al in huis. Toppie.

Super tevreden!

Ik heb zondagavond een super leuk rond jute vloerkleed besteld en dinsdag had ik het al in huis! Geheel naar tevredenheid, kleed is echt zoals op de foto afgebeeld stond. Je kunt met een gerust hart bestellen.

Kwaliteit is echt geweldig, super zacht en toch Plastic

Voor het eerst een 'kunststof' mat gekocht, voor buiten, niet verwacht dat deze zo zacht en fijn zou aanvoelen. Echt top!

Prima geregeld!g

Geen klachten, gedaan wat er beloofd was