Topkleedje

Echt superblij met het zwarte jute vloerkleed. Heb er inmiddels zelfs 2. Eén in de woonkamer en één in de slaapkamer :)

Mooi rond jute kleed gekocht bij vloerkledenloods .nl

Korte wachttijd en keurig geleverd

Helaas niet zo goed 13 mei buitenkleed besteld nog steeds niet binnen.

Ik had een buitenkleed besteld 13 mei maar tot op heden nog niets ontvangen. Pack.nl gebeld voor info maar die nemen de telefoon niet op. Wel vreemd dat ik via afterpay al een bericht krijg om de kleed te betalen tot 31 mei. Vandaag contact gehad telefonisch met jullie en het zou uitgezocht worden waar het pakket is bij track en trace staat er nog steeds onderweg. Heel vervelend want ik had een mail gekregen van de gewenste bezorgdatum 14 mei 3 dagen is er iemand aanwezig geweest maar niemand gezien. Ik heb ook vermeld dat het om een nieuwbouwwijk gaat en dat ze het eventueel in het fietsenhok neer kunnen leggen. Ik ben benieuwd hoe lang dit nog gaat duren. Ik hoop van jullie te horen. M.v.g. D. Verhoef

Geweldig mooi vloerkleed, onwijs snelle levering!

zeer correcte communicatie en goede levering!

Snel en goede kwaliteit

Snel ontvangen, netjes ingepakt en supermooi kleed!

Snelle levering een goed product redelijke prijs duidelijke site

Zie hierboven

Super mooi kleed en de volgende dag al in huis

alleen maar positief echt een super mooi kleed en werd de volgende dag al geleverd . volgens mij bezorgen ze zelf . kreeg ook nog even te horen dat het echt een binnen kleed is omdat wij op dit moment enorm met de tuin bezig zijn denk ik .

Snelle levering en een super mooi en kwalitatief kleed!

Top bedrijf in advies en levering

We werden in de winkel uitstekend geholpen er werd echt meegedacht We namen een staal mee naar huis en hebben het kleed toen gelijk besteld.Twee dagen later was het kleed er al.Super tevreden en er blij mee

Snelle service, mooie kwaliteit!

Ondanks de Corona snel geleverd. Niets op aan te merken. Ben erg blij met het kleed. Precies zoals verwacht, zelfs nog iets mooiere kwaliteit.

Na tel contact prima oplossing voor een losse draad in het kleed

Vloerkleed goed en mooi

Vloerkleed goed en mooi . Maar helaas vervoerder niet .vloerkleed stond in eens voor de deur, geen vervoerder gezien. Niet aangebeld, iedereen kon hem mee neemen . Bij toeval ontdekt.

Snelle levering en het kleed is zoals afgebeeld.

Levering, kleed en prijs goed

Snelle levering. Mooi kleed tegen een goede en betaalbare prijs.

Prachtig kleed

Het kleed is prachtig en net zoals op de afbeelding! Verzending ging ook super snel alleen het bedrijf wat men gebruikt voor verzending mag zijn manier van traceren wat updaten. Dat werkt niet heel handig en is niet heel duidelijk! Daarin tegen zijn ze wel vele malen sneller als post.nl en dat is een heel groot voordeel!

Goede en snelle diensten

Van bestellen tot bezorgen ging het allemaa goed en snel, wel zou ik liever de volgende keer een tack&trace code heel fijn vinden zodat ik ook rekening kan houden met een bepaald tijdvak.

Slecht verpakt voor verzending

Het vloerkleed werd aangeleverd opgerold in een plastic hoes, maar deze plastic verpakking bleek bij aflevering voor een deel gescheurd te zijn, waardoor de stof van het vloerkleed niet beschermd was geweest tijdens het transport. Niet echt mooi dus als je een wit vloerkleed bestelt...

Snelle levering maar klachten worden helaas niet serieus genomen.

Snelle levering maar klachten worden helaas niet serieus genomen.

Snel en goedkoop

Het tapijt is snel geleverd. Prijs past goed bij hetgeen je krijgt. Ik had een rood rond perzisch tapijt (diameter 140cm) voor €100,-. Staat mooi onder mijn rondje eettafel. Is wel wat dun, dus met stofzuigen of het verschuiven van een stoel soms vervelend. Maar dit is logisch voor de prijs die je betaald. Al met al erg positief!

Mooi kleed voor een prima prijs. Snelle levering

Leuke prijs kleden en nog eens een super snelle levering. Om 16uur besteld en de volgende ochtend al in huis. Echt super fijn.

Bezorging teleurstellend

Prijs was goed en voordelig, bestellen ging makkelijk. Bezorging liet te wensen over.. Pakket was vervolgens niet te volgen. En heeft de halve dag buiten voor mijn deur gestaan waar het werd achtegelaten Behoorlijk gevaarlijk want woon echt in het centrum van Sneek. Niet netjes voor een vloerkleedje van 80 euro!!

TOP!

Goede kwaliteit, snelle levering, goede communicatie. Afbeelding week wel een beetje af van het werkelijke product maar dat is te begrijpen. Bij mij ging er iets mis met de levering, wordt je meteen doorgegeven

Mooi kleed met dagje vertraging maar keurig geïnformeerd

Rons-d kleed besteld en werd dagje later geleverd maar ik werd daar keurig over geïnformeerd dus dat was erg fijn. Het kleed is kwalitatief mooi zit wel een grote knoop in dat is iets minder maar dat hoort misschien ook wel bij het natuurproduct.. Ben er evengoed erg blij mee.