Product snel geleverd ten tijden van corona

Snel geleverd and precies zoals verwacht. Goeie prijs kwaliteit verhouding.

Mooi kleed Pat perfect

Blij mee. Snelle levering. Mooi kleed

Goeie service - prachtig en kwalitatief goed kleed

Mijn kleed was gelukkig snel geleverd. In eerste instantie was mijn kleed niet leverbaar voor de aangegeven tijd. Gelukkig heeft Vloerkledenloods ervoor gezorgd dat het later wel snel geleverd werd. Ik ben erg tevreden met mij kleed. Het is gebruiksvriendelijk voor mensen met huisdieren. De kleuren waren wel iets anders dan op de foto ( vloerkleed vobble stone). Op de foto oogt het kleed lichter en koeler In het echt zijn de kleuren warmer (wolwit /bruin)

Supermooi vloerkleed en super service

Na een prachtig vloerkleed bij iemand op Instagram te hebben gezien, heb ik de Meadow grijs gekocht. Een heerlijk zacht kleed met een warme uitstraling, precies wat ik zocht! De levering verliep snel en prettig. Al met al een aanrader!

Een website met mensen erachter

Bestelling snel bezorgd en tussendoor contact gehad in verband met afwijkende maat die uiteindelijk goed paste.

Alles correct verlopen , mooie kleden, en bij vragen snel antwoord,

Zeer tevreden snelle levering word goed geïnformeerd, bij vragen ook zeer snel antwoord, betaling ook fijn, betalen achteraf, makkelijk en duidelijk,,

Geen problemen

Geen problemen

Snelle service en blij met product

Goede service en dag later in huis. Vloerkleed staat mooi ij de woonkamer

Mijn bestelling was stuk thuis geleverd!

HET IS SNEL EN NETJES GEREGELD!

Heel goed. Snelle levering en netjes verpakt.

Heel goed. Snelle levering. Mooi tapijt. Precies als foto

Goede en.snelle levering

Mooi kleed, snel geleverd.

Prima verzorgd en snel het bestelde geleverd

De eerste bestelling bij dit bedrijf en prima op tijd en juiste bestelling geleverd. Klasse

Snelle levering, en een super mooi kleed

Zie hier onder

Pracht kleed en vooral de hele vlotte levering. Toppy

Tapijt zoals beschreven en snel geleverd

Fijn om zaken mee te doen. Ik bestel hier nog vaker, veel keuze in elke prijsklasse

Goede ervaring

Snelle levering en goede prijs . Tevreden over aankoop

Goede service, flexibel en snel met reactie

Vloerkleed besteld - kreeg nog de korting ondanks dat deze actie eigenlijk al afgelopen was. Goede service, flexibel en snel met reactie.

Prachtig vloerkleed

Mooie kwaliteit vloerkleed voor een goede prijs. Onze slaapkamer ziet eruit als een plaatje

Snel en mooi!

Bestelling werd ondanks de drukte super snel bezorgd en het kleed zag er precies hetzelfde uit als op de website. Erg tevreden mee!

Snel geleverd en top produkt.

Goede koopervaring door levering na 1 dag en zeer tevreden over de kwaliteit en prijs van het vloerkleed.

Ziet er goed uit en snelle levering.

Veel keuze, kwaliteit / prijs verhouding goed en heel snel geleverd.

Nette, snelle service.

Mijn verwachting is overtroffen. Mijn kleed is netjes en heel snel bezorgd. De kwaliteit is top en het kleed is exact zoals op de afbeelding. Fijn!

mooie kwalitatieve vloerkleed, snelle levering

Vrijgdag besteld- maandaag in huis! Mooie vloerkleed van fijn kwaliteit. Zal daar opnieuw bestellen

Snel geleverd en alles zoals afgesproken.