Heel tevreden!

Ik had per ongeluk een buitenkleed besteld voor binnen. Ik heb een uur na bestelling gebeld en mijn bestelling werd netjes op pauze gezet totdat ik een nieuwe kleed had gevonden. De volgende dag was mijn kleed al binnen. Dit kleed was iets goedkoper en kreeg het verschil netjes terug gestort. Fijne service en prettige benadering.

Geweldige service en mooie producten

Goed geholpen via whatsapp. Snelle en soepele levering. En erg blij met het bestelde kleed!

Ben zeer tevreden

Ben heel blij met het vloerkleed .kleur is mooi . Een min puntje is dat ik 5 euro korting zou krijgen voor nieuws brief .

Snelle levering, mooi product!! Goede kwaliteit.

Goede service en snelle levering

Heel fijn kleed gekocht via Vloerkleden loods. Goede kwaliteit, snelle levering en goede service.

gewoon prima

gewoon prima

Mooie betaalbare meubelen. N aanrader

Mooie meubelen, zeer snel geleverd.

Snelle levering!

Snelle levering en prachtige kwaliteit!

Snelle bezorging, prima materiaal, goede informatie

Mooi kleed; erg blij mee. Voelt prettig aan. Werd snel bezorgd. Ik werd prima op de hoogte gehouden.

prima product, goede levering.

Het kleed werd snel geleverd, zelfs toen het naar een verkeerde lokatie gestuurd was. Ik kreeg daar keurig bericht van en het kwam een dag later. ik had niet zo'n hoge verwachtingen van de kwaliteit omdat het een buitenkleed is, maar het ziet er prima uit en ligt nu in de woonkamer. We zijn er blij mee.

binnen de tijd bezorgd zoals afgesproken

Net binnen de tijd zoals gepland. Bezorger bracht het pakket tot aan de voordeur waar ik het overnam. Hij vroeg netjes of dit ging gezien het een redelijk zwaar pakket was.

sfeervol vloerkleed

Voor weinig geld een nieuw interieur.

Goed product, leveting was perfect en snel

Mijn ervaring is prima.

In tegenstelling tot andere bezorgen, werd mijn bestelde tapijt (rond 200 cm) door de bezorger in de lift gezet, zodat ik het boven (3e verdieping) uit de lift kon halen. Ik loop zeer slecht en was erg blij met deze hulp.

Goed en snel

Alles goed snellen levering

Prachtig vloerkleed

Prachtig vloerkleed, precies als op foto. Goede service, vlot bezorgd.

Goed produkt / Prima levering

Snelle levering supermooi kleed

Wij zochten al een poosje naar n nieuw tuinkleed maar hadden de juiste nog niet gevonden . Tot ik bij de vloerkledenloods.nl precies zocht wat de bedoeling was. De prijs was ook nog eens aantrekkelijker dan elders, dus besteld. Een dag later al geleverd, we zijn er erg blij mee!

positief

Goede kwaliteit van het vloerkleed. Makkelijk naar boven te krijgen en uit te rollen.

Zeer snelle levering

Product zoals we verwacht hadden

uitstekende service

prima site. kleden in alle soorten tegen een acceptabele prijs en snel geleverd

Gaaf kleed!

Mooi kleed en duidelijke informatie. De bezorgdienst is niet prettig. Men geeft aan langs te zijn geweest, maar niemand is geweest (hebben video deurbel). Er stond bij de track&trace dat we een afspraak moesten maken via het briefje in brievenbus; geen briefje. Uiteindelijk zijn ze zelf een dag later nog een keer geweest. Vloerkledenloods dus prima, bezorgdienst is niet prettig.

mooie kleuren

Vat duner dan de classieken vloerkleden maar best mooi.

Heel tevreden met mijn mooie vloerkleed!

Snelle levering, goede kwaliteit.