Mooie betaalbare meubelen. N aanrader

Mooie meubelen, zeer snel geleverd.

Snelle levering!

Snelle levering en prachtige kwaliteit!

Snelle bezorging, prima materiaal, goede informatie

Mooi kleed; erg blij mee. Voelt prettig aan. Werd snel bezorgd. Ik werd prima op de hoogte gehouden.

prima product, goede levering.

Het kleed werd snel geleverd, zelfs toen het naar een verkeerde lokatie gestuurd was. Ik kreeg daar keurig bericht van en het kwam een dag later. ik had niet zo'n hoge verwachtingen van de kwaliteit omdat het een buitenkleed is, maar het ziet er prima uit en ligt nu in de woonkamer. We zijn er blij mee.

binnen de tijd bezorgd zoals afgesproken

Net binnen de tijd zoals gepland. Bezorger bracht het pakket tot aan de voordeur waar ik het overnam. Hij vroeg netjes of dit ging gezien het een redelijk zwaar pakket was.

sfeervol vloerkleed

Voor weinig geld een nieuw interieur.

Goed product, leveting was perfect en snel

Mijn ervaring is prima.

In tegenstelling tot andere bezorgen, werd mijn bestelde tapijt (rond 200 cm) door de bezorger in de lift gezet, zodat ik het boven (3e verdieping) uit de lift kon halen. Ik loop zeer slecht en was erg blij met deze hulp.

Goed en snel

Alles goed snellen levering

Prachtig vloerkleed

Prachtig vloerkleed, precies als op foto. Goede service, vlot bezorgd.

Goed produkt / Prima levering

Snelle levering supermooi kleed

Wij zochten al een poosje naar n nieuw tuinkleed maar hadden de juiste nog niet gevonden . Tot ik bij de vloerkledenloods.nl precies zocht wat de bedoeling was. De prijs was ook nog eens aantrekkelijker dan elders, dus besteld. Een dag later al geleverd, we zijn er erg blij mee!

positief

Goede kwaliteit van het vloerkleed. Makkelijk naar boven te krijgen en uit te rollen.

Zeer snelle levering

Product zoals we verwacht hadden

uitstekende service

prima site. kleden in alle soorten tegen een acceptabele prijs en snel geleverd

Gaaf kleed!

Mooi kleed en duidelijke informatie. De bezorgdienst is niet prettig. Men geeft aan langs te zijn geweest, maar niemand is geweest (hebben video deurbel). Er stond bij de track&trace dat we een afspraak moesten maken via het briefje in brievenbus; geen briefje. Uiteindelijk zijn ze zelf een dag later nog een keer geweest. Vloerkledenloods dus prima, bezorgdienst is niet prettig.

mooie kleuren

Vat duner dan de classieken vloerkleden maar best mooi.

Heel tevreden met mijn mooie vloerkleed!

Snelle levering, goede kwaliteit.

Al vaker wat besteld, snelle levering. Kleur is precies zoals aangegeven op website. Fijn dat ze daarop goed inzoomen. Erg mooi buitenkleed en goede kwaliteit. Echt aan te bevelen.

Perfect op tijd geleverd

Zeer goede communicatie, op tijd geleverd. Het jute tapijt is echt prachtig. De foto’s logen. Kortom. Ik bestel nog op die site

Snelle levering en goede kwaliteit.

Uistekend

Ben keurig op de hoogte gehouden van de levering. De chauffeur heeft het vloerkleed op de 2e etage afgeleverd. TOP SERVICE!

Super service en kwalitatief goed buitenkleed tegen redelijke prijs

Beveel dit bedrijf zeker aan. Hoewel ik allereerst enige twijfel had t.a.v. de te verwachten kwaliteit bij de bescheiden prijs, werd ik positief verrast bij het zien en voelen van het vloerkleed. Ook was ik niet zeker van de maat voor ons ronde buitenkleed en heb dus even gebeld. Ik werd zeer vriendelijk en vakkundig geholpen. Perfect advies (maatje groter genomen) en de maat van het kleed is perfect. Het kleed werd al de volgende dag bezorgd. Een zeer tevreden klant dus.

Persoonlijk contact, snel en goede service.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.