Geweldig!!!!!

Geweldig!!!!! Ik was de Lucky Girl, die een prachtig Buitenkleed had gewonnen met een win-actie op Instagram! Leuk contact gehad, en gelijk snel geleverd, mooie luxe kwaliteit, dus echt een aanrader! Hij ligt nu nog te pronken in de Living, maar zometeen met (hopelijk) beter weer naar buiten! Ik ben zeer tevreden, dus mocht je een mooi kleed zoeken voor binnen of buiten, bestel gerust bij Vloerkledenloods!!

Vandaag besteld morgen bezorgd stond er, en de volgende dag stond de bezorger voor de deur. Heel mooi tapijt, mooie kwaliteit ook.

Snelle correcte levering

Daags na de bestelling werd het tapijt in goede verpakking geleverd !!

Prima zaak,een klein puntje over de bezorger, deze bezorger PACK laat wat steken vallen bv Je krijgt keurig een leverdatum dan blijf je uiteraard thuis en vervolgens wordt er die dag niet geleverd zonder berichtje heel vervelend.

Zeer snelle levering

Een heel mooi kleed en de volgende dag geleverd

Afwachten

Ik krijg verschillende berichten van jullie hoe bestelling is bevallen maar heb het pakket nog steeds niet ontvangen. Wellicht eerst checken of klant het heeft ontvangen?

Goed op maat te knippen en kleed ligt nu ‘vast’.

Top geregeld!

Mooi kleed en netjes geleverd

Wat echt opviel, Bezorger ging een stapje extra. Dus extra complimenten daarvoor! Bestelproces was ook erg makkelijk, goede maatinstructies en overzichtelijk. De kleur afleiden van de foto’s was niet makkelijk maar dat is zelden zo (als we zelf een foto maken komt de kleur namelijk ook niet goed over), gelukkig bleek deze conform beschrijving en dus perfect. We kochten een weerbestendig buiten kleed van kunststof dat als stof zou moeten aanvoelen en dat is zeker zo! Makkelijk schoon te maken ook. Over de duurzaamheid kunnen we (nog) geen uitspraken doen maar de kwaliteit geeft goede hoop. Eigen webshop is goedkoper dan via bijvoorbeeld Leenbakker. Ook erg veel keuze. Aanrader!!!

Betrouwbaar!

Helemaal naar verwachting !

Prima kwaliteit, snelle levering

Prima kwaliteit en snelle levering.

Retour goed geregeld

Even gebeld en goed geregeld

Super tevreden

Kleed is precies zoals op de site te zien was enkel dagen vertraagd, maar daar werden we netjes van op de hoogte gebracht. Zeer tevreden

Vloerkleed beige

Mooie en zachte vloerkleed, contact gehad met de klantenservice die na 1 dag al reageerde en meer dan behulpzaam is geweest!

Klantvriendelijk en correct

Er is tijd voor de klant en afspraken worden nagekomen

Mooi buitenkleed, snelle en goed verpakte levering

Mooi buitenkleed, snelle en goed verpakte levering

Vlotte levering. Goed product tegen een redelijke prijs. Had alleen een anti-slip rug verwacht onder het wollen kleed. Nu glijd dit kleed gemakkelijk weg over onze tegelvloer.

Super snelle levering. Ik twijfelde even om het kleed te bestellen omdat het niet direct beschikbaar was. Maar toch al ontvangen na drie werkdagen. Ontzettend blij mee!

Gewoon goed

Levering duurde ietwat lang track & tracé was voor handen . Zou makkelijker zijn met dhl of post .nl

Levertijden worden steeds uitgesteld

Geen duidelijkheid over waneer t vloerkleedgeleverd wordt

Snel en betrouwbaar.

Puur op de gok on line kleed besteld. snel in huis en precies wat ik wilde. Kwaliteit prima.

Hele lange levertijd

Bij het bestellen van mijn vloerkleed stond de levertijd op 7 weken. Inmiddels wacht ik al 15 weken en is het vloerkleed nog niet onderweg. Om deze reden helaas mijn bestelling maar geannuleerd.

Veel keus mooie prijs

Mooi vloerkleed besteld bezorging duurde paar maanden duidelijk aangegeven. In geplande week netjes bezorgd.

Snelle levering en mijn vloerkleed is prachtig

Top kwaliteit, goede service

Eerst fysiek naar de showroom/winkel geweest. Er aan kunnen voelen, zien, kleur uitzoeken, etc., vloerkleed is precies als op de foto. Toen thuis onze keuze kunnen maken en online het vloerkleed gekocht. Zat een lange levertijd op, maar het is het wachten zeker waard gebleken!! Kwaliteit kost geld en het vloerkleed is prijzig, maar is het zeker waard. Wij zijn er erg blij mee! Zoek je een topkwaliteit wollen vloerkleed? Dan is deze winkel zeker een aanrader!

Douwe Tammingawei 34

8914BK Leeuwarden