Filters

7

Mooi

Mooi kleed, snel geleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Zeer goed en snel geholpen.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Goedemiddag Sonja, Zeker kan jij daarvoor nog in aanmerking komen. Je kan ons altijd even bellen of mailen met je ordernummer. Dan gaan we samen even kijken wat we voor je kunnen doen. Ik hoor graag van je! Met vriendelijke groet, Team Vloerkledenloods Dylan

7

Het kleed is heel mooi en zoals ik in gedachten had

Helaas erg lang moeten wachten op m'n kleed en na mailcontact was het er na een week, dus gelukkig is het uiteindelijk goed gekomen

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en efficiënt

Snelle levering, goede kwaliteit. Alles is naar wens verlopen. Bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering

Snelle levering. Goed verpakt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Helemaal waar: vandaag besteld, de volgende dag geleverd!

Wilde graag de renovatie van mijn werkkamer snel afronden. Mooi en betaalbaar kleed gevonden en 's middags om 14:30 uur besteld. De volgende dag keurig en al om 11;30 uur geleverd. Blij met het kleed dat voldoet aan mijn verwachtingen!

  • Aanbevelen? Ja
5

Levering niet correct

Beste, Hoewel Vloerkledenloods zelf correct werk heeft geleverd, laat de pakjesdienst 'Packs' te wensen over. Ik was niet thuis bij de eerste levering. Er is niet bij de buren aangeklopt en geen briefje in de bus. Wanneer ik bericht kreeg dat er de 18de zou geleverd worden, is dat niet gebeurd. Ook geen feedback gekregen. Ik heb enkele keren telefonisch contact proberen opnemen, zonder succes. Ook mijn mails blijven onbeantwoord. Hopelijk kunnen jullie hen aanmanen contact met me op te nemen. Mvg, Michaël Verest

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen, Wat vervelend dat je bestelling nog steeds niet is geleverd. Excuses voor het ongemak. Zou je ons willen mailen naar info@interieur05.nl? Dan kan ik het voor je oplossen! Met vriendelijke groet, Team Vloerkledenloods Marit

10

Better than expected

We recently bought beautiful wollen carpet for out living room. Pictures on the website were accurate to the real view, so we are extremely satisfied with that. We were doubting a lot before we ordered, because we have never bought furniture or big size home decor items online before. Apparently, there was no reason to worry. :) Delivery was also fast and careful. Thank you very much! Greetings from Leuven, Belgium

  • Aanbevelen? Ja
10

Verrassend!

Ruime en mooie keuze, goed bereikbaar en super snelle service. Dag tevoren tijdskader van levering aangegeven, enige is dat op de dag zelf het qua berichtgeving stil bleef. Maar goed, daarmee was de levering eveneens verrassend! Kleed is van goede kwaliteit en kleur.

  • Aanbevelen? Ja
6

Snel besteld en verstuurd maar niet bezorgd

Kreeg dezelfde dag nog een track en trace. Volgende dag zou de levering plaats vinden. Hele dag thuis gebleven, kamer vrij gemaakt. Track en trace werd niet bijgewerkt en het vloerkleed is nog steeds niet geleverd en de track en trace staat nog steeds op eergisteren. Baal er enorm van. Het probleem ligt bij de vervoerder en niet bij vloerkleden loods.

  • Aanbevelen? Ja
8

Snelle levering

Duidelijke webshop, snelle levering, in een jaar tijd mijn tweede bestelling hier door de service (bereikbaarheid, snelheid). Alleen zouden ze 5 sterren krijgen als ze over zouden gaan naar PostNL. Betere bezorgindicatie en de bezorgers van PostNL zijn vrolijker.

  • Aanbevelen? Ja
10

alles goed geregeld en mooi kleed

snelle levering correcte afhandeling

  • Aanbevelen? Ja
1

niet verwacht dat ik niks kreeg.

heb niks binnen gekregen, heel de dag gewacht geen goed begin hoop op korting. bvd fam.klein

  • Aanbevelen? Nee
10

Helemaal top!

Goede communicatie, alles prima! Vroeg terloops of er nog een kadootje eraf kon en zowaar werd dit mee afgeleverd. Super blij mee. Voor mij dikke 10!

  • Aanbevelen? Ja
10

Correcte levering tegen een eerlijke prijs.

Wij hebben een maatwerkkleed gekocht. De Vloerkledenloods hield ons goed op de hoogte van de voortgang en het kleed is in de geplande week geleverd. Het kleed was goed verpakt en voldoet helemaal aan onze verwachtingen. Wij zijn dik tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
8

Vloerkleed erg mooi, bezorgservice belabberd

Vloerkleed kwam later dan op website vermeld stond. Dat was op zich niet heel erg, echter toen het eindelijk kwam reed bezorger packs ons huis gewoon voor bij zonder uitstappen/aanbellen en kregen wij een melding dat we niet thuis waren. Er waren speciaal mensen gekomen zodat er juist wel iemand was. Packs reageer vervolgens niet op klacht hierover.

  • Aanbevelen? Ja
1

Slecht

Communicatie wordt niet doorgevoerd. Diverse afspraken beloofd, maar wordt niet doorgevoerd

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima levering

Product zoals op de foto. Snel en keurig geleverd

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima

Zeer blij met mijn vloerkleed. Levering duurde langer dan aangeven bij de bestelling en de informatie voorziening hierover had beter gekund. Verder tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed geregeld

Ik was niet thuis .kon chauffeur bellen. Volgende dag ingepland. Super netjes geregeld

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtig vloerkleed!!!

Mijn tweede vloerkleed bij Vloerkledenloods. Super service.

  • Aanbevelen? Ja
5

Pakket achtergelaten en zelf handtekening gezet.

Vloerkleed besteld, kreeg een track en trace dat ze tussen 14.00 en 16.00 zouden leveren. Mooie tijd, zorg ik dat ik thuis ben... echter, om 12.24 kreeg ik een mailtje dat mijn pakket afgeleverd was. Mijn zogenaamde handtekening stond er ook bij. Grappig, want ik was niet eens thuis en als je dan zelf tekent zorg dan in ieder geval dat je de naam ook nog goed kan schrijven, die staat op de pakbon, voor de volgende keer. Hij stond voor mijn voordeur bij thuiskomst. Was ook niet te missen, een kleed van bijna 2 bij 3 valt wel op, ook voor de eventuele dieven! Zonde van zo'n pak geld die ik net uitgegeven heb. Uiteindelijk uitgepakt viel de kleur behoorlijk tegen. Op de foto leek het mooi helder groen, dit was echter vaal. Alsof de zon er maanden op had geschenen. Gelukkig woon ik dichtbij en ben ik hem zelf gaan omruilen. Anders kun je bijna €50,- retourkosten betalen zag ik. Dat omruilen op locatie ging trouwens wel prima, was zo gebeurd. Nu gelukkig wel tevreden, maar dat bezorgbedrijf (PACKS) moet je in ieder geval weinig mee van doen hebben.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen Sytske, Wat vervelend dat je zo'n slechte ervaring met de bezorgdienst hebt ervaren. Dit is uiteraard niet de gang van zaken en wij willen ons excuses hiervoor aanbieden. Wat jammer dat de kleur je ook nog tegenviel. Je had het vloerkleed kunnen omruilen voor €10 en kunnen retourneren voor €20. Fijn dat het omruilen in de winkel wel goed ging. Ik wil je nog een fijne dag wensen! Met vriendelijke groet, Team Vloerkledenloods Marit

10

super !

netjes op tijd geleverd, prima materiaal en zeer tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering, goede prijs/kwaliteit verhouding

Op vrijdag heb ik een vloerkleed besteld en ik had het zaterdag al binnen. Goede, zware kwaliteit vloerkleed. De medewerker aan de telefoon was ook heel vriendelijk toen ik wat meer informatie wilde hebben over de vloerkleden die ik in gedachten had.

  • Aanbevelen? Ja
7

Snelle levering

Mooi product, blij mee.

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd