Betrouwbaar bedrijf

Mooie producten tegen een scherpe prijs welke keurig op tijd worden geleverd

Groot aanbod

Veel keuze , vlugge levering

Goed bereikbaar, mooie grote staal opgestuurd

Tot nu toe prima ervaring, fijn contact per mail en telefonisch. Kleed is besteld.

Supersnel

Vloerkleden besteld omdat ik ze van mijn buurvrouw had gezien Erg mooie kleden en kwaliteit is goed Ook de levering ging erg snel Dus een blijde klant

9 mei een vloerkleed Buitenkleed Dahl Zwart Eva Interior besteld en deze keurig ontvangen. Zat keurig in degelijk plastic verpakt! Kleed is van goede kwaliteit en aan twee kanten te gebruiken. Wij zijn er erg blij mee!

Mooi kleed, blij mee .

Mooi kleed, levering duurde iets langer dan verwacht. Maar ik werd hierover wel iedere keer over geïnformeerd en dat vond ik prettig .

Mooie kwaliteit

Snelle levering en mooie kwaliteit

Makkelijk geregeld goede kwaliteit

Online besteld. Duidelijke foto’s waardoor de beslissing goed is te nemen welke kleur of patroon het beste past in huis. Snelle service en kleed geleverd zoals op de website is aangegeven.

Mooi kleed, netjes afgewerkt. Werd snel geleverd.

Super kleed en snel geleverd

Heel mooi kleed en goede kwaliteit. Netjes en snel geleverd

Snelle levering, prima kleed.

Prima levering ..en kwaliteit/prijs ook prima. Levering eerder als verwacht zelfs.

Super service, super kwaliteit!

Ik had 2 kleden besteld, maar helaas lukte het niet om de betaling af te ronden. Gebeld met de klantenservice en ik werd keurig geholpen. Ik bestelde 's middags om 4 uur en inderdaad de volgende weekdag werd het geleverd. Prachtige kleden. Heel blij mee!

Door Dylan uitstekend geholpen . Gericht en klantvriendelijk.

Mooie kleden en een mooie prijs

Makkelijk te bestellen en goede communicatie.

Goede klantenservice

Snel antwoord op mail. Goed geholpen

Uiteindelijk netjes geholpen

Kleed netjes en snel geleverd. Dat ging helemaal prima. Helaas stond het kleed niet mooi en wilde ik deze retourneren. Ik had een mail gestuurd naar administratie@ over het retourneren. Dit was blijkbaar niet het juiste emailadres. Na een mailtje aan info@ hebben ze netjes gebeld en heb ik gelijk een retourlabel ontvangen.

Fijn gecommuniceerd, snel bezorgd, top!

Ik had de duurdere bezorgingsoptie en dat werkte heel fijn. Er werd van tevoren gebeld om een moment in te plannen en die bleek al na een paar dagen te zijn. Zo gezegd zo gedaan en uiteindelijk perfect bezorgd. Zou Vloerkledenloods.nl zeker aanbevelen.

Mooi kleed.

Het is een mooi kleed. Voelt lekker als je op blote voeten loopt. Het heeft nog niet geregend dus weet niet de droogtijd. De punt die omkrulde heb ik vastgezet met dubbelzijdig tape.

Mooie vloerkleden voor gunstige prijsstellingen.

Eerder geleverd -ongebruikt- karpet werd aan huis omgeruild voor een ander dessin vloerkleed voor slechts € 10,00.

Geweldige service.

Doen wat ze beloven. Mooi buitenkleed, Snelle bezorging.

Precies wat ik verwacht had. Moet wel een antislipkleed onder.

Precies wat ik verwacht had. Moet wel een antislipkleed onder.

Doen wat ze beloven

Snelle beantwoording van de mail. Goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle levering.

Overleg en levering zijn soepel verlopen. Product is als beschreven en als het voorbeeld wat mij was gestuurd. De levering was volgens afspraak en de bezorger was vriendelijk.

Goed, prima geholpen door personeel

Het bestellen en betalen van het vloerkleed is makkelijk. De omschrijving is duidelijk. Je ontvangt wat je besteld. Wat is als erg negatief heb ervaren is de bezorging van het kleed. Je ontvangt op voorhand informatie binnen welk tijdsbestek het kleed zal worden bezorgd. Dat is netjes. Wat niet netjes is dat het kleed bij de voordeur wordt neergezet zonder even aan te bellen terwijl ik thuis ben. Er is ook geen e-mail gestuurd dat het kleed was afgeleverd. Hierdoor was ik in de veronderstelling dat het kleed niet was afgeleverd en Heb ik contact op moeten nemen met het kledenbedrijf. Ondanks bovenstaande ben ik goed geholpen en blij met het kleed.

Douwe Tammingawei 34

8914BK Leeuwarden