Prachtig kleed besteld. Kwalitatief goed en voor een mooie prijs. Snelle levering.

Mooi buitenkleed rustige uitstraling

Buitenkleed mooie kwaliteit, ligt onder een overkapping. Ik weet niet wat het doet als het steeds in de regen ligt. Levering was snel en alles was goed ingepakt.

Prima service, snelle levering, mooie collectie

Klein probleempje met onjuist ingevuld afleveradres snel opgelost en kleed alsnog een dagje later geleverd. Fijne service; bedankt!

Prachtig kleed, snelle levering

Een mooi kleed voor een goede prijs. Levering verliep snel en prima!

Supermooi tapijt

Prima kwaliteit en correct afgeleverd.

De kleden zijn van goede kwaliteit.

Mooi kleed, kwaliteit goed

Telefonisch ook goed bereikbaar! Volgende dag in huis. Pracgtig vloerkleed

Prima kleedje

Kleed voldoet aan de verwachtingen en is overeenkomstig de beschrijving en foto's. Waarom dan geen 5 sterren? De bezorging via Packs. Deze gaf een dag van tevoren een window van 10 uur waarin ze kwamen. Ik dacht eerst dat dat het meest precieze was dat ze konden aangeven wat natuurlijk niet handig is. Op de bezorgdag zelf kwam er echter nog een specifieker eindow van twee en een half uur. Dit window werd echter met anderhalf uur overschreden wat voor de hulptroepen die ik voor de inontvangstname had ingeschakeld verre van handig was. Omdat de koerier in opdracht van Vloerkledenloods werkt komt deze ervaring terug in het aantal sterren.

Goed product prima sevice

Keurig op tijd geleverd prachtig kleed

Fantastisch!!

Geweldig mooi tapijt gekocht voor een zeer betaalbaar bedrag! Blijer word ik niet.

Perfecte levering

Heel blij met mijn kleed, snel antwoord op vragen. Binnen een week had ik mijn kleed, heel blij mee.

Je moet redelijk lang wachten. Maar verder tevreden.

Weer een prachtig vloerkleed!

Inmiddels voor de tweede keer een mooi vloerkleed besteld voor mijn winkel. Wederom heel blij mee! 's middags besteld, volgende ochtend geleverd, top!!

Top - heel fijn contact gehad en prachtig kleed.

Mooie kwaliteit kleed en super snel geleverd (binnen een dag). Aardige en fijne klantenservice.

Snelle levering, prettig contact.

Al meerdere keren prachtige kleden besteld. Laatste keer ook telefonisch contact gehad en toen goed en vriendelijk geholpen. Elke keer vlotte verzending.

Mooi karpet

Bezorging via Packs niet ideaal, maar karpet en service vloerkledenloods is goed!

Prettig

Veel langere levertijd

Helaas veel langer (ong 6 weken)op de bestelling moeten wachten. Wel snel reactie na contact met klantenservice. echter zou pro actief klanten informeren beter zijn. Uiteindelijk wel tevreden met het geleverde vloerkleed.

Niet bestellen

Het duurde 5 weken eer mijn kleed er was terwijl die eerst op voorraad was maar achteraf weer niet,op mail krijg je wel antwoord. Packs levering waardeloos tijd komt niet overeen.

Snel geleverd en Goede kwaliteit

Fijn vloerkleed en snel geleverd. Ben er blij mee. Mooi stukje wol!

Goed product en zeer snelle levering

Lang gezocht maar uiteindelijk het product bij jullie gevonden. Goede kwaliteit voor een prima prijs

Snelle levering.

Snel vriendelijke bezorger.

Erg goed!

Leuke winkel, mooie vloerkleden tegen een goede prijs

Fijne service

Ik had een vloerkleed bestelt, echter toen ik deze in mijn woonkamer had uitgerold was deze niet helemaal naar wens. Paste niet bij mijn interieur. Gelijk even gebeld en aangegeven of het kleed weer opgehaald kon worden, dit werdt gelijk geregeld. Gelijk een ophaal afspraak ingepland, en het geld is netjes en snel weer terug over gemaakt. Betaalde 20 euro retour/ophaalkosten dat was niet vermeld dat had wel fijn geweest , maar vind het niet meer dan logisch dat er kosten aan verbonden zijn als het kleed weer opgehaald moet worden. Al met al een fijne ervaring met vloerkleden loods en goede service en klantvriendelijk!

Positief

Vloerkleed is prachtig, voldoet aan de verwachting, en is keurig binnen de afgesproken tijd bezorgd.

Douwe Tammingawei 34 8914BK Leeuwarden