Slecht

Een website waar je gewoon alles kan bestellen en betalen terwijl nu achteraf blijkt dat ze dit helemaal niet meer doen. Een mail gestuurd naar de klantenservice met de belofte dat je binnen 48 uur een antwoord krijgt, maar vervolgens niets hoort. Nu maar hopen dat ik mijn geld terug krijg of mijn bestelling geleverd krijg. Vind het slecht dat je gewoon een bestelling kan plaatsen en kan betalen terwijl ik mijn bestelling nooit ga krijgen. Pas je website aan en zorg ervoor dat mensen niet meer kunnen bestellen en betalen.

Slecht/teleurstellend/oplichterij

Ik heb vaker kleding besteld bij New York Fashion, maar het lijkt alsof de maten veranderd zijn. Ik heb nog kleren die ik tot heden nog draag en dat is dezelfde maat, dus ik denk dat ze de maat hebben veranderd. Maar dat maakt mijn ervaring niet slecht. Wat het slecht maakt is, ik heb de artikelen die ik besteld had meer dan een maand geleden geretourneerd. Tot heden heb ik geen email of iets dergelijks ontvangen over mijn retour en ook heb ik nog steeds mijn geld niet terug gekregen. Ik heb al meerdere mailtjes gestuurd naar ze, maar ik krijg geen antwoord. Er is ook geen nummer dat ik kan bellen. Ik vind dit erg frustrerend want het gaat om een best hoog bedrag! Ik wil graag mijn geld terug, maar het lijkt erop dat ik dat niet terug ga krijgen met hoe het momenteel te werk gaat. Ik vind dat ik ben opgelicht! Ik heb me aan de voorwaarden gehouden, maar zij doen het zelf niet!

Prima service met snelle levering

Heel snelle verwerking en verzending van de bestelde artikelen.

Snel bezorgd

Snel bezorgd ; helaas veel te kort!! Voor mij wel weer een nieuwe manier van terugsturen en voor de dames van het DHL punt ook…….. word in toch altijd weer een beetje zenuwachtig van…..

Verkeerde artikel

Bij mijn eerste bestelling een verkeerd artikel gekregen. Pluspunten wel snelle levering en antwoord op mijn mail

redelijk

vrijdag besteld pas woensdag geleverd

Té klein & slechte kwaliteit

Ik bestelde voor het eerste bij New York Fashion. De bezorging was snel en er was goede communicatie via de mail en een track & trace code voor de bezorging. Helaas was de kleding niet naar mijn verwachtingen. Het was slechte en goedkope kwaliteit. Er hingen veel draden aan en de stofjes voelde goedkoop aan. Een shirtje had bh cups wat je door de stof kon zien. Erg jammer! Omdat alles 'one size' was, had ik al mijn bedenkingen of ik het zou passen. De broeken die ik had besteld waren net maat XS, terwijl ik met maat M/L er eigenlijk ook in zou moeten passen. Naast een item heb ik alles weer terug gestuurd.

Jurk viel mij iets tegen. De zakjes die erop zitten gaan te veel naar buiten staan. Heb dit zelf verholpen en vast genaaid verder zit hij perfect. Mooie stretch stof.

top

zag er netjes uit en het paste perfect.

Heel snel geleverd

Zoals omschreven en snel geleverd

Besteld, volgende dag in huis. Jurkje is precies zoals de foto’s

Goed en teleleurgesteld

Ik hou van de broeken van de newyorkfashion.nl Maar ik had niet verwacht dat ik na best een aantal dagen wachten een kapotte broek opgestuurd krijg. Ik hoop als ik mijn broek retour stuur dat ik gewoon een nieuwe kan krijgen zonder gaten die niet thuishoren onder een broek band.

Snelle levering! Goed product

Geweldig snelle levering In een woord SUPER

Heeeeeeel GOED!!!

Ik heb er hele leuke kleding gekocht!! voor een fatsoenlijke prijs, en ht was er met 1 dag Super ben er erg blij mee Tis echt de moeite waard!!!!!

Ik geef geen vijf sterren alleen om 1 reden: Dat ik niet van te voren zelf een post NL afhaalpunt kan kiezen. Dat vind ik jammer.. want je hebt helaas niet altijd de optie als het pakket is verzonden om de datum en tijd te wijzigen. En ik wil niet dat het bij de buren wordt afgeleverd want als zij een paar dagen niet thuis zijn dan moet ik nog langer wachten op mijn pakket. Dus dat zou een mooie verbeterpunt zijn waarvoor ik 5 sterren zou geven want de rest is helemaal top Snelle levering Goed product

Snelle levering. Foto belooft wat je koopt

Tevreden! Via internet gezocht. Hierbij kwam de jas duidelijk naar voren. Duidelijke foto met omschrijving en maat komt overeen.

Snelle bezorging

Ik heb echter 2 van de 3 artikelen geretourneerd en om andere maat gevraagd. Daarop nog niets gehoord. Zou achteraf betalen via Klarna maar snap niet hoe dit nu werkt als ik maar 1 artikel wil betalen.

Dikke prima

Leuke prijsjes en snelle levering

Gave broek voor mooie prijs! Ziet er gaaf uit en past perfect

Snelle levering, mooi product

Zeer snelle levering, goed verpakt. Helaas stond het model jasje me niet en moest ik het terug sturen. Heb dit dmv QR code gedaan, maar daar krijg je dus geen bevestiging van als je het laat scannen, dat vind ik vervelend. Hopelijk snel een ontvangstbevestiging van jullie!

Topservice

Makkelijk bestellen snelle levering

Super fijn

Snelle levering ,goed geholpen op de mail