Snelle berzorging .. prima service

Zeer goed en snel

Broeken zitten echt geweldig en zijn leuk en dat voor die prijs.

Super service snel geleverd goede pasvorm goedkoop en goede kwaliteit

Altijd tevreden

Ik bestel hier vaker en bliif dit zeker doen. Altijd goede service en snelle levering

goede en snelle service. Goede kwaliteit kleding en schoenen voor een leuke betaal bare prijs

Makelijk om iets te kopen en snel komen.

Zeer goede kwaliteit en service

Zeer snel besteld en super goede bezorging en netjes verpakt. Ben zeer tevreden.

Elke keer als ik hier bestel weet ik 100% zeker dat de jeans mij zullen passen.

vaker besteld, altijd tevreden

vaker kleding besteld, jeans zitten goed,one size vestjes ook perfecte maat. goede kwaliteit. heel tevreden. ik zal hier weer bestellen.

Waarom gebeurt mij dat

Eerste bestelling JEANS fabriek fout TWEEDE bestelling . 2 rechtse schoenen doos geleverd Wacht nu . € 27 .25 . TERUG storten op mijn rekening JEANS kost mij € 7 .25 terug retour door fabrieksfout . DEZE kosten JEANS zijn niet terug gestort op mijn rekening . Ik kan er ook niks aan doen . Dus eigenlijk heb ik € 27 .25 schoenen en en JEANS € 7 .25 te goed € 34 .50 . JEANS is nooit terug gestort . Retour kosten 7 .25 fabrieksfout . AAM SNUVERINK U te mogen berichten Vriendelijke groet . Afwachten als nog JEANS . .?

Zeer goed en snel

Mooie kleding al jaren klant ! Ga zo door

Jammer van de verzend- en retourkosten

Jammer van de verzend- en retourkosten. Is niet van deze tijd. Verder prima.

Amanda

Mooi kleding mooi schoenen en altijd netjes volgende dag binnen en niet duur super zait alleen jammer dat er geen korte broeken zijn op de zait

Snelle levering..leuke prijs.

Snelle bezorging

Heel goed en levering was snel heel fijn

Ik heb wit besteld maar kreeg zwarte

Vind het jammer dat ik zwarte schoenen kreeg ipv wit. Het was een verjaardagscadeau dus ik heb het aan de persoon overgelaten. Ze had liever wit gehad maar vond deze ook mooi en gedoe om alles weer opsturen wilde ze nie 't.

Beste Daphne, Jammer dat het verkeerd is gelopen bij u. Helaas kan dit ivm drukte, voorkomen. Als u dan even contact met ons had opgenomen, was dit vrijwel direct opgelost ;)

Leuke casuals, lage Prius.

Leuke kleding.

Is jammer dat retour met kosten .

Beste Nabila, Ik begrijp u helemaal maar op deze manier kunnen wij onze producten zo voordelig mogelijk prijzen voor u!

Al vele keren besteld en altijd naar wens ik heb nog nooit iets terug gestuurd wat je ziet zo krijg je het ook thuis echt top

Helemaal goed!

Het werd snel afgeleverd en de broeken waren netjes ingepakt en het zag er allemaal top uit!

Niks op aan te merken.

Gemakkelijk te bestellen, duidelijke communicatie via e-mail, snelle levering, de kleding zag er netjes uit en was naar wens.

Is gewoon een hele mooie winkel

Ik winkel daar graag en je wordt er ook super goed geholpen

Snelle levering goede prijs-kwaliteit verhouding

Word snel geleverd. Kleding voor een leuke prijs

Super snelle levering

Snelle levering en het zag er super uit .