Dikke prima

Leuke prijsjes en snelle levering

Gave broek voor mooie prijs! Ziet er gaaf uit en past perfect

Snelle levering, mooi product

Zeer snelle levering, goed verpakt. Helaas stond het model jasje me niet en moest ik het terug sturen. Heb dit dmv QR code gedaan, maar daar krijg je dus geen bevestiging van als je het laat scannen, dat vind ik vervelend. Hopelijk snel een ontvangstbevestiging van jullie!

Topservice

Makkelijk bestellen snelle levering

Super fijn

Snelle levering ,goed geholpen op de mail

Besteld en volgende dag thuis

Broek past precies goed, snel geleverd

mist een kaartje

Jammer dat bij 1 jasje geen kaartje aan zat

Goede ervaring

Alles ging goed en snel

Prima service!

De artikelen die ik besteld had waren helemaal naar mijn zin en de service was goed, snelle levering!

Artikelen vallen kein

De artikelen vallen heel klein uit, zowel spijkerbroeken als blouses. Dat is jammer. Ook moest met afterpay iets bevestigd worden wat niet heel duidelijk was aangegeven bij het plaatsen van mijn bestelling. Daardoor was er een artikel niet meer op voorraad en had de bestelling een paar dagen vertraging. Retourneren via Returnista was wel makkelijk. Alleen omdat jullie iets hebben gewijzigd in mijn bestelling kon ik geen retour aanmelden bij Afterpay. Dat komt vast wel goed als jullie de retour hebben ontvangen.

Na 1 dag al kapot

Goedemorgen Eergisteren binnengekregen Helaas na 1 keer dragen al een drukknop eraf . Ik kan het niet maken dus weet niet Wat ik er nog mee kan . Mvg Rilana

Zulke mooie broeken, jammer dat het niet past...

Ik had beter verwacht. Had een maat 42 besteld... Die was in omvang even groot als een maat 36... Wil je je spullen retour sturen, moet je er zelfs voor betalen, afzetterij!

Netjes

Mooie kleding voor weinig, snel geleverd en goed verpakt

Snelle levering!

Snelle levering alleen jammer dat verzendkosten zo duur zijn

Geen bijzonderheden alleen te kleine maat besteld. Dus retour. Retourkosten betalen vindt ik eigenlijk niet goed. Kan ook via een antwordnummer retour naar mijn mening.

De kleding die ik besteld heb,goeie kwaliteit snelle levering! Heb geen andere woorden dan dat ik jullie super vind en leuke kleding hebben.

Leuke site, veel keus en niet duur

Erg blij mee

Super snelle levering echt top

retourzending niet uitbetaald

Na meerdere malen contact te proberen krijgen over het bedrag wat ik tegoed heb van de retourzending, wordt er in alle toonaarden gezwegen. Ik kan het doen met: Het zou al terug gestort moeten zijn. Ja, niet dus! Anders had ik niet hoeven te mailen.

Fijne winkel voor een leuke prijs

Verzenden gaat snel en goede kwaliteit

Snel bezorgt

Mooie producten voor goede prijs. Snelle levering.

Snelle nette service van een goed product

De mogelijkheden van betalen vind ik netjes en prettig. Mijn order, schoenen in dit geval, zijn snel geleverd. Prima prijs kwaliteit verhouding! Ik zou er zeker nog een keer bestellen.

Goed bevallen!

Goede snelle service en de kleding staat leuk is van goede kwaliteit.

Goed en snelle levering

Heel snel geleverd en het is goed alle maten wat ik had besteld was er ook top