Geen levering, geen geld terug!!

4 weken geleden raamroosters besteld en direct afgerekend. Deze zouden binnen 2 dagen geleverd worden. Roosters zijn niet geleverd en na meermaals aandringen mijn geld nog steeds niet terug gestort. ADVIES: BESTEL HIER NIETS!!!! Oplichters!!

Geweldige service en klantgerichtheid

Ruime openingstijden, behulpzaam en erg vriendelijke mensen.

Snel en foutloos!

Makkelijk bestellen

Personeel met goede vakkennis en daar bovenop nog snelle levering ook.

Op zoek naar een bepaald merk/type trekhaakslot contact gehad met een personeelslid van Trekhaakslot.nl via de chatfunctie. Persoon stond me vriendelijk te woord en gaf met kennis van zaken geduldig antwoord op meerdere vragen. Daarop direct een slot besteld. De dag nadien werd dit al netjes aan huis geleverd door PostNl. Aangezien het leveradres in België was én op een zaterdag werd geleverd kan ik niets anders zeggen dan -> Topklasse! In België komt de plaatselijke post(pakjes)bedeling (Bpost) op zaterdag namelijk niet langs. MVrGr vanuit België. ;-)

Gewoon prima

Duidelijk en makkelijk te bestellen

Goede ervaring, was ook de goedkoopste op internet. Besteld en de volgende dag netjes in huis,helemaal top!!

vriendelijk personeel goed geholpen

alleen jammer dat blijkt dat het slot na 1 dag al geforceerd kan worden er zou contact met de leverancier op genomen worden maar nog niets vernomen dit is geen fout van trekhaakslot laat dat duidelijk zijn

goede service, goed behandeld

Pluspunten

super bedrijf,kwaliteit voorop,zou mijn bedrijf kunnen zijn mvg B&B Glazenwassersbedrijf

Beste B&B Glazenwassersbedrijf, Ontzettend bedankt voor uw positieve beoordeling! M.v.g. Het Trekhaakslot.nl Team

perfect, zeker aan te bevelen

Beste heer/mevrouw, Helaas kon ik u niet in onze winkel ontvangen omdat we het product aldaar even niet op voorraad hadden. U heeft het gelukkig online besteld waarne onze vestiging in Zoetermeer het verzonden heeft. Goed om te horen dat uw gestolen auto teruggevonden is. Dat horen we niet vaak. Veel plezier met uw stuurslot. Als we nog iets kunnen doen voor u dan vernemen we het heel graag uiteraard. M.v.g. Het Trekhaakslot.nl Team.

Pluspunten

Correct en snelle levering!

Geen

Beste CamSat, Kijk! Dat zijn mooie cijfers! Bedankt. M.v.g. Het Trekhaakslot.nl Team

goede service, goed behandeld

Beste Orange Schade B.V., Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. M.v.g. Het Trekhaakslot.nl Team

Beste MH Klussenbedrijf, Ontzettend bedankt! M.v.g. Het Trekhaakslot.nl Team

zeer slecht, onaanvaardbaar

Beste Dimitri, Wat vervelend om te lezen dat u ons een 3 geeft. Na het ontvangen van de slechte beoordeling hebben we u meteen gebeld. U gaf aan problemen te ondervinden met een Trekhaakslot wat u ontvangen had. U gebruikte helaas dit platform om contact met ons op te zoeken. We hadden liever gezien dat u ons gebeld of gemaild had. We hadden u meteen kunnen helpen omdat het probleem niet groot was. We hebben u na telefonisch contact direct GRATIS een nieuw blokje toegestuurd en uitgebreide uitleg gegeven over het verwijderen van het blokje wat muurvast zat onder uw trekhaakkogel. U gaf aan de beoordeling te herzien omdat we u goed geholpen hebben met uw probleem. Echter heeft u niet meer gereageerd helaas. M.v.g Het Trekhaakslot Tea

perfect, zeker aan te bevelen

Beste Bouw en Metselbedrijf Peter Snellens, Bedankt voor uw schitterende cijfer! Mooi dat we u snel konden helpen aan een oplossing. M.v.g. Het Trekhaakslot.nl Team

Beste Timmerbedrijf Olieman, Superr bedankt! M.v.g. Het Trekhaakslot.nl Team

perfect, zeker aan te bevelen

Hoi Ralf, Wat leuk dat je telkens weer bij ons terugkomt als je beveiliging zoekt voor jouw bus(sen) Tevens een goed teken wat ons betreft. Op naar de volgende order ; ) M.v.g. Het Trekhaakslot.nl Team

Pluspunten

Super snelle levering! Goed verpakt zodat geen schade kan komen aan materiaal. 1ste aankoop maar zeker voor herhaling vatbaar. Top

Beste Jill, Beter kunnen wij ons niet wensen. Hartelijk dank! M.v.g. Het Trekhaakslot.nl Team

perfect, zeker aan te bevelen

Beste Abbink, Bedankt dat u de moeite heeft genomen ons te beoordelen. Tevens het beste cijfer wat er is. M.v.g. Het Trekhaakslot.nl Team

Pluspunten

Duidelijke site met juiste voorlichting dus geen vragen meer. Keurige status verwerking bestelling en verloop hiervan. Goed produkt.

Beste Tuin Perfect, Bedankt dat uw beoordeling ook perfect is! Een dikke 10! Dank daar voor. M.v.g. Het Trekhaakslot.nl Team

Pluspunten

Snelle levering. Prima site.

Hallo, Bedankt voor uw mooie beoordeling! M.v.g. Het Trekhaakslot.nl Team