Hallo, Super bedankt voor de tien! M.v.g. Het Trekhaakslot.nl Team

Pluspunten

Heldere en vlotte communicatie. Monteur zeer prettig om over de vloer te hebben en zeer vakkundig.

Beste Sebastiaan, Heel erg veel dank voor de opdracht en beoordeling. Volgens mijn collega was het erg gezellig werken in Brabant en ook de koffie was heerlijk. Veel plezier met je nieuwe, goed beveiligde, bus. M.v.g. het Trekhaakslot Team.

perfect, zeker aan te bevelen

Beste, Heel erg bedankt voor de snelle en positive beoordeling en graag gedaan uiteraard. M.v.g. het Trekhaakslot.nl Team

perfect, zeker aan te bevelen

Beste René, Bedankt voor je beoordeling en de opdracht natuurlijk. Als we verder nog iets kunnen betekenen voor je op het gebied van bestelwagenbeveiliging vernemen we dat uiteraard heel graag. M.v.g. het Trekhaakslot.nl Team

goede service, goed behandeld

Beste heer Bruggenwerth, Bedankt voor uw mooie beoordeling! M.v.g. het Trekhaakslot.nl team

voldoende, een redelijke ervaring

Beste Ron, Bedankt voor uw beoordeling en goed om te horen dat zowel het product alsmede de snelle levering u goed zijn bevallen. Jammer dat u ons niet kon bereiken. We hebben even gekeken maar kunnen uw telefoonnummer niet vinden tussen de gemiste oproepen. Met uitzondering van de zondag maken wij ook geen gebruik van een voicemail. Wellicht heeft u ons op een zondag geprobeerd te bellen? Alle manieren van contact zijn op zondag mogelijk behalve telefonisch. Wanneer er een bericht wordt achtergelaten op zondag kunnen wij u terugbellen. Dit was niet het geval helaas. Nummers niet worden opgeslagen in de log op zon & feestdagen. Excuses als u hiervan hinder heeft ondervonden. M.v.g. het Trekhaakslot.nl team

perfect, zeker aan te bevelen

Hallo Matthijs, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Zoals beloofd neem ik nog contact met u op zodra het andere product weer binnen is. M.v.g. het Trekhaakslot.nl team

perfect, zeker aan te bevelen

Beste heer van Galen, Bedankt voor het mooie cijfer! M.v.g. het Trekhaakslot.nl team

perfect, zeker aan te bevelen

Beste, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. M.v.g. het Trekhaakslot.nl team

perfect, zeker aan te bevelen

Hoi Karin, Goed om te horen dat u zo tevreden bent over het product en onze dienst. Onze WhatsApp service is ontzettend populair. Zeker als het gaat om hulp bij de montage van een technisch product. We zien u graag nog eens terug als klant. M.v.g. het Trekhaakslot.nl team

perfect, zeker aan te bevelen

Hoi René, Bedankt voor het prachtige cijfer! We vonden het een erg mooie klus om te doen. Je bent nu top beveiligd! Succes met de business. M.v.g. het Trekhaakslot.nl team

perfect, zeker aan te bevelen

He Peter, Daar doen we het voor! Iedere dag tot 22:00 knokken we hiervoor. Bedankt voor de beoordeling en het super mooie cijfer. M.v.g. het Trekhaakslot.nl team

Pluspunten

Hoi MTM Martechmontage, Bedankt voor de vette 8! M.v.g. het Trekhaakslot.nl team

voldoende, een redelijke ervaring

Beste heer Storm, Bedankt voor uw beoordeling! M.v.g. het Trekhaakslot.nl team

perfect, zeker aan te bevelen

Koen, We maken ook wel eens fouten maar gelukkig ging het ook nu weer vlekkeloos. Bedankt voor de 10 en de motivatie. M.v.g. het Trekhaakslot.nl team

perfect, zeker aan te bevelen

Hoi Wilma, Ontzettend bedankt voor de leuke opdracht en positie reactie op onze oplossing en service. Hopelijk wordt het ergste leed jullie nu bespaard. M.v.g. het Trekhaakslot.nl team

perfect, zeker aan te bevelen

Beste Wolthuis Beveiliging, We zijn beide druk Nederland een stukje veiliger te maken. Een goede recensie helpt ons daar zeker bij. Dank daarvoor. M.v.g. het Trekhaakslot.nl team

perfect, zeker aan te bevelen

Hoi Proper Vloer, Bedankt voor de dikke 10! En voor de complimenten uiteraard. M.v.g. het Trekhaakslot.nl team

Pluspunten

snelle levering en goede uitleg over het product dat ik heb gekocht.

perfect, zeker aan te bevelen

Beste Ralf, Bedankt voor de leuke klus en veel plezier met je laadruimtebeveiliging C103. De koffie was lekker volgens mijn collega. M.v.g. het Trekhaakslot.nl team

goede service, goed behandeld

Beste Mario, Het was een warme maar hele leuke klus als ik mijn collega moet geloven. Veel plezier met jouw laadruimtebeveiliging C103 en bedankt voor je beoordeling. M.v.g. het Trekhaakslot team

Pluspunten

Super goeed geholpen toen er bij ons en klant was, extra chauffeurs in zetten, toppertjes!

Merijn, Altijd weer leuk om zaken met jullie te doen. Er ging iets mis met de verzending. Gelukkig hadden we wat voorraad in de bussen va de monteurs en hebben we er eentje langs gestuurd. Bedankt voor de 10!! M.v.g. het Trekhaakslot team

Beste Hub, Ontzettend bedankt! M.v.g. het Trekhaakslot team

perfect, zeker aan te bevelen

Beste Osman, Bedankt en erg leuk dat we je bus volledig mochten beveiligen. Erg vervelend dat het helaas al te laat was. Hopelijk vind je je spullen nog terug. Uiteraard ook dank voor deze schitterende beoordeling. M.v.g. het Trekhaakslot.nl team