Super goede service

Als er een keer een probleem is, wordt het supernetjes opgelost.

Helemaal top !

Cadeaubon werkt niet

Na een bedrag gespaard te hebben, dit uit laten keren in een bol.com cadeaubon. Echter werkt deze niet.

meestal gaat het goed

Meestal gaan de cashbacks goed. Zorg er voor dat je altijd de check doet op de cookies. Helaas is het wat kariger geworden met de cashback. Vooral bij coolblue. Ja er staatbij dat het max 3% is en variabel maar dan nog verwacht je niet dat je op een aankoop bedrag van ruim 1000 euro ex btw een cashback krijgt van 1 euro 74. Dat is 0,16%. Misschien handig om dat ondanks de vermelding van het variabel zijn er toch even extra bij te benadrukken aangezien dit achteraf pas blijkt.

Oplichters

Beloven van alles maar zorgen er dan uiteindelijk na lang wachten voor dat je niet krijgt waar je recht op hebt. Misleiding ten top, opgepast dus!

Respuesta del dueño del negocio

Beste Tom, bij elke webshop vermelden wij altijd de voorwaarden waarvoor de cashback geldt. Zo ook voor overstappen.nl (https://www.cashbackxl.nl/webshops/overstappennl). Daar staat duidelijk voor welke verzekeraars de cashback geldt, FBTO staat daar ook niet bij. Dus het klopt dat je geen cashback ontvangt. Op de overzichtspagina (https://www.cashbackxl.nl/zorgverzekering-2024) vermelden wij alle verzekeringen die je via een vergelijker kunt afsluiten. FBTO staat daar vermeld omdat je die via Independer of Zorgkiezer kunt afsluiten en cashback kunt ontvangen. Jammer dat je ons van misleiding beticht, want de voorwaarden voor de cashback van overstappen.nl zijn namelijk erg duidelijk. CBXL

Mooi bedrijf met duidelijke uitleg en hulp mocht het nodig zijn.

Na het lezen van de uitleg die verschilt per website altijd mijn cashback ontvangen. Klantcontact de keren dat ik het nodig had altijd prima. Ga zo door fijn bedrijf.

Voor de zoveelste keer, niet geregistreerd

Waardeloos tegenwoordig. Het systeem werkt gewoon niet, ze nemen geen of maar een beperkt aantal claims in behandeling. Ik zet alles uit, adblocker, vpn, etc. Het systeem werkt gewoon niet. Voor de laatste keer cashbackXL gebruikt.

Respuesta del dueño del negocio

Beste Niels, Jammer dat ons gaat verlaten na 8 jaar. We hebben in die tijd vaak contact gehad zie ik. Toch even een reactie vanuit mijn kant. In jouw account zie ik dat jouw device de cookies blokkeert en dat je een browser met een Adblocker gebruikt (al dan niet uit of aan). Dan kan het inderdaad kloppen dat cashbacks niet lukken. Als je namelijk letterlijk de regels volgt op https://www.cashbackxl.nl/hoe-werkt-het#regels (deze zijn al 8 jaar hetzelfde), dan zou elke cashback moeten werken. De cashbacks werken namelijk wel voor andere gebruikers, dus ik vind het niet fair dat je dit bij ons legt terwijl je zelf aantoonbaar de regels niet goed volgt. Bij sommige webshops is het inderdaad niet mogelijk om claims in te dienen. Dit is bepaald door de webshops en daar kunnen wij helaas niets aan veranderen. Desalniettemin, als je letterlijk de regels volgt op https://www.cashbackxl.nl/hoe-werkt-het#regels, dan zou je nooit een claim hoeven in te dienen. Fijne jaarwisseling! Ditmar

Hartstikke top!

Hartstikke top om tijdens het bestellen bij aangesloten sites cashback te kunnen krijgen! Dan kan je nog kiezen tot het laten uitbetalen van je gespaarde cashbacks of inleveren voor waardebonnen bij aangesloten partners (voor x% extra aan waarde op de bonnen).

Kleine cashback werkt, grotere niet.

Al jaren gebruik ik deze site voor cashback, en vaak werkt het goed. Alleen bij grotere bedragen werkt het ineens niet (zorg overstap) daar heb ik al bijna een jaar een claim liggen met alle bewijzen maar word niks aan gedaan.

Respuesta del dueño del negocio

Hi Mark, Bedankt voor je bericht. Het verwerken van een claim is iets wat bij een webshop ligt en niet bij ons. We zetten deze alleen maar door. Verder hebben we hier wekelijks contact over onze contactpersonen. Meer dan dat kunnen we helaas niet doen. Bedankt voor je geduld voor nu! Hopend je voldoende te hebben geïnformeerd. Groetjes, CBXL.

Top systeem

Ik heb in 4 jaar tijd al € 708 aan cashbacks gespaard. Goede klantenservice, tevreden over de app! Geen slechte ervaringen gehad.

Respuesta del dueño del negocio

Hoi Denise, Bedankt voor de positieve feedback. Fijn dat we je een handje kunnen helpen met het besparen! Groetjes, CBXL.

Snel en voordelig

Hele goede ervaring met cashback XL. Heel veel bedrijven waar je met cashback terecht kunt, extra aanbiedingen, cashback wordt vlot uitbetaald en toen ik een keer een vraag had werd deze ook snel en duidelijk beantwoord. Aanrader!

Respuesta del dueño del negocio

Hoi Jessica, Fijn dat je blij bent met onze cashback en service. Dat waarderen we. Mocht je nog webshops missen die je graag op onze website ziet laat het ons dan gerust weten! Groetjes, CBXL.

Top service!

Zeer positief.

Respuesta del dueño del negocio

Hoi Sandra, bedankt voor de review! Groetjes, CBXL.

Cashback xl site deugt niet

Eerst een cashback aangevraagd voor kpn mobiel via een pc. Alle (cookie) instellingen staan goed, ook in recente activiteiten staat kpn op het tijdstip van mijn bestelling aangegeven. Geen cashback. Ok, misschien heb ik toch iets verkeerds gedaan. 2 dagen later. Kpn komt met actie geen activatie kosten. Kon actie misgelopen. Ik heb 14 dagen de tijd om me bestelling ongedaan te maken. Dus ik ga dat doen. Ik ga opnieuw bestellen bij kpn via cashback xl maar nu via mijn mobiel. Cookie check, alles ok. Bestelling gedaan op pagina KPN gebleven en netjes afgerond. Bestel bevestiging binnen van kpn. Kpn staat ook wederom in mijn recente activiteiten met bestel tijdstip maar toch geen cashback registratie. Kpn neemt ook geen claims in behandeling. Dit is echt het bewijs dat de site technisch niet deugt. Geprobeerd op pc, als op mobiel bedie geen cashback registratie. Ik ga kpn contacten en dit voorleggen. Verzoeken beide abonnementen te annuleren ik doe mijn aanvraag wel via een andere cashback site.

Respuesta del dueño del negocio

Beste Carlos, vervelend dat dit is gebeurd. Toch werkt de cashback van KPN wel voor andere gebruikers. Het klopt inderdaad dat wij hebben vastgesteld dat je via onze site hebt doorgeklikt en dat jouw browser goed staat ingesteld voor cookies. Dat is alleen een van de voorwaarde om een cashback succesvol te doen. Bij deze cookie check vermelden wij ook duidelijk dat alle andere voorwaarden ook gevolgd moeten worden (alleen kunnen wij die niet op afstand voor jou controleren). Wij vermelden er dit over op die pagina: "Als de cookies goed staan op jouw device, dan zijn de overige 'regels' ook nog steeds van belang voor het slagen van de cashback." Ook op de pagina van KPN Mobiel verwijzen wij bij de voorwaarden naar de 'regels' (https://www.cashbackxl.nl/hoe-werkt-het#regels). Een daarvan is het altijd accepteren van alle cookies op de pagina van de webshop. Dat luistert bij KPN heel erg nauw. Als je niet alle cookies expliciet accepteert op kpn.com, dan werkt de cashback niet. Voorheen (tot vorige week overigens) was het dan mogelijk om een claim in te dienen. Echter, heeft KPN onlangs alle claims ook afgewezen. Uit het onderzoek was gekomen dat de cashback die niet geregistreerd werden over het algemeen de oorzaak was dat de gebruiker niet expliciet alle cookies had geaccepteerd. Dit is ook niet iets waar wij invloed op hebben. Als je alle regels volgt, dan moet de cashback gewoon werken. Dagelijks doen wij namelijk cashbacks voor KPN Mobiel en KPN Thuis. Je gebruikt onze site al een paar jaar en hebt veel cashbacks gedaan. Natuurlijk kun je gebruik maken van een andere cashbacksite, maar daar gelden ook dezelfde regels. Dus als je daar hetzelfde had gedaan, was de cashback ook niet geregistreerd. vriendelijke groet, Ditmar Schnetz

Gebruik het nu al 3 jaar naar tevredenheid

Je moet goed opletten dat alle instellingen van je browser goed staan zodat ze kunnen traceren dat je vanuit CasbackXL naar een website gaat met korting (er is een "controle knop" voor!). Ik heb alleen maar terecht geen korting gekregen als ik het artikel had teruggestuurd of het afgesloten contract binnen de wettelijke termijn weer had opgezegd (Bij Energie). Soms duur het wel lang voor dat de verkopende partij de korting definitief goedkeurt. Fijne is wel dat je 1 keer per maand de goedgekeurde korting kan laten uitbetalen (middels een verzoek op de site), hoe laag het bedrag ook is! Site is ook heel duidelijk over hoe lang de goedkeuring kan duren en ze gaan er ook achteraan als de verkoper na die termijn de goedkeuring nog niet heeft afgegeven. Kortom een aanrader.

Respuesta del dueño del negocio

Hi Anton, Zo te lezen weet jij als geen ander hoe je gebruik maakt van onze website. Daar zijn we erg blij mee. Op naar de volgende cashback! Groetjes, CBXL.

Perfecte cashback-service

Ik profiteer al jaren van CashbackXL en blijf onder de indruk van de snelheid, professionaliteit en vriendelijkheid van dit bedrijf.

Respuesta del dueño del negocio

Hi Harry, Bedankt voor de positieve feedback. We zijn blij een steentje te kunnen bijdragen bij het besparen! Groetjes, CBXL.

Fijne cashbacks en vlotte communicatie

Fijn bedrijf om mee samen te werken. Is wel even opletten dat je de partnersites op de goede manier opent (en je moet dit niet vergeten), maar als het werkt dan werkt het heel fijn. De nieuwe App helpt hier ook erg goed bij!

Vriendelijke en snelle service, goede deals

Klantenservice was heel behulpzaam toen ik ze nodig had.

Al jarenlang betrouwbaar

Ik gebruik CashbackXL al een paar jaar naar tevredenheid. Duidelijk op de website, en eventuele claims worden ok afgehandeld.

Volgens mij is dit allemaal nep

Ik heb een telefoon abb verlengt via de Cashback site maar tot op heden geen korting ontvangen. Een claim ingedient bij Cashback maar daar ook nog geen reactie op mogen ontvangen. Als iets lijkt te mooi omwaar te zijn, dan is dit het meestal ook.

Respuesta del dueño del negocio

beste Bert, de cashback voor Tele2 werkt wel. Maar als niet alle voorwaarden gevolgd worden op https://www.cashbackxl.nl/hoe-werkt-het#regels, dan kan het voorkomen dat de cashback niet geregistreerd wordt. Je hebt dan nog wel de mogelijkheid om een claim in te dienen en dat heb je ook gedaan. Die claim hebben wij doorgezet naar Tele2. Gemiddeld is de behandeltijd van een claim echter een maand of drie. Vandaar dat het is dus even kan duren voordat er uitsluitsel is. Jij heb pas vorige week de claim ingediend, dus helaas nog even geduld. vr. groet, Ditmar

wauw cashbackxxl doet wat ze beloven

ik beveel casbackxxl aan ben er via via op attent gemaakt en heb inmiddels mijn eerste cashback ontvangen. deze website heeft goede aanbiedingen en ik vind het een plus dat je je cashback ook kunt laten uitbetalen in waardebonnen dankjewel cashback ik ga dit vaker doen :)

Respuesta del dueño del negocio

Hi Anita, Bedankt voor de feedback. Fijn dat je blij bent met onze service. We doen elke dag ons best om de hoogste cashback en aanbiedingen aan te kunnen bieden. Groetjes, CBXL.

Goeie ervaring

Goed werkende app

Prima service!

Interessante cashbacks en uitstekende service als je problemen ondervindt. Hoop op meer grote acties met grotere korting.

Waardebonnen Geweldig!

Tot nu toe alleen de waardebonnen gebruikt voor Bol.com en dat gaat prima. Bonus gelijk bijgeschreven dus geen afkeuring na maanden wachten zonder dat het ooit duidelijk is waarom. Dit is altijd een bron van frustratie geweest bij ander cashback sites. Ook dat er duidelijkheid is over wanneer er wordt uitbetaald en zonder minimaal bedrag. Not too good to be true!

Werkt uitstekend

Altijd handig om te gebruiken. Duurt soms een tijdje voordat je het echt kan laten uitbetalen maar altijd mooi meegenomen. Top service

Cashback wordt tijdig gehonoreerd. Daar waar dat niet automatisch gebeurt (in hooguit 5% van de gevallen) wordt er na een claim snel persoonlijk opgevolgd. Uitbetalingen worden snel en correct uitgevoerd.

Comentarios sobre el Kiyoh