In het begin prima, daarna bergafwaarts..

In het begin ging het prima: cashbacks werden geregistreerd en uitbetaald, gebeurde dat niet dan werd het netjes opgelost. Tot ik bij de webshop Hotels Combined merkte dat cashbacks op geregistreerd bleven staan, maar niet werden uitbetaald. Na meer dan anderhalf jaar heen en weer mailen komt het er steeds op neer: ik krijg ook geen contact met ze, dus helaas pindakaas. Ja, zo werkt het niet. Je biedt een product aan, sta er voor en los het op en neem ook je ondernemersrisico als het meerdere keren misgaat. Nu met Hilton dezelfde problemen en weer allerlei smoezen om maar niet te betalen. Ik schrijf deze recensie omdat het zo goed begon, maar nu zo slecht afloopt. Er zal wel weer een prachtig verhaal als reactie op deze beoordeling komen, maar feit is wel dat ik nog op zo’n ruim 200 euro aan cashbacks wacht..

Beste Perry, Je hebt niet meer gereageerd op mijn mail. Vandaar dat ik mijn reactie ook hier plaats. *** Als een cashback is goedgekeurd dan kun je een uitbetaling aanvragen. Zolang een webshop de keuring niet heeft gedaan, kunnen wij ook niet uitbetalen. Je kan alleen de cashback ontvangen, als wij die ook ontvangen. Zie de voorwaarden over mijn site op https://www.cashbackxl.nl/algemene-voorwaarden. Wij betalen cashbacks niet zelf, hoewel ik dat in jouw geval al een aantal keer wel heb gedaan. Als je een claim indient, ga je ook akkoord met de Claim voorwaarden (zie https://www.cashbackxl.nl/cashback-claim-voorwaarden, dit vermelden wij ook op https://www.cashbackxl.nl/mijn-account/cashback-claims), daarin geven wij duidelijk aan dat wij maar 1 claim per webshop per twee weken indienen. De cashback zou namelijk gewoon moeten werken, een claim moet namelijk een uitzondering zijn en niet de regel. Dit is overigens niet nieuw, dit staat al meer dan een jaar in de voorwaarden. Wij zetten niet onbeperkt claims door naar een webshop waarvan de registratie bij andere gebruikers wel werkt. Als de registratie helemaal niet werkt, dan is het een ander verhaal maar dat is bij Hilton zeker niet aan de hand. Bij andere gebruikers lukt het wel en die gebruiken dezelfde link als jij. Dus de fout zit niet aan onze kant. Als het niet lukt, betekent niet dat ik de cashbacks dan uit eigen zak ga betalen. We kunnen dan een claim doorzetten. Zoals we dat ook eerder voor jou hebben gedaan. Het is dan afwachten voor jou en voor ons, wanneer en of de cashback alsnog wordt toegewezen. De oplossing is dus dat wij een claim indienen als de cashback niet is gelukt. En de afspraak die wij met onze gebruikers hebben is dat het oordeel van de webshop over de claim bindend is. Zie https://www.cashbackxl.nl/cashback-claim-voorwaarden. In sommige gevallen van afwijzing geef ik nog een tegemoetkoming, die ik zelf betaal. Dat heb ik al praktisch alle keren voor jouw HC claims gedaan. Dat is al meer dan €100 die ik zelf heb betaald. Bedragen die Shopbuddies of Getmore echt niet zelf zouden hebben betaald. Jij legt alle verantwoordelijk bij ons, terwijl de dezelfde links wel werken voor andere gebruikers. Als je de ‘regels’ volgt op https://www.cashbackxl.nl/hoe-werkt-het, dan zou elke cashback in theorie moeten werken. Lukt het toch niet, dan kunnen we een claim indienen. Maar meer dan dat kunnen wij niet doen. Welke verantwoordelijkheid mis je dan? Wij houden ons juist aan de voorwaarden die ik voor de dienstverlening heb opgesteld en waar jij akkoord mee bent gegaan. Daarnaast heb ik ook al een aantal keer booking.com en hotels.com aanbevolen, webshops waar wij bijna nooit problemen mee ervaren. Ik ben er niet op uit om cashback moeilijk te maken voor gebruikers. Integendeel. Maar we gaan niet automatisch mee in alles wat gebruikers van ons verlangen. Ik kan je €15 geven als tegemoetkoming voor de Hilton cashbacks, maar ik ga niet 11 claims van 1 dag doorzetten naar Hilton voor 1 gebruiker. Jammer dat je mijn site niet meer gaat gebruiken, shopbuddies gebruikt dezelfde links als wij. Dus in principe zou het niet uit moeten maken, maar als jij andere ervaringen hebt dan snap ik dat je voortaan die site gebruikt. vriendelijke groet, Ditmar Schnetz

Iedere bestelling moet ik claimen, vroeger nooit

Na ieder bestelling moet ik claimen, tot een jaar of 2 geleden ging het (bijna) altijd goed. Het maakt niet uit welke browser ik gebruikt. Ook filters uitgeschakeld en cookies geaccepteerd, het maakt allemaal niet s uit. Vroeger maakte ik redelijk veel gebruik van cashbackxl, de lol is er nu een beetje af.

Altijd goed geholpen door de klantenservice

Elke cashback wordt goed geregistreerd en is makkelijk te gebruiken. Er is geen minimale uitbetaling, wat mij betreft een aanrader!

Dikke onzin!

Via een cashback lokkertje Surfshark VPN via hun website gekocht. Wordt vervolgens afgekeurd omdat de link niet te traceren zou zijn. Achterlijk gedoe! Ik trap hier nooit meer in.

Beste Paul, Je had een claim ingediend voor deze transactie, omdat de de cashback niet geregistreerd was. Als een cashback niet geregistreerd is, komt dit vaak omdat niet aan alle voorwaarden is voldaan. Via een claim proberen we dan alsnog of we de cashback voor jou kunnen ontvangen, maar dit is geen garantie dat het ook lukt. In dit geval geeft Surfshark aan dat je voor de aanvraag niet als laatste via onze onze hebt doorgeklikt en dat de vergoeding aan een andere website/kanaal is gegeven, en niet aan ons. Een voorwaarde voor cashback is dat je via onze site doorklikt en dan direct de aanvraag doet, zie ook https://www.cashbackxl.nl/hoe-werkt-het. Dagelijks doen wij cashbacks voor Surfshark voor andere gebruikers die wel direct geregistreerd worden. Deze gebruikers gebruiken dezelfde link als jij, dus aan onze kant staat het goed. Ik zag ook dat dit jouw eerste cashback zou zijn geweest. Ik vind het vervelend dat dit zo is gegaan, maar als je de instructies volgt op https://www.cashbackxl.nl/hoe-werkt-het, dan zou elke cashback gewoon moeten lukken. vr. groet, Ditmar (eigenaar CBXL)

Goede ervaring

Duidelijk en goed geregeld

Cashback voor Surfshark vpn gedaan, alles goed verlopen en cashback ontvangen

Cashback bijna altijd gelijk geregistreerd. En zoniet, wordt het altijd opgelost! Uitbetaling ook lekker vlot!

Geen cashback geregistreerd

Een Simyo prepaid sim aangeschaft voor 25 euro. Wat denk je, cashback XL registreert de aankoop niet en die hebben ze lekker zelf in de zak gestoken. Bedankt gasten.

beste Erik, Je gaf aan dat jouw Simyo cashback niet was gelukt. Ik heb geprobeerd de gegevens te achterhalen, maar op het emailadres wat je gebruikt kan ik geen account vinden. Het komt voor dat cashbacks niet geregistreerd worden, bij Simyo werd een paar maanden geleden zelfs geen enkele cashback geregistreerd. Maar intussen zou dat al een tijdje opgelost moeten zijn. Als een cashback niet geregistreerd wordt, betekent dat overigens niet dat wij het geld in eigen zak steken. Wij ontvangen dan ook niets. Cashbacks die niet lukken komen vaker voor, daarom hebben wij daar een apart proces voor. In Mijn Account kun je dan een claim aanmaken op https://www.cashbackxl.nl/mijn-account/cashback-claims. Op die manier kunnen wij alsnog proberen om de cashback te ontvangen. Zie ook https://www.cashbackxl.nl/hoe-werkt-het voor meer informatie. Als je je aan de ‘regels’ houdt, dan zou in theorie elke cashback goed moeten gaan. Uitzonderingen zoals een paar maanden geleden bij Simyo daargelaten. Ik hoor graag wat jouw mailadres op mijn site is, zodat ik e.e.a. nog verder kan onderzoeken. vr. groet, Ditmar

top site

Gebruik inmiddels al jaren cashbackxl.nl om cashbacks te verdienen nadat ik eerder shopfish gebruikte. Krijg bij vragen persoonlijk antwoord van de oprichter/eigenaar die zelf ook persoonlijk bij gemiste cashback registraties dit voor je oplost. Wat mij betreft een topsite, heb er al honderden euro's mee verdiend (of bespaard) inmiddels.

Continu GEEN cashback

Ging altijd top Nu laatste keren gaat t continu fout Heeft me nu minimaal 25 a 30 euri gekost Ik ben weg hier Liever minder cashback en goed dan dit Wat een sof ps ging fout bij meerdere webshops nu 2x !!! bij aboutyou

Heel goed geregeld top

Alles is top geregeld en goed verlopen bedankt hier voor. Uitstekend werk.

aangegevens tijdspaden kloppen heel vaak. werkt goed!

nog maar 1x cashback fout gegaan van de huidige 12, ik denk door gebruik van ander emailadres bij de bewuste webshop. vergeleken met andere CB betaald deze sneller en beter uit, en vaak ook ietsje meer. aanrader, ik ben overgestapt van bonusway/shopkorting.

Super!!!!

Als een hoger cijfer geven dan een 10 mogelijk was, gaf ik dat! Ik maak je bijvoorbeeld 12,50 euro of 25,00 euro hebt gespaard. Is er een keer iets niet geregistreerd, dan zoeken ze het uit en in de meestal gevallen krijg je het bedrag alsnog uitgekeerd. De site "Mijn Korting" kan hier een voorbeeld aan nemen, laat ik mij daar verder maar niet over uitlaten. Ga zo door!!!

Goede service en mooi wat bespaard

Ik sluit via cashbackXL jaarlijks een nieuw telefoon abonnement af. Krijg je vaak ongeveer maand bedrag aan cashback terug. Werkt duidelijk en transparant, zeker aanrader.

Supertevreden!

Je kunt je cashback opsparen of rond de 25e uit laten betalen. Nooit problemen gehad. Ik mis wel Bol.com in het rijtje, maar er zijn genoeg andere webshops waar je terecht kunt.

Supermakkelijk geld verdienen

Cashback XL maakt waar wat ze zeggen. Ga via de Cashback XL site naar de originele webwinkel en plaats daar je bestelling. Zelfs Aliexpress doet mee. Het uitbetalen is al net zo simpel, niets dan lof voor Cashback XL want het werkt echt!

Betrouwbaar

Zo fijn ioxeze manier wat extra's zeer betrouwbare en nette organisatie

Alles is snel geregeld, wat een top site!

Klasse en 100% betrouwbaar

geen lang verhaal. Gewoon lekker cashback verdienen en voor mij 100% betrouwbaar. Wel eens contact met klantenservice gehad en altijd keurig geholpen met uitleg en idd ook als ik geen recht op cashback bleek te hebben. Dus gewoon zo doorgaan.

Betrouwbaar

Betrouwbaar uitbetaling en werking site de site opeens vandaag plat ging. Ik had al meer dan 2000 euro teruggekregen.

Onzin

Wat een onzin, ik zou cashback krijgen. heb alles volgens de voorwaarde gedaan en kreeg niks, na het indienen van een claim kwamen ze op een artikel ergens in de uithoek van de site dat ik geen kortingscode mocht gebruiken, dit stond NIET vermeld bij de voorwaarde. Onbetrouwbaar!

Beste R, je had inderdaad geen recht op de cashback. Cashback werkt alleen zeker i.c.m. kortingscodes die op onze site staan. Dit geven wij aan op Hoe werkt het? (https://www.cashbackxl.nl/hoe-werkt-het). Deze pagina staat in de hoofdnavigatie en is vanaf elke pagina op de site te bereiken. Toch hebben we besloten een link naar deze pagina toe te voegen in de voorwaarden bij alle webshops. Hoewel het voor de meeste bezoekers ten overvloede zal zijn, kan het ook geen kwaad als we een verwijzing naar de algemene 'cashback regels' voor de duidelijkheid nogmaals vermelden bij de webshop-voorwaarden. vriendelijke groet, Ditmar

Komen beloften na, mooi korting uitbetaald

Kreeg extra korting en duurde even voor goedkeuring ( per website verschillend) Maar netjes geregeld en kreeg dit netjes terug gestort!

Prettig

Vanwege de corona-crisis geven sommige webshops, zoals Bol.com tijdelijk geen cashback meer, maar er blijven genoeg webshops over om uit te kiezen. Je kunt je verdiende cashback opsparen, maar je kunt er ook voor kiezen om het op je bank te laten storten en dat gebeurd altijd op de 25e van de maand.

Weer mooi 100 eu uitbetaald!

Werkt 100%