top een aanrader

een paar dagen geleden besteld en al geleverd voor een goede prijs

Helaas iets besteld wat nu al een week onderweg is

Niet zo best deze keer mijn bestelling is al een week onderweg. Over gebeld ik kreeg te horen ik bel u terug. Tot op heden niets gehoord. Graag kiezen voor een andere vervoerder.

Beste site om olie te bestellen

Levertijd is goed, olie was netjes verpakt. Wat ook niet onbelangrijk is; de olie die ik kreeg was nog geen 2 maanden oud, dus vers van de band :-) (bij een andere webshop kreeg ik olie van 2 jaar oud...) ik bestel hier voortaan altijd als ik olie nodig heb.

Doen wat ze beloven en lossen eventuele proplem adequaat op

Had al goede ervaringen met de Olieconcurrent; heb er al meerdere malen producten besteld. Nooit geen klachten en snelle en betrouwbare levering. Bij de laatste bestelling was er helaas sprake van lekkende producten. Heb dit gemeld en binnen 2 dagen nieuwe producten ontvangen. Top service waarmee ze mij als trouwe klant behouden! Klasse! Hans Gemert

Verkeerde bestelling dag er op de juiste bestelling.

Zeer goed bedrijf eerlijk en correct . Met dank aan Menno

Snelle service, ruime keus en.... een goede prijs

Snelle service, ruime keus en.... een goede prijs!!

Foute orders

In het begin ging alles super, de eerste 3 bestellingen goed afgehandeld. Nu 2x achter elkaar de verkeerde zending gegeven. 2 takt olie besteld..... 4 takt olie gekregen...... Helaas zijn ze niet tot later bereikbaar via de telefoon dan 1500 uur. Maargoed ze helpen je wel goed

Top service!

Mijn levering was ruim 2 weken vertraagd. Eenmaal geleverd, zat er voor het ongemak een cadeau bij. Communicatie is prima. Netjes opgelost en attent!

geweldige prijzen en vlotte service c.q. bezorging.

Waar je normaal 16,50 betaald heb je bij Olieconcurent bijna 3 liter . Zal er zeker vaker bestellen. Ook bezorging is uitstekend.

Is altijd goed

Word altijd optijd geleverd.

Snelle levering! Goed verpakt produkt!

Al meerdere artikelen besteld bij de olieconcurrent en elke keer weer heb ik de bestelde artikelen zéér snel in huis na het plaatsen van de bestelling! De geleverde artikelen zijn ook zeer goed verpakt wat voor mij echt belangrijk is! Voor mij 2 belangrijke redenen om in de toekomst te blijven bestellen bij de Olie Concurrent!

Levering altijd netjes optijd en producten zijn zeer scherp geprijst.!

Prima service, levering op tijd

Olie en koelvloeistof besteld, goed verpakt en op tijd geleverd

Top service, top prijzen.

Mijn bestelling was binnen drie dagen geleverd. Prijs incl. verzendkosten is veel lager dan bij de andere webshops zonder verzending. Ik weet zeker dat ik vaste klant wordt van Olie Cincurrent.

Snel, compleet en goedkoop

Voor mijn auto's en motor wil ik snel goede olieen tegen een goede prijs. Nou, dat lukt bij de olieconcurent.

Een geoliede levering op tijd😃

Prima service en keuze mogelijkheden.

snel

Ik had bij een ander besteld,1 maand later had ik nog niet binnen.Bij olieconcurrent heel snel thuis.Mooi

Zeer good

Goedkoop, snel. Ik raad.

Mooi assortiment en snelle levering

3 kannen olie besteld tegen scherpe prijs en snel geleverd. Meer heb ik niet nodig!

Prima webshop!!

De olie wat ik hier koop is precies de zelfde als in de garage alleen 50 % goedkoper dus!!!

Prima prijs en snelle levering .

Ze hebben goede prijzen en na bestelling had ik al de volgende dag de bestelling in huis .

snelle levering van kwaliteit

Ruime sortering in olie en aanverwante artikelen voor auto en motor voor een leuke prijs en snel geleverd

Top, makkelijk en goedkoop.

Een aanrader

Snel en duidelijk

Goede snelle afhandeling en gewoon de goedkoopste. Voor iets als olie kopen wil je gewoon snel handelen. De site zorgt hier goed voor.

Voor de laagste prijs voor bijna alles moet je hier zijn!! Leer reiniger besteld voor de laagste prijs maar dan ook echt de laagste prijs. Vindt je hrt ergens goedkoper? Stuur hun dan een bericht en je hebt het voor dezelfde prijs. Levering was zeer snel en goed verpakt. Service was perfect.