Goede en vlotte service en levering!

Mooie originele producten tegen een goede prijs !

een probleempje met de expediteur ad rem en correct opgelost.

een probleempje met de expediteur ad rem en correct opgelost.

Snelle levering, top service!

Via het bestelproces werden continue updates over het proces verstuurd. Levering volgde conform toezegging de volgende dag. Helaas bleek na ontvangst dat één van de flessen was gescheurd tgv onzorgvuldig handelen van de transporteur. Er werd zonder discussie een nieuwe fles nagestuurd zodat we conform planning de oliewissel in het weekend konden uitvoeren. Dank voor de top service!

Originele producten, scherpe prijzen, snel geleverd Top dus !

Snelle levering, scherpe prijs. Zeer uitgebreid assortiment

Slecht

Bestelling gedaan woensdag voor 9 uur. Wij hebben vandaag zaterdag en bestelling is nog niet binnen! 99,2% binnen dag, 5w30 C3 castrol dat is niks bijzonder denk ik, dat verzending duurt zo lang. Dat was mijn eerste en laatste keer.

Geachte heer Sobol, Uw bestelling is dezelfde dag nog verzonden. Zie tracking : https://tracking.dpd.de/status/nl_NL/parcel/05127999799173 Helaas overmacht voor ons is het pakket om onduidelijke rede blijven staan op een depot van DPD. Sorry voor het ongemak Met vriendelijke groet, Peter OlieConcurrent

Op 25 september besteld, op 28 nog niets ontvangen. Zeer slecht!

Als je de 25e september bij de Olie Concurrent iets besteld, mag je verwachten dat het in ieder geval de 28e is afgeleverd. Zeker als op de 26e september door Olie Concurrent wordt bevestigd, dat de bestelling is verzonden. Jammer, vandaar de waardering Zeer slecht.

Geachte heer Wolbers, Uw bestelling is dezelfde dag nog verzonden. Zie https://tracking.dpd.de/status/nl_NL/parcel/05127999798341 Deze is niet afgeleverd ivm met schade aan het pakket. Helaas te laat hebben wij deze informatie ontvangen. waardoor wij op 1-10 opnieuw aan u verzonden hebben https://tracking.dpd.de/status/nl_NL/parcel/05127999798689 Het pakket is nu wel in goede orde ontvangen. Helaas gebeuren nu eenmaal dit soort onoverkomelijkheden. U kunt er in ieder geval van uit gaan dat wij dit niet express doen en altijd ons best doen om een bestelling dezelfde dag nog de deur uit te krijgen. In ieder geval sorry voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Peter Olieconcurrent

Snelle en correcte levering tegen een eerlijke prijs

Netjes verpakt, niet duur en snel geleverd!

goed verlopen

motorolie en enkele blikjes additieven besteld.De blikjes waren gedeukt maar wel nog steeds zondermeer bruikbaar.

Goede website

Gewoon top

Haal hier altijd mijn olie. Keurig bedrijf, goede prijzen. altijd snelle levering. Wanneer er iets fout gaat, dan wordt dit keurig opgelost.

Happy customer!

Sharply priced, quick delivery, happy customer!

Zoals altijd heel tevreden !

Heel snelle levering, en goed ingepakt ! Aanrader !

Prima prijs en snelle levering

Prima prijs en snelle levering

Goede, snelle service

Product werd snel geleverd en toen ik er een klacht overhad werd er niet moeilijk gedaan en werd het artikel wederom verzonden. Prima service.

Prima reactie op een klacht en vervolgens een zeer snelle oplossing van deze klacht.

Na een aanvankelijk probleem over de levering van een bestelling heb ik contact opgenomen met de klantenservice. Daarna is de bestelling zeer snel en correct geleverd incl. 2 bussen remmenreiniger gratis. Het snel oplossen van klachten is volgens mij het verschil tussen een goede en slechte webwinkel.

Zeer goede klantenservice

Helaas was het product niet op voorraad, maar al snel kreeg ik bericht per mail en zonder enige problemen het bedrag terug gekregen! Verder hebben ze goede prijzen in de webshop staan.

Beloofd is Gedaan!

Bestelling geplaatst. Keurig verpakt binnen gekregen. Tegen scherpe prijzen Top kwaliteit.

geen track and trace, geen communicatie over order

13-juli besteld en betaald. Begint dan dat google shopping aangeeft dat er slecht €3,95 verzendkosten zijn. Daardoor scoorde de olie concurrent hoog. Vervolgens bij afrekenen is het €6,95. men beloofd dat 99,2% het binnen 1 dag in huis heeft. Ik wacht nu 3 dagen later nog op antwoord. Geen verzendmail, geen mail dat het later is, helemaal niets. Slechte communicatie over de voortgang van de bestelling Volgende keer bestel ik ergens anders (2 bussen kettingvet voor motorfiets, niets speciaals dus)

Geachte Heer Denzen, Bedankt voor uw review. U ontvangt zonet een reactie op uw bestelling. Nadat wij gisteren u een soortgelijk bericht hebben gestuurd. (Bedankt voor uw bestelling! Helaas hebben wij deze nog niet kunnen leveren. Dit komt doordat Putoline ons tot op heden nog niet heeft geleverd. Onze verwachting is dat het alsnog deze week word geleverd en vanzelfsprekend gaan wij dan per direct over tot verzending naar u toe. Indien u hier niet op wilt/kunt wachten kunnen wij altijd (een gedeelte van) uw bestelling terug betalen. Excuses voor het ongemak.) Wellicht dat deze e-mail u om wat voor een reden niet heeft bereikt (spamfilter o.i.d.) We hebben u zonet proberen te bellen, om dit nogmaals uit te leggen maar u neemt helaas niet op. Zoals zojuist gemaild aan u, is de verwachting dat we morgen of donderdag deze spray alsnog binnen krijgen. Indien u hier niet op wilt wachten, kunnen we altijd de bestelling aan u terugbetalen. Ik zou u willen vragen om de review te herzien, gezien het feit dat onze e-mail u waarschijnlijk niet heeft bereikt. Onze welgemeende excuses. Met vriendelijke groet, Menno De Olie Concurrent

snelle respons en dito levering

Heel scherpe prijzen, zeer vlotte afhandeling

Fantastisch !

Snel goedkooop origiginele merkproducten

Goede service en goed op de hoogte gehouden tijdens de verzending en verpakking van de olie dik in orde.

Altijd perfect

Ik bestel mijn olie altijd hier Goed advies en goed service Snel thuis bezorgd

Betrouwbaar

Sturen de bestelde spullen super snel