Goedkoop en snel binnen

Volgens mij heb ik gegoogled op “goedkope olie” en kwamen jullie ergens bovenaan in de zoekresultaten. Overzichtelijke site, en inderdaad goedkoop, tevens snel op de deurmat dus ik heb geen klagen.

Op tijd en correct geleverd

OP VOORRAAD , GROOT ASSORTIMENT

BESTEL ZEER REGELMATIG ,VIND IK ,EN ALTIJD GOED SNEL EN PRIMA PRIJSSTELLING

Snelle levering.

Goede en snelle levering.

Keurig op tijd geleverd

Gewoon wat ik verwacht

prima no-nonsense webshop Makkelijk zoeken Veel aanbod Je ziet direct of het wel of niet op voorraad is Prima prijzen Snel geleverd Ga zo door !

die kan wel beter ...

Dit ligt NIET aan de chauffeur/bezorger wellicht wel aan DPD! het pakket is vrijdag door jullie verstuurd en zou zaterdag worden bezorgt!!! Loze beloftes zo bleek, want nu werd alles over het weekend heen getild en konden wij het hele weekend (prachtig weer!) GEEN gebruik maken van het voertuig! Helaas maar waardeloos dus!

Super !

Ik heb bijna 2 jaar met koude start van mijn auto met tikkende hydraulische kleppen gereden. Heb vorige week olie ververst en daarna Toralin Kleppen Reiniger 250ml toegevoegd. 2 dagen later geen getik meer. Werkt super en doet wat het beloofd.

Perfect zoals afgesproken

Goede service perfect Bedankt

Snelle actie na telefoontje

Bij Olieconcurrent een Blufixx-set voor reparatie van een koplamp besteld. Een week later nog geen pakketje thuis. Na een telefoontje onmiddellijk actie naar vervoerder en 1 dag later had ik de set dubbel in huis. (Voor de zekerheid hadden ze dus nog een set opgestuurd!) Goede service van de Olieconcurrent, dankjewel.

top service

alles snel binnen en altijd goede service.

Top webshop met erg vriendelijke klantenservice!

Erg vriendelijk en snel geleverd!

Verpakking beschadigd

Helaas was er olie aan de buitenkant van de verpakking te zijn gelekt. Bij open van de doos bleek één van de afsluit doppen beschadigd te zijn, er was olie uit de verpakking gelekt.

groot assortiment aan scherpe prijzen en snelle levering.

Wat ik besteld heb is vlekkeloos en snel geleverd tegen een scherpe prijs. Er was echter een onderdeel dat ik niet terugvond in het aanbod en dat vroeger wel beschikbaar was. Ik heb daarover uitleg gevraagd maar heb die tot nu toe niet gekregen.

Veel keuze voor een geweldige prijs

Veel keuze voor een geweldige prijs,snelle bezorging

Netjes en snel afgehandeld/geleverd.

Netjes en snel geleverd. Eenvoudig te bestellen en duidelijk website.

wacht nog steeds.

vanaf 15-04-2021 olie 5w30 besteld. moet ik zelf bellen. En in eens niet op voorraad. dus moet een andere kopen terwijl ik op deze moet wachten. goed koop kom je duurder uit.

Bedankt voor uw review. Helaas is deze order inderdaad niet de volgende dag verzonden, de olie was (zoals vermeldt stond op onze website) niet op voorraad. Onderstaande review vinden we dan ook een beetje flauw, aangezien het word aangegeven dat de olie er niet meer is op het moment van bestellen.

Iets goedkoop dan concurrenten!

Besteld Toyota olie 5w30 hier. Origineel verpakking. Kwaliteit. Snel verzenden. Zeker weer in de toekomst!!! Gaat zo door olie concurrent!

Geweldig spul

Temperatuur ging gelijk duidelijk iets zakken en het blijft minder dan wat het normaal was, dus duidelijk minder weerstand /frictie. Super blij ermee en dat voor maar 15 euries

Topservice

Na beschadiging van pakket bij de vervoerder. (te zien in de trackingsvoortgang) Contact gehad met de Olieconcurrent. Direct compleet nieuwe levering in gang gezet. Was er uiteindelijk nog zeer snel.

Alles dik in orde. Gewoon wat beter de communicatie verzorgen.

Snel levering, beste prijs nl, goed informatie over het product

Snel levering, beste prijs nl ,goed informatie over de producten

Goede communicatie

Verkeerde olie besteld, contact gehad met de klantenservice en binnen enkele dagen de juiste olie in huis. Goede service!

Top bedrijf die doen wat ze zeggen !

Duidelijke site en nieuwsbrieven die je steeds weer info geven over de producten.

Prima online adres

Website kan iets handiger maar prima leverancier die fatsoenlijk levert wat is overeengekomen.