Geweldig spul

Temperatuur ging gelijk duidelijk iets zakken en het blijft minder dan wat het normaal was, dus duidelijk minder weerstand /frictie. Super blij ermee en dat voor maar 15 euries

Topservice

Na beschadiging van pakket bij de vervoerder. (te zien in de trackingsvoortgang) Contact gehad met de Olieconcurrent. Direct compleet nieuwe levering in gang gezet. Was er uiteindelijk nog zeer snel.

Alles dik in orde. Gewoon wat beter de communicatie verzorgen.

Snel levering, beste prijs nl, goed informatie over het product

Snel levering, beste prijs nl ,goed informatie over de producten

Goede communicatie

Verkeerde olie besteld, contact gehad met de klantenservice en binnen enkele dagen de juiste olie in huis. Goede service!

Top bedrijf die doen wat ze zeggen !

Duidelijke site en nieuwsbrieven die je steeds weer info geven over de producten.

Prima online adres

Website kan iets handiger maar prima leverancier die fatsoenlijk levert wat is overeengekomen.

Goede kwaliteit voor een redelijke prijs. Goed verpakt en snel geleverd.

zeer correct

wij hebben elkaar op het juiste spoor,zeer plezant voor te werken

Keurige nette klantenservice

Denken.mee in oplossingen.probleem zeer snel verholpen zodat we verder konden met onze Van

overzichtelijk- goede prijzen en snelle levering

Snel juiste artikel geleverd

Ik kon heel snel op de overzichterlijke website vinden, wat ik nodig had. Bestelling ging eenvoudige en levering was zeer snel.

Goede Ervaring

Snelle verzending

Goedkoop & Snel

Het bestellen was gemakkelijk en het was snel geleverd, bedankt De Olie Concurrent

1 zin? 1 woord => Super

Mooie prijzen, veel keuze. In de namiddag besteld, de dag erna in huis.

Nette levering en correcte persoonlijke communicatie

Ben dik tevreden bestel altijd hier, Persoonlijk contact geeft een vertrouwen,

Ruim aanbod, direct thuisbezorgd

Goed. De olie die ik heb besteld is niks anders als op de site, prima prijs. En snel thuisbezorgd

Nu een paar keer bestelling gedaan En ben super tevreden Duidelijk aangegeven wanneer je bestelling geleverd word Ga zeker vaker bestellen

Prachtservice en snelle verzending. Doe zo verder! Met dank.

Als trouwe klant kan ik enkel lof toejuichen. Een tevreden klant komt steeds weer terug. Tot de volgende!

Nette en snelle levering! Tegen een scherpe prijs.

Perfect en erg snel geleverd

Perfect en snel geleverd

Slecht

Dit is nou weer zo'n typische irritante webshop. Ze beloven direct te verzenden maar het duurt straks minimaal al 2 weken voordat mn bestelling binnen is. Ik heb gemaild maar geen reactie. Bij jullie bestel ik niet meer!

Zeer goede webshop

De bestelling wordt altijd zeer snel geleverd met het bestelde artikel.

Bartek

Snel verzenden Beste prijs

Prima zaak veel en goede merken tegen een goede prijs

ben erg tevreden snelle levering precies wat ik wil.