Vloeistof snel ontvangen

Ondanks het verkeerd is gegaan door mezelf Toch snel ontvangen stond erop te wachten Onder nr #254283

Goede product leverantie.

Product Castrol olie netjes in doos afgeleverd. Ik had graag ook vork olie voor motorfiets mee willen bestellen. Alleen is castrol sea 10 vork olie niet in de bestel site te vinden. Ook niet als zoekterm. Later opgezocht in google. Op de diverse advertenties heb ik bij olieconcurrent toch juiste deze specifieke olie kunnen vinden. Jammer dat de site niet goed werkt op dit specifieke product. Gemiste kans .

Razendsnelle levering

De Olie Concurrent is al jaren mijn go-to smeermiddelenleverancier. Goede prijzen, overzichtelijke website en supersnelle levering. Van harte aanbevolen!

Zeer snelle levering!

‘s middags besteld en volgende dag geleverd. Producten ook niks te deur. Ook erg handig dat je meteen olie filter mee kunt bestellen! Order: #253509.

Snelle levering, goed product

Telefonisch in overleg met gespecialiseerde hebben we binnen een dag het product geleverd gekregen. Alles is naar wens.

snelle levering, top prijs en goed verpakt

bij mij was de product na ongeveer 24 uurtjes binnen, snel verzonden en geleverd aan dpd en dpd had goede communicatie over levertijd en chauffeur kwam op tijd en wilde netjes bellen (ik zat beneden en zag het maar kwam snel naar hem), top prijs ook voor de product dat ik kocht, product aankwam goed verpakt, toppie

Ruime keus, snelle levering!

Ruime keuze, snelle levering En scherpe prijzen. Wat wil je nou nog meer!

Goed advies en snelle verzending.

Ik wist niet goed welke olie ik nodig had, na telefonisch contact ben ik goed geholpen en meteen besteld. De volgende dag al in huis. Top.

Top Bestelling goed verlopen en het product doet echt wat het beloofd de injectie en kat reiniger. 250735

Gewoon perfect

Vrijdag 15:30 besteld Zaterdagochtend 9:30 bezorgd En zeker waard om te noemen netjes goed verpakt.

Loopt allemaal lekker geolied, top

Ruim assortiment, goed advies ook voor mijn oldtimer en perfecte service.

Snel en goed geleverd

Snel in huis en goed verpakt

Prima prijs, prima service

Levering tot nu toe altijd vlot en stipt. De laatste keer was het pakket bij de vervoerder (of bij de Olie Concurrent zelf) zoekgeraakt. Toen ik daar melding van maakte werd het zonder gezeur en verdere kosten direct opnieuw verstuurd en had ik het de volgende dag binnen.

Niet wat ik van de olieconcurrent verwacht

Donderdag 2 mei besteld. Maandag 6 mei bericht dat bestelling is verzonden.T&T volgt na 17.00. Hiervan dus niets gezien. De bezorger DPD stuurt mij 6 mei een mail dat bestelling de volgende werkdag bezorgd wordt. Het is nu 19.30 dus het kan nog steeds komen, maar heb er geen vertrouwen meer in. Dus vandaag besteld morgen in huis. No way. Ik vandaag de hele thuis gebleven. En het is nog niet eens voor mijzelf. De laatste keer??

Slechte ervaring.

Je moet niet iets op de site zetten als voorradig, en levertijd binnen 2 dagen, en dan na 3 dagen zeggen van: ja het komt morgen hier binnen.

Vlot geregeld

Gemakkelijk te bestellen. Komt goed verpakt en verrassend snel aan. De prijs is goed in vergelijking met andere sites.

Levering 245846 perfect op tijd en netjes verpakt.

Levering 245846 perfect op tijd en netjes verpakt.

Vertraagde levering

Ik heb vrijdag avond de bestelling en vandaag ist woensdag en tot heden niks van gehoord, Hoewel duidelijk op hun website staat vandaah bestellen morgen thuis

Vlotte bestelling, betaling en snelle levering. Producten aan een goede prijs.

Vlotte bestelling, betaling en snelle levering. Producten aan een goede prijs.

Goed bedrijf met scherpe prijzen en snelle verzending

Eerst nog even telefonisch contact gehad omdat ik nog wat vragen had. Gelijk geholpen en toen besteld.

Super snel en goede prijs

Gisteren besteld, vandaag geleverd. Goede prijs en duidelijk te volgen verzending.

Topprijzen! Super snel geleverd!

Topprijzen! Super snel geleverd! Nieuwe klant!

super

snel geleverd tegen spotprijs

Ruim assortiment

Ruim assortiment tegen lage prijzen

Pakket de volgende dag al geleverd. Top service.

Kollergang 11

7773NG Hardenberg