Vlot geregeld

Gemakkelijk te bestellen. Komt goed verpakt en verrassend snel aan. De prijs is goed in vergelijking met andere sites.

Levering 245846 perfect op tijd en netjes verpakt.

Levering 245846 perfect op tijd en netjes verpakt.

Vertraagde levering

Ik heb vrijdag avond de bestelling en vandaag ist woensdag en tot heden niks van gehoord, Hoewel duidelijk op hun website staat vandaah bestellen morgen thuis

Vlotte bestelling, betaling en snelle levering. Producten aan een goede prijs.

Vlotte bestelling, betaling en snelle levering. Producten aan een goede prijs.

Goed bedrijf met scherpe prijzen en snelle verzending

Eerst nog even telefonisch contact gehad omdat ik nog wat vragen had. Gelijk geholpen en toen besteld.

Super snel en goede prijs

Gisteren besteld, vandaag geleverd. Goede prijs en duidelijk te volgen verzending.

Topprijzen! Super snel geleverd!

Topprijzen! Super snel geleverd! Nieuwe klant!

super

snel geleverd tegen spotprijs

Ruim assortiment

Ruim assortiment tegen lage prijzen

Pakket de volgende dag al geleverd. Top service.

Super snelle levering tegen scherpe lrijs

Top bedankt

Jammer maar het is niet gelukt.

Heb afgelopen zondag motorolie besteld. De motorolie was op voorraad en wordt binnen 48 uur geleverd. Dinsdag gemaild wanneer de olie geleverd wordt. Ik moet uiterlijk de motorolie op woensdag ontvangen. Melding terug: de olie is dinsdag verstuurd, na ontvangst van mijn mail. Woensdag gemaild, dat ik geen track en trace code ontvangen hebt. Geen bericht terug ontvangen. Vanochtend een mail gestuurd dat ik het teleurstellend vind, dat de olie niet op tijd geleverd is en ik nog geen track en trace ontvangen heb. Voor mij hoeft het niet. Deze speciale samenstelling van olie is hier bij ons niet direct op voorraad is. Ik vind dit teleurstellend, zeker als het product op voorraad was volgens de website. De communicatie stijl kan ook sterk verbeterd worden.

Volgende dag geleverd telefonisch uitleg top

Volgende dag geleverd telefonisch uitleg top Prijs stelling zeer scherp

Geen controle over koerier

Goederen niet geleverd; ondanks klachten geen aktie vanuit OC naar koerier. Vriendelijke en goede communicatie vanuit OC, echter de koerier (DPD) doet eea teniet. Zonde!

Goedkoop en spullen op voorraad

Goedkoop en spullen op voorraad plus goed personeel die je goed op de hoogte houd via de mail

Mijn favoriete webshop.

Mijn favoriete webshop. Ik heb hier al zovaak besteld en de service is gewoon altijd top. Je wordt altijd goed op de hoogte gehouden mbt je bestelling.

Wederom supersnel en correct geleverd.

Wederom supersnel en correct geleverd. Keurig verpakt met duidelijk waarschuwing op de doos voor de bezorger dat er olie in zit. Beste prijs en beste levering. Echt top.

tevreden zeg.

Bestel er regelmatig en het gaat er altijd gesmeerd. Hetgeen ik bestel komt na een dag perfect verpakt aan. Nooit gedoe, altijd snel en goed

Prettige communicatie

Prettige communicatie, je wordt goed op de hoogte gehouden van de status. Er was een klein probleempje met een bestelling wat boven verwachting is opgelost ! aanrader .

Zeer snel!

Mijn complimenten voor dit bedrijf. Ondanks de feestdagen is mijn pakket toch snel geleverd. zeker tevreden daarover. Ik kan nu mijn old timer weer voorzien van olie. en dit allemaal tegen een lage prijs

Dik tevreden

Wat ben ik tevreden over dit bedrijf. Binnen 1 dag gebruik kunnen maken van mijn nieuwe motor olie, ook heel goedkoop

toppers

Prettige ervaring met de Olie concurrent. razend snel geleverd! Toppers

Super voor elkaar goed geregeld

Super service snel goed en voor een top prijs.

GOED

goed bedrijf met goede prijzen. snel verzonden echt een pluspunt!

Bij Olieconcurrent een Blufixx-set voor reparatie van een koplamp besteld

Bij Olieconcurrent een Blufixx-set voor reparatie van een koplamp besteld. Een week later nog geen pakketje thuis. Na een telefoontje onmiddellijk actie naar vervoerder en 1 dag later had ik de set dubbel in huis. (Voor de zekerheid hadden ze dus nog een set opgestuurd!) Goede service van de Olieconcurrent, dankjewel.