Bij Olieconcurrent een Blufixx-set voor reparatie van een koplamp besteld

Bij Olieconcurrent een Blufixx-set voor reparatie van een koplamp besteld. Een week later nog geen pakketje thuis. Na een telefoontje onmiddellijk actie naar vervoerder en 1 dag later had ik de set dubbel in huis. (Voor de zekerheid hadden ze dus nog een set opgestuurd!) Goede service van de Olieconcurrent, dankjewel.

Snelle levering en goede service

Transparant bedrijf met goede en eerlijke prijzen. Ik werd op de hoogte gehouden over mijn bestelling, er was een kleine vertraging maar zodra dat teruggekoppeld wordt is er geen probleem.

Transparant

Zeer transparant bedrijf die daadwerkelijk aangeeft over hoe en wat. Pakketje had een korte vertraging maar ze houden je goed op de hoogte.

Snel

Altijd snelle levering en track and trace werd ook via de mail verstuurd. Olie is goedkoop en is zoals het hoort

Niets geleverd, niet bereikbaar

Vaatje olie staat op de site als 'verzonden' geen tracking informatie, niets ontvangen. Geen reactie op email. Sta inmiddels een uur in de wacht aan de telefoon, ik verwacht niet dat iemand nog gaat opnemen.. Waardeloze service!

Geen probleem bij olieconcurrent

Er zat 1L vork olie 5W in het pakket terwijl het 15W moest zijn. Bij melding hiervan werd de juiste olie alsnog en zonder enige moeite of na gezonden.

Zoals steeds snelle levering

Zoals steeds snelle levering , goede prijzen en goede communicatie. Een onderdeel van de bestelling dat niet in stock was werd na 2 dagen netjes afgeleverd. Graag plaats ik hier bij de website steeds een nieuwe bestelling. Top !!!

Goed hoor!

Zeer prettig ervaren. zelfde dag nog een email gekregen dat de olie bij de olie concurrent de deur uit is. Snel ontvangen!

Sinds jaren kopen wij bij De Olie Concurent olie

Sinds jaren kopen wij bij De Olie Concurent olie. Goede prijs, snelle levering en veel keuze, kwa merk en ook kwa hoeveelheid. Wij vinden altijd wat we willen. Castrol Edge bijv, 1l, 4l, 5l, 20l es zo an... Jij kan precies die hoeveelheid bestellen wat jij nodig hebt. 5 sterren.

Olie

Olie besteld en was netjes opgebeld dat het iets langer ging duren om te leveren. alsnog binnen 2 dagen ontvangen Dus goede service en olie netjes ontvangen

Perfect zoals mijn verwachtingen

Castrol 5W20 besteld. Goedkoop en zeer vlot geleverd. 10 sterren zeker waard!

Zeer goed. Mijn eerste bestelling gedaan en had niet verwacht dat hij dinsdag al binnen zou zijn. (had hem vorige week zaterdag besteld) Olie is zoals het hoort.

Echt een aanrader!

Ik heb reeds twee keer een bestelling gedaan, beiden zijn foutloos en vlot toegekomen. Echt een aanrader!

Goede prijzen en Snelle levering

Goede prijzen en Snelle levering zonder meer aanbevolen van mij een 5 ster