Meer dan tevreden

Had niet verwacht dat mijn pakje de volgende dag al voor de deur was! Had mijn pakketje uiteraard wel met spoed nodig dus dit kwam super goed uit

uitstekend

originele olie voor een leuker prijsje. bovendien verzenden ze ook heel snel dus ik zie geen reden om een duurdere prijs bij de concurrent te betalen

Echt top.

Wederom supersnel en correct geleverd. Keurig verpakt met duidelijk waarschuwing op de doos voor de bezorger dat er olie in zit. Beste prijs en beste levering. Echt top.

Verdienen in mijn optiek 5 sterren.

Vaker olie en motorflush bij dit bedrijf besteld, tot nu toe altijd positief. Snelle levering, scherpe prijzen en doen wat ze beloven. Verdienen in mijn optiek 5 sterren.

Snel

Eerlijk bedrijf en het product in goede staat ontvangen. zeer tevreden

goedkoop

Allerlei verschillende oliën besteld en altijd op tijd ontvangen. mijn favoriete webshop!

Betrouwbaar en zeer goedkoop. Ik heb geen idee hoe ze het zo goedkoop kunnen verkopen maar ik ga hier echt blijven bestellen! Echt uitstekend

Snel

Verkeerde bestelling opgestuurd gekregen. Kan gebeuren natuurlijk. De olie concurrent heeft het snel opgelost zonder lang wachten en gedoe.

Een dikke ja

Een dikke ja voor de olie concurrent. ze zijn scherp afgeprijsd vergeleken met de concurrenten.

Olie is zoals het hoort, goedkoper en sneller dan e rest. Wat willen we nog meer?

Enorm snelle levering! Ik kreeg de olie concurrent aanbevolen door een vriend van mij. Inderdaad, ze zijn super snel met verzenden en ook goedkoop

Ik kon heel snel op de overzichtelijke website vinden

Ik kon heel snel op de overzichtelijke website vinden, wat ik nodig had. Bestelling ging eenvoudige en levering was zeer snel.

Fijn bedrijf

Fijn bedrijf met zeer concurrerende prijzen !

Veel keuze voor een geweldige prijs,snelle bezorging

Veel keuze voor een geweldige prijs,snelle bezorging

Afgelopen vrijdagmiddag besteld, zaterdag in huis. Snel

Afgelopen vrijdagmiddag besteld, zaterdag in huis. Snel

Castrol 5w30 longlife in 5 liter verpakking gekocht.

Top product ! goed merk tegen een mooie scherpe prijs Ik ben blij hun ooit eens ontekt te hebben Levering was prima, goed verpakt en volgende dag in huis

Zeer tevreden!!

Tijdens mijn zoektocht op internet naar een flacon Castrol transmissieolie viel me het grote prijsverschil op tussen de verschillende webshops. Hierbij was de prijs van de Olie Concurrent verweg de laagste. (verschil met de duurste ong. €16) De keuze was dus gauw gemaakt. Vlot besteld en na anderhalve dag in huis via DPD. Kortom; Zeer tevreden! Vr.gr. Alle.

Goed gedan mooi

Goedkope olie snel geleverd

Snel geleverd Top merk castrol is mijn favoriet

Antwoorden niet op berichten en nemen telefoon niet op.

Antwoorden niet op berichten en nemen telefoon niet op.

Top Kwaliteit en correcte en juiste levering op maat.

Top Kwaliteit en correcte en juiste levering op maat. Ik beveel de Olieconcurrent daarom ten zeerste aan.

Top Kwaliteit en correcte en juiste levering op maat.