Top Kwaliteit en correcte en juiste levering op maat.

Top Kwaliteit en correcte en juiste levering op maat. Ik beveel de Olieconcurrent daarom ten zeerste aan.

Slechte ervaring met levering van producten

Er word niet proactief meegedacht als een product niet voorradig is in dit geval Castrol producten. Vaak zijn er meerdere producten welke aan de specs voldoen zo ook in mijn geval je moet daar echter wel 8 keer voor bellen. Alle begrip als iets in deze tijd niet voorradig is maar 3 en een halve maand zonder oplossing is wel heel lang

Prima firma

Prima firma, prettig zaken doen. Komt afspraken na.

Slechte stinkt van chimical

Erg slecht stinkt...

Snelle levering en traceerbaar, goed prijs.

Zorgeloos bestellen, snel ontvangen ;-)

Ik bestel al jaren mijn olie per 20l bij de Olie concurrent. Ook de bijbehorende filters of car-care. Aan de beste prijs die ik kan vinden. Is het product in voorraad dan staat het 24u later bij mij (en ik woon in zuid Belgie, aan de luxemburgs/Franse grens!

Snelle levering en traceerbaar, corecte prijs.

Snelle levering en traceerbaar, corecte prijs.

Snel en correct

Goede prijs/kwaliteit en snelle levering

als boven

Snelle levering!

Alleen account maken, onnodig niet voor iedereen, dat kan eenvoudiger. Tip: En op kenteken product.. Olie zoeken v auto.. Wellicht makkelijker?

Goedkope olie de volgende dag al bezorgd

Snel geleverd en spot goedkoop

Dank

Goedkoop en snel binnen

Volgens mij heb ik gegoogled op “goedkope olie” en kwamen jullie ergens bovenaan in de zoekresultaten. Overzichtelijke site, en inderdaad goedkoop, tevens snel op de deurmat dus ik heb geen klagen.

Op tijd en correct geleverd

OP VOORRAAD , GROOT ASSORTIMENT

BESTEL ZEER REGELMATIG ,VIND IK ,EN ALTIJD GOED SNEL EN PRIMA PRIJSSTELLING

Snelle levering.

Goede en snelle levering.

Keurig op tijd geleverd

Gewoon wat ik verwacht

prima no-nonsense webshop Makkelijk zoeken Veel aanbod Je ziet direct of het wel of niet op voorraad is Prima prijzen Snel geleverd Ga zo door !

die kan wel beter ...

Dit ligt NIET aan de chauffeur/bezorger wellicht wel aan DPD! het pakket is vrijdag door jullie verstuurd en zou zaterdag worden bezorgt!!! Loze beloftes zo bleek, want nu werd alles over het weekend heen getild en konden wij het hele weekend (prachtig weer!) GEEN gebruik maken van het voertuig! Helaas maar waardeloos dus!

Super !

Ik heb bijna 2 jaar met koude start van mijn auto met tikkende hydraulische kleppen gereden. Heb vorige week olie ververst en daarna Toralin Kleppen Reiniger 250ml toegevoegd. 2 dagen later geen getik meer. Werkt super en doet wat het beloofd.

Perfect zoals afgesproken

Goede service perfect Bedankt

Snelle actie na telefoontje

Bij Olieconcurrent een Blufixx-set voor reparatie van een koplamp besteld. Een week later nog geen pakketje thuis. Na een telefoontje onmiddellijk actie naar vervoerder en 1 dag later had ik de set dubbel in huis. (Voor de zekerheid hadden ze dus nog een set opgestuurd!) Goede service van de Olieconcurrent, dankjewel.

top service

alles snel binnen en altijd goede service.

Top webshop met erg vriendelijke klantenservice!

Erg vriendelijk en snel geleverd!

Verpakking beschadigd

Helaas was er olie aan de buitenkant van de verpakking te zijn gelekt. Bij open van de doos bleek één van de afsluit doppen beschadigd te zijn, er was olie uit de verpakking gelekt.

Kollergang 11 7773NG Hardenberg