Artikel snel en netjes verpakt ontvangen

Artikel snel en netjes verpakt ontvangen

Klantvriendelijk !

Overzichtelijke website. Afdeling klantenservice is precies waar deze afdeling voor moet staan, namelijk, klantvriendelijk en behulpzaam. De reactie op mijn mail was snel en duidelijk. Een fijne ervaring. De levering was snel en correct.

Vlotte levering en mooie producten

Duidelijker aangeven wat er in de sleutel portefeuille past. Ik wil bijvoorbeeld kentekenbewijs (plastic pasje) apart van sleutel(s) kunnen bewaren ivm krassen. Maar in het kleine vakje past het kentekenbewijs nét niet.

Beste Ted, Bedankt voor uw review en het delen van uw mening. Wij waarderen het als een klant zijn/haar mening deelt. U heeft in onze webshop 3 sleuteletuis besteld waarvan twee van hetzelfde type. Ik weet niet of uw opmerking is bedoeld m.b.t. beide etuis of slechts een van de twee. Als u ons nog kunt laten weten hoe uw review precies is bedoeld, dan kunnen we mogelijk een aanpassing op de product beschrijving doorvoeren. Bedankt en hartelijke groet, Team Lederwarenwebshop

Hele goede en snelle service

Ik had een portemonnee besteld. De verkoopster nam contact met mij op omdat er nog 1 op voorraad was, maar die voldeed niet aan het plaatje op de site. Ik kon een andere portemonnee uitkiezen die ik de volgende dag ook al binnen had. Dus heel meedenkend, heel vriendelijk in het contact en snelle afhandeling. Superfijn.

Gewoon goed

Keurig en op tijd afgehandeld

Mooie kwaliteit

Snelle levering, veel keuze

Goed alternatief

Prima snelle service

Snel geleverd, product precies zoals verwacht

Heel erg goed!!

Snelle levering en perfecte producten. Erg tevreden!

Snelle verzending. Zeer degelijke producten. Netjes om en persoonlijke boodschap erbij te doen.

Bestelling deed aan mijn wensen

Zodra besteld werd er aangegeven volgende dag leveren dit werd niet gedaan en kwam het pas na het weekend

Beste Dirk, Bedankt voor uw review. Wij begrijpen uw teleurstelling. Op de dag van bestelling raasde storm Eunice over Nederland. De bestelde portemonnee hebben wij op de dag van bestelling tijdig bij PostNL afgeleverd. PostNL heeft echter door overmacht vanwege deze storm, niet de volgende dag kunnen leveren. PostNL heeft u hierover geïnformeerd in de track en trace status van uw pakket. Met vriendelijke groeten, Team Lederwarenwebshop

Goede en snelle levering

(Leder) Waar voor je geld.

Helder website met mooie producten. Ik kocht een sluiteletui Amsterdam. Prachtig afgewerkt en tegen een redelijke prijs.

Goed product en snel geleverd

Online een Portemonnee gekocht. Het product is prima kwaliteit en conform hetgeen aangegeven op de webshop. Levering was de volgende dag al. Enige nadeel was dat er vrij veel producten online stonden welke niet op voorraad waren.

Correct

Goed product, goede service

De portemonnee die ik besteld had was niet helemaal wat ik bedoelde. Daarna ben ik uitstekend geholpen om de goede portemonnee te krijgen. Erg tevreden!

Mooi product, snelle levering

Het rijbewijsmapje is in het echt zo mooi als op de foto van de website. Prijs-kwaliteit verhouding is prima en de levering was snel. Niets op aan te merken dus!

Snel en correct afgehandeld

Prima kwaliteit snelle levering

Ontving snel mijn bestelling die volledig aan de verwachtingen voldoet. Zeer goed product prima kwaliteit

Vlot geleverd, product zoals omschreven

Portemonnee zoals omschreven, goede kwaliteit leer

Perfecte service

Er waren wat probleempjes maar was snel opgelost. Vriendelijk en snelle service

Snelle levering, prima product! Helemaal goed! Dankjewel (:

Kwaliteit

Zeer goede kwaliteit en prima materiaal

Duidelijk met aandacht

Duidelijke site, alerte klantenservice met aandacht voor detail en heel snelle levering.

Over Lederwarenwebshop

Lederwarenwebshop lederwaren van uitstekende kwaliteit voor een betaalbare prijs.