zoals je mag verwachten

Product gekregen zoals geadverteerd. vlot bereikbaar via mail voor vragen over verzending

Goed maar slechte bezorg service dienst

Bij SpeelgoedNL altijd super goed voor elkaar, snelle service. Alleen de bezorg service van DPD vind ik slecht. Had een briefje opgehangen dat mn pakketje bij m’n buurman mocht worden gebracht (die neemt mijn pakketjes meestal aan), hadden ze het briefje eraf gehaald en op de grond gegooid/gelegd en het pakket bij m’n voordeur neergezet. Als je het niet bij m’n buurman wil brengen, breng het dan minimaal naar een afleverpunt. Misschien een tip om op de site de mogelijkheid te hebben om het sowieso op een afhaalpunt van DPD te kunnen laten bezorgen.

Adres niet juist op pakje

Kim Van Loocke Blauwe Poort 115 8000 Sint-Pieters-op-de-Dijk verkeerd juiste adres: Kim Van Loocke Blauwe Poort 115 8000 Brugge DPD heeft al een aantal keer gefaald om te leveren hierdoor pakket nog niet ontvangen

Snel geleverd, goede prijzen

Het bestellen via de website verliep zeer soepel. De prijzen zijn scherp en het is duidelijk welke kosten je kwijt bent voor verzenden. De bezorging verliep soepel en snel.

gewoon goed!!!!!!!!!

Ruime keuze, goede prijs, prima levering ben gewoon heel tevreden.

eerlijke prijs

voor de lego die wij zochten had speelgoednl de beste prijs. zoals beloofd werd de bestelling de volgende dag verzonden. enkel de mail dat het verzonden wordt misten we. Correcte site met correcte prijs

netjes en snel verstuurd

Gewoon goed.

Levering duurde enige dagen maar daar heb ik geen probleem mee. Bestelling was prima verpakt dus ondanks wat schade aan de doos waarin de spullen kwamen zag alles er prima uit. Prijs was ook heel redelijk.

Prima levering

Legoset besteld op een vrijdagnamiddag. Volgende woensdag geleverd door DPD (België). Set ingepakt in plasticfolie en stevige doos. Zeer tevreden over deze webshop. Als ik dan toch één klein minpuntje moet vermelden: ik had geen bevestiging ontvangen omtrent de levering (zat ook niet in mijn spambox). Maar dit is waarschijnlijk een uitzonderlijke vergetelheid. Ik zal daar in de toekomst nog bestellen,als ze de goedkoopste zijn zoals nu in mijn geval.

Overzichtelijk site en snelle levering

Meerdere keren al iets besteld en snel geleverd. De website is overzichtelijk en producten zijn goed te vinden.

Ik heb betaald, ik heb mijn product gekregen .

Alles was goed verpakt en de levering verliep goed.

Snel geleverd en goede prijs

Product was heel snel en netjes geleverd! Ook de prijs viel alles mee.

Snelle reactie

Heel veel keus voor een goede prijs

Zoals je van een webshop zou willen, snelle verzending, goed ingepakt, en voor een leuke prijs.

Lego Box poorly wrapped, damaged on arrival.

Good price, good communication. Box too tighlty packed in cardbox and no protection in between. Thus completely bent and damaged on arrival.

Dear Raphael, We are sorry to hear that you are not satisfied with the LEGO you sent. We filled the box completely so that the big box couldn't do any damage to the small one, but apparently this wasn't enough. We hope you can still enjoy the content. You are of course free to return the shipment if you are dissatisfied. Kind regards, Sander Roessink SpeelGoedNL

Ik wacht nog op de bezorging

Zou op vrijdagavond worden bezorgd..nu verschoven naar maandag..dinsdag is m'n kleinzoon jarig..dus duimen maar.. Aanvulling: Gelukkig maandag nog op tijd bezorgd. Ligt duidelijk niet aan Speelgoed.nl maar aan de bezorgdienst die een bezorgdatum en tijd mailt welke niet haalbaar blijkt.

Goede, snelle service

Heldere communicatie, mooie producten die met zorg verpakt en verstuurd worden.

vlotte service - goede prijs

prijs was goed, bestelling was 2 dagen later in huis

geweldige persoonlijke service

Deze mensen staan altijd voor je klaar. Denken mee. Leveren op tijd. Ik koop het liefst al onze lego via deze website/winkel. Ook omdat ze bijna altijd de goedkoopste zijn. En de vriendelijkheid van deze mensen maakt de ervaring helemaal compleet. Dank jullie wel!

Mooi aanbod, goede prijs

Groot aanbod voor een goede prijs en met snelle levering. Vaak zit er een leuk presentje in het pakket.

Snelle levering, voldoende voorraad. Goed geprijsd.

Zeer vlotte afhandeling van bestelling, voor herhaling vatbaar

Positief

Prima geregeld!

Nadat we in de winkel hadden gekeken via de site verjaardagscadeau besteld. Mooi op tijd binnen. Tevreden klant en blije ontvanger!