Mijn pakketje werd verzegeld en goed beschermd afgegeven.

Goede service, snelle levering

Lego besteld en 48 uur pakket in huis. Prima!

Snel en netjes geregeld/geleverd

Gemakkelijk bestellen, aankoop was netjes verpakt en werd op tijd geleverd.

Ik ben heel tevreden: goede prijzen en bijzonder goede service. Ze zijn uitstekend telefonisch bereikbaar en de meneer aan de telefoon deed erg zijn best voor mij. Mijn pakje werd vlot verzonden en ik had het de volgende dag al in huis!

Vlotte levering

ik zal nog bestellen bij speelgoed.nl

goed aanbod, nette snelle levering

goed aanbod, nette snelle levering

Snelle service, scherpe prijs

Bestellen ging, laagste prijs En ik ben netjes gebeld dat ik mijn lego set kon ophalen

Een echte aanrader

Goede prijs en snelle levering in stevige kartonnen doos. Ik was aangenaam verrast. Hier kom ik nog!

Goede prijs, goed verpakt en redelijk snelle verzending

Goede prijs, goed verpakt en redelijk snelle verzending. Ik zou er weer bestellen.

Prima verpakt en snel verzonden

De Lego-set was goed verpakt. Er zat ook nog een leuke Lego stickervel bij en de nieuwste Lego catalogus. Het enig was dat ik geen track&trace van ze had gekregen waardoor ik niet wist wanneer het geleverd zou worden door DPD.

zoals je mag verwachten

Product gekregen zoals geadverteerd. vlot bereikbaar via mail voor vragen over verzending

Goed maar slechte bezorg service dienst

Bij SpeelgoedNL altijd super goed voor elkaar, snelle service. Alleen de bezorg service van DPD vind ik slecht. Had een briefje opgehangen dat mn pakketje bij m’n buurman mocht worden gebracht (die neemt mijn pakketjes meestal aan), hadden ze het briefje eraf gehaald en op de grond gegooid/gelegd en het pakket bij m’n voordeur neergezet. Als je het niet bij m’n buurman wil brengen, breng het dan minimaal naar een afleverpunt. Misschien een tip om op de site de mogelijkheid te hebben om het sowieso op een afhaalpunt van DPD te kunnen laten bezorgen.

Adres niet juist op pakje

Kim Van Loocke Blauwe Poort 115 8000 Sint-Pieters-op-de-Dijk verkeerd juiste adres: Kim Van Loocke Blauwe Poort 115 8000 Brugge DPD heeft al een aantal keer gefaald om te leveren hierdoor pakket nog niet ontvangen

Snel geleverd, goede prijzen

Het bestellen via de website verliep zeer soepel. De prijzen zijn scherp en het is duidelijk welke kosten je kwijt bent voor verzenden. De bezorging verliep soepel en snel.

gewoon goed!!!!!!!!!

Ruime keuze, goede prijs, prima levering ben gewoon heel tevreden.

eerlijke prijs

voor de lego die wij zochten had speelgoednl de beste prijs. zoals beloofd werd de bestelling de volgende dag verzonden. enkel de mail dat het verzonden wordt misten we. Correcte site met correcte prijs

netjes en snel verstuurd

Gewoon goed.

Levering duurde enige dagen maar daar heb ik geen probleem mee. Bestelling was prima verpakt dus ondanks wat schade aan de doos waarin de spullen kwamen zag alles er prima uit. Prijs was ook heel redelijk.

Prima levering

Legoset besteld op een vrijdagnamiddag. Volgende woensdag geleverd door DPD (België). Set ingepakt in plasticfolie en stevige doos. Zeer tevreden over deze webshop. Als ik dan toch één klein minpuntje moet vermelden: ik had geen bevestiging ontvangen omtrent de levering (zat ook niet in mijn spambox). Maar dit is waarschijnlijk een uitzonderlijke vergetelheid. Ik zal daar in de toekomst nog bestellen,als ze de goedkoopste zijn zoals nu in mijn geval.

Overzichtelijk site en snelle levering

Meerdere keren al iets besteld en snel geleverd. De website is overzichtelijk en producten zijn goed te vinden.

Ik heb betaald, ik heb mijn product gekregen .

Alles was goed verpakt en de levering verliep goed.

Snel geleverd en goede prijs

Product was heel snel en netjes geleverd! Ook de prijs viel alles mee.

Snelle reactie

Heel veel keus voor een goede prijs

Zoals je van een webshop zou willen, snelle verzending, goed ingepakt, en voor een leuke prijs.