Hier word ik blij van!

We waren op zoek naar een iets oudere lego set, moeilijk te vinden of heel duur. Bij SpeelGoedNL gevonden wat we zochten en ook nog eens voor een normale prijs! Helemaal blij. Bij levering van de set ook nog eens aangenaam verrast over de secure verpakkingsmethode! Helemaal top!

Snelle levering en goed verpakt, top.

De titel zegt genoeg, erg tevreden.

Correcte levering

Snelle levering Goed en keurig verpakt Producten voldoen aan de beschrijving

Van begin tot eind top

Bestellen gaat soepel, je wordt goed geïnformeerd en de levering is conform afspraak

Goede prijs en snelle bezorging

Louter positief! Goede prijs en snelle bezorging. Product was goed verpakt en kwam dus onbeschadigd uit de doos.

Correct

Goed van prijs correct ontvangen

Voor herhaling vatbaar!

Gemakkelijk, snel, correct, ruim aanbod, dus zeker een aanrader!

Snelle service en uitstekende prijs

Snelle service en uitstekende prijs

Ik had een exclusieve set Lego gekocht via speelgoednl. Waarin ik bij de aankoop had gevraagd om dit goed in te pakket voor verzending. Ze stuurde me eerst een mail om te bevestigen dat ze hun uiterste best gingen doen om dit pakket goed in te pakken. Bij aankomst was er erg veel bubbel plastic gebruikt en was de doos van Lego zelf ook nog eens ingepakt met papier. Echt super service. Zeker een aanrader om hier je spullen te kopen. De prijs is ook nog eens erg voordelig!

Ik bestelde deze set aan het einde van de week, aan het einde van de dag. Dus ik verwachtte hem na het weekend. Maar ze belden me en kwamen de set dezelfde avond nog persoonlijk bezorgen.

Correcte levering in prima staat.

Top service!

De prijs van de Lego is hier altijd aantrekkelijk. Deze keer werd het ook nog mooi ingepakt aan huis bezorgd, top service!

Snelle levertijd,goed verpakt kwaliteit prima

Goede winkel

Ik heb de laatste LEGO Architecture London set gehaald en deze was - ondanks de coronacrisis - heel snel geleverd en goed verpakt. Er was duidelijke communicatie en alles verliep heel soepel. Ik raad alleen aan dat consumenten PostNL kiezen i.p.v. DPD, ook al kost dat 1 euro meer. Voor de rest raad ik deze winkel helemaal aan!

Snelle levering, slechte service

Harry potter kasteel gekocht. Er ontbraken legostenen. Meteen contact gezocht maar nooit antwoord gekregen. Uiteindelijk met lego zelf opgelost.

Vlotte service

Was verbaast dat de bestelling er zo vlug was ..

Zoals verwacht, top!

\

\

Buiten transport verliep alles perfect, maar wel persoonlijk en correct bijgestaan..

Goed maar levering was niet compleet

Snelle goede levering maar er was maar 1 stuk ipv 2 geleverd. Na dit gemeld te hebben werd het de dag daarna wel nageleverd.

De aankoop verliep prima.

Bestelling via de website, informatie per mail en het ophalen in de winkel verliep zoals je wenst dat het verloopt.

Snelle bestelling aan goede prijs

Vlotte bestelling, heel snel geleverd, aan een goede prijs!

prima product en keurig op tijd geleverd!

prima product en keurig op tijd geleverd

Gewoon top

Na al meerdere malen in de winkel te Zwolle zijn geweest, nu ivm corona, besteld via de site. Duidelijk en makkelijk te bestellen. Na bestelling geplaatst te hebben, keurig mailing over verloop van de bestelling. Bestelling was binnen 20 uur in huis.

super geregeld

Mevrouw die mij hielp wist direct welke lego doos ik bedoelde. Erg fijn als mensen weten waar ze over spreken. erg correcte geholpen