Lego Box poorly wrapped, damaged on arrival.

Good price, good communication. Box too tighlty packed in cardbox and no protection in between. Thus completely bent and damaged on arrival.

Ik wacht nog op de bezorging

Zou op vrijdagavond worden bezorgd..nu verschoven naar maandag..dinsdag is m'n kleinzoon jarig..dus duimen maar.. Aanvulling: Gelukkig maandag nog op tijd bezorgd. Ligt duidelijk niet aan Speelgoed.nl maar aan de bezorgdienst die een bezorgdatum en tijd mailt welke niet haalbaar blijkt.

Goede, snelle service

Heldere communicatie, mooie producten die met zorg verpakt en verstuurd worden.

vlotte service - goede prijs

prijs was goed, bestelling was 2 dagen later in huis

geweldige persoonlijke service

Deze mensen staan altijd voor je klaar. Denken mee. Leveren op tijd. Ik koop het liefst al onze lego via deze website/winkel. Ook omdat ze bijna altijd de goedkoopste zijn. En de vriendelijkheid van deze mensen maakt de ervaring helemaal compleet. Dank jullie wel!

Mooi aanbod, goede prijs

Groot aanbod voor een goede prijs en met snelle levering. Vaak zit er een leuk presentje in het pakket.

Snelle levering, voldoende voorraad. Goed geprijsd.

Zeer vlotte afhandeling van bestelling, voor herhaling vatbaar

Positief

Prima geregeld!

Nadat we in de winkel hadden gekeken via de site verjaardagscadeau besteld. Mooi op tijd binnen. Tevreden klant en blije ontvanger!

Goed en slecht

Goed want de prijzen en producten zijn geweldig slecht want dpd is de slechtste pakjes bezorger.

Functioneert prima

Leuk

positief

het zou fijn zijn als er meer mogelijkheden zijn om het pakket elders op te halen, behalve Zwolle.

Prima communicatie en alles heel goed verpakt verzonden. Zeker een aanrader.

Alles in orde

Klant vriendelijke site, snelle afhandeling, degelijke verpakking en vlotte levering.

Goede prijs, ruim assortiment, snelle verzending, leuk bedank kaartje

perfect

volgens afgesproken tijdstip geleverd ; goed veilig verpakt, , alles volgens afspraak

Goede communicatie, snelle verzending, correcte prijs, verzorgd pakket (bescherming inhoud).

Super.

Alles snel en netjes voldaan.

Wel betaald en afgegeven voor DPD maar...

Wij hebben helaas van DPD nog steeds het bestelde pakket NIET ontvangen!

Handige website, snelle levering

Handige website, snelle levering, kan er weinig aan toevoegen. Zal hier vaker bestellen voor Lego

Helemaal goed

Lego set online besteld. Geleverd en netjes op tijd. Prima zo

Snel en zorgvuldig

Goede ervaring. Van start tot tot eind duidelijk stappenplan welke opgevolgd wordt en ook vlot geleverd.

Industrieweg 12

9601LJ Hoogezand