Snelle en goede levering

Het assortiment is groot, de prijzen zijn gunstig en de levering is snel. Vaak zit er ook nog een extraatje bij de bestelling. De laatste keer was dat een mooie poster!

Slecht verpakt, laat bezorgd

Dat de bestelling laat werd bezorgd, is waarschijnlijk niet aan SpeelGoed te wijten, maar de slechte verpakking wel: gammele, veel te grote en slecht dichtgeplakte doos, nauwelijks opvulling. Gelukkig kwam de grote Legoset onbeschadigd tevoorschijn.

Correcte levering

Zeer goede bestelling, betaling, levering, ...Indien de status van ons pakketje geweten was tussen moment van aankoop en verzending zelf, dan 10/10. Nu was het, mede door de drukte van de feestdagen uiteraard, een dag of drie wachten eer er 'verzonden' stond en in tussentijd was het niet duidelijk wanneer er actie zou komen op ons pakket.

Snel geleverd, prima service

Snel besteld, snel geleverd. Zelfs met een klein extra kadootje (een poster)!

het was goed

Prima, geen klachten

Levering was snel. Product was goed afgeleverd

Zeer snelle levering, prima prijs

Helemaal top

Snelle levering Goede prijs

Goed verpakt, snel verstuurd en goede prijs

Goed verpakt, snel verstuurd en goede prijs

Réaction rapide aux messages

Réaction super rapide aux messages suite à un petit soucis technique, la livraison s'est bien passée et j'ai reçu mon produit rapidement ! Merci à vous ;)

Vlotte bestelling en snelle levering

Eenvoudig en vlot te bestellen. Levering was snel en product was goed ingepakt.

snel en fatsoenlijke prijs echt top ervaring ,een aanrader!!!

snel en goede prijs, echt een top ervaring en aanrader voor anderen!!!!!

Lego goed en snel geleverd. Goedkoopste die ik kon vinden.

Op tijd geleverd, goed verpakt

Na de bestelling als goed verlopen

Goed zoals altijd

prima ingepakt zoals altijd even als een duidelijk tijdspad van levering.

Persoonlijk en goed

Persoonlijk en fijn!

Top!!!

Prima verzorgd en snel bezorgd..toppie!

Bestelling correct en vlug geleverd

Deze lego-set vond ik als goedkoopst op het internet. De bestelling verliep vlot en de zending werd correct en vlug geleverd.

Zeer slecht

Het pakket is niet toegekomen. Op 04 november 2020 om 14.59 ontving ik een mail; die ik onmiddellijk had opgemerkt, met de melding dat het bestelde pakket was toegekomen. Meer den een uur voordien tot het tijdstip van toekomen van het mailbericht werd niet aangebeld, en heb ik ook geen voertuig horen stoppen aan mijn woning. Dit betreft pakket nummer: "Uw bestelling met pakketnummer 05112949611945 van SpeelGoedNL" Graag van u het nodige nazicht. Vriendelijke groet Ignaas Desmet Molstenstraat 38b 8780 Oostrozebeke 056 66 45 50 [email protected]

Zeer tevrede

Snelle service hier hou ik van komen belofte na

Al vaker via deze webwinkel besteld en altijd naar tevredenheid. Overzichtelijke website met een ruim aanbod voor een mooie prijs. De Lego hebben we snel en goed verpakt ontvangen. Ontzettend leuk dat er ook nog een aardigheidje bij zat. Zeker een aanrader!

Goede prijs, vlot bezorgd

De prijs was beduidend lager dan bij andere aanbieders. Een paar dagen later werd het al bezorgd.

Super snelle nette bezorging

Industrieweg 12