Goed, snelle levering.

Het enige wat mij tegenviel was de sticker op de Wilo pomp met de mededeling dat deze vanwege garantie niet op een pompschakelaar aangesloten mag worden. Dit werd op de site niet genoemd, en ok niet in daarna door mij gedownloade handleidingen van de Wilo pomp. De pomp gebruikt op de aanbevolen instelling 20W per uur. Op jaarbasis is dat 175 KKW. Ik zou graag nog horen waarom dit een probleem is.

Goede snelle levering

Prettig bedrijf om zaken mee te doen

Een beetje chaotisch

Grote bestelling geplaatst. Doordat het door 2 verschillende transporteurs bezorgd werdt zaten er verschillende artikelen niet bij. Totaal in 4 leveringen alles in goede orde geleverd gekregen. Het probleem werdt snel opgelost.

Uitstekende ervaring met deze zaak op gedaan!

Uitstekende ervaring met deze zaak op gedaan!

Goed en op tijd geleverd

Goed en vlot geleverd

Mooi snel geleverd.

Jammer dat zondag internetshop niet bereikbaar was. Volgens mij zetten we niemand aan het werk als we op zondag iets bestellen via internet. Alleen een server die draait op stroom… Maar de koelkast draait ook op stroom… Tevens was de sabbat in de tijd van de tien geboden op de zaterdag, dat is de sabbat vandaag de dag nog steeds… Maar goed, jullie waren wel het scherpst met de prijs, en jullie leken mij wel betrouwbaar…. ;-) Groeten!

Snelle levering, prima prijs/kwaliteit.

Mooie producten Goede uitleg Afspraken nakomen Je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling.

Prima bedrijf

Na de bestelling bleek dat ik een fout had gemaakt qua aantallen. Dit werd na een korte mailwisseling snel hersteld, een extra betaallink werd toegestuurd. Ik bestel zeker weer iets bij dit bedrijf.

Top prijs met super service.

Snelle levering, goed bereikbaar en prima service.

Na bestellen in 2 dagen in huis. Legplan zou 3 dagen duren, was in 1 dag klaar. Prima communicatie zowel mondeling als email. Zeer aan te bevelen.

Perfect geholpen aan de telefoon

Kreeg uitstekend product advies en heb m’n project zo met succes afgerond. Prima website ook. Helaas wel dpd als bezorgdienst wat de levertijd onduidelijk en dag vertraagde.

Alles netjes geleverd en van goede kwaliteit.

Goede website, goede communicatie en producten van A kwaliteit.

Alles is precies zo als besteld

Goede materialen voor een goede prijs

Geweldig behulpzaam

Snelle levering ook bij wijzigingen

Zeer snelle levering

Goede uitleg

Top bedrijf

Snel kontakt en oplossingsgericht

perfekt

zeer goede communicatie en snelle levering!

goed en snel

niet lastig en alles compleet.

Prima geregeld

Prima geregeld snel geleverd

goed bedrijf

diversen keren om advies gevraagd deden beslist niet moeilijk daarom bij deze firma besteld.