Laden reviews...
Laden reviews...
4 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Bestelling volgende dag al in huis
Beveelt aan
26 November 2025
Peter
Breda
Uitstekend en vriendelijk geholpen, klantvriendelijk. Wat hebben afgesproken is ook nagekomen.
Beveelt aan
13 October 2025
Jurwin
Elst
Door omstandigheden bij de transporteur werden de goederen twee dagen later geleverd. Uiteindelijk kwam het binnen die termijn binnen.
Beveelt aan
3 October 2025
J.J.
Orisbeek
Top
Beveelt aan
20 September 2025
Leon
's-Heer Arendskerke
Prima service en materialen en snel geleverd
Beveelt aan
26 May 2025
Arnold
Streefkerk
Zeggen dat het op voorraad is En vervolgens kunnen je er weken op wachten Reageren ook heel laat op emails
Beveelt niet aan
9 March 2025
Erwin
Zwolle
Ik zou hier wederom weer bestellen.
Beveelt aan
18 February 2025
Alex
Midwolda
onderdeel verkeerd besteld, telefonisch lastig bereikbaar maar nadat de voicemail was ingesproken belden ze wel terug. teruggestuurd en geld terug ontvangen
Beveelt aan
12 February 2025
tjerko
hengelo
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
Heeft verstand van zaken!!!! Wist precies wat ik nodig had. Diverse andere zaken stuurde elke keer het verkeerde. Ik zou zeggen. Een superzaak. Kreeg zelf s.avonds om 21.30 nog antwoord.
Beveelt aan
23 December 2024
Ed
Spijkenisse
Goede prijs kwaliteit verhouding
Beveelt aan
29 November 2024
Casper
Nieuwegein
Ik heb best lang moeten wachten. Heb ook geen informatie gekregen wanneer het bezorgt werd. Dus moest maar afwachten. Begin te twijfelen of ik het bestelde wel kreeg. Blij dat ik achteraf kon betalen. Dat is wel weer een pluspunt.
Beveelt aan
19 November 2024
Theo
Woerden
goede site,,snelle levering en een vriendelijke chauffeur
Beveelt aan
14 November 2024
Maarten
Medemblik
op alle vragen wordt een duidelijke antwoord gegeven en een voorstel oplossing en een advies.
Beveelt aan
8 October 2024
Hans
LISSERBROEK
Duidelijke communicatie. Zeer vriendelijke chauffeur. Top!!!
Beveelt aan
5 October 2024
Bert
Berchem
Het een en ander besteld wat door ontwikkelingen iets te lang ging duren om te leveren. Beetje miscommunicatie omtrent wel/niet annuleren, waar de verkoper overigens prima zijn best heeft gedaan om tot een gepaste oplossing te komen. Enkel de terugbetaling lijkt helaas nou niet bepaald vlotjes te verlopen, vandaar 3 sterren ipv 4.
Beveelt aan
10 September 2024
Martin
Klundert
CV-compleet zeggen ze, maar niet alles tegelijk leveren. Belangrijkste onderdeel vergeten, zonder dat ze het wisten. Week moeten wachten op ander onderdeel door 4x na te bellen.
Beveelt niet aan
6 September 2024
Anoniem
Ridderkerk
Totaal geen communicatie over produkt wanneer wordt geleverd en door wie . Heb 5 dagen in onzekerheid gezeten of het besteld produkt uberhoubt zou worden geleverd . Zo gebeurde het dan dat er na 5 dagen onzekerheid plotseling een pakketbesteller voor mijn neus stond . toevallig was ik thuis . Produkt was prima Het verdiend niet een schoonheids prijs . Groet G. de Vries
Beveelt niet aan
2 September 2024
G
Drachten
Het heeft meer dat een maand geduurd voordat ik mijn bestelling met speciedeksels in huis had. Diverse e-mails gestuurd waarop nooit gereageerd werd. Dat was voor mij dus eens en nooit meer.
Beveelt niet aan
24 August 2024
Alex
Veldhoven
Beste Alex,
Als je de melding (die je kreeg toen je op de site kwam) over het hoofd wil zien, is het logisch dat we niet aan je verwachting hebben voldaan. In die melding werd duidelijk aangegeven dat de order niet verwerkt zou worden tot en met 19 augustus.
Bedankt voor de levering kwam niet allemaal te gelijk maar wel alles netjes geleverd
Beveelt aan
30 June 2024
Martin
Doornenburg
omdat ik een vraag had heb ik vantevoren even gebeld. De telefoon werd snel opgenomen en meteen een deskundige medewerker aan de lijn. Alles snel en compleet geleverd. Enige minpunt is de enorme verpakking vol met plastic vulling om een piepklein doosje. Nu zit ik weer met een hoop afval
Beveelt aan
6 June 2024
Jeroen
Geldrop
Na overleg met een medewerker een nieuw ketel besteld. Keurig geleverd binnen 2 dagen. Zeer goede service
Beveelt aan
4 June 2024
Harry Grinwis
Melissant
Prima
Beveelt aan
18 May 2024
A.J.
Alkmaar
Prima vakwinkel
Beveelt aan
21 April 2024
Marcel
Wanroij
Graag meer info over de bezorgstatus zou mooi zijn. Ik belde van wat is de status en werd verteld dat ze onderweg waren Niemand thuis natuurlijk, maar ze konden ergens neerzetten gelukkig
Beveelt aan
14 April 2024
Henk
Ommen
Prima
Beveelt aan
13 April 2024
Yvonne van Kleinwee- Pot
De Meern
Ruiterpad 23
3911 SJ Achterberg
Branch
Installatie, Techniek
Specializations
Ketel, Verwarming, CV
Webshops