Goede prijs en snelle levering

Prima vakwinkel

Prima product snel geleverd en dik tevreden

Graag meer info over de bezorgstatus zou mooi zijn. Ik belde van wat is de status en werd verteld dat ze onderweg waren Niemand thuis natuurlijk, maar ze konden ergens neerzetten gelukkig

Geen reactie op retour

Wilde verdeler terugsturen omdat was toch niet gebruikt tijdens de verbouwing Mail gestuurd, gebeld maar de menier heef geen zij eigen producten terugnemen Als klant zijne heb ik recht om te retourneren MAAR blijkbaar niet bij deze bv. Heel jammer!

Alles keurig op tijd geleverd

Geen

Topservice.

Na telefonisch contact en het opsturen van een tekening, werd er netjes een offerte gemaild. Na goedkeuring, en betaling is alles netjes opgestuurd, en konden wij aan de slag.

Goede informatie en service

Nu twee bestellingen gedaan

Keurig als afgesproken

snel geleverd. Alles compleet. prima service

snel geleverd. Alles compleet. prima service

Snelle service, ook bij problemen.

Bestelling werd snel geleverd en bij het niet functioneren van een onderdeel. Werd het zonder problemen direct omgeruild. Ook snel opnieuw gestuurd. Top.

Goed.

Mijn DVR ventiel, voor mijn vloerverwarmings verdeler, was snel geleverd. Het ventiel lijkt in orde. Heb het niet “in actie” gezien omdat ik weer elektrisch verwarm (zolang de salderingsregeling nog bestaat). Over een paar jaar neemt een warmtepomp het over. Ik heb het DVR ventiel gekocht omdat, tijdens testen met een cv watertemperatuur van 40 graden, er zoveel gemengd werd dat het cv water met slechts 28 graden mijn vloer in ging. Het duurde steeds een eeuwigheid voor de thermostaat de cv ketel eens uitzette. Het huis is, op het moment, redelijk geïsoleerd.

Heel slecht

Ontzettend slecht. Retouren is bijna onmogelijk om je bedrag terug te krijgen. Na tig keer gebeld en gemaild te hebben is er nog steeds niets gedaan. Nu een laatste dreig mail uitgegooid. Dan kan het opeens wel snel gaan. Ik beveel het niemand aan om iets bij deze toko te kopen. Bah wat dramatisch.

alles prima

Bestelde netjes binnen gestelde tijd geleverd.

Hele snelle afhandeling

De bestelling was makkelijk te vinden. Snel bezorgd en goed volgbaar.

Op een fijne wijze geholpen met een goed advies.

Super, fijn om ter plaatsen de set vloerverwarming die ik gekocht heb te bespreken om de juiste keuzes te doen. Voor de volgende set zal ik zeker terug gaan. Mvrgr. Pim

Incomplete levering, geen reactie op mail

Mijn bestelling op tijd binnen, echter van een aftap/vulkraan ontbrak de schroefkap. Foto gemaakt en gemaild of ze die wilden nasturen. Geen reactie. Nogmaals gemaild, weer geen reactie. Ik ga op zoek naar een ander.

Snelle levering volgens afspraak

Onlangs vloerverwarmingsset voor droogbouw besteld en zeer snelle complete levering! Super!

Prima webstore

Bestellen en levering prima

Als goed te beoordelen

Nette service en levering

Kreeg bestelling in 2 keer. Mede omdat er een product bij was die niet in eigen voorraad is. Maar via 2de partij netjes alles geleverd.

teleurstellend

Toen ik informatie vroeg met betrekking tot de aankoop van een nieuwe verdeler, als vervanging van mijn oude stalen verdeler, had ik snel contact. Ook de levering verliep goed, maar toen ik na de installatie een vraag had, werd er niet gereageerd op mijn mailbericht. Omdat het weer nog ongekend 'warm' was in september kon ik niet ervaren of het water van de verdeler ook via de bestaande warmtewisselaar liep: domweg omdat er geen warmtevraag was. Toen vervolgens de temperatuur lager werd, bleek het circuit niet via de warmtewisselaar te lopen en dat deed mijn oude verdeler wel uit zichzelf. De constructie was dus duidelijk anders. Hoewel de constructie met de warmtewisselaar wel gemeld was. Een en ander had tot gevolg dat de vloer absoluut niet warm werd. Toen ik vervolgens naar aanleiding hiervan contact telefonisch zocht, werd er weer niet gereageerd. Ik heb nu zelf de installatie aangepast met een tweede circulatiepomp en alles lijkt naar behoren te werken. Ik vind het heel irritant dat er wel tijd is voor het opnemen van een bestelling, maar er geen reactie komt op vragen zowel per mail als telefonisch.

Was besteld ik snel en goed geleverd

Was besteld ik snel en goed geleverd

Snelle levering goed verpakt.

Perfecte service en advies

Perfecte service en advies

Ik zocht een vervangende unit voor mijn 25 jaar oude vloerverwarming. Een vriend raadde me cv-compleet aan, vandaar. Zeer tevreden over de unit.