Erg duidelijke envlotte hulp

Als ik wat nigig heb zal ik daar heen gaan.

meer als goed ook als er iets mis loop bedankt

meer als goed ook als er iets mis loop bedankt

Verkoper reageert snel en verstuurt snel

Goed advies door verkoper, reageert snel en verstuurt snel in een goede verpakking.

Goed geholpen

Goed geholpen, goed contact via de mail en snelle verzending

Netjes geleverd en op tijd

Een nieuwe pomp voor mijn vloerverwarming besteld, kwam netjes en snel met de benodigde pakkingen er bij.

onzorgvuldig traag

Bestelling bij aankomst niet compleet en verzenden duurde best wel lang. Gezien ik de badkamer aan het verbouwen ben heb ik een week niets kunnen doen omdat ik wacht op nalevering.

Alles in één pakket

Supersnelle levering

Snelle levering en aardige bezorger

En toen stond er ineens een chauffeur voor de deur inplaats van 3 dagen binnen 1 dag geleverd onze nieuwe tasy boiler!

Snelle levering, goede service

5 radiatoren besteld. Er was een klein foutje in de prijs op de site, maar na een belletje was dit direct hersteld.

Snel geleverd, goed geadviseerd!

Ik had gebeld met wat vragen, even geen antwoord. Maar vlak erna werd ik teruggebeld door CV totaal. Alles werd netjes uitgelegd, ik vroeg naar de levertijd, op site stond op de HomePage morgen in huis. Maar voor deze set, en dat staat er ook bij 1-3 dagen. Ik heb de complete voor verwarmingsset besteld met noppenplaten. Mooi degelijk materiaal allemaal. Tot nu toe zeer tevreden. Moet nog wel aangelegd worden. Dankjewel CV-totaal.

Reageren snel vragen.

Vanwege een defecte kabel geen stroom op de pomp, na overleg een nieuwe kabel opgestuurd en alles werkt.

Snelle actie na telefoonisch contact

Zeer snelle en vriendelijke manier van afhandeling na het niet ontvangen van pakket.

supersnel en behulpzaam

zelfs savonds reactie en meedenken in een oplossing. supersnel geleverd!! klasse

Duidelijk en eerlijk

Duidelijke instructies en eerlijke prijzen.

Uitstekende service!

Eenvoudig besteld, groot assortiment, scherp geprijsd en geleverd volgens afspraak!

Zeer goede ervaring

Correct bedrijf , goede en snelle afhandeling l. Zeer tevreden.

Alles keurig geleverd.

Alles keurig geleverd. Puntje van verbetering is misschien om in de orderbevestiging een geplande aflever datum te benoemen.

Turbolevering!

Vandaag besteld, morgen in huis. En alles naar wens. Zowel prijs als product. Deze winkel is de maatstaf!

Ikkben heel goed geholpen

Het contact was prettig

perfect

Om het perfect te mogen noemen moet je wel erg tevreden zijn, en dat ben ik . Ik ben geen internet koper, maar soms is het niet anders. Door cv compleet heb ik er meer vertrouwen ingekregen dat het te vertrouwen is om via internet te kunnen kopen wat elders moeilijk is om aan te komen. mijn dank aan de goede levering. TOP !!

niet geleverd wat besteld is en niet telefonisch bereikbaar

Edit: Na teruggebeld te zijn en uitleg besproken dat aanpassingen (ook die in voordeel lijken of kunnen zijn) doorgegeven worden en dat er in ieder geval voor voicemail op het telefoonnummer wordt gezorgd (waarvan gedacht werd dat die er al was) __________________________________ ipv 1x 1m en 1x 0,5m buis, kreeg ik 2x 1m buis. toen ik ze daarover probeerde te bellen, ging het nummer na een tijdje normaal overgaan, naar in gesprek en verder niks.

Duidelijk advies en snelle levering

Net bedrijf

Vriendelijk bedrijf.

Goed contact gehad ivm wens omruilen.