Goede informatie, snel geleverd en product geheel volgens verwachting.

Goed als je weet wat je nodig hebt.

Een volle bak geef ik nooit. De site is helder. Snel verstuurd. Goed en deugdelijk verstuurd. Zoeken gaat goed als kennis van zaken hebt. Ga zo door met kwaliteit leveren.

Bijzonder goed dat zij de zondag jn ere houden

Fijn bedrijf dat afspraken nakomt

Goede ervaringen met aankoop en snelle levering. Afwikkeling van een garantie issue duurde wat langer, maar gemaakte afspraken worden gewoon nagekomen. Top!

Goede snelle service

Prima verpakt mooi materiaal

Meteen afgestuurd

Ze hebben meteen afgestuurd ging alleen beetje raar met de bezorger , wel ontvangen en toen paar dagen stil en toen ontvangen. Maar al de postorder bedrijven maken er een zooitje van dus is niet anders

Alle producten naar verwachting geleverd, en door DPD aan huis bezorgd. Prima.

Geen verdere opmerkingen.

Goed en snel

Goed en snel

Snelle levering, prettige en duidelijke web-site

Heb verkeerde bestelling geplaatst en deze werd zonder enige moeite geretourneerd waarbij de juiste bestelling binnen 3 werkdagen op de stoep stond. Fijne organisatie

Goed geregeld

lange levertijd, levering niet volgens bestelling

Op 14 dec 2022 bestelling geplaatst bij Thermo-Vloer (bleek dezelfde eigenaar te hebben als CV-Compleet) en meteen betaald. Op 20 dec 2022 herinnering gestuurd omdat ik nog steeds niets gehoord had. 23 dec 2022 is de bestelling in onderdelen geleverd doch niet compleet: geen voedingskabel en geen montagehandleiding. I.p.v. de bestelde Grundfos pomp is een Wilo geleverd. Ook op de factuur staat een Grundfos. Commentaar van CV-Compleet: "Het type van de pomp had er niet bij horen te staan op de site, we weten nooit precies wat de leverancier op voorraad heeft qua merk." Maar op 11 febr 2023 is de site nog steeds niet gewijzigd! Er wordt nog steeds een Grundfos aangeboden. Hoewel ik heb ingestemd met Wilo vind ik de handelwijze niet correct. De voedingskabel is uiteindelijk na wat heen en weer mailen geleverd op 1 febr 2023. Op de website wordt een levertijd van 1 - 3 werkdagen beloofd. Dat is misleidend omdat ik na diverse malen aandringen mijn spullen pas 6 (ZES!) WEKEN (!) na bestelling volledig ontvangen heb. Een montagehandleiding heb ik op 11 febr 2023 nog steeds niet ontvangen.

Prima geregeld

Ik ben prima geholpen

een 25 jaar oude thermostaat knop kunnen krijgen

duidelijke afhandeling van bestelling en betaling Verzend tijdstip kon wat beter gecommuniceerd worden

Topbedrijf

Prima service, vlot contact, snelle levering

Product komt niet overeen met omschrijving.

Type nummer komt niet overeen met bestelde item. Past wel maar is de goedkopere versie dan wat besteld. Mail contact verloopt zeer moeizaam.

Beste Dirk, We hebben je steeds op elke mail netjes antwoord gegeven. We hebben je ook het bewijs gestuurd dat dit het bestelde artikel is. We hebben je de optie geboden om het artikel retour te sturen. Jammer dat we nu zo beoordeeld worden. Met vriendelijke groet, CV Compleet

Netjes gebeld op de avond voor dat ze kwamen bezorgen.

Heerlijke webwinkel goede service

Nooit problemen gehad altijd netjes geleverde orders en fijne Aftersales

Zeer goed geholpen door de verkoper

Ben zeer tevreden over de hulp van de verkoper. Door de vakantie periode was de levertijd van de bestelde vloerverwarming unit langer dan normaal gebruikelijk. De verkoper heeft via een andere leverancier het juiste artikel sneller kunnen leveren zodat wij onze vloerverwarming toch op tijd hebben kunnen aansluiten

Een goede en snelle service

Waar mijn eigen onderhoudsbedrijf het liet afweten, bood cv compleet dé service!

Snelle reactie, adequaat geholpen

super

conform afspraak stipt afgehandeld

Mijn bestelling is nog niet geleverd

Mijn bestelling is nog niet geleverd 3x telefonisch contact gehad zou teruggebeld worden of gemaild geen antwoord Na telefonisch contact tot een andere oplossing gekomen die zeer professioneel is afgehandeld nogmaals bedankt

Ze komen afspraken na.!

Vandaag besteld en netjes de volgende dag geleverd.

Goede service en snel geleverd

Uitstekend!

Goede service, verstand van zijn zaken en super goed geholpen. Er wordt meegedacht met de klant en niks is te moeilijk!